Azwanhashim2 Instagram Photos and Videos

Loading...


azwanhashim2 Azwan Hashim @azwanhashim2 mentions
Followers: 3,942
Following: 942
Total Comments: 0
Total Likes: 0

Mata focus kat Kakiti @ctdk jer... . Comel tau! . . #Repost from @koolfmmy : @ag_azmeer , @haizahanafi & @heymuazkoolfm berjaya buat Tik Tok bersama Tok Ti! Terima kasih @ctdk #PHDKoolFM #KotakMuzik #TikTok Mata focus kat Kakiti @ctdk jer... 😍😁😂😜
.
Comel tau! .
.
#Repost from @koolfmmy :

@ag_azmeer , @haizahanafi & @heymuazkoolfm berjaya buat Tik Tok bersama Tok Ti! Terima kasih @ctdk 😍😍😍 #PHDKoolFM #KotakMuzik #TikTok
Loading...
Selamat Hari Lahir buat sahabat kami, Kak @nurul_akmar ! Kami doakan yang terbaik buat Kak Nurul ...
Media Removed
Selamat Hari Lahir buat sahabat kami, Kak @nurul_akmar ! Kami doakan yang terbaik buat Kak Nurul sekeluarga. Moga Allah berkati & rahmati Kak Nurul, kurniakan kesihatan terbaik dan luaskan lagi rezeki serta dipermudahkan segala urusan. Aamiin Ya Rabbal Alamin. . . Alhamdulillah, ... Selamat Hari Lahir buat sahabat kami, Kak @nurul_akmar ! Kami doakan yang terbaik buat Kak Nurul sekeluarga. Moga Allah berkati & rahmati Kak Nurul, kurniakan kesihatan terbaik dan luaskan lagi rezeki serta dipermudahkan segala urusan. Aamiin Ya Rabbal Alamin. .
.
Alhamdulillah, semalam kami sempat meraikan hari istimewa bersama anak-anaknya di rumah Kak Nurul. Memang kenyang menikmati pelbagai hidangan. Sederhana tetapi cukup bermakna. Syukur!😉🙏🌹💗
.
.

#SahabatAzwanHashim
#HappyBirthdayNurul .
#Repost from @rozisangdewi •••
Tema hitam kami hari ini, meraikan @nurul_akmar walaupun tak dapat lama kerana ada tugasan, semoga pertemuan hari ini mengubat kerinduan untuk berkumpul. @nurul_akmar @fifahyusof @cteafairuz @marrmohamad @rlynnahmad @ddoia08 @azwanhashim2 @rozisangdewi
Read more
Abang Wan ingat lagi, lepas bergambar dengan @syamsulyusoffilm di Tayangan Perdana #Munafik2 ...
Media Removed
Abang Wan ingat lagi, lepas bergambar dengan @syamsulyusoffilm di Tayangan Perdana #Munafik2 lalu, ada kata kepadanya : "Boleh dapat 30 juta". . . Alhamdulillah, tiada yang mustahil. Hari ni kita dikhabarkan dengan berita gembira kutipan terkini. Ya, sudah RM30 juta dalam 10 hari ... Abang Wan ingat lagi, lepas bergambar dengan @syamsulyusoffilm di Tayangan Perdana #Munafik2 lalu, ada kata kepadanya : "Boleh dapat 30 juta". .
.
Alhamdulillah, tiada yang mustahil. Hari ni kita dikhabarkan dengan berita gembira kutipan terkini. Ya, sudah RM30 juta dalam 10 hari tayangan. .
.
Moga lebih ramai lagi penonton akan ke pawagam dan Munafik 2 dapat mencipta rekod kutipan lebih tinggi. .
.
Tahniah Syamsul, tahniah team produksi dan tahniah para pelakon Munafik 2!😉👍
.
.
#Munafik2
#SokongFilemMalaysia
#FenomenaMunafik2
#SyukurSelalu
Read more
Dah tengok ke belum #Munafik2 ? . . #Repost from @munafik2movie ••• #munafik2 #fisabilillah #saksikandipawagam Ustaz Adam: @syamsulyusoffilm Sakinah: @maya_karin Azman: @fizzfairuzofficial Abu Jar: @nasirbilankhan171960 Ustaz Azhar: @cahayaasmawi Orang kanan ... Dah tengok ke belum #Munafik2 ?
.
.

#Repost from @munafik2movie •••
#munafik2 #fisabilillah
#saksikandipawagam

Ustaz Adam: @syamsulyusoffilm
Sakinah: @maya_karin
Azman: @fizzfairuzofficial
Abu Jar: @nasirbilankhan171960
Ustaz Azhar: @cahayaasmawi
Orang kanan Abu Jar: @fauzinawawi_new
Rahim : #datorahimrazali
Wanita Iblis : @wenipanca
Aina : @norzarasophia
Read more
Syoknya! #ZAWARA perkenalkan COMBO “MalaysiaKU”🇲🇾🇲🇾🇲🇾 . . Ada macam macam combo yang menarik. ...
Media Removed
Syoknya! #ZAWARA perkenalkan COMBO “MalaysiaKU”🇲🇾🇲🇾🇲🇾 . . Ada macam macam combo yang menarik. Semestinya boleh buat kakak-kakak, adik-adik dan kawan-kawan akan hari-hari cantik. . . Mehh lah sini usha usha apa yang menariknya dengan combo “MalaysiaKU" yang akan tamat pada ... Syoknya! #ZAWARA perkenalkan COMBO “MalaysiaKU”🇲🇾🇲🇾🇲🇾
.
.
Ada macam macam combo yang menarik. Semestinya boleh buat kakak-kakak, adik-adik dan kawan-kawan akan hari-hari cantik.😍
.
.
Mehh lah sini usha usha apa yang menariknya dengan combo “MalaysiaKU" yang akan tamat pada 30.9.18.💕
.
.
Apa yang syoknya dalam set combo kali ni ZAWARA ada nak bagi korang #FreeGIFT tau. Jom tengok apa free gift tu.😍
.
.
Nak order boleh terus WhatsApp Abang Wan. 📲011 1140 4051 .
.
Pembelian online boleh layari
www.azwanhashim.com atau
www.zawara.com (Promo Code : MYQEW) .
.
Boleh tag atau share dengan member-member yang suka sangat kosmetik dan perfumes yaa! .
.
#TopStokisZawara
#EmpayarAzwanHashim
#TeamAzwanHashim
#KedaiOnlineAzwanHashim
#StokisZawaraKlang
#Zawaralovers #Zawaranatics
Read more
Munafik 2 OST "Menangislah" Check full MV on You Tube now! . . Tajuk: Menangislah ( Demi TuhanMu ) Artis: Syamsul Yusof & Mawi Komposer: Syamsul Yusof Lirik: Syamsul Yusof / Dr Anwar Fazal Arranger/Mixing: Wan Saleh Terbitan: Monkey Bone . Request/undi lagu #Menangislah di ... Munafik 2 OST "Menangislah" Check full MV on You Tube now! .
.
Tajuk: Menangislah ( Demi TuhanMu )
Artis: Syamsul Yusof & Mawi
Komposer: Syamsul Yusof
Lirik: Syamsul Yusof / Dr Anwar Fazal
Arranger/Mixing: Wan Saleh
Terbitan: Monkey Bone
.
Request/undi lagu #Menangislah di Radio pilihan korang ok?
.
#Repost : @syamsulyusoffilm
@the8monkeys @cahayaasmawi
@dr.afl @wansaleh @azlanalbukhary
@thehitmannazri
@themalayatv @zalhilman #syamsulYusof #Munafik2
Read more
Loading...
