Loading Content...

Aisyasofea Instagram Photos and Videos

Loading...


aisyasofea aisyasofea🍒 @aisyasofea mentions
Followers: 8,769
Following: 419
Total Comments: 0
Total Likes: 0

hasil nukilan saya selama 22 tahun jadi koleksi penggemar/pembaca novel. tkasih sis @nor2878 ...
Media Removed
hasil nukilan saya selama 22 tahun jadi koleksi penggemar/pembaca novel. tkasih sis @nor2878 🥰🥰🥰. ksya terharu️. #aisyasofea #as #novelsbyAS #12012019 . #Repost @nor2878 ・・・ From the bottom to the top The only complete set fr my fav. Malaysian novelist... @aisyasofea Waiting ... hasil nukilan saya selama 22
tahun jadi koleksi penggemar/pembaca novel.
tkasih sis @nor2878 🥰🥰🥰.
ksya terharu♥️. #aisyasofea #as #novelsbyAS #12012019
.
#Repost @nor2878
・・・
From the bottom to the top 😍😍😍
The only complete set fr my fav. Malaysian novelist... @aisyasofea
Waiting for the new one k.sya...
Read more
Loading...
agak2 ader tak org nak kalo ksya jual 4 beradik ni? Derita Cinta (2016) Kerana Kasih (2017) Rajuk ...
Media Removed
agak2 ader tak org nak kalo ksya jual 4 beradik ni? Derita Cinta (2016) Kerana Kasih (2017) Rajuk Rindu (2018) Antara Cinta Kita (2019) DM kalo berminat ye️. . #aisyasofea #as #DeritaCinta #KeranaKasih #RajukRindu #AntaraCintaKita #Combo4 #11012019 agak2 ader tak org nak kalo ksya jual 4 beradik ni?

Derita Cinta (2016)
Kerana Kasih (2017)
Rajuk Rindu (2018)
Antara Cinta Kita (2019)

DM kalo berminat ye♥️.
.
#aisyasofea #as #DeritaCinta #KeranaKasih #RajukRindu #AntaraCintaKita #Combo4 #11012019
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ selamat pagi. seorg lagi peminat tegar novel-novel AisyaSofea. tkasih ...
Media Removed
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ selamat pagi. seorg lagi peminat tegar novel-novel AisyaSofea. tkasih sis @mijahamid18 . ksya seronok bila tengok koleksi buku AS jd sebahagian simpanan buku-buku awak. 🥰🥰🥰 . #aisyasofea #as #koleksinovelAS #10012019 السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ
selamat pagi.
seorg lagi peminat tegar novel-novel AisyaSofea.
tkasih sis @mijahamid18 . ksya seronok bila tengok koleksi buku AS jd sebahagian simpanan buku-buku awak.
🥰🥰🥰
.
#aisyasofea #as #koleksinovelAS #10012019
kalau nak tahu sambungan criter yusuf dan ana...sama ada ana dan ikhwan ada skandal ke🤪 dan yusuf ...
Media Removed
kalau nak tahu sambungan criter yusuf dan ana...sama ada ana dan ikhwan ada skandal ke🤪 dan yusuf cemburu ke🥴...atau yusuf ok ajer tgk ana dgn ikhwan🤨...dan siapa plak lelaki yg mahu dijodohkan dgn ana oleh kedua orgtua ana🥰...meh tempah buku Antara Cinta Kita #ACK sekarang. 🥰🥰🥰🥰 . #aisyasofea ... kalau nak tahu sambungan criter yusuf dan ana...sama ada ana dan ikhwan ada skandal ke🤪 dan yusuf cemburu ke🥴...atau yusuf ok ajer tgk ana dgn ikhwan🤨...dan siapa plak lelaki yg mahu dijodohkan dgn ana oleh kedua orgtua ana🥰...meh tempah buku Antara Cinta Kita #ACK sekarang.
🥰🥰🥰🥰
.
#aisyasofea #as #ACK #AntaraCintaKita #novel17 #alaf21 #karangkraf #yusufdanana
Read more
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ selamat pagi. enjoy fragmen 8<span class="emoji emoji1f609"></span>. yg ingin tahu criter selanjutnya...bole ...
Media Removed
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ selamat pagi. enjoy fragmen 8. yg ingin tahu criter selanjutnya...bole buat tempahan skrg ye🥰🥰🥰. salam sayang - AS . #aisyasofea #as #AntaraCintaKita #ACK #alaf21 #karangkraf #novel17 #yusufdanana السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ
selamat pagi.
enjoy fragmen 8😉.
yg ingin tahu criter selanjutnya...bole buat tempahan skrg ye🥰🥰🥰.
salam sayang - AS
.
#aisyasofea #as #AntaraCintaKita #ACK #alaf21 #karangkraf #novel17 #yusufdanana
Kau Untukku habis stok. Derita Cinta ponnnn habis stok. sedihhhh<span class="emoji emoji1f62a"></span><span class="emoji emoji1f62a"></span><span class="emoji emoji1f62a"></span><span class="emoji emoji1f62a"></span>. tapi...tapi... tajuk-tajuk ...
Media Removed
Kau Untukku habis stok. Derita Cinta ponnnn habis stok. sedihhhh. tapi...tapi... tajuk-tajuk lain, insyaAllah ader. . . #aisyasofea #as #alaf21 #karangkraf #CintaAntaraKita #RajukRindu #KeranaKasih #DeritaCinta #KauUntukku #dontaskmewhy #dontaskmewhen #05012019 Kau Untukku habis stok.
Derita Cinta ponnnn habis stok.
sedihhhh😪😪😪😪. tapi...tapi...
tajuk-tajuk lain, insyaAllah ader.
😅.
.
#aisyasofea #as #alaf21 #karangkraf #CintaAntaraKita #RajukRindu #KeranaKasih #DeritaCinta #KauUntukku #dontaskmewhy #dontaskmewhen #05012019
Loading...
‘Antara Cinta Kita’ utk tahun 2019. . #aisyasofea #as #antaracintakita #ACK #alaf21 #karangkraf ...
Media Removed
‘Antara Cinta Kita’ utk tahun 2019. . #aisyasofea #as #antaracintakita #ACK #alaf21 #karangkraf #novel17 #jan2019 #kaverkeluardulu #preordersoon ‘Antara Cinta Kita’ utk tahun 2019.
.
#aisyasofea #as #antaracintakita #ACK #alaf21 #karangkraf #novel17 #jan2019 #kaverkeluardulu #preordersoon
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ selamat pagi. ini dia fragmen #ACK yg terakhir<span class="emoji emoji1f601"></span><span class="emoji emoji1f601"></span> utk tahun 2018. selamat ...
Media Removed
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ selamat pagi. ini dia fragmen #ACK yg terakhir utk tahun 2018. selamat tahun baru 2019 semua. semoga kita dilimpahi dgn kesihatan yg baik dan umur yg panjang agar dpt bertemu semula di tahun akan dtg. amin. enjoyyyy!!! . #aisyasofea #as #antaracintakita ... السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ
selamat pagi.
ini dia fragmen #ACK yg terakhir😁😁 utk tahun 2018.
selamat tahun baru 2019 semua.
semoga kita dilimpahi dgn kesihatan yg baik dan umur yg panjang agar dpt bertemu semula di tahun akan dtg. amin.
enjoyyyy!!!
.
#aisyasofea #as #antaracintakita #ACK #yusufdanana #alaf21 #karangkraf #novel17 #fragmen7 #31122018
Read more
Loading...
yang benar. bukan fiksyen lagi dah. selamat pengantin baru buat adam dan ain. <span class="emoji emoji1f601"></span><span class="emoji emoji1f601"></span><span class="emoji emoji1f601"></span> . #aisyasofea ...
Media Removed
yang benar. bukan fiksyen lagi dah. selamat pengantin baru buat adam dan ain. . #aisyasofea #as #AdamdanHawa #AdamHawa #AH1 #AH2 #adammukhriz #ainhawani #29122018 yang benar.
bukan fiksyen lagi dah.
selamat pengantin baru buat adam dan ain.
😁😁😁
.
#aisyasofea #as #AdamdanHawa #AdamHawa #AH1 #AH2 #adammukhriz #ainhawani #29122018
saper nak? AH1 - 2006 AH2 (Dekatnya Cinta) - 2013 Derita Cinta - 2016 Rajuk Rindu - 2018 i am offering ...
Media Removed
saper nak? AH1 - 2006 AH2 (Dekatnya Cinta) - 2013 Derita Cinta - 2016 Rajuk Rindu - 2018 i am offering these 4 babies for rm70.00 termasuk poslaju skali. interested? dm tepi ye. tenkiu. . #aisyasofea #as #AH1 #AH2 #DeritaCinta #RajukRindu #sajerbuatsale #justforfun #booksontable ... saper nak?
AH1 - 2006
AH2 (Dekatnya Cinta) - 2013
Derita Cinta - 2016
Rajuk Rindu - 2018
i am offering these 4 babies for rm70.00 termasuk poslaju skali.
interested?
dm tepi ye.
tenkiu😉.
.
#aisyasofea #as
#AH1 #AH2 #DeritaCinta #RajukRindu
#sajerbuatsale #justforfun #booksontable #26122018
Read more
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ maaf lewat sket utk fragmen 6. <span class="emoji emoji1f60a"></span><span class="emoji emoji1f60a"></span><span class="emoji emoji1f60a"></span> . #aisyasofea #as #antaracintakita ...
Media Removed
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ maaf lewat sket utk fragmen 6. . #aisyasofea #as #antaracintakita #ACK #yusufdanana #alaf21 #karangkraf #novel17 #fragmen6 #23122018 السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ
maaf lewat sket utk fragmen 6.
😊😊😊
.
#aisyasofea #as #antaracintakita #ACK #yusufdanana #alaf21 #karangkraf #novel17 #fragmen6 #23122018
assalamualaikum. fragmen 5 dah smpai. enjoyyy<span class="emoji emoji1f60a"></span>! . #aisyasofea #aisyasofea #AS #antaracintakita ...
Media Removed
assalamualaikum. fragmen 5 dah smpai. enjoyyy! . #aisyasofea #aisyasofea #AS #antaracintakita #ACK #alaf21 #karangkraf #yusufdanana #fragmen5 #14122018 assalamualaikum.
fragmen 5 dah smpai.
enjoyyy😊!
.
#aisyasofea #aisyasofea #AS #antaracintakita #ACK #alaf21 #karangkraf #yusufdanana #fragmen5 #14122018
Loading...
next time saper nak join ksya? lepas brisk walking/jog...kita jog-et dgn grup ni. exercise jugak ...
Media Removed
next time saper nak join ksya? lepas brisk walking/jog...kita jog-et dgn grup ni. exercise jugak tu...peluh kluar penting. langkah berterabur, kita ketawakan dia. janji hepi!!!! . #aisyasofea #as #briskwalking #lakevalleybtho #justkeepingfitnotkekechallenge #takselalu ... next time saper nak join ksya? lepas brisk walking/jog...kita jog-et dgn grup ni. exercise jugak tu...peluh kluar penting. langkah berterabur, kita ketawakan dia. janji hepi!!!!
😁😁😁
.
#aisyasofea #as #briskwalking #lakevalleybtho #justkeepingfitnotkekechallenge #takselalu # #11092018
Read more
Selamat Menyambut Tahun Baru Hijriyah 1440 semua. . #aisyasofea #as #muharram1440h . #Repost ...
Media Removed
Selamat Menyambut Tahun Baru Hijriyah 1440 semua. . #aisyasofea #as #muharram1440h . #Repost @alaf.21 ・・・ Selamat Menyambut Awal Muharram 1440H "Menyantuni Umat Membawa Rahmat" Semoga perjalanan kita di lembaran baru ini akan sentiasa dipermudahkan, diberkati dan diredhai ... Selamat Menyambut Tahun Baru Hijriyah 1440 semua. .
#aisyasofea #as #muharram1440h
.
#Repost @alaf.21
・・・
Selamat Menyambut Awal Muharram 1440H "Menyantuni Umat Membawa Rahmat"
Semoga perjalanan kita di lembaran baru ini akan sentiasa dipermudahkan, diberkati dan diredhai Allah SWT hendaknya.
#MenyantuniUmatMembawaRahmat
Read more
mama’s kakak on her school graduation day smlm. langkah pertama menuju kejayaan...insyaAllah. ...
Media Removed
mama’s kakak on her school graduation day smlm. langkah pertama menuju kejayaan...insyaAllah. aminnn. mama and aboh sayang kakak selalu. . #aisyasofea #as #mamasgirl #mamaskakak #wanaininsofiya #schoolgraduationday2018 #04092018 mama’s kakak on her school graduation day smlm. langkah pertama menuju kejayaan...insyaAllah. aminnn.
mama and aboh sayang kakak selalu.
.
#aisyasofea #as #mamasgirl #mamaskakak #wanaininsofiya #schoolgraduationday2018 #04092018
Loading...
uhukkk...murah sgt dah tu. tak rebut, mmg rugi. sejam jer ofer uols! . #aisyasofea #as #tiktoksale ...
Media Removed
uhukkk...murah sgt dah tu. tak rebut, mmg rugi. sejam jer ofer uols! . #aisyasofea #as #tiktoksale #flashsale #bukantiktokchallenge #karangkraf #karangkrafmall #04092018 . #Repost @alaf.21 ・・・ FLASH SALE SPECIAL BERMULA JAM 3 PETANG INI ! 1 JAM SHJ! [ 3ptg - 4ptg ] . . ️BELI ... uhukkk...murah sgt dah tu. tak rebut, mmg rugi. sejam jer ofer uols!
.
#aisyasofea #as #tiktoksale #flashsale #bukantiktokchallenge #karangkraf #karangkrafmall #04092018
.
#Repost @alaf.21
・・・
FLASH SALE 🚩SPECIAL
BERMULA JAM 3 PETANG INI !
1 JAM SHJ! [ 3ptg - 4ptg ]
.
.
➡️BELI 10 BUKU RM10
➡️20 tajuk2 terpilih
.
Hanya secara Online.
Klik sini : https://www.karangkrafmall.com/10rm10.html?
Klik sini : https://www.karangkrafmall.com/10rm10.html?
.
T&C Flash Sale 🚩 Special :
1. Setiap pembeli hanya layak membeli 1 Set sahaja(10 tajuk)
2. Stok terhad. Siapa cepat dia dapat
3. Offer hanya di link yg diberikan sahaja
4. Harga Flash Sale(RM10) akan tertera semasa "Checkout"
.
.
Alaf 21 Buku Prima
.
#MyCybersale #FlashSale #TikTokSale @karangkrafmall
Read more
GILA MURAH!!!!! RAJUK RINDU RM1.00 SENASKHAH!!!! hanya utk sejam sajer dr kul 3-4 ptg. siapa2 ...
Media Removed
GILA MURAH!!!!! RAJUK RINDU RM1.00 SENASKHAH!!!! hanya utk sejam sajer dr kul 3-4 ptg. siapa2 yg masih xder buku ksya ni...inilah masanya utk mendptkan harga di luar kewarasan fikiran! ingat...hanya utk sejam sahaja. lps tu...harga jd mahal balik! baca t&c kat #repost bawah ye🏼🏼🏼. . #aisyasofea ... GILA MURAH!!!!!
RAJUK RINDU RM1.00 SENASKHAH!!!!
hanya utk sejam sajer dr kul 3-4 ptg.
siapa2 yg masih xder buku ksya ni...inilah masanya utk mendptkan harga di luar kewarasan fikiran😝!
ingat...hanya utk sejam sahaja. lps tu...harga jd mahal balik!
baca t&c kat #repost bawah ye👇🏼👇🏼👇🏼.
.
#aisyasofea #as #tiktoksale #flashsale #RajukRindRM1 #karangkrafmall #karangkraf #03092018
.
#Repost @alaf.21
・・・
BERMULA JAM 3 PETANG INI !
FLASH SALE RM1
1 JAM SHJ! [ 3ptg - 4ptg ]
.
.
Tajuk : RAJUK RINDU
Penulis : AISYA SOFEA
.
Hanya secara Online.
Klik sini : https://www.karangkrafmall.com/rajuk-rindu.html
Klik sini : https://www.karangkrafmall.com/rajuk-rindu.html
.
T&C Flash Sale :
1. Setiap pembeli hanya layak senaskah sahaja
2. Stok terhad. Siapa cepat dia dapat
3. Offer hanya di link yg diberikan sahaja
.
#MyCybersale #FlashSale #TikTokSale @karangkrafmall
Read more
assalamualaikum. selamat pagi semua. tiktok sale karangkrafmall akan bermula hari ini! harga ...
Media Removed
assalamualaikum. selamat pagi semua. tiktok sale karangkrafmall akan bermula hari ini! harga murah2. jgn lpskan peluang #tiktoksale ni! ingat...ini #tiktoksale bukan #tiktokchallenge ye! . #aisyasofea #as #tiktoksale #bukantiktokchallenge #karangkrafmall #karangkraf ... assalamualaikum. selamat pagi semua.
tiktok sale karangkrafmall akan bermula hari ini! harga murah2. jgn lpskan peluang #tiktoksale ni!
ingat...ini #tiktoksale bukan #tiktokchallenge😝 ye!
.
#aisyasofea #as #tiktoksale #bukantiktokchallenge #karangkrafmall #karangkraf #03092018
.
#Repost @karangkrafmall
・・・
ESOK !!!
Bersediaaaaaaa!
.
Fenomena Buku Serendah RM5, Pakej Buku Super Jimat, FLASH SALE RM1, Free Shipping, Hadiah Misteri Gerenti Best dann Promosi2 Gempaq !!!🎉🎁🎉🎁
.
.
==========================
10 SEBAB WAJIB SHOPPING di KARANGKRAF MALL @MyCYBESALE 🚩🚩🚩
==========================
.
1. DISKAUN 20% seluruh stor*
2. FLASH SALE RM1 setiap hari
3. Novel SERENDAH RM5
4. LUCKY DRAW setiap hari
5. DISKAUN GEMPAQ Penulis Terkenal
6. JUMBO SALE : Beli 6 Diskaun 30%*
7. PAKEJ BUKU Jimat Poket
8. FREE SHIPPING : pembelian >RM80*
9. FREE SHIPPING + BAUCAR RM10 : pembelian >RM150*
10. FREE SHIPPING + BAUCAR RM10 + HADIAH MISTERI : pembelian >RM200*
,
===============
SAMPAI BILA & DIMANA?
================
.
>>3 hingga 7 SEPTEMBER 2018 , Dibuka 24 JAM .
pembelian secara ONLINE.
=>Klik LINK DI BIO
=>Klik LINK DI BIO
.
*tak termasuk buku pre-order
.
>>penghantaran ke seluruh Malaysia & LUAR NEGARA! .
.
#MyCybersale #MyCybersale2018 #BiggestOnlineSale #OnlineBookfair #Bookstagram #BookHunter #Books #SukaBaca #Seramlicious #Munafik2 #Bacalah #KakiNovel #KakiBuku #UlatBuku #Bookworm #MycybersaleKarangkrafMall
Read more
Loading...
naseb boifren ai bukan sejenis lelaki mcm kimshin ni tiapkali dia duduk sbelah ai drive. maunya ai turunkan dia tepi jalan.... bole jd panik ader org mcm ni duduk sbelah. enjoy hujung minggu uols! . #aisyasofea #as #goblin #thelonelyandgreatgod #01092018 naseb boifren ai bukan sejenis lelaki mcm kimshin ni tiapkali dia duduk sbelah ai drive. maunya ai turunkan dia tepi jalan...😂😂😂. bole jd panik ader org mcm ni duduk sbelah.
enjoy hujung minggu uols!
.
#aisyasofea #as #goblin #thelonelyandgreatgod #01092018
‘bukan kecil tugas kita meneruskan perjuangan kemerdekaan kita kerana rupanya selain memerdekakan mengisi kemerdekaan itu jauh lebih sengsara’ - perjuangan yg belum selesai, tunM selamat menyambut hari kebangsaan yg ke 61 malaysia! saya sayang tanahair saya️! . #aisyasofea ... ‘bukan kecil tugas kita
meneruskan perjuangan kemerdekaan kita
kerana rupanya selain memerdekakan
mengisi kemerdekaan itu jauh lebih sengsara’
- perjuangan yg belum selesai, tunM

selamat menyambut hari kebangsaan yg ke 61 malaysia!
saya sayang tanahair saya❤️!
.
#aisyasofea #as #malaysia31staugust2018 #malaysiatanahairku #harikebangsaan #30082019
Read more
THIS-IS-AZIZUL-HASNI-AWANG. MALAYSIA-BOLEHHH!!! 🇲🇾🇲🇾🇲🇾. punyalah berdebar tgk 2nd round tadi, rasa mmg nak tercabut jantung. and i was soooo hoping that he would win the 2nd round and gold for msia (iyelah xyah 3rd round lah). alhamdulillah...msians are super proud of you @azizulawangofficial ... THIS-IS-AZIZUL-HASNI-AWANG. MALAYSIA-BOLEHHH!!! 🇲🇾🇲🇾🇲🇾.
punyalah berdebar tgk 2nd round tadi, rasa mmg nak tercabut jantung. and i was soooo hoping that he would win the 2nd round and gold for msia (iyelah xyah 3rd round lah). alhamdulillah...msians are super proud of you @azizulawangofficial . setinggi tahniah!!!
.
#aisyasofea #as #asiangames2018 #cyclingsprint #pocketrocketman #malaysiaboleh #30082018
Read more
dari ku untukmu yg berada di jawa tgh indonesia. tkasih menggemari ceritaku @gychellea_ . kata ...
Media Removed
dari ku untukmu yg berada di jawa tgh indonesia. tkasih menggemari ceritaku @gychellea_ . kata dia...kawan dr msia yg hadiahkan buku ni utk dia. sjk tu gemar dgn penulisan ksya. skrg dia pengen nak baca #JendelaHati pula. tkasih ya!️ . #aisyasofea #as #peminatdariseberang #kauuntukku ... dari ku untukmu yg berada di jawa tgh indonesia. tkasih menggemari ceritaku @gychellea_ .
kata dia...kawan dr msia yg hadiahkan buku ni utk dia. sjk tu gemar dgn penulisan ksya. skrg dia pengen nak baca #JendelaHati pula.
tkasih ya!❤️
.
#aisyasofea #as #peminatdariseberang #kauuntukku #KU #30082018
Read more
tgh bersantai tgk criter feveret ni. saper suka gak criter ni...kita geng<span class="emoji emoji1f601"></span><span class="emoji emoji1f601"></span><span class="emoji emoji1f601"></span>. . #aisyasofea ...
Media Removed
tgh bersantai tgk criter feveret ni. saper suka gak criter ni...kita geng. . #aisyasofea #as #hssh #lagubest #humsaathsaathhain #29082018 tgh bersantai tgk criter feveret ni. saper suka gak criter ni...kita geng😁😁😁.
.
#aisyasofea #as #hssh #lagubest #humsaathsaathhain #29082018
masa mula2 buat ramai kata xsuka. kenapa buat hero tua? naper buat hero duda? kalo pndai berangan, ...
Media Removed
masa mula2 buat ramai kata xsuka. kenapa buat hero tua? naper buat hero duda? kalo pndai berangan, ok jer hero duda. tang tua plak, cubalah balance kan sikit ikut kesesuaian criter. ok jer sbenarnya hehee. kemdian pelan2...ramai plak yg minat idris ni. eh??? plg obvious masa pbakl bebaru ... masa mula2 buat ramai kata xsuka. kenapa buat hero tua? naper buat hero duda? kalo pndai berangan, ok jer hero duda. tang tua plak, cubalah balance kan sikit ikut kesesuaian criter. ok jer sbenarnya hehee. kemdian pelan2...ramai plak yg minat idris ni. eh??? plg obvious masa pbakl bebaru ni...ramai yg ‘berkirim salam’ pd idris. so ksya nak tanya...kalo ksya buat hero criteria mcm idris lg...uols ok tak☺️☺️☺️?
@niemsalleh03_bookstagram ksya minta izin repost komen pjg lebar awak ni.❤️
.
#aisyasofea #as #selagiadadia #idrisdanari #alaf21 #karangkraf #27082018
.
#Repost @niemsalleh03_bookstagram
・・・
"Aku sering membina angan.membina istana indah.Dia sebagai raja dan aku sebagai ratu.Biarpun istana kami hanya sekadar pondok kecil,namun aku tahu..dia akan sentiasa di sisi dan mencintaiku selamanya. #quote 😘😘 Sesiapa pun dah baca buku ini dan tahu storylinenya...SAD walaupun novel #aisyasofea yang ini sudah lama sangat tapi buku ini byk nilai sentimatel yang dpt sya rasa..😅😅
Mungkin kerana jalan cerita ini selain sya suka dgn heronya walau ku katakan hero @aisyasofea paling berusia dan matang(watak hero yg matang saya suka🙊🙊) dan kisah kekeluargaan yg ada dlm buku ini buat sya rasa dekat di hati tambahan pula sekarang sangat kurang nak baca novel genre cinta..🙈🙈 Rsa rindu pulak kat Idris Sulaiman padahal baru lps mengulang.🙈🙈.rsa wujud ke tak watak seperti Idris ??.😝😝 erkk!!tetibe lak .😂😂 Ibubapa itu penting dlm hidup seseorang anak dan sebagai seorang anak menjadi tanggungjawab menjaga mereka walau mcm mne pun keadaan mereka... Selamat Malam.. #booksgram #booklover #bookselfie #booknerd #bookphotograpy #bookworm #book #aisyasofea #selagiadadia #alaf21 #status #novelmelayu #kakinovel #lovestorybook #idrissulaiman
Read more
suka gambar ni. wpon muka pucat sbb kepenatan berkorban di siangnya...tp muka hakak nmpak kecik, ...
Media Removed
suka gambar ni. wpon muka pucat sbb kepenatan berkorban di siangnya...tp muka hakak nmpak kecik, badan pon nmpak kuruih comeyyy jer. eh tiber...🤪🤪🤪🤪. . #aisyasofea #as #jamuanrayarumahmaksedara #pictakenbymakngah #withcousinsister #berayarumahmakteh #22082019 suka gambar ni. wpon muka pucat sbb kepenatan berkorban di siangnya...tp muka hakak nmpak kecik, badan pon nmpak kuruih comeyyy jer. eh tiber...🤪🤪🤪🤪.
.
#aisyasofea #as #jamuanrayarumahmaksedara #pictakenbymakngah #withcousinsister #berayarumahmakteh #22082019
Selamat Hari Raya Aidil Adha pd semua yg menyambutnya. Allahuakbar (3x)... Walilllahilham. . #aisyasofea ...
Media Removed
Selamat Hari Raya Aidil Adha pd semua yg menyambutnya. Allahuakbar (3x)... Walilllahilham. . #aisyasofea #as #harirayaaidiladha2018 #21082018 Selamat Hari Raya Aidil Adha pd semua yg menyambutnya.
Allahuakbar (3x)... Walilllahilham.
.
#aisyasofea #as #harirayaaidiladha2018 #21082018
saper tau criter ni uols mmg lejen. angkat tgn saper tau<span class="emoji emoji1f64b"></span>🏻‍♀️. hehee. . #aisyasofea #as #littlehouseontheprairie ...
Media Removed
saper tau criter ni uols mmg lejen. angkat tgn saper tau🏻‍♀️. hehee. . #aisyasofea #as #littlehouseontheprairie #20082018 saper tau criter ni uols mmg lejen. angkat tgn saper tau🙋🏻‍♀️. hehee.
.
#aisyasofea #as #littlehouseontheprairie #20082018
brisk walking jerrrrrr! . #aisyasofea #as #btho #19082018
Media Removed
brisk walking jerrrrrr! . #aisyasofea #as #btho #19082018 brisk walking jerrrrrr!
.
#aisyasofea #as #btho #19082018
bwk gi mandi skejap ye...<span class="emoji emoji1f697"></span> . #aisyasofea #as #datewithciksomi #basuhketerjap #18082018 #hisyamsbirthdaytoday
Media Removed
bwk gi mandi skejap ye... . #aisyasofea #as #datewithciksomi #basuhketerjap #18082018 #hisyamsbirthdaytoday bwk gi mandi skejap ye...🚗
.
#aisyasofea #as #datewithciksomi #basuhketerjap #18082018 #hisyamsbirthdaytoday
alhamdulillah... rasa berbunga-bunga hati nak btau<span class="emoji emoji1f60d"></span>, manuskrip ke 17 telah selesai edit dan insyaAllah ...
Media Removed
alhamdulillah... rasa berbunga-bunga hati nak btau, manuskrip ke 17 telah selesai edit dan insyaAllah #CAK (tajuk sebenar kena simpan dulu) bakal menemui pembaca setia #as tahun depan sempena PBAKL2019. doakan moga seglanya berjln dgn lancar ye. . #aisyasofea #as #CAK #novel17 ... alhamdulillah... rasa berbunga-bunga hati nak btau😍, manuskrip ke 17 telah selesai edit dan insyaAllah #CAK (tajuk sebenar kena simpan dulu) bakal menemui pembaca setia #as tahun depan sempena PBAKL2019. doakan moga seglanya berjln dgn lancar ye.
.
#aisyasofea #as #CAK #novel17 #yusufdanana #pbakl2019 #17082018
Read more
. WMF : saperlah mamat handsome ni ma<span class="emoji emoji1f60f"></span><span class="emoji emoji1f60f"></span><span class="emoji emoji1f60f"></span> mama : anak mama mmg slalu handsome<span class="emoji emoji1f60d"></span><span class="emoji emoji1f60d"></span><span class="emoji emoji1f60d"></span>. kakak2 dua org ...
Media Removed
. WMF : saperlah mamat handsome ni ma mama : anak mama mmg slalu handsome. kakak2 dua org : 🤢🤮🤢🤮🤢🤮 . #aisyasofea #as #wanaininsofiya #wanumairahkamila #wanmuhammadfirdaus #borakanakberanakdlmketer #sayangselalu #myfam #16082018 .
WMF : saperlah mamat handsome ni ma😏😏😏
mama : anak mama mmg slalu handsome😍😍😍.
kakak2 dua org : 🤢🤮🤢🤮🤢🤮
.
#aisyasofea #as
#wanaininsofiya
#wanumairahkamila
#wanmuhammadfirdaus
#borakanakberanakdlmketer #sayangselalu #myfam #16082018
setia bersama spjg masa. my companion when having a bad headache. esp time buat editting...hopefully ...
Media Removed
setia bersama spjg masa. my companion when having a bad headache. esp time buat editting...hopefully this wud be last round lah. i ni sejenis 10x editting pon, bole 10x tukar. ader je tgn tu gatal nak btolkan ayat. . #aisyasofea #as #minyakcapkapakpenemansetia #manuskrip17 #manuscripteditting ... setia bersama spjg masa. my companion when having a bad headache. esp time buat editting...hopefully this wud be last round lah. i ni sejenis 10x editting pon, bole 10x tukar. ader je tgn tu gatal nak btolkan ayat😪😪😪.
.
#aisyasofea #as #minyakcapkapakpenemansetia #manuskrip17 #manuscripteditting #yusufdanana #CAK
Read more
lubuk buku baru tumbuh kat sini. siapa suka buku, kira a small heaven lah! . #aisyasofea #as #04082018 #lubukbuku ...
Media Removed
lubuk buku baru tumbuh kat sini. siapa suka buku, kira a small heaven lah! . #aisyasofea #as #04082018 #lubukbuku #noveladdict lubuk buku baru tumbuh kat sini. siapa suka buku, kira a small heaven lah!
.
#aisyasofea #as #04082018
#lubukbuku #noveladdict
jgn lupa utk tonton episod terakhir #sejutarasabuatadelia malam ni ye. kalo dah folo, jgn terlepas ...
Media Removed
jgn lupa utk tonton episod terakhir #sejutarasabuatadelia malam ni ye. kalo dah folo, jgn terlepas finale plak ye. . #aisyasofea #as #sejutarasabuatadelia #chef.norzailinanordin #ulamkasihsambalcinta #dramaadaptasinovel #finalepisodmalamni #26072018 . #Repost @alaf.21 ・・・ ‘Terima ... jgn lupa utk tonton episod terakhir #sejutarasabuatadelia malam ni ye. kalo dah folo, jgn terlepas finale plak ye.
.
#aisyasofea #as #sejutarasabuatadelia #chef.norzailinanordin #ulamkasihsambalcinta #dramaadaptasinovel #finalepisodmalamni #26072018
.
#Repost @alaf.21
・・・
‘Terima kasih untuk pinjaman hati yang telah kau beri selama ini’.
.
[EPISOD TERAKHIR]
Saksikan drama Sejuta Rasa Buat Adelia yang diadaptasikan daripada novel Ulam Kasih Sambal Cinta karya Norzailina Nordin terbitan Alaf 21.
.
Jam 10 malam, hanya di Astro Ria 104 & Astro Ria HD 123.
.
Dapatkan novel Ulam Kasih Sambal Cinta dengan harga ISTIMEWA RM 20.00 senaskhah.
.
Beli secara online di https://www.karangkrafmall.com/ulam-kasih-sambal-cinta.html atau Whatsapp Karangkraf Mall taip IUKSC ke nombor 019-229 7227.
.
#sejutarasabuatadelia #ulamkasihsambalcinta Nor Zailina
Read more
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ. bekfes dgn cik somi. tp cik somi pi layan member dia. cik wifey layan ...
Media Removed
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ. bekfes dgn cik somi. tp cik somi pi layan member dia. cik wifey layan diri sdiri ajerlah. . . #aisyasofea #as #paginipanasjdpekenanescafeais #26072018 السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ.
bekfes dgn cik somi.
tp cik somi pi layan member dia.
cik wifey layan diri sdiri ajerlah.
😅.
.
#aisyasofea #as
#paginipanasjdpekenanescafeais
#26072018
haiyaaa...gol sdiri ka? adoi laaaaa🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️. well accident happens (but definately ...
Media Removed
haiyaaa...gol sdiri ka? adoi laaaaa🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️. well accident happens (but definately not in world cup final lah!!!) . #aisyasofea #as #kitalayanworldcupfinal #12thowngoalworldcup2018 #jgnkecamdia haiyaaa...gol sdiri ka? adoi laaaaa🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️. well accident happens (but definately not in world cup final lah!!!)
.
#aisyasofea #as #kitalayanworldcupfinal #12thowngoalworldcup2018 #jgnkecamdia😂
alhamdulillah akk dah ader. baru aje sampai. ader yg dah beli ke? sesiapa nak oder bole contact ...
Media Removed
alhamdulillah akk dah ader. baru aje sampai. ader yg dah beli ke? sesiapa nak oder bole contact kawan akk ni @eisma0806 . tp kena tunggu 2nd batch lah ye sbb dgr criter laku keras setem khas tunM ni. akk punya awal hari tu dah oder tenkiu eisma sbb awal2 lg dah dm akk tanya nak ke idok...heheee. . #aisyasofea ... alhamdulillah akk dah ader. baru aje sampai.
ader yg dah beli ke?
sesiapa nak oder bole contact kawan akk ni @eisma0806 . tp kena tunggu 2nd batch lah ye sbb dgr criter laku keras setem khas tunM ni. akk punya awal hari tu dah oder😊😊😊
tenkiu eisma sbb awal2 lg dah dm akk tanya nak ke idok...heheee.
.
#aisyasofea #as #setemkukhastunmahathir #12072018
Read more
dia ada ke semua buku-buku saya. tkasih awak<span class="emoji emoji1f60d"></span>. words could never be enough to express my gratitude ...
Media Removed
dia ada ke semua buku-buku saya. tkasih awak. words could never be enough to express my gratitude for making my books as your must-have collections. saya terharu. . #aisyasofea #as #novelaisyasofea #0507218 dia ada ke semua buku-buku saya.
tkasih awak😍.
words could never be enough to express my gratitude for making my books as your must-have collections.
saya terharu.
.
#aisyasofea #as #novelaisyasofea #0507218
grab cepatttt!!!! . #aisyasofea #as #rajukrindu #alaf21 #gbk #karangkraf #novel16 #05072018 ...
Media Removed
grab cepatttt!!!! . #aisyasofea #as #rajukrindu #alaf21 #gbk #karangkraf #novel16 #05072018 . #Repost @alaf.21 ・・・ BIARLAH AKU PERGI AGAR KAU KENAL ERTI RINDU. . . . MESTI BACA! NOVEL CINTA TERBAHARU NOVELIS AISYA SOFEA, "RAJUK RINDU". KINI DI PASARAN! . Order SEKARANG dengan ... grab cepatttt!!!!
.
#aisyasofea #as #rajukrindu #alaf21 #gbk #karangkraf #novel16 #05072018 .
#Repost @alaf.21
・・・
BIARLAH AKU PERGI AGAR KAU KENAL ERTI RINDU.
.
.
.
MESTI BACA! NOVEL CINTA TERBAHARU NOVELIS AISYA SOFEA, "RAJUK RINDU". KINI DI PASARAN!
.
Order SEKARANG dengan harga diskaun 15% = RM 25.50 (harga asal RM 30).
.
MACAM MANA NAK ORDER NOVEL INI? Senang sahaja, boleh beli secara online di:
.
https://www.karangkrafmall.com/rajuk-rindu.html
.
.
ATAU
.
.
Pembelian secara aplikasi Whatsapp Karangkraf Mall taip 'IRAJUKRINDU' ke nombor: 019-229 7227
.
Nyatakan nama, nombor telefon, judul buku dan kuantiti yang mahu dibeli.
.
#rajukrindu
Read more
meraikan selesainya puasa 6 hari ni dgn anak bujang sorg tu...kaka gigih menjala siap buat kuah ...
Media Removed
meraikan selesainya puasa 6 hari ni dgn anak bujang sorg tu...kaka gigih menjala siap buat kuah durian lg. dah penat menjala, mengadu kat incik somi. incik somi plak ckp saper suruh buat roti jala? 😑🤦🏻‍♀️ . #aisyasofea #as #selesaipuasa6 #alhamdulillah #manuskrip17 #yusufdanana ... meraikan selesainya puasa 6 hari ni dgn anak bujang sorg tu...kaka gigih menjala siap buat kuah durian lg.
dah penat menjala, mengadu kat incik somi.
incik somi plak ckp saper suruh buat roti jala?
😑🤦🏻‍♀️
.
#aisyasofea #as #selesaipuasa6 #alhamdulillah #manuskrip17 #yusufdanana #dahmakanjdmengantuk #03072018
Read more
bole rehat skejap (skejap jer🤪) sbb dah antar manuskrip kat editor utk dinilai (mcm nak kena pancung ...
Media Removed
bole rehat skejap (skejap jer🤪) sbb dah antar manuskrip kat editor utk dinilai (mcm nak kena pancung rasanya). ya, keje ksya masih perlu dinilai sblom diberi green light. xder konsep ‘touch n go’ ye! . urghhh...jiwa tgh dupdap dupdap nihhh! satu perasaan paling ai tak gemar. doakan ... bole rehat skejap (skejap jer🤪)
sbb dah antar manuskrip kat editor utk dinilai (mcm nak kena pancung rasanya).
ya, keje ksya masih perlu dinilai sblom diberi green light.
xder konsep ‘touch n go’ ye😁!
.
urghhh...jiwa tgh dupdap dupdap nihhh!
satu perasaan paling ai tak gemar😩😩😩.
doakan semoga dipermudahkan🙏🏼 aminnn.
.
#aisyasofea #as #manuskrip17 #yusufdanana #alhamdulillah #phase1selesai #pbakl2019
Read more
aduhaiiii...sis kecewa lagiiiiii!!!! . #aisyasofea #as #sisredha #apalagiygtinggal #nasibbaikdahselesaieditting ...
Media Removed
aduhaiiii...sis kecewa lagiiiiii!!!! . #aisyasofea #as #sisredha #apalagiygtinggal #nasibbaikdahselesaieditting #worldcup2018 aduhaiiii...sis kecewa lagiiiiii!!!!
.
#aisyasofea #as #sisredha #apalagiygtinggal #nasibbaikdahselesaieditting #worldcup2018
apa jadi suda? german oh german! . #aisyasofea #as #worldcup2018 #germanohgerman #ahkakkuciwa ...
Media Removed
apa jadi suda? german oh german! . #aisyasofea #as #worldcup2018 #germanohgerman #ahkakkuciwa #picturecredittoowner apa jadi suda? german oh german!
.
#aisyasofea #as #worldcup2018 #germanohgerman #ahkakkuciwa #picturecredittoowner
assalamualaikum semua. alhamdulillah...selesai satu keje. ini ksya anggap as raw material ...
Media Removed
assalamualaikum semua. alhamdulillah...selesai satu keje. ini ksya anggap as raw material yg perlu diedit, ditapis dan dibaca byk kali🤢 utk diperhalusi bahasa dan ayatnya demi emosi dan perasaan pembaca nnt (ecewah! sejujurnya penulis kena adjust masin, manis dulu sblom nak menyajikannya ... assalamualaikum semua.
alhamdulillah...selesai satu keje. ini ksya anggap as raw material yg perlu diedit, ditapis dan dibaca byk kali🤢 utk diperhalusi bahasa dan ayatnya demi emosi dan perasaan pembaca nnt (ecewah! sejujurnya penulis kena adjust masin, manis dulu sblom nak menyajikannya pd pembaca. lebih kurang mcm tukang masak jugaklah😁). doakan ksya semoga sesi editting dipermudahkan ye🙏🏼.
.
#aisyasofea #as #manuskrip17 #YusufdanAna #legaselesaisatukerja #lepaseditbolehrelaksjap #anothermanuskriptogoafterthat
Read more
. satu syawal menjelang tiba takbir bergema menggegar jiwa sekiranya ada salah dan dosa ampun ...
Media Removed
. satu syawal menjelang tiba takbir bergema menggegar jiwa sekiranya ada salah dan dosa ampun dipinta di hari mulia Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin . #aisyasofea #as #1syawal1439h .
satu syawal menjelang tiba
takbir bergema menggegar jiwa
sekiranya ada salah dan dosa
ampun dipinta di hari mulia
Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin😍
.
#aisyasofea #as #1syawal1439h
surah al hujurat ms 515. . #aisyasofea #as #quranhour #karangkraf
Media Removed
surah al hujurat ms 515. . #aisyasofea #as #quranhour #karangkraf surah al hujurat ms 515.
.
#aisyasofea #as #quranhour #karangkraf
 #Repost @kumpulan_media_karangkraf ・・・ LIVE UPDATE: World #QuranHour di Masjid Sultan Haji ...
Media Removed
#Repost @kumpulan_media_karangkraf ・・・ LIVE UPDATE: World #QuranHour di Masjid Sultan Haji Ahmad Shah UIAM Gombak Selangor. . . Saksikan secara LIVE di Facebook World #QuranHour. . World #QuranHour 22 Ramadan 1439h / 7 Jun 2018 . Trendingkan World #QuranHour. Upload gambar-gambar ... #Repost @kumpulan_media_karangkraf
・・・
LIVE UPDATE: World #QuranHour di Masjid Sultan Haji Ahmad Shah UIAM Gombak Selangor.
.
.
Saksikan secara LIVE di Facebook World #QuranHour.
.
World #QuranHour 22 Ramadan 1439h / 7 Jun 2018
.
Trendingkan World #QuranHour. Upload gambar-gambar pada masa tersebut di Instagram, Twitter & Facebook anda. Jangan lupa hashtag: #QuranHour.
.
.
#worldquranhour #uia #22Ramadan1439h
#WorldOfCompassion
#AlHujurat
#CheckFirst
.

Assalamualaikum wrt wbh, sahabat yang dimuliakan kerana Allah, *WORLD #QURANHOUR KHAMIS, 7 JUN:
Saya ingin menyeru agar bersama-sama kita mengangkat al-Quran menjadi tali penyatuan hati kita. Seluruh dunia bergabung selama 1 jam , Baca & Berinteraksi dengan Al-Quran sebagai sebuah permulaan ke arah kerangka fikir al-Quran dan akhlak muslim sejati.

Selama 3 tahun pelaksanaan WQH, kami menyaksikan upaya ini mengalami organic growth dan diterima baik oleh semua.
7 Jun ini sama2 kita gemakan kalam Ilahi, dari Malaysia ke seluruh dunia bermula jam 12 tengahari hingga 1 petang.

Kepada semua yang ingin bersama, boleh buka Surah Al-Hujurat, ikuti live di Astro Oasis atau pilih perkara berikut:

1. Datang ke Lokasi Perdana di UIAM Gombak atau bersama di lokasi utama setiap negeri (check FB: World #QuranHour) ATAU

2. Buat di lokasi masing-masing, dipejabat atau rumah ATAU

3. Berhenti sekejap sekiranya dalam perjalanan

Gerakkan gelombang 1 jam berinteraksi dengan Al-Quran di seluruh dunia.

Hantar gambar ke media sosial dan taip: World #QuranHour.

Semoga menjadi semangat kita bersama. A Nation of Compassion.

Terima kasih. *Hussamuddin Hj Yaacub*
Kumpulan Media Karangfkraf
Read more
majlis khatam quran dgn family sabtu lps. tenkiu @raztutera for the lovely pics. tp naper takder ...
Media Removed
majlis khatam quran dgn family sabtu lps. tenkiu @raztutera for the lovely pics. tp naper takder gambar i amek hadiah? ekekeeee. . #aisyasofea #as #khatamalquran #tadarusfamili #manafclan #17ramadhan1439h #02062018 majlis khatam quran dgn family sabtu lps. tenkiu @raztutera for the lovely pics. tp naper takder gambar i amek hadiah? ekekeeee.
.
#aisyasofea #as #khatamalquran #tadarusfamili #manafclan #17ramadhan1439h #02062018
alhamdulillah selesai sudah tadarus geng sumayyah malam semalam. tunggu pula khatam perdana ...
Media Removed
alhamdulillah selesai sudah tadarus geng sumayyah malam semalam. tunggu pula khatam perdana dgn kumpulan2 yg lain tak lama lg...insyaAllah. semoga Allah SWT menjadikan kita terus beristiqomah utk mendekati alquran dan membuka pintu ganjaranNya pada kita semua amiinnn. . #aisyasofea ... alhamdulillah selesai sudah tadarus geng sumayyah malam semalam. tunggu pula khatam perdana dgn kumpulan2 yg lain tak lama lg...insyaAllah. semoga Allah SWT menjadikan kita terus beristiqomah utk mendekati alquran dan membuka pintu ganjaranNya pada kita semua amiinnn.
.
#aisyasofea #as #tadarusramadhan1439h #surauassiddiq #gengsumayyah #19ramadhan1439 #03062018
Read more
sambil rehat sambil melerai idea. . #aisyasofea #as #manuskrip17 #asalkansempat #10ramadhan1439h ...
Media Removed
sambil rehat sambil melerai idea. . #aisyasofea #as #manuskrip17 #asalkansempat #10ramadhan1439h #26052018 sambil rehat sambil melerai idea.
.
#aisyasofea #as #manuskrip17 #asalkansempat #10ramadhan1439h #26052018

Loading...