Loading Content...

Total Comments: 0
Total Likes: 0

Media Removed
Idag började vi dagen med ett morgonmöte. Perfekt för vårt lilla företag för att vara effektiv under veckan. Själv har varit krasslig en tid så det passade bra att börja med ett lätt pass på cykel. Så jag tog med kameran och fotade Johan när han tränade ett tufft men kort pass. Efter passet bjöd ... Idag började vi dagen med ett morgonmöte. Perfekt för vårt lilla företag för att vara effektiv under veckan. Själv har varit krasslig en tid så det passade bra att börja med ett lätt pass på cykel. Så jag tog med kameran och fotade Johan när han tränade ett tufft men kort pass. Efter passet bjöd Johan på lunch, han är verkligen en grym kock. Jag ska nu jobba med övningshäftet som jag, @j0han0lss0n och vår mentor @stigwiklund håller på att jobba fram. #annajohanab
Media Removed
Med bestämda steg mot ett viktigt mål. Alla har vi en röst i valet, det är viktigt att vi använder den. Så gå och rösta du med. #heyswedengovote Med bestämda steg mot ett viktigt mål. Alla har vi en röst i valet, det är viktigt att vi använder den. Så gå och rösta du med. #heyswedengovote
Jobbar från soffan och lyssnar på en liten som leker på sitt rum. Lite trött och inte på topp, eftersom även jag är krasslig. Alla har vi våra mindre bra dagar och det är helt okej det med. Imorgon är jag tillbaka från vab för denna gång och på väg tillbaka på rätt spår. Jobbar från soffan och lyssnar på en liten som leker på sitt rum. Lite trött och inte på topp, eftersom även jag är krasslig. Alla har vi våra mindre bra dagar och det är helt okej det med. Imorgon är jag tillbaka från vab för denna gång och på väg tillbaka på rätt spår.
Media Removed
Jag, skog och svamp. Fick även med mig lite kantareller, blåbär och lingon hem. Känner mig glad och rik. Gillar hösten Jag, skog och svamp. Fick även med mig lite kantareller, blåbär och lingon hem. Känner mig glad och rik. Gillar hösten🍁
Idag har jag jobbat med en ny föreläsning. För mig är det viktigt att våga välja sin egen väg. Att lita på sin förmåga. Inte lätt, men viktigt. Idag har jag jobbat med en ny föreläsning. För mig är det viktigt att våga välja sin egen väg. Att lita på sin förmåga. Inte lätt, men viktigt.
Media Removed
I helgen har jag varit i vackra Vemdalen. Efter att jag langat dricka (försökte inte med blåbärssoppa, ni som sett filmen ni vet) till Johan under @vemdalenfjallmaraton gav jag mig ut på en lugn och energigivande tur. Älskar att vara i fjällen. @j0han0lss0n I helgen har jag varit i vackra Vemdalen. Efter att jag langat dricka (försökte inte med blåbärssoppa, ni som sett filmen ni vet😂) till Johan under @vemdalenfjallmaraton gav jag mig ut på en lugn och energigivande tur. Älskar att vara i fjällen. @j0han0lss0n
Media Removed
Idag behövde Johan lite hjälp på passet. Så jag möter upp honom i slalombacken. Halvvägs upp möter jag honom när han är på väg neråt och jag upp. Johan ger mig en kommentar på vägen att han tycker han att jag ser lite trött ut. Försöker förklara (flåsande) för honom att vanliga människor blir ... Idag behövde Johan lite hjälp på passet. Så jag möter upp honom i slalombacken. Halvvägs upp möter jag honom när han är på väg neråt och jag upp. Johan ger mig en kommentar på vägen att han tycker han att jag ser lite trött ut. Försöker förklara (flåsande) för honom att vanliga människor blir trötta av att gå allt vad de kan uppför en slalombacke. Tur att han gav mig tillräckligt med försprång för att vinna familjekampen😍. ”Min bästa vän är den som tar fram det bästa ur mig” -Henry Ford- #annajohanolsson
Media Removed
En sommar går fort men mycket roligt har vi haft. (På bilden är vi i Vimmerby och hälsar på Astrid L). Imorgon börjar vårt älskade busfrö första klass. Semester och lov är härligt men vi njuter av att vardagen är här igen. En sommar går fort men mycket roligt har vi haft. (På bilden är vi i Vimmerby och hälsar på Astrid L). Imorgon börjar vårt älskade busfrö första klass. Semester och lov är härligt men vi njuter av att vardagen är här igen.
Media Removed
Så här avslappnat har jag suttit och snackat med Johan ungefär 2 minuter denna semester. Nu har vi dragit vidare mot nya äventyr. Tacksam #livet Så här avslappnat har jag suttit och snackat med Johan ungefär 2 minuter denna semester. Nu har vi dragit vidare mot nya äventyr. Tacksam 💞 #livet
Bra dagar med lilla familjen på resa genom Sverige. En jobb/semesterresa som balanserar allas vilja. Inte det lättaste alla gånger 🤭 Bra dagar med lilla familjen på resa genom Sverige. En jobb/semesterresa som balanserar allas vilja. Inte det lättaste alla gånger 🤭
När gänget är på stan är det lagomt härligt kaos <span class="emoji emoji2764"></span>️. Glad att familjen är samlad igen även om dagen ...
Media Removed
När gänget är på stan är det lagomt härligt kaos ️. Glad att familjen är samlad igen även om dagen inte blev som det var tänkt. När gänget är på stan är det lagomt härligt kaos ❤️. Glad att familjen är samlad igen även om dagen inte blev som det var tänkt.
Hade INTE denna vy på mitt styrkepass här hemma idag. Hade inte heller ensamtid i gymet. Och inte blev det ett långt pass. Men det blev gjort och det var det viktigaste idag efter en dag på stranden med mina små tjejer. #nystart #motnyamål Hade INTE denna vy på mitt styrkepass här hemma idag. Hade inte heller ensamtid i gymet. Och inte blev det ett långt pass. Men det blev gjort och det var det viktigaste idag efter en dag på stranden med mina små tjejer. #nystart #motnyamål
Media Removed
Tillbaka till jobb efter semestern, tankarna känns sega. Tänker att små steg är bättre än inget, så lite har jag hunnit med. Jag jobbar på effektivt den stund barnen ser på sommarlov och den korta stund de leker snällt, sedan är det full fokus på lek och mat 🤪. Johan har åkt på jobb så vi har en tjejvecka. ... Tillbaka till jobb efter semestern, tankarna känns sega. Tänker att små steg är bättre än inget, så lite har jag hunnit med. Jag jobbar på effektivt den stund barnen ser på sommarlov och den korta stund de leker snällt, sedan är det full fokus på lek och mat 🤪. Johan har åkt på jobb så vi har en tjejvecka. Idag lägger jag fokus på det jag har hunnit med.
Media Removed
Idag fick jag en löptur med mannen. Det hör inte till vanligheterna. Kanske mest för att han tycker att det går lite för sakta när vi tränar ihop . Min träning har inte gått som planerat eftersom min kropp inte varit pigg. Idag kämpade och slet jag i värmen och hoppas på att jag nu är på väg mot en ... Idag fick jag en löptur med mannen. Det hör inte till vanligheterna. Kanske mest för att han tycker att det går lite för sakta när vi tränar ihop 😂. Min träning har inte gått som planerat eftersom min kropp inte varit pigg. Idag kämpade och slet jag i värmen och hoppas på att jag nu är på väg mot en starkare kropp och knopp. Så värd ett bad med de små efter träningen 💪🏻. Är det fler än jag som gör en nystart? #nystart #högakusten
Read more
Sommar och sol, på gott och ont.
Media Removed
Sommar och sol, på gott och ont. Sommar och sol, på gott och ont.
En dag som jag lägger i minnesbanken. Firat mor och far som varit gifta i 40-år. Heja er <span class="emoji emoji1f49e"></span>
Media Removed
En dag som jag lägger i minnesbanken. Firat mor och far som varit gifta i 40-år. Heja er En dag som jag lägger i minnesbanken. Firat mor och far som varit gifta i 40-år. Heja er 💞
Efter en vecka i Funäsdalsfjällen reser vi hemåt igen. Så härligt vi haft. Träffat kompisar och varvat ner i semesterlunk. För första gången hade vi tid att ta en omväg för att se Flatruet. En omväg som var värt sina extra minuter. Kommer säkerligen bli fler semestrar sommartid i fjällen för ... Efter en vecka i Funäsdalsfjällen reser vi hemåt igen. Så härligt vi haft. Träffat kompisar och varvat ner i semesterlunk. För första gången hade vi tid att ta en omväg för att se Flatruet. En omväg som var värt sina extra minuter. Kommer säkerligen bli fler semestrar sommartid i fjällen för familjen Olsson.
Read more
Fina minnen att ta med från sommarsemester i fjällen. Love this <span class="emoji emoji1f49e"></span> #bruksvallarna #ramundberget
Media Removed
Fina minnen att ta med från sommarsemester i fjällen. Love this #bruksvallarna #ramundberget Fina minnen att ta med från sommarsemester i fjällen. Love this 💞 #bruksvallarna #ramundberget
Media Removed
Här är Johan på väg mot vigseln mellan Anna och Emil. Ett fantastiskt bröllop på fantastiska Furillen. Ett av många fina minnen vi har tillsammans jag och han. Så mycket vi fått uppleva tillsammans, roligt som jobbigt. Idag är jag tacksam att få fira 10 år som fru Olsson ️! #mylove #fabrikenfurillen Här är Johan på väg mot vigseln mellan Anna och Emil. Ett fantastiskt bröllop på fantastiska Furillen. Ett av många fina minnen vi har tillsammans jag och han. Så mycket vi fått uppleva tillsammans, roligt som jobbigt. Idag är jag tacksam att få fira 10 år som fru Olsson ❤️! #mylove #fabrikenfurillen
Efter regn kommer sol <span class="emoji emoji2764"></span>️.
Efter regn kommer sol ️. Efter regn kommer sol ❤️.
Har längtat efter att få vara i fjällen sommartid. Känns som vi valde rätt vecka <span class="emoji emoji1f49e"></span>. #bruksvallarna
Media Removed
Har längtat efter att få vara i fjällen sommartid. Känns som vi valde rätt vecka . #bruksvallarna Har längtat efter att få vara i fjällen sommartid. Känns som vi valde rätt vecka 💞. #bruksvallarna
Vi tog med våra småtjejer på lunch med utsikt idag. Spännande att åka lift upp och ner, men snart så klättrar vi upp på toppen🏻. #skulebergetstopp #högakusten Vi tog med våra småtjejer på lunch med utsikt idag. Spännande att åka lift upp och ner, men snart så klättrar vi upp på toppen👌🏻. #skulebergetstopp #högakusten
Media Removed
Jag har fina vänner på @tintinstyle.se som har gett mig möjligheten att ge er och mig rabatt hos dem. Just nu har de massor med nyheter men även sommarrea. Om ni är sugen på något nytt precis som jag, handla hos dem med 20 % på rabattkoden: ANNA0. Denna klänning är till och med perfekt att träna ... Jag har fina vänner på @tintinstyle.se som har gett mig möjligheten att ge er och mig rabatt hos dem. Just nu har de massor med nyheter men även sommarrea. Om ni är sugen på något nytt precis som jag, handla hos dem med 20 % på rabattkoden: ANNA0. Denna klänning är till och med perfekt att träna i 💞 Tack för samarbetet #tintinstyle
Media Removed
Vi kanske inte var tystast när vi väntade in Johan för fika. @j0han0lss0n hade beräknat ”lite” fel på tiden. Så jag mutade barnen med glass innan fikat 😬. #bestmomever Vi kanske inte var tystast när vi väntade in Johan för fika. @j0han0lss0n hade beräknat ”lite” fel på tiden. Så jag mutade barnen med glass innan fikat 😬😍😂. #bestmomever
Yes, segerdansen <span class="emoji emoji1f49e"></span>. Heja Sverige 🇸🇪
Yes, segerdansen . Heja Sverige 🇸🇪 Yes, segerdansen 💞. Heja Sverige 🇸🇪
Media Removed
Hemma igen efter en lite jobb på semestern. Det är ofta så det är som egen företagare. Det finns många bra sidor med att ha eget, men även många tuffa delar. Älskar dock att ha förmånen att få jobba tillsammans med mannen jag är gift med. #annajohanab Hemma igen efter en lite jobb på semestern. Det är ofta så det är som egen företagare. Det finns många bra sidor med att ha eget, men även många tuffa delar. Älskar dock att ha förmånen att få jobba tillsammans med mannen jag är gift med. #annajohanab
Gårdagen var härlig. Festen och tårtan är nu slut och vi firade vår lilla Signe hela dagen lång. Vårt lilla yrväder är nu 4-år Gårdagen var härlig. Festen och tårtan är nu slut och vi firade vår lilla Signe hela dagen lång. Vårt lilla yrväder är nu 4-år ❤️
Nu laddar vi för match 🇸🇪- 🇲🇽. Heja Sverige! #mosterlillahjärta
Media Removed
Nu laddar vi för match 🇸🇪- 🇲🇽. Heja Sverige! #mosterlillahjärta Nu laddar vi för match 🇸🇪- 🇲🇽. Heja Sverige! #mosterlillahjärta
I veckan är Johan borta på jobb och jag försöker hinna med två små virvelvindar här hemma. Nu kastar jag mig i soffan med en kopp te och en bok. Kanske inte kastar mig 😬. En viktig stund för mig . (För er som väntar på mejl så svarar jag er imorgon.) I veckan är Johan borta på jobb och jag försöker hinna med två små virvelvindar här hemma. Nu kastar jag mig i soffan med en kopp te och en bok. Kanske inte kastar mig 😬😝😂. En viktig stund för mig 💞. (För er som väntar på mejl så svarar jag er imorgon.)
Media Removed
Om ni har tänkt köpa en ny ryggsäck när ni ska ut och semestra i sommar och är sugen på en lika som min. Ryggsäcken är från Gaston Luga. Skriv i rabattkoden ANNAO så får ni 15 % på ert köp. I samarbete med @gastonluga #GastonLuga #GLwashere #anywherewithGL Om ni har tänkt köpa en ny ryggsäck när ni ska ut och semestra i sommar och är sugen på en lika som min. Ryggsäcken är från Gaston Luga. Skriv i rabattkoden ANNAO så får ni 15 % på ert köp. I samarbete med @gastonluga #GastonLuga #GLwashere #anywherewithGL
Det enkla livet <span class="emoji emoji2764"></span>️! #högakusten
Det enkla livet ️! #högakusten Det enkla livet ❤️! #högakusten
Glad midsommar <span class="emoji emoji1f382"></span><span class="emoji emoji1f353"></span><span class="emoji emoji1f389"></span>
Glad midsommar Glad midsommar 🎂🍓🎉
Veckans pepp och det sista på ett tag.(vi får se om det dyker upp till hösten igen, eller så blir det något nytt). Jag vill önska er en trevlig sommar och njuta av sommardagarna, sol som regn. Det gör nytta för hälsan att njuta av det enkla i livet. Nu ska jag ta mina kärlekar och njuta av en glass, ... Veckans pepp och det sista på ett tag.(vi får se om det dyker upp till hösten igen, eller så blir det något nytt). Jag vill önska er en trevlig sommar och njuta av sommardagarna, sol som regn. Det gör nytta för hälsan att njuta av det enkla i livet. Nu ska jag ta mina kärlekar och njuta av en glass, vi ska fira att semestern är här. Tack för alla fina pepp jag fått tillbaka från er ❤️. ”Ju mer du berömmer och firar ditt liv, desto mer finns det att fira.”
-Oprah Winfrey- Kram Anna
Media Removed
#tb till NYC. Sitter hemma på kontoret och jobbar med det sista kontorsarbetet innan semester. Lyssnar på regnet som har kommit till oss, och drömmer om att springa ett marathon här 2019. Först lite bokföring. ”Om du kan drömma det, kan du göra det.” -Walt Disney- #tb till NYC. Sitter hemma på kontoret och jobbar med det sista kontorsarbetet innan semester. Lyssnar på regnet som har kommit till oss, och drömmer om att springa ett marathon här 2019. Först lite bokföring. ”Om du kan drömma det, kan du göra det.” -Walt Disney-
Sommarlov <span class="emoji emoji2764"></span>️
Sommarlov Sommarlov ❤️
Media Removed
Veckans pepp har min mentor @stigwiklund lärt mig. Försök att göra någon glad varje dag om än bara dig själv. Så självklart egentligen men inte alltid lätt. ”Huvudsaken är att man för en stund riktar sin uppmärksamhet inåt.” •Anne Morrow Lindbergh• #annasmittiveckanpepp #lyssnainåt ... Veckans pepp har min mentor @stigwiklund lärt mig. Försök att göra någon glad varje dag om än bara dig själv. Så självklart egentligen men inte alltid lätt. ”Huvudsaken är att man för en stund riktar sin uppmärksamhet inåt.”
•Anne Morrow Lindbergh• #annasmittiveckanpepp #lyssnainåt #electroluxhomeumea #tintinstyle #ganni
Read more
Som vi längtat efter att få börja frossa i svenska jordgubbar <span class="emoji emoji1f353"></span>.
Media Removed
Som vi längtat efter att få börja frossa i svenska jordgubbar . Som vi längtat efter att få börja frossa i svenska jordgubbar 🍓.
Kaffe med fina vänner i vår gamla stad. Sedan tog vi alla en obligatorisk tur till Jamtli. Njuter av magiska sommardagar. #thankful #livet Kaffe med fina vänner i vår gamla stad. Sedan tog vi alla en obligatorisk tur till Jamtli. Njuter av magiska sommardagar. #thankful #livet
Media Removed
Veckans pepp! Ibland är det viktigt att se på varandra med samma ögon som när man är nykära. Varför blev jag kär i min partner? Jag och Johan har nu varit ett par i 16 år, vi har gått igenom mycket tillsammans. Både toppar och dalar. Är så tacksam över att jag fortfarande kan förstå varför det blev ... Veckans pepp! Ibland är det viktigt att se på varandra med samma ögon som när man är nykära. Varför blev jag kär i min partner? Jag och Johan har nu varit ett par i 16 år, vi har gått igenom mycket tillsammans. Både toppar och dalar. Är så tacksam över att jag fortfarande kan förstå varför det blev vi ❤️. #annasmittiveckanpepp #tacksam @j0han0lss0n 📸 @matshulanlarsson
Media Removed
tb till när jag strosade runt i Brooklyn, vilka härliga dagar. Om ni har tänkt köpa en ny ryggsäck när ni ska ut och semestra i sommar och är sugen på en lika som min. Ryggsäcken är från Gaston Luga. Skriv i rabattkoden ANNAO så får ni 15 % på ert köp. De har även en kampanj just nu som innebär att man ... tb till när jag strosade runt i Brooklyn, vilka härliga dagar. Om ni har tänkt köpa en ny ryggsäck när ni ska ut och semestra i sommar och är sugen på en lika som min. Ryggsäcken är från Gaston Luga. Skriv i rabattkoden ANNAO så får ni 15 % på ert köp. De har även en kampanj just nu som innebär att man får en Plånkan korthållare med varje köp. I samarbete med @gastonluga #GastonLuga #GLwashere #anywherewithGL
Read more
Idag firade vi nationaldagen hemma i Sundsvall. Vi gick och tittade på vad staden bjöd på. Vi fick se Anna Holmlund och hennes pappa prata om livet och träning. Är djupt imponerad av deras styrka och glädje. Sedan dansade vi loss till Linnéa Henriksson, hennes låtar går varma här hemma. Linnéa ... Idag firade vi nationaldagen hemma i Sundsvall. Vi gick och tittade på vad staden bjöd på. Vi fick se Anna Holmlund och hennes pappa prata om livet och träning. Är djupt imponerad av deras styrka och glädje. Sedan dansade vi loss till Linnéa Henriksson, hennes låtar går varma här hemma. Linnéa tog sig även tid att prata och fota tillsammans med vår dotter Molly som svävade på moln påväg hem. #sundsvall #linneahenriksson #white @linneahendrix
Media Removed
tb till min första helg på Gotland. Ibland räcker inte ord till, så här kommer bilder från en unik plats med underbara människor. Jag och Johan planerar redan en resa till ön igen. Tack igen och igen @annahaag & @emiljonssonhaag #haschtaghaschtag ️ #anna️emil tb till min första helg på Gotland. Ibland räcker inte ord till, så här kommer bilder från en unik plats med underbara människor. Jag och Johan planerar redan en resa till ön igen. Tack igen och igen @annahaag & @emiljonssonhaag #haschtaghaschtag ❤️ #anna❤️emil
Veckans pepp! Vi har nu landat i vardagen igen efter några dagar NY. Veckans pepp kommer från boken ”Hjärnstark”(Anders Hansen) som jag läste på resan över Atlanten. ”Motion och träning är fullständigt fantastisk stressmedicin, kanske den allra bästa! ” Är du bättre tränad desto bättre ... Veckans pepp! Vi har nu landat i vardagen igen efter några dagar NY. Veckans pepp kommer från boken ”Hjärnstark”(Anders Hansen) som jag läste på resan över Atlanten. ”Motion och träning är fullständigt fantastisk stressmedicin, kanske den allra bästa! ” Är du bättre tränad desto bättre rustad är du för stress. Vad viktigt det är att få till träning i den stressig vardag många av oss lever i. #annasmittiveckanpepp
Read more
Nu tar jag med mig mannen och reser hem till våra kära kids <span class="emoji emoji2764"></span>️. @j0han0lss0n #newyork
Media Removed
Nu tar jag med mig mannen och reser hem till våra kära kids ️. @j0han0lss0n #newyork Nu tar jag med mig mannen och reser hem till våra kära kids ❤️. @j0han0lss0n #newyork
Jag strosar vidare. Blir många steg i denna stad.<span class="emoji emoji1f6b6"></span>🏼‍♀️<span class="emoji emoji1f49e"></span>
Jag strosar vidare. Blir många steg i denna stad.🏼‍♀️ Jag strosar vidare. Blir många steg i denna stad.🚶🏼‍♀️💞
Media Removed
Ensam i New York en söndagmorgon, då valde jag att gå en långpromenad . Faktiskt väldigt rogivande. Ensam i New York en söndagmorgon, då valde jag att gå en långpromenad . Faktiskt väldigt rogivande. 🗽
Så många intryck, så många människor och så många år jag längtat efter att se NY<span class="emoji emoji1f5fd"></span>. 📸 @j0han0lss0n
Så många intryck, så många människor och så många år jag längtat efter att se NY. 📸 @j0han0lss0n Så många intryck, så många människor och så många år jag längtat efter att se NY🗽. 📸 @j0han0lss0n
Media Removed
Vilken bra start på dagen, morgonjogg med ett härligt gäng på Brooklyn Bridge. @j0han0lss0n @szacke42195 @danielbreece #springtimetravel #2xusverige Vilken bra start på dagen, morgonjogg med ett härligt gäng på Brooklyn Bridge. @j0han0lss0n @szacke42195 @danielbreece #springtimetravel #2xusverige
På resan mot mitt drömresmål New York, så valde jag att packa i min nya ryggsäck från @gastonluga som jag har ett samarbete med. Om ni är är sugen på en egen så skriv in rabattkoden ANNAO så får ni 15% rabatt. De har även en kampanj just nu som innebär att man får en Plånkan korthållare med varje köp. ... På resan mot mitt drömresmål New York, så valde jag att packa i min nya ryggsäck från @gastonluga som jag har ett samarbete med. Om ni är är sugen på en egen så skriv in rabattkoden ANNAO så får ni 15% rabatt. De har även en kampanj just nu som innebär att man får en Plånkan korthållare med varje köp. I samarbete med @gastonluga #GastonLuga #GLwashere #anywherewithGL
Media Removed
Veckans pepp! Beröm är bäst när det är aktuellt. Så glöm inte att ge ditt beröm innan det är försent. ”Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd.”•Tove Jansson• Veckans pepp! Beröm är bäst när det är aktuellt. Så glöm inte att ge ditt beröm innan det är försent. ”Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd.”•Tove Jansson•