Loading Content...

Aurarezekimalaysia Instagram Photos and Videos

Loading...


aurarezekimalaysia JM Mis Wan @aurarezekimalaysia mentions
Followers: 1,571
Following: 540
Total Comments: 0
Total Likes: 0

KINI BERLANGSUNG DI SACC SHAH ALAM
Media Removed
KINI BERLANGSUNG DI SACC SHAH ALAM KINI BERLANGSUNG DI SACC SHAH ALAM
Loading...
Alhamdulillah dapat berkongsi ilmu bersama para peserta usahawan desa anjuran Pusat Pembangunan ...
Media Removed
Alhamdulillah dapat berkongsi ilmu bersama para peserta usahawan desa anjuran Pusat Pembangunan Usahawan KEDA Napoh. Mereka belajar bagaimana membina ejen di dalam perniagaan yg dikongsikan oleh Pn JM Miswan selaku Pengasas Aura Rezeki. Doc Fai pula berkongsi bagaimana utk urus ... Alhamdulillah dapat berkongsi ilmu bersama para peserta usahawan desa anjuran Pusat Pembangunan Usahawan KEDA Napoh.

Mereka belajar bagaimana membina ejen di dalam perniagaan yg dikongsikan oleh Pn JM Miswan selaku Pengasas Aura Rezeki. Doc Fai pula berkongsi bagaimana utk urus dan rawat diri serta membuat perancangan berdasarkan potensi diri yg dianugerahkan Allah sejak dilahirkan.

Moga yg hadir semlm mendapat manfaat ilmu yg disampaikan oleh kami berdua.

Untuk anda yg mahu belajar cara membina kumpulan/jemaah di dlm perniagaan, bolehlah hubungi kami untuk temujanji perkongsian.

Salam kekayaan, ketenangan dan kebahagiaan.

Dr Fairani

#IamCoachDrFairani
#MenyusuriBahagia
#JiwaiAuramu
#MerawatHatiMendidikJiwa
#RoadToHappiness
#RedhaIkhlasPasrah
Read more
Sacc shah alam 28 mac hgga 8 April 2018 #AuraRezekimalaysia #JiwaiAuraMu #JMmiswan
Media Removed
Sacc shah alam 28 mac hgga 8 April 2018 #AuraRezekimalaysia #JiwaiAuraMu #JMmiswan Sacc shah alam
28 mac hgga 8 April 2018

#AuraRezekimalaysia
#JiwaiAuraMu
#JMmiswan
Assalam CINTA JIWA Ya Allah berilah kaseh sayang Mu, ketenangan Mu dan Kekayaan Mu didunia dan ...
Media Removed
Assalam CINTA JIWA Ya Allah berilah kaseh sayang Mu, ketenangan Mu dan Kekayaan Mu didunia dan di Akhirat kpd semua yg mmbaca status ini Saya doakan semoga anda semua istiqomah dlm melakukan amal soleh kerana Allah menjanjikan bagi kita pengakhiran dari apa yg kita mahukan dan impikan Himpunan ... Assalam CINTA JIWA
Ya Allah
berilah kaseh sayang Mu, ketenangan Mu dan Kekayaan Mu didunia dan di Akhirat kpd semua yg mmbaca status ini

Saya doakan semoga anda semua istiqomah dlm melakukan amal soleh kerana Allah menjanjikan bagi kita pengakhiran dari apa yg kita mahukan dan impikan

Himpunan suka duka, gagal dan berjaya sgt byk dlm hidup saya, hanya yg KUAT DALAMAN JIWA serta ISTIQOMAH mampu MERAIHNYA

Doakan kejayaan saya agar ia lebih kaya dan berjaya dpt bantu lagi ramai jiwa2 dunia..mmberi manfaatnya

Mendoakan org lain Allah akan beri doa yg sama kepada kita.. Aaaaminnn... JM MISWAN
#AuraRezekimalaysia
#jiwaiauramu
Read more
Langkah ini, penuh dengan harapan dan matlamat berbekalkan NAWAITU, moga engkau yg Maha Esa merpermudahkn ...
Media Removed
Langkah ini, penuh dengan harapan dan matlamat berbekalkan NAWAITU, moga engkau yg Maha Esa merpermudahkn segalanya.. AMIN... SALAM JUMAAT CINTA JIWA #jmmiswan #aurARezekimalaysia #Jiwaiauramu Langkah ini, penuh dengan harapan dan matlamat berbekalkan NAWAITU, moga engkau yg Maha Esa merpermudahkn segalanya.. AMIN... SALAM JUMAAT CINTA JIWA

#jmmiswan
#aurARezekimalaysia
#Jiwaiauramu
Ada nihaaa kat opis.. BB manja cushion ni JM tak lah promot sangat, tapi kali ke berapa ntah HQ restok Syukur, ...
Media Removed
Ada nihaaa kat opis.. BB manja cushion ni JM tak lah promot sangat, tapi kali ke berapa ntah HQ restok Syukur, ramai yang repeat oder, jatuh cinta dengan BB Manja cushion JM pun tak guna dah brand lain sebab mahal, ada brand terkenal jual sampai RM 245, 170, padahal bahan bahan sama jer Sebab ... Ada nihaaa kat opis.. BB manja cushion ni JM tak lah promot sangat, tapi kali ke berapa ntah HQ restok

Syukur, ramai yang repeat oder, jatuh cinta dengan BB Manja cushion

JM pun tak guna dah brand lain sebab mahal, ada brand terkenal jual sampai RM 245, 170, padahal bahan bahan sama jer

Sebab jatuh cinta dgn Bb cushion ni tu yang JM keluarkan untuk semua orang boleh cantik dan harga mampu milik
Cer tepek kat komen sape yang telah terjatuh cinta

Belanjer muka anda yang telah ditransfomasikan dgn BB MANJA CUSHION Aura Rezeki

Sape paling menawan JM bagi hadiah Sepecial

#jmmiswan
#aurarezekimalaysia
#jiwaiauramu
Read more
Loading...
Siti Aafiyah - DOA, Penyataan Sebuah Syukur Seperti hampir semua rakyat Msia yg lain, saya juga ...
Media Removed
Siti Aafiyah - DOA, Penyataan Sebuah Syukur Seperti hampir semua rakyat Msia yg lain, saya juga dgn penuh suspen & teruja, mnunggu unt mngetahui nama sebenar seorang puteri, kurniaan terbesar Allah kpd penyanyi tersohor negara, DS Siti Nurhaliza & suami DS Khalid, yg telah selama 11 ... Siti Aafiyah - DOA, Penyataan Sebuah Syukur

Seperti hampir semua rakyat Msia yg lain, saya juga dgn penuh suspen & teruja, mnunggu unt mngetahui nama sebenar seorang puteri, kurniaan terbesar Allah kpd penyanyi tersohor negara, DS Siti Nurhaliza & suami DS Khalid, yg telah selama 11 tahun mengharap & menantikan kehadirannya... Dlm hati saya sebelum ini bkata2, pastinya nama yg di beri nanti sgt indah, bukan kerana sebutan glamornya, tapi kerana maknanya !
Dan betul lah, kala di umumkn, Siti Aafiyah bte Khalid Mohd Jiwa, saya terpana & tpegun seketika.
Allahuakbar, indah & sempurnanya sebuah nama , Siti Aafiyah !
Betapa sgt jelas, nama yg sungguh simple itu, namun penuh makna yg mulia, adalah pnyataaan hati seorang ibu & ayah, bahawa bayi kecil bpipi merah comel itu, kurniaan dr doa yg bjuta, dan sbg tanda syukur, mahu diteruskn sepanjang hayatnya, di setiap kali namanya disebut, adalah juga sbg satu doa...! Allahuakbar.
Syukur Alhamdulillah.
Salute saya kpd DCT & DK.
Kala saatnya doa dimakbul, hajat di penuhi, tidak lagi nama2 pelik yg glamor dan trendy yg di pilih, sebaliknya huruf dr ayat Al Quran, sedutan pkataan dr sebuah doa yg paling utama, yg di pilih mereka.. Dan saya sgt pasti, sebuah nama indah ini, yg hadir sbg satu doa yg akan bterusan mniti di bibir setiap masa, adalah tanda tkasih & syukur mereka kembali, kpd yang memberi, Allah Yang Maha Esa.
Semoga pdekatan yg di buat oleh ikon terkenal negara ini, mberi nama btatahkn kpentingan makna dlm agama, yg akhirnya mjadi sebuah doa, mampu mjadi contoh & ilmu yg bmanafaat buat semua, terutama para ibu bapa moden yg hanya bfikir mahukan sebutan moden & glamor sahaja ( terbit rasa pnyesalan dlm diri saya juga..). Tahniah DS Siti Nurhaliza
Tahniah DS Khalid Mohd Jiwa
Tahniah Siti Aafiyah bte Khalid
Semoga semuanya di dlm aafiyah, rahmat & barokah Allah SWT setiap masa, dunia & akhirat.

Jom kita fahami maksud Afiyah. ♦️AL AFIYAH - SEBUAH DOA UTAMA ♦️ Dari Anas RA berkata, "Seorang laki-laki datang kepada Nabi ﷺ dan berkata: ‘Wahai Rasulullah, doa apakah yang paling utama?” Beliau menjawab, “Mohonlah kepada Allah ampunan dan keselamatan di dunia dan akhirat.”
Read more
Tidak ada masa yg paling dekat hamba dengan Tuhannya, kecuali di ketika sujud tahajjud, Kala Allah ...
Media Removed
Tidak ada masa yg paling dekat hamba dengan Tuhannya, kecuali di ketika sujud tahajjud, Kala Allah sedang menunggu untuk mnerima ibadah kita, untuk mdengar doa2 kita Allah SWT telahpun berjanji untuk memperkenan kannya. Kerana Allah tidak pernah kembalikan doa doa hambanya dalam ... Tidak ada masa yg paling dekat hamba dengan Tuhannya, kecuali di ketika sujud tahajjud,
Kala Allah sedang menunggu untuk mnerima ibadah kita, untuk mdengar doa2 kita

Allah SWT telahpun berjanji untuk memperkenan kannya.
Kerana Allah tidak pernah kembalikan doa doa hambanya dalam keadaan yang kosong, sudah pasti ada isinya

Allah maha pengasih lagi penyayang, Allah maha mendengar dan mengasihani

Kadang kita sahaja yang masih lena dibuat mimpi ditilam yang empuk, sedangkan Allah setia dan menanti doa doa kita, cuma kita sahaja yang rasa seolah tiada apa yang diinginkannya

Allahuakbar!

Salam Tahajjud

#jmmiswan
#aurarezekimalaysia
#jiwaiauramu
Read more
Loading...
REZEKI 100% DARIPADA ALLAH Kita hambanya, sudah pasti tahu rezeki itu daripada Allah Tapi ...
Media Removed
REZEKI 100% DARIPADA ALLAH Kita hambanya, sudah pasti tahu rezeki itu daripada Allah Tapi tidak semua yang mempercayai rezeki itu 100% daripada Allah, mengapa saya menulis begini kerana Saya dahulunya begitu, lidah kata iye rezeki daripada Allah, tapi hati belum tentu 100% percaya ... REZEKI 100% DARIPADA ALLAH

Kita hambanya, sudah pasti tahu rezeki itu daripada Allah

Tapi tidak semua yang mempercayai rezeki itu 100% daripada Allah, mengapa saya menulis begini kerana

Saya dahulunya begitu, lidah kata iye rezeki daripada Allah, tapi hati belum tentu 100% percaya rezeki itu daripada Allah

Berdoa memohon kepada Allah tapi dalam hati berkata boleh ke dapat, ini sudah jelas yang kita memang masih belum terima dan percaya

Lebih 15 tahun dalam bisnes sebelum ini
Saat Allah beri ujian projek sikit, saya mula mencari dengan sape saya perlu berkawan untuk saya jadikan cable dalam urusan perniagaan saya

Sedangkan Allah maha kaya untuk memohon projek apepun, tapi kita yang tidak percaya akan kekayaan dan kekuasaan Allah untuk beri apa yang kita mahukan

Saat masuk waktunya solat, saya lambat2kan solat kerana yang utama adalah perjumpaan dengan pegawai/prospek yang terlibat, nanti kalau saya lambat takut hatinya berubah

Sedangkan hati manusia Allah yang pegang, kenapa tidak mohon pada Allah agar bukakan hatinya untuk menerima

Saat Allah uji duit tak ada, saya mula meminjam sana sini dan merayu dengan manusia sedangkan Allah setia menunggu dan mendengar rayuan serta permohonan dari kita

Allahuakbar! Ampunilah aku
Dahulunya saya adalah begitu, meletakan manusia sebagai jalan penyelesaian dan rezeki

Syukur Alhamdulillah saya mula belajar mengurus hati, saya mohon pada Allah agar urus hati saya sebaiknya

Agar letakkan 100% kebergantungan hanya padaNYA tiada siapa yang lebih kuasa dan kaya, tiada satupun manusia yang boleh menentukan rezeki untuk saya, hanya Allah yang satu boleh memberinya

Bila letakkan Allah yang pertama, saya tidak pernah takut bila rezeki banyak ataupun sikit saya menerima seikhlasnya dengan gembira dan bahagia serta mensyukurinya

Bila buat apa yang Allah suka, Saya sangat yakin dan percaya Allah akan beri apa yang saya mahukan

Bicaralah kepada Allah kerana Allah maha mendengar dan maha mengetahui, Allah maha kaya dan berkuasa, Allah maha memberi segalanya

Indahnya kehidupan bila 100% bergantung kepadaNYA
Indahnya hidup kerana ada cintaNYA Allah dalam jiwa kita

#jmmiswan
#aurarezekimalaysia
#jiwaiauranu
#comelpipim
Read more
JIWA@JALAN HIDUP Apabila kita ada tujuan, tetapi tidak ada jalan, kita tidak akan sampai ke tempat ...
Media Removed
[email protected] HIDUP Apabila kita ada tujuan, tetapi tidak ada jalan, kita tidak akan sampai ke tempat yang kita tuju. Begitulah juga dengan hidup ini. Memiliki visi dan misi hidup sahaja tidak akan membawa kita ke mana-mana tanpa memiliki jalan yang sebenar. Justeru dalam Islam, setelah ... [email protected] HIDUP

Apabila kita ada tujuan, tetapi tidak ada jalan, kita tidak akan sampai ke tempat yang kita tuju. Begitulah juga dengan hidup ini. Memiliki visi dan misi hidup sahaja tidak akan membawa kita ke mana-mana tanpa memiliki jalan yang sebenar.

Justeru dalam Islam, setelah visi dan misi hidup ditetapkan, jalannya juga telah ditunjukkan. Oleh itu kita diwajibkan meminta kepada Allah agar ditunjukkan jalan itu.

Pagi tadi, sekejap lagi, petang semalam, tengah hari ini, malah malam nanti juga, pastinya kita tidak putus-putus tanpa jemu meminta agar dikurniakan jalan yang lurus.

Ya, semuanya kita ungkapkan menerusi bacaan al-Fatihah dalam solat lima waktu yang dilakukan sehari semalam.

Permohonan itu telah kita ajukan entah berapa ratus bahkan beribu-ribu kali kepada Allah SWT.

Bayangkan, jika kita kini berusia lebih 30 tahun dan mula mengerjakan solat sejak akil baligh (sekitar usia 15 tahun), bermakna kita telah memohon jalan yang lurus sejumlah lebih 123123 ribu kali! "Kebahagiaan itu bukan hanya ada di hujung jalan tetapi di sepanjang jalan"

FikirFikirkan
Istiqamahlah dalam menjemput kebahagiaan... #JMMISWAN
#aurarezekimalaysia
#jiwaiauramu
Read more
Tetap beraura lady bos Aura Rezeki
Media Removed
Tetap beraura lady bos Aura Rezeki Tetap beraura lady bos Aura Rezeki
Loading...
Loading...
Loading...

Loading...