Jam 7.30 malam ini! (Siaran ulangan 10.00 malam). Jangan ketinggalan menonton perkongsian menarik Datuk Seri Siti Nurhaliza @ctdk tentang dugaan dihadapinya demi bergelar seorang Ibu. . . Khabarnya ramai yang mengalir air mata ketika rakaman dijalankan di studio @tvalhijrah114 ... Jam 7.30 malam ini! (Siaran ulangan 10.00 malam). Jangan ketinggalan menonton perkongsian menarik Datuk Seri Siti Nurhaliza @ctdk tentang dugaan dihadapinya demi bergelar seorang Ibu.
.
.
Khabarnya ramai yang mengalir air mata ketika rakaman dijalankan di studio @tvalhijrah114 termasuk dengan Penerbit @wasirilaswad , krew penerbitan malah abang sado polis bantuan pun sama nangis! 😭😭😭
.
.
Kombinasi Ustaz @ebitlew
bersama pengacara @fadzli_aziz
betul-betul menjadi! Dari hati sedih sampailah gembira, semua ada!
.
.
Bagi yang tak berkesempatan menonton TV, kalian juga boleh tonton secara streaming di www.alhijrahmedia.com .
.
Saksikan #AbitWithEbit
SELASA 4 SEPTEMBER 2018!
JAM 7.30 MALAM
JAM 10.00 MALAM (ulangan)
.
.
Kredit video : @wasirilaswad
.
.
#SitiZoners #SitiZone
#DatoSriSitiNurhaliza
Read more
Malam ini! Jangan ketinggalan menonton perkongsian menarik Datuk Seri Siti Nurhaliza @ctdk tentang dugaan dihadapinya demi bergelar seorang Ibu. . . Khabarnya ramai yang mengalir air mata ketika rakaman dijalankan di studio @tvalhijrah114 termasuk dengan Penerbit @wasirilaswad ... Malam ini! Jangan ketinggalan menonton perkongsian menarik Datuk Seri Siti Nurhaliza @ctdk tentang dugaan dihadapinya demi bergelar seorang Ibu.
.
.
Khabarnya ramai yang mengalir air mata ketika rakaman dijalankan di studio @tvalhijrah114 termasuk dengan Penerbit @wasirilaswad , krew penerbitan malah abang sado polis bantuan pun sama nangis! 😭😭😭
.
.
Kombinasi Ustaz @ebitlew
bersama pengacara @fadzli_aziz
betul-betul menjadi! Dari hati sedih sampailah gembira, semua ada!
.
.
Bagi yang tak berkesempatan menonton TV, kalian juga boleh tonton secara streaming di www.alhijrahmedia.com .
.
Saksikan #AbitWithEbit
SELASA 4 SEPTEMBER 2018!
JAM 7.30 MALAM
JAM 10.00 MALAM (ulangan)
.
.
Kredit video : @wasirilaswad
.
.
#SitiZoners #SitiZone
#DatoSriSitiNurhaliza
Read more
Loading...
Wow! Kutipan dah 21.6 JUTA ! Semakin hari semakin hebat sokongan penonton buat #Munafik2 ! Seronok ...
Media Removed
Wow! Kutipan dah 21.6 JUTA ! Semakin hari semakin hebat sokongan penonton buat #Munafik2 ! Seronok dengan perkembangan positif ini. . . Tahniah buat pengarah hebat @syamsulyusoffilm team produksi dan para pelakon yang menjayakan filem luar biasa ini! . . Bagi kalian yang belum ... Wow! Kutipan dah 21.6 JUTA ! Semakin hari semakin hebat sokongan penonton buat #Munafik2 ! Seronok dengan perkembangan positif ini. .
.
Tahniah buat pengarah hebat
@syamsulyusoffilm
team produksi dan para pelakon yang menjayakan filem luar biasa ini! 👏👏👏
.
.
Bagi kalian yang belum tengok lagi, segeralah ke pawagam dan nikmati sendiri keindahan karya terbaru Syamsul.
.
.
#SokongFilemMalaysia
.
.
#Repost from @syamsulyusoffilm •••
Allah makes the impossible possible. Its the highest opening weekend record in history. Rm 21.6 million in just 4 days.
.
Kutipan dari official showing date sehingga Ahad semalam. Sejarah terus tercipta. Alhamdulillah & terima kasih semua. Majulah industri filem Malaysia.
.
Munafik 2 - Fisabilillah dipawagam sekarang ! ❤ #RecordBreaker #Munafik2 #Fisabilillah
Read more
Raikan Cinta CF & Hafiz <span class="emoji emoji1f49c"></span> . . Cantik menawan di singgahsana, Termeterai cinta mengikat janji, Dirai ...
Media Removed
Raikan Cinta CF & Hafiz . . Cantik menawan di singgahsana, Termeterai cinta mengikat janji, Dirai sahabat, taulan dan keluarga, Kekal bahagia saling menyayangi. @cteafairuz @mohdhafizmoh_ . . #Repost : @rozisangdewi . . #destinasicintasitiXhafiz #SahabatAzwanHashim #RaikanCinta . . Foto: ... Raikan Cinta CF & Hafiz 💜
.
.
Cantik menawan di singgahsana,
Termeterai cinta mengikat janji,
Dirai sahabat, taulan dan keluarga,
Kekal bahagia saling menyayangi.
@cteafairuz @mohdhafizmoh_
.
🌹🌹🌹💜💜💜
.
#Repost : @rozisangdewi .
.
#destinasicintasitiXhafiz
#SahabatAzwanHashim
#RaikanCinta
.
.
Foto: @amirnaufalphotography @amirnaufalna @sheikhsallam
Read more
Wahh Kakiti @ctdk nyanyi #JAMPI lah! Bisik-bisik lirik yaa @haelhusaini <span class="emoji emoji1f60d"></span><span class="emoji emoji1f60d"></span><span class="emoji emoji1f60d"></span> . Hastag #Untunglahh HA... ...
Media Removed
Wahh Kakiti @ctdk nyanyi #JAMPI lah! Bisik-bisik lirik yaa @haelhusaini . Hastag #Untunglahh HA... HA.. HA.... . . #Repost from @haelhusaini ••• DAN BILA ️ . @ctdk . #haelhusaini #ctdk #jampi Wahh Kakiti @ctdk nyanyi #JAMPI lah! Bisik-bisik lirik yaa @haelhusaini 😍😍😍 .
Hastag #Untunglahh
HA... HA.. HA.... 😁😁😁
.
.
#Repost from @haelhusaini •••
DAN BILA ❤️
.
@ctdk
.
#haelhusaini
#ctdk
#jampi
Cantik menawan di singgahsana, Termeterai cinta mengikat janji, Dirai sahabat, taulan dan ...
Media Removed
Cantik menawan di singgahsana, Termeterai cinta mengikat janji, Dirai sahabat, taulan dan keluarga, Kekal bahagia saling menyayangi. @cteafairuz @mohdhafizmoh_ . . #Repost : @rozisangdewi . . #destinasicintasitiXhafiz #SahabatAzwanHashim #RaikanCinta . . Foto: ... Cantik menawan di singgahsana,
Termeterai cinta mengikat janji,
Dirai sahabat, taulan dan keluarga,
Kekal bahagia saling menyayangi.
@cteafairuz @mohdhafizmoh_
.
🌹🌹🌹💜💜💜
.
#Repost : @rozisangdewi .
.
#destinasicintasitiXhafiz
#SahabatAzwanHashim
#RaikanCinta
.
.
Foto: @amirnaufalphotography @amirnaufalna
Read more
Loading...
Meraikan cinta hari bersejarah sahabatku @cteafairuz yang kini bergelar isteri @mohdhafizmoh_ ...
Media Removed
Meraikan cinta hari bersejarah sahabatku @cteafairuz yang kini bergelar isteri @mohdhafizmoh_ . Alhamdulillah majlis berlangsung dengan meriahnya di Kampung Alai, Melaka. Lagi meriah dengan kehadiran Kekanda kesayangan kami, Kakiti @ctdk . . Selamat menjalani kehidupan baru ... Meraikan cinta hari bersejarah sahabatku @cteafairuz yang kini bergelar isteri @mohdhafizmoh_ . Alhamdulillah majlis berlangsung dengan meriahnya di Kampung Alai, Melaka. Lagi meriah dengan kehadiran Kekanda kesayangan kami, Kakiti @ctdk 💗
.
.
Selamat menjalani kehidupan baru sebagai suami isteri Hafiz & CF. Semoga cinta kalian berkekalan hingga ke Jannah.
Aamiin Ya Rabbal Alamin.🌹 😘
.
.
#destinasicintasitixhafiz
#SelamatPengantinBaru
#RaikanCinta
#SahabatAzwanHashim
Read more
Syukur Alhamdulillah, @cteafairuz & @mohdhafizmoh_ sah sebagai suami isteri. Selamat Pengantin Baru buat CF & Hafiz. Semoga berbahagia hingga ke Jannah. Aamiin Ya Rabbal Alamin. . . #destinasicintasitixhafiz #SahabatAzwanHashim #SelamatPengantinBaru Syukur Alhamdulillah, @cteafairuz & @mohdhafizmoh_ sah sebagai suami isteri. Selamat Pengantin Baru buat CF & Hafiz. Semoga berbahagia hingga ke Jannah. Aamiin Ya Rabbal Alamin. 🌹💗😍
.
.
#destinasicintasitixhafiz
#SahabatAzwanHashim
#SelamatPengantinBaru
<span class="emoji emoji1f44d"></span><span class="emoji emoji1f44d"></span><span class="emoji emoji1f44d"></span>🇲🇾🇲🇾🇲🇾 #Repost from @syamsulyusoffilm ••• Allah Maha Kaya <span class="emoji emoji261d"></span> . The Highest Grossing Opening ...
Media Removed
🇲🇾🇲🇾🇲🇾 #Repost from @syamsulyusoffilm ••• Allah Maha Kaya . The Highest Grossing Opening In Malay Film History! . Munafik 2 - Fisabilillah collection info 2 million (hari pertama) 3.6 million (hari kedua) . Alhamdulillah & Terima Kasih #recordBreaker #fantasticAchievement ... 👍👍👍🇲🇾🇲🇾🇲🇾 #Repost from @syamsulyusoffilm
•••
Allah Maha Kaya ☝
.
The Highest Grossing Opening In Malay Film History!
.
Munafik 2 - Fisabilillah collection info ➡
2 million (hari pertama)
3.6 million (hari kedua)
.
Alhamdulillah & Terima Kasih ❤ #recordBreaker #fantasticAchievement #munafik2 #Fisabilillah
Read more
Loading...
SYABAS @azizulawangofficial ••• Henjutan Emas!! Azizulhasni Awang meraih pingat EMAS dalam acara Pecut Individu menewaskan Tomohiro Fukaya dari Jepun! Syabas dan Tahniah The Pocket Rocket Man!! #ayuhmalaysiaku #asiangames2018 #sukanasia2018 #energyofasia #pocketrocketman #Repost ... SYABAS @azizulawangofficial 👏👏👏
•••
Henjutan Emas!! Azizulhasni Awang meraih pingat EMAS dalam acara Pecut Individu menewaskan Tomohiro Fukaya dari Jepun!

Syabas dan Tahniah The Pocket Rocket Man!! #ayuhmalaysiaku #asiangames2018 #sukanasia2018 #energyofasia #pocketrocketman
#Repost @astroarenahd
Read more
Wow! Tahniah buat #Munafik2 terutama @syamsulyusoffilm , team produksi, barisan pelakon & semua ...
Media Removed
Wow! Tahniah buat #Munafik2 terutama @syamsulyusoffilm , team produksi, barisan pelakon & semua yang terlibat termasuk para penonton! . . Petanda positif. Semoga tayangan hari pertama hari ni lebih hangat sambutan dan terus meningkat lagi kutipan. Aamiin. . . Kawan-kawan ... Wow! Tahniah buat #Munafik2 terutama @syamsulyusoffilm , team produksi, barisan pelakon & semua yang terlibat termasuk para penonton! 👏👏👏
.
.
Petanda positif. Semoga tayangan hari pertama hari ni lebih hangat sambutan dan terus meningkat lagi kutipan. Aamiin.
.
.
Kawan-kawan jangan ketinggalan menonton Munafik 2 di pawagam ya! .
.
Syabas @syamsulyusoffilm @maya_karin @fizzfairuzofficial @cahayaasmawi @nasirbilankhan171960 @fauzinawawi_new
.
Syukur Alhamdulillah. .
.
#Munafik2
#SokongFilemMalaysia
#SyukurSelalu
Read more
Seronok baca review #Munafik2. Harus diakui watak baru iaitu Sakinah berjaya 'dihidupkan' sepenuh ...
Media Removed
Seronok baca review #Munafik2. Harus diakui watak baru iaitu Sakinah berjaya 'dihidupkan' sepenuh penghayatan oleh @maya_karin dalam filem #Munafik2. Paling best babak Sakinah dirasuk benar-benar menyerlahkan lagi kehebatan aksi lakonan Maya yang terkenal dengan watak hantu. ... Seronok baca review #Munafik2.
Harus diakui watak baru iaitu Sakinah berjaya 'dihidupkan' sepenuh penghayatan oleh @maya_karin dalam filem #Munafik2. Paling best babak Sakinah dirasuk benar-benar menyerlahkan lagi kehebatan aksi lakonan Maya yang terkenal dengan watak hantu. Babak yang pasti melekat di minda penonton! Seram.
.
.
Abang Wan jamin penonton pastinya kagum melihat aksi berbeza yang dipersembahkan Maya menerusi watak Sakinah. Dengan dialog yang padu, lakon layar yang mantap dan di bawah pengarahan hebat @syamsulyusoffilm berjaya menonjolkan lagi bakat dan keupayaan Maya Karin sebagai pelakon berbakat besar. .
.
Tidak hairanlah selepas menonton di Tayangan Perdana Munafik 2, ramai penonton termasuk rakan-rakan media memuji lakonan Maya. Ramai akui Maya bakal memberi saingan sengit kepada Umie Aida menerusi filem Dukun bagi kategori Pelakon Wanita Terbaik FFM akan datang. Menarik kan? .
.
Tahniah buat Maya Karin yang cemerlang sebagai Sakinah! Maya sememangnya bertuah dapat melengkapkan dan menjayakan naskah Munafik 2. Kawan-kawan harus saksikan sendiri lakonan mantap Maya Karin dan barisan pelakon hebat lain. Percayalah, sangat berbaloi anda membeli tiket. #Munafik2 sarat dengan dakwah, ilmu dan kritikan sosial. Bukan sekadar hiburan.
.
.
Munafik 2 kini di pawagam! Jom! .
.
#Munafik2
#SokongFilemMalaysia
#MayaKarin #Munafik
Read more
Loading...
Sekiranya kawan-kawan atau kenalan yang ada sakit jantung, lemah semangat dan juga buat ibu mengandung, ...
Media Removed
Sekiranya kawan-kawan atau kenalan yang ada sakit jantung, lemah semangat dan juga buat ibu mengandung, kalian semua dinasihatkan tidak menonton #Munafik2. Janganlah! . . Ya, amaran ini sudah jelas di poster filem Munafik 2. Bukan sekadar suka-suka atau gimik promosi tetapi memang ... Sekiranya kawan-kawan atau kenalan yang ada sakit jantung, lemah semangat dan juga buat ibu mengandung, kalian semua dinasihatkan tidak menonton #Munafik2. Janganlah! .
.
Ya, amaran ini sudah jelas di poster filem Munafik 2. Bukan sekadar suka-suka atau gimik promosi tetapi memang filem terbaru arahan Syamsul Yusof ini bikin jantung penonton akan berdegup lebih laju! .
.
Semalam Abang Wan saksikan seawal 5 minit filem Munafik 2 bermula, Syamsul sudah beri 'kejutan' kepada penonton. Ada penonton yang mula meletakkan tangan di muka, melihat di sebalik celahan jari-jari sahaja. Fuhhhh... .
.
Berani Abang Wan katakan Munafik 2 ni lagi menyeramkan berbanding filem The Conjuring!
Serius, banyak babak seram dan kejutan yang tak disangka-sangka. Bagai naik 'roller coaster', begitulah perasaan dan emosi yang dapat digambarkan. (Jeng Jeng Jeng) .
.
Lakonan mantap Syamsul, Maya Karin, Fizz Fairuz, Nasir Bilal Khan, Mawi, Dato' Rahim Razali, Fauzi Nawawi, adik Zara Sophia dan pelakon Indonesia, Weni Panca melengkapkan persembahan terbaik naskah Munafik 2. .
.
Bagi peminat filem genre seram, kalian sememangnya wajib menonton dan nikmati sendiri keindahan karya terbaru Pengarah Terbaik Malaysia. Disebalik hiburan, karya garapan Syamsul ini padat dengan dakwah, ilmu dan kritikan sosial. .
.
Tiket untuk tayangan esok sudah mula dijual dan ramai sudah membuat tempahan awal kerana teruja. Ya, sokongan begini kita mahukan untuk industri filem Malaysia. Abang Wan pun memilih untuk menonton lagi nanti bersama kawan-kawan lain. Jom sokong dan doakan Munafik 2 dapat meneruskan rekod kutipan tertinggi! Aamiin. .
.
Sememangnya Munafik 2 hebat, mantap dan cemerlang!
Tahniah @syamsulyusoffilm dan produksi filem Munafik 2.
👏👏👏
.
.
#SokongFilemMalaysia
#Munafik2
#FilemMestiTonton2018
Read more
Ingatkan cover majalah #REMAJA !Owhh Kakiti @ctdk bersama menantu @tyaarifinnw cantik menghiasi ...
Media Removed
Ingatkan cover majalah #REMAJA !Owhh Kakiti @ctdk bersama menantu @tyaarifinnw cantik menghiasi cover #NONA rupanya! Hik Hik Hik . Jom dapatkan @majalahnona edisi September! Loveeee Ingatkan cover majalah #REMAJA !Owhh Kakiti @ctdk bersama menantu @tyaarifinnw cantik menghiasi cover #NONA rupanya! Hik Hik Hik 😜😍😘
.
Jom dapatkan @majalahnona edisi September! Loveeee 💗
"TERIMA NASIHAT.." . Terima nasihat walau dari sesiapa pun. Nasihat itu penting, kita tidak tahu apa salah dan kesilapan kita sehingga ada yang menegur kita. Terima, jangan angkuh. Jom dengar! Share dan Tag kawan kalian. . Speaker @alifteega . Ilmu Tambahan: 1)Nasihat itu bagi ... "TERIMA NASIHAT.."
.
Terima nasihat walau dari sesiapa pun. Nasihat itu penting, kita tidak tahu apa salah dan kesilapan kita sehingga ada yang menegur kita. Terima, jangan angkuh. Jom dengar! Share dan Tag kawan kalian.
.
Speaker @alifteega
.
Ilmu Tambahan:
1)Nasihat itu bagi manusia seperti ikan didalam air, Cuba kita perhatikan apabila ikan dipisahkan dari air. Apa yang terjadi ? Ikan itu mati. Begitu juga manusia tanpa nasihat. Hati itu mati. Gelap dan sesat dalam dosa dan maksiat. Cuba lembutkan hati untuk terima nasihat. Buang ego dan kekerasan dalam hati agar nasihat mudah diterima
.
2)Nasihat itu penting, supaya kita tidak melakukan kesilapan atau dosa secara terus menerus. Manusia tidak sempurna sentiasa melakukan kesalahan maka terima lah nasihat dari sesiapa pun. Walau dari pada orang yang kita tidak suka kita benci. Kerana apa yang ditegur adalah untuk kebaikan kita. Cuba untuk terima nasihat.
.
3)Jangan melenting, jangan mengamuk bila dinasihati. Ya hati kita mungkin mengatakan apa yang dilakukan itu betul. Tetapi dimata manusia ada cacat celanya ada kemungkarannya. Jadi jangan merasakan diri itu betul sentiasa berhati2 dalam melakukan seuatu perkara. Ambil nasihat, minta nasihat dari orang lebih alim dan mantap ilmunya. Kita hidup untuk membawa kebaikan bukan membawa keburukan.
.
.
InsyaAllah semoga bermanfaat buat kalian semua. Lakukan perubahan secepatnya moga dengan usaha kecil kita ini menjadi hitungan yang besar hari akhirat kelak. Amin. Jom Ubah!
.
#teega #dakwah #60saat #kongsi #ilmu #manfaat #alifteega #401production #nikah #redha #love #story #hidayah #tarbiahsentap
Read more
Rakan-rakan #SitiZoners yang dah order majalah #EH! dan #NONA cover DSCT @ctdk next week Abang ...
Media Removed
Rakan-rakan #SitiZoners yang dah order majalah #EH! dan #NONA cover DSCT @ctdk next week Abang Wan akan mula pos yaaa. Sekarang masih kumpulkan order lagi. . . Kalau ada yang payah nak dapatkan majalah terbaru EH! , NONA edisi September dan HER WORLD di kedai area kalian, boleh order segera. ... Rakan-rakan #SitiZoners yang dah order majalah #EH! dan #NONA cover DSCT @ctdk next week Abang Wan akan mula pos yaaa.
Sekarang masih kumpulkan order lagi. .
.
Kalau ada yang payah nak dapatkan majalah terbaru EH! , NONA edisi September dan HER WORLD di kedai area kalian, boleh order segera. Abang Wan akan bantu usahakan untuk dapatkan stok untuk kawan-kawan jadikan koleksi istimewa. Hanya perlu bayar harga majalah dan kos postage sahaja. .
.
Berminat boleh DM atau terus WhatsApp 011 1140 4051
.
.
#ehmalaysia
#NONA
#SitiZoners
#KedaiOnlineAzwanHashim
Read more
Cantik tak poster rasmi #GolGincu2 ? Ceria kan! <span class="emoji emoji1f60d"></span> . . Kisah tentang apa filem Gol & Gincu Vol 2 ni ...
Media Removed
Cantik tak poster rasmi #GolGincu2 ? Ceria kan! . . Kisah tentang apa filem Gol & Gincu Vol 2 ni ya? Haaa.. Baca sinopsis ni: . . Zakiah (Zak) dan Zakiah (Yaya) adalah dua pelajar universiti yang mempunyai nama yang sama namun personaliti mereka jauh berbeza. Akibat tercetusnya pergaduhan ... Cantik tak poster rasmi #GolGincu2 ? Ceria kan! 😍
.
.
Kisah tentang apa filem Gol & Gincu Vol 2 ni ya? Haaa.. Baca sinopsis ni:
.
.
Zakiah (Zak) dan Zakiah (Yaya) adalah dua pelajar universiti yang mempunyai nama yang sama namun personaliti mereka jauh berbeza. Akibat tercetusnya pergaduhan di khalayak ramai yang menjadi tular di media sosial, kedua-dua gadis telah dikenakan tindakan disiplin oleh pihak pengurusan universiti untuk melakukan kerja-kerja amal sebagai teladan kepada pelajar-pelajar lain.
.
.
Zak dan Yaya telah memilih untuk melakukan kerja amal di rumah remaja bermasalah yang dikendalikan oleh Jijie. Sangkaan mereka meleset setelah menyedari bahawa kerja amal bukanlah mudah. Mampukah mereka ketepikan sikap prejudis mereka dan membantu Jijie dan gadis-gadis remaja tersebut atau adakah kehadiran mereka hanya memburukkan keadaan? Dan apakah punca sebenar pergaduhan mereka?
.
.
----
Nantikan tayangan bermula 25 Oktober 2018! Dibintangi @dianadanielleb
@umminazeera @syafiqkylez @aedyxashraf @sharifah_amani @sazzyfalak .
.
.
.
#SokongFilemMalaysia
#GolGincu2
Read more
Ramai dah jatuh hati dengan MRP Diet. Nak tau sebabnya? : . . 10 KEBAIKAN Semulajadi MRP SOUP Diet ...
Media Removed
Ramai dah jatuh hati dengan MRP Diet. Nak tau sebabnya? : . . 10 KEBAIKAN Semulajadi MRP SOUP Diet by Fattah Amin : . . Merupakan makanan gantian . . Membekalkan tenaga kepada keperluan harian . . Mempunyai 3 perisa yang sedap dan tidak membosankan- Tom Yam, Ayam dan Cendawan . ... Ramai dah jatuh hati dengan MRP Diet. Nak tau sebabnya? :
.
.
10 KEBAIKAN Semulajadi MRP SOUP Diet by Fattah Amin :
.
.
🍄 Merupakan makanan gantian .
.
🍄Membekalkan tenaga kepada keperluan harian .
.
🍄 Mempunyai 3 perisa yang sedap dan tidak membosankan- Tom Yam, Ayam dan Cendawan
. .
🍄 Mengurangkan rasa lapar
.
🍄 Mengenyangkan 4 hingga ke 5 jam .
.
🍄 Membakar lemak di dalam badan walaupun tengah tidur .
.
🍄 Mudah dihidangkan mengikut citarasa tersendiri .
.
🍄 Menggunakan bahan-bahan semulajadi .
.
🍄 Mendapat sijil kelulusan Halal daripada pihak JAKIM.
.
🍄 Produk yang diformulasikan di Switzerland dan telah pun dikilangkan di Malaysia .
.
.
Syok kan. Kacau-kacau kenyang! 😉
.
.
Nak tau lebih lanjut boleh DM atau roger Abang Wan ya!
WhatsApp 011 1140 4051
.
.
@fattahaminz
#AzwanHashim
#TopStokisMRP
#EmpayarAzwanHashim
#KedaiOnlineAzwanHashim
#TeamAzwanHashim
#mrpinternationalbyfattahamin
#mealreplacement
#mrpproduksemulajadi
Read more
Selamat Hari Raya Aidiladha buat semua sahabat dan kenalan. Mohon ampun dan maaf sekiranya ada ...
Media Removed
Selamat Hari Raya Aidiladha buat semua sahabat dan kenalan. Mohon ampun dan maaf sekiranya ada kesilapan atau kesalahan sepanjang perkenalan kita. Abang Wan doakan semoga segala pengorbanan dan apa jua yang kita lakukan dan usahakan sentiasa diberkati dan dirahmati Allah S.W.T Aamiin ... Selamat Hari Raya Aidiladha buat semua sahabat dan kenalan.
Mohon ampun dan maaf sekiranya ada kesilapan atau kesalahan sepanjang perkenalan kita. Abang Wan doakan semoga segala pengorbanan dan apa jua yang kita lakukan dan usahakan sentiasa diberkati dan dirahmati Allah S.W.T
Aamiin Ya Rabbal Alamin 🙏😉
.
.
#AzwanHashim
#SalamAidilAdha
#KedaiOnlineAzwanHashim
#EmpayarAzwanHashim
#TeamAzwanHashim
Read more
Kebahagiaan. Kejayaan. Kesenangan. Alhamdulillah. . . Moga Allah S.W.T terus kurniakan ...
Media Removed
Kebahagiaan. Kejayaan. Kesenangan. Alhamdulillah. . . Moga Allah S.W.T terus kurniakan kebahagiaan, kejayaan dan kesenangan yang berpanjangan buat Kakiti @ctdk sekeluarga hingga ke Jannah. Aamiin Ya Rabbal Alamin. . . Happy 12th Anniversary Kekandaku tersayang . . #BabyCTDK #PipiComelMerah #KekandaTersayang . . #Repost ... Kebahagiaan. Kejayaan. Kesenangan.
Alhamdulillah.
.
.
Moga Allah S.W.T terus kurniakan kebahagiaan, kejayaan dan kesenangan yang berpanjangan buat Kakiti @ctdk sekeluarga hingga ke Jannah.
Aamiin Ya Rabbal Alamin. 🙏
.
.
Happy 12th Anniversary Kekandaku tersayang 😘
🌹🌹🌹
.
.
#BabyCTDK
#PipiComelMerah
#KekandaTersayang
.
.
#Repost from @ctdk •••
Alhamdullillah...first time celebrating our 12th anniversary with little angel #sitiaafiyahkhalid
Read more
Wajib dimiliki #SitiZoners <span class="emoji emoji1f497"></span> Siapa nak order boleh roger Abang Wan ya! <span class="emoji emoji1f609"></span> . . #Repost from @ehmalaysia ...
Media Removed
Wajib dimiliki #SitiZoners Siapa nak order boleh roger Abang Wan ya! . . #Repost from @ehmalaysia ••• EH! September 2018 bersama @ctdk Baca temubual istimewa 18 muka surat EH! bersama @rozisangdewi @nurulshukor_official @ong72 @aubrey_suwito & @syazwanzakariah Datuk Seri ... Wajib dimiliki #SitiZoners 💗
Siapa nak order boleh roger Abang Wan ya! 😉
.
.
#Repost from @ehmalaysia •••
EH! September 2018 bersama @ctdk Baca temubual istimewa 18 muka surat EH! bersama @rozisangdewi @nurulshukor_official @ong72 @aubrey_suwito & @syazwanzakariah
Datuk Seri Siti Nurhaliza in
@miumiu , makeup by @khirkhalid and photographed by @lensworks_production
#ehmalaysia
Read more
Kesayangan Hatiku <span class="emoji emoji1f497"></span><span class="emoji emoji1f497"></span><span class="emoji emoji1f497"></span> @ctdk #Aafiyah #BabyCTDK #ComelPipiMerah #AntaPermana . . . #Repost ...
Media Removed
Kesayangan Hatiku @ctdk #Aafiyah #BabyCTDK #ComelPipiMerah #AntaPermana . . . #Repost from @ctdk ••• ️ @theloftstudioasia Kesayangan Hatiku 💗💗💗
@ctdk
#Aafiyah
#BabyCTDK
#ComelPipiMerah
#AntaPermana
.
.
.
#Repost from @ctdk •••
❤️ @theloftstudioasia
SitiZoners... Jom dapatkan Berita Harian Ahad ! Ada kisah menarik #AntaPermana <span class="emoji emoji1f60d"></span><span class="emoji emoji1f49c"></span> @ctdk @haelhusaini ...
Media Removed
SitiZoners... Jom dapatkan Berita Harian Ahad ! Ada kisah menarik #AntaPermana @ctdk @haelhusaini @ezrakong . . #Repost from @bobofahad ••• Satu karya yang cukup berbeza yang dihasilkan Hael dan Ezra Kong khusus untuk Bonda Ratu. Kali pertama diperdengarkan, memang membuai ... SitiZoners... Jom dapatkan Berita Harian Ahad ! Ada kisah menarik #AntaPermana 😍💜
@ctdk
@haelhusaini
@ezrakong .
.
#Repost from @bobofahad •••
Satu karya yang cukup berbeza yang dihasilkan Hael dan Ezra Kong khusus untuk Bonda Ratu.

Kali pertama diperdengarkan, memang membuai perasaan dan lenghok nyanyian Siti sangat kena dengan melodinya yang unik
.
Memang meracun minda, bak kata Tokti.
Nantikan pelancaran single itu pada minggu ketiga bulan September nanti.

Sedikit teaser dan part paling abam suka dalam lagu ini : "Andaii bintang kan tak lagi berseri
Janji kasih yang takkan terkhianati
Andai habis nafas ku yang terakhir
Masih ku cinta
Kerna ku pasti
Kau tiada pengganti".
.
.
Haaa tepukkk.. 😍😁 #antapermana #sitinurhaliza #myarticle #bhahad #huburan #haelhusaini #lagubaharu #sitizoners #diva
Read more
Debaran #AntaPermana @ctdk @haelhusaini @ezrakong . . #Repost from @rozisangdewi ••• Inilah mimik-mimik wajah sewaktu rakaman single terbaru @ctdk petang semalam. Memulakan rakaman pada jam 4.30 petang dan berakhir 5.30 petang. Kata @ctdk, sebelum ke studio beliau berpesan ... Debaran #AntaPermana 💜
@ctdk
@haelhusaini
@ezrakong .
.
#Repost from @rozisangdewi •••
Inilah mimik-mimik wajah sewaktu rakaman single terbaru @ctdk petang semalam. Memulakan rakaman pada jam 4.30 petang dan berakhir 5.30 petang. Kata @ctdk, sebelum ke studio beliau berpesan kepada Aafiyah, doakan ibu dapat menghabiskan rakaman cepat ya! Expectation: Tidak mudah menjadi @ctdk, namun sebagai seorang yang berusaha dan selalu mahu relevan di dalam industri, beliau rajin. Rajin itu kuncinya. Selebihnya adalah rezeki dan ‘nasib’. Jangan segan mencuba, jangan malu memberi, jangan putus harap, jangan gentar dengan senario, jangan bimbang dengan penolakan/penerimaan, 22 tahun ini beliau berdepan dengan semua situasi ini. Industri muzik tidak seperti industri lain, hanya mereka yang berada di dalamnya saja yang tahu. Nampak indah dan mewah tetapi pahit getir, sepak terajangnya tidak ramai yang maklum. Saya faham @haelhusaini dan @ezrakong merasakan debarnya, begitu juga kami di pihak pengurusan malah @ctdk sendiri. Hari ini, kita bukan menerbitkan material untuk bersaing dan bertanding, material itu adalah kesinambungan kerjaya. Bagaimana pun industri hari ini, kita perlu ada material, perlu bergerak, perlu mendekati rasa dan halwa telinga khalayak pendengar, semoga Anta Permana memecahkan rindu peminat @ctdk dan juga tanda beliau kembali selepas lama bercuti. Oh! Ya, bila lagu ini dilancarkan nanti, bantu industri ini dengan menghormati karya dan hakcipta seseorang. Langgani dari platform yang sah, tidak memuatnaik di laman-laman tidak sah dan kongsikan dari platform yang sah juga. #AntaPermana2018
Read more
Dengan tajuk lagu yang sungguh unik, dapat tak kalian bayangkan keindahan lagu #AntaPermana nyanyian DSCT @ctdk ciptaan @haelhusaini & @ezrakong . . Sama-sama kita nantikan kemunculan single yang dinanti-nantikan ini pada minggu ketiga bulan September. Yeahh dah tak lama lagi! ... Dengan tajuk lagu yang sungguh unik, dapat tak kalian bayangkan keindahan lagu #AntaPermana nyanyian DSCT @ctdk ciptaan @haelhusaini & @ezrakong 😍
.
.
Sama-sama kita nantikan kemunculan single yang dinanti-nantikan ini pada minggu ketiga bulan September. Yeahh dah tak lama lagi! .
.
Seronok dan terharu tengok video rakaman CF ni sebab #HAJAT Hael untuk mencipta lagu untuk penyanyi No 1 Malaysia tercapai! Tahniah Hael! Bertuahhhhh sangat! Kami tumpang seronok bila jadi kenyataan. Bukan mimpi lagi beb 😁
.
.
.
#Repost from @cteafairuz •••
Sesuai sangat lagu #AntaPermana ni untuk lagu nak dekat2 kahwin kite ni! Hihihikkk 😘 Sukaaaa
Read more
Kehangatan #AntaPermana kini bermula. Moga dipermudahkan segalanya dan mencipta magis serta ...
Media Removed
Kehangatan #AntaPermana kini bermula. Moga dipermudahkan segalanya dan mencipta magis serta kejayaan manis tersendiri. Serius tak sabar nak dengar hasilnya! Pasti meletop! . . #Repost from @rozisangdewi ••• Sesuatu yang baru daripada @ctdk akan datang selepas ini. Gandingan ... Kehangatan #AntaPermana kini bermula. Moga dipermudahkan segalanya dan mencipta magis serta kejayaan manis tersendiri.
Serius tak sabar nak dengar hasilnya! Pasti meletop! 👍💗
.
.

#Repost from @rozisangdewi •••
Sesuatu yang baru daripada @ctdk akan datang selepas ini. Gandingan @ezrakong dan @haelhusaini menghasilkan buah tangan terbaru @ctdk berjudul Anta Permana, perkataan Melayu Lama bermaksud ‘tidak terkira’. Nantikan kemunculan single ini pada minggu ketiga bulan September nanti. #antapermana2018
Read more
“DISEBALIK KESUSAHAN” . Bila kita berada dalam satu kesusahan, masalah ujian dari Allah. Jangan kita give up, merungut. Sebaliknya hadapi dengan sabar. Bersangka baik lah dengan Allah. Share dan tag kawan korang ya. Kalau boleh tag yang sedang bermasalah. . Speaker @alifteega . Ilmu ... “DISEBALIK KESUSAHAN”
.
Bila kita berada dalam satu kesusahan, masalah ujian dari Allah. Jangan kita give up, merungut. Sebaliknya hadapi dengan sabar. Bersangka baik lah dengan Allah. Share dan tag kawan korang ya. Kalau boleh tag yang sedang bermasalah.
.
Speaker @alifteega
.
Ilmu Tambahan :
1) Kata Imam Ali Bin Muhammad bin Hasan al-habsyi “seandainya apa yang kita minta kepada Allah, tidak dimakbulkan, maka hati kamu sepatutnya menjadi tenang. Kerana Allah tidak memberi disebabkan ada sesuatu yang lebih baik yang Allah simpan. Semua itu rahsia Allah..”
.
2) Jangan Sangka buruk dengan Allah, kerana Allah lebih tahu dari kita. Dan apa yang Allah buat adalah untuk kebaikan kita. Kalau kita tak dapat 4 flat, ke kereta besar ke, rumah mewah ke, isteri pilihan kita ke, redha dan yakin lah Allah aturkan yang baik.
.
3)Bila kita senang jangan lupa Allah, sebaliknya sentiasa ucap Alhamdulillah. Dan ingat lah kesenangan itu juga merupakan ujian dari Allah. Jadi hati-hati. Allah boleh tarik bila-bila.
.
Semoga bermanfaat ya dan semoga istiqamah dalam kebaikan. Amin.
.
#teega #alifteega #dakwah #tarbiah #hijrah #manfaat #ubah #kongsi #ilmu #401production #spreaddakwah #
Read more
Alahai comelnya Aafiyah. Sekejap jer dah nak 5 bulan! <span class="emoji emoji1f60d"></span> . . #ComelPipiMerah #BabyCTDK . . #Repost ...
Media Removed
Alahai comelnya Aafiyah. Sekejap jer dah nak 5 bulan! . . #ComelPipiMerah #BabyCTDK . . #Repost from @ctdk ••• Ya habibati Aafiyah..Alahai comelnya Aafiyah.
Sekejap jer dah nak 5 bulan! 😍
.
.
#ComelPipiMerah
#BabyCTDK
.
.
#Repost from @ctdk •••
Ya habibati Aafiyah..❤️❤️
Good morning guys! Have a great day! Stay Beautiful. Stay Positive <span class="emoji emoji1f60d"></span> . . www.azwanhashim.com www.zawara.com (Promo ...
Media Removed
Good morning guys! Have a great day! Stay Beautiful. Stay Positive . . www.azwanhashim.com www.zawara.com (Promo Code : MYQEW) . #AzwanHashim #TopStokisZawara #EmpayarAzwanHashim #TeamAzwanHashim #KedaiOnlineAzwanHashim . . #zawara #zawaranatics #zawaracosmeticswellness #zawarabrush #perfume ... Good morning guys!
Have a great day!
Stay Beautiful. Stay Positive 😍
.
.
www.azwanhashim.com
www.zawara.com
(Promo Code : MYQEW) .
#AzwanHashim
#TopStokisZawara
#EmpayarAzwanHashim
#TeamAzwanHashim
#KedaiOnlineAzwanHashim .
.
#zawara #zawaranatics #zawaracosmeticswellness #zawarabrush #perfume #eyeliner #eyebrow #compactpowder #highpigmentmattelipstick #mattelipstick #femininwash #emblicahairfallshampoo #eternalyouth #skincare #magiclipbalm #brushkit #laxroma #essentialoils #eyeandcheekpalette #zawaraquote
Read more
Wow!! Vazz tau video promo ni macam perfume #ZAWARA Sis! Minyak wangi wanita bau yang sangat exotic & sexy! Wangi sepanjang hari . . Minyak wangi gred "Parfum" yang tahan jauh lebih lama dari EDP. Ini yang menjimatkan minyak wangi uolls sebab tak perlu nak sembur banyak kali.. Haaa.. ... Wow!! Vazz tau video promo ni macam perfume #ZAWARA Sis! Minyak wangi wanita bau yang sangat exotic & sexy! Wangi sepanjang hari 😍
.
.
Minyak wangi gred "Parfum" yang tahan jauh lebih lama dari EDP. Ini yang menjimatkan minyak wangi uolls sebab tak perlu nak sembur banyak kali.. Haaa.. sekali sembur je tahan lama & semakin sedap bau dia 🌸
.
.
THE BOSS 👉🏼 diinspirasikan daripada minyak wangi jenama Miss Dior .
.
.
I’M SASSY 👉🏼 diinspirasikan daripada minyak wangi Victoria Secret Bombshell
.
.
I’M REAL 👉🏼 diinspirasikan daripada minyak wangi Gucci Bamboo
.
I’M LUCKY 👉🏼 diinspirasikan daripada minyak wangi Mainson Francis Kurkdjian
.
I’M HAPPY 👉🏼 diinspirasikan daripada minyak wangi Jo Malone Nectarine Blossom & Honey
.
.
I’M FEARLESS 👉🏼 diinspirasikan daripada minyak wangi Chance Chanel
.
.
I’M FABULOUS 👉🏼 diinspirasikan daripada minyak wangi Gucci Flora
.
.
I’M AMAZING 👉🏼 diinspirasikan daripada minyak wangi Donna Karan DKNY Be Delicious
.
.
I’M BEAUTIFUL 👉🏼 diinspirasikan daripada minyak wangi Elie Saab
.
.
Meh cepat dapatkan dengan Abang Wan. DM atau WhatsApp 011 1140 4051 😉
.
.
Pembelian online di www.azwanhashim.com atau www.zawara.com (Promo Code MYQEW) .
.

#TopStokisZawara
#StokisZawaraKlang #TeamAzwanHashim #zawaraparfum #longlasting #zawara #zawaranatics #Zawaralovers #zawaracosmeticswellness
#KedaiOnlineAzwanHashim
Read more
Siapa tengok berulang kali video ni kita geng! Seronok tengok aksi dan gelagat @sherry_alhadad persembahankan lagu #CINDAI dengan gayanya yang sangat mencuit hati! . . DSCT @ctdk pun tengok terhibur! Hahaha... Gandingan Sherry bersama @alifsatar memang bagus sebagai pengacara ... Siapa tengok berulang kali video ni kita geng! Seronok tengok aksi dan gelagat @sherry_alhadad persembahankan lagu #CINDAI dengan gayanya yang sangat mencuit hati! 😁😁😁
.
.
DSCT @ctdk pun tengok terhibur! Hahaha... Gandingan Sherry bersama @alifsatar memang bagus sebagai pengacara #BIGSTAGE !👍
.
.
Haha... Tepukkkk 👏👏👏
Read more
Jom Vote #HAJAT #Repost from @haelhusaini ••• Guys Lagu HAJAT dah start pencalonan baru di @muzikmuzik_33. Jom support lagu HAJAt dengan mengundi di website muzik muzik 33. Sokongan anda amat saya hargai . Semoga akn mendapat tempat di hati anda . Selamat Malam kesayangan . @ezrakong ... Jom Vote #HAJAT 👑 #Repost from @haelhusaini •••
Guys Lagu HAJAT dah start pencalonan baru di @muzikmuzik_33. Jom support lagu HAJAt dengan mengundi di website muzik muzik 33. Sokongan anda amat saya hargai
.
Semoga akn mendapat tempat di hati anda 👑
.
Selamat Malam kesayangan🌹
.
@ezrakong
@rocketfuelent
@haelers
.
#HAJATHH
#Haelhusaini
#haelers
#Mm33
Read more
Malam ini! Adakah mereka akan menambah baik persembahan mereka? Nak tengok macam mana versi Lit Throwback Bintang-bintang #BigStage minggu ini ? Save the day, Ahad jam 9 malam di Astro Ria dan Ria HD. Tak berkesempatan menonton TV? Layari www.bigstage.com.my . . . Semoga kritikan positif ... Malam ini! Adakah mereka akan menambah baik persembahan mereka? Nak tengok macam mana versi Lit Throwback Bintang-bintang #BigStage minggu ini ? Save the day, Ahad jam 9 malam di Astro Ria dan Ria HD. Tak berkesempatan menonton TV? Layari www.bigstage.com.my .
.
.
Semoga kritikan positif dan ilmu yang dikongsi DSCT @ctdk
dan @faizal_tahir dapat dimanfaatkan oleh para peserta. .
.
All the best guys! 👍👍👍 @sissyimann @andibernadee
@afieq.shzwn
@andibernadee
@ariffbahran
@syafiqfarhain .
.
#DominasiBBNU #AstroRia #BigStage #KataTokTi #FTSays
Read more
“SAHABAT TERINDAH” . Dalam dunia ini kita ada banyak kawan, tapi kita tak pernah tahu siapa yang benar2 ikhlas berkawan dengan kita. Tag dan share sahabat yang lain. Moga ada manfaat. . Speaker : @alifteega . . #Repost : Alif Teega #teega #alifteega #imanhood #tawakal #collab #kongsirezeki ... “SAHABAT TERINDAH”
.
Dalam dunia ini kita ada banyak kawan, tapi kita tak pernah tahu siapa yang benar2 ikhlas berkawan dengan kita. Tag dan share sahabat yang lain. Moga ada manfaat.
.
Speaker : @alifteega .
.
#Repost : Alif Teega
#teega #alifteega #imanhood #tawakal #collab #kongsirezeki #manfaat #ilmu #sentimental #perniagaan #perbaikidiri
Read more
Meriah majlis pelancaran pembukaan Happi Kiddo yang dilancarkan oleh DSCT @ctdk di The Gardens ...
Media Removed
Meriah majlis pelancaran pembukaan Happi Kiddo yang dilancarkan oleh DSCT @ctdk di The Gardens Mall baru-baru ni dengan kehadiran ramai selebriti jemputan. Dapatlah bertemu dengan rakan artis yang dah lama Abang Wan tak jumpa - @fouziahgous , @amarbaharin bersama isteri @aamyrarosli ... Meriah majlis pelancaran pembukaan Happi Kiddo yang dilancarkan oleh DSCT @ctdk di The Gardens Mall baru-baru ni dengan kehadiran ramai selebriti jemputan. Dapatlah bertemu dengan rakan artis yang dah lama Abang Wan tak jumpa - @fouziahgous , @amarbaharin bersama isteri @aamyrarosli dan anak tersayang @aqeefanaqi 😉
.
.
Semoga kalian terus sukses, bahagia bersama keluarga tercinta hingga ke Jannah. Aamiin Ya Rabbal Alamin 🙏🌹
.
.
#Throwback
#KeluargaBahagia
#AzwanSituSanaSini
#SyukurSelalu
Read more
Comelnya Zaheen bersama Mak Rozi @rozisangdewi di pelancaran Happi Kiddo, The Gardens Mall baru-baru ...
Media Removed
Comelnya Zaheen bersama Mak Rozi @rozisangdewi di pelancaran Happi Kiddo, The Gardens Mall baru-baru ni. . . Moga Zaheen membesar dengan sihat, bijak dan menjadi anak soleh kebanggaan @fouziahgous & @zhafyusof Aamiin Comelnya Zaheen bersama Mak Rozi @rozisangdewi di pelancaran Happi Kiddo, The Gardens Mall baru-baru ni. .
.
Moga Zaheen membesar dengan sihat, bijak dan menjadi anak soleh kebanggaan @fouziahgous & @zhafyusof Aamiin 🙏💗
Poster Rasmi Filem LANGSUIR. Saksikan filem LANGSUIR di pawagam bermula 20 September 2018. . . Sebuah ...
Media Removed
Poster Rasmi Filem LANGSUIR. Saksikan filem LANGSUIR di pawagam bermula 20 September 2018. . . Sebuah filem seram yang bakal menggetarkan perasaan lakonan, Azlan : @syafiqkylez Suri : @hannahdelisha Zaman : @firdausnadxaman Dewi : @juliafarhanamarin Udin : @shahkimin ... Poster Rasmi Filem LANGSUIR.

Saksikan filem LANGSUIR di pawagam bermula 20 September 2018.
.
.
Sebuah filem seram yang bakal menggetarkan perasaan lakonan,
Azlan : @syafiqkylez
Suri : @hannahdelisha
Zaman : @firdausnadxaman
Dewi : @juliafarhanamarin
Udin : @shahkimin
Alias : @nazrijohn
Eron : @daaimjailani
Kamal : @halimradzi .
.
#filemlangsuir
#langsuir
#malambulandipagarsyaitan
Read more
Kebahagiaan. Anugerah Terindah Kakiti @ctdk . Syukur Alhamdulillah. Sayang Aafiyah . . . #Repost from @ctdk ••• Bila aafiyah tunggu ibu balik Kebahagiaan. Anugerah Terindah Kakiti @ctdk 😍😍😍
.
Syukur Alhamdulillah.
Sayang Aafiyah 💜💜💜
.
.
.
#Repost from @ctdk •••
Bila aafiyah tunggu ibu balik
Nantikan persembahan DSCT @ctdk malam ini! #BigStage . . Geng #SitiZoners kita jumpa nanti yaa . . #Repost from @rozisangdewi ••• @ctdk berlatih untuk pembukaan Big Stage malam esok. Bahang makin terasa. BigStage , Ahad, 9malam di Astro Ria dan boleh juga menonton di www.bigstage.com.my ... Nantikan persembahan DSCT @ctdk malam ini!
#BigStage 😍😍😍
.
.
Geng #SitiZoners kita jumpa nanti yaa 👍
.
.
#Repost from @rozisangdewi •••
@ctdk berlatih untuk pembukaan Big Stage malam esok. Bahang makin terasa. BigStage , Ahad, 9malam di Astro Ria dan boleh juga menonton di www.bigstage.com.my dan Aplikasi Astro Go !! #DominasiBBNU
Read more
Terima kasih Kakiti @ctdk <span class="emoji emoji1f49c"></span> Kekanda yang cantik, baik hati dan banyak memberi aura positif. Alhamdulillah. . . #SyukurSelalu #DatoSriSitiNurhaliza ...
Media Removed
Terima kasih Kakiti @ctdk Kekanda yang cantik, baik hati dan banyak memberi aura positif. Alhamdulillah. . . #SyukurSelalu #DatoSriSitiNurhaliza #KekandaTersayang Terima kasih Kakiti @ctdk 💜
Kekanda yang cantik, baik hati dan banyak memberi aura positif.
Alhamdulillah.
.
.
#SyukurSelalu
#DatoSriSitiNurhaliza
#KekandaTersayang
Wahhhh.. Berita baik untuk #SitiZoners : . . DVD Konsert Satu Suara Volume 2 yang menampilkan ...
Media Removed
Wahhhh.. Berita baik untuk #SitiZoners : . . DVD Konsert Satu Suara Volume 2 yang menampilkan DSCT @ctdk , Datuk Ramli Sarip dan Hetty Koes Endang sudah boleh dilanggan di Lazada dan akan berada di kedai-kedai seperti Speedy, Rock Corner dan Victoria Amcorp Mall bermula 4 Ogos ini. Jangan ... Wahhhh.. Berita baik untuk #SitiZoners :
.
.
DVD Konsert Satu Suara Volume 2 yang menampilkan DSCT @ctdk , Datuk Ramli Sarip dan Hetty Koes Endang sudah boleh dilanggan di Lazada dan akan berada di kedai-kedai seperti Speedy, Rock Corner dan Victoria Amcorp Mall bermula 4 Ogos ini. Jangan lupa dapatkan DVD ini yang original ya. #konsertsatusuaravolume2
.
.
Oh ya.. Bagi yang tanya Abang Wan, buat masa ini DVD ni tiada stok di #KedaiOnlineAzwanHashim tau. Sorry naa 🙏 Hanya ada stok DVD / VCD Konsert Unplugged sahaja.😉👍
Read more
Syukur Alhamdulillah. Yeahhh.. Bertambah lagi Gold Bar Abang Wan. Hari ni berjaya dapat lagi reward ...
Media Removed
Syukur Alhamdulillah. Yeahhh.. Bertambah lagi Gold Bar Abang Wan. Hari ni berjaya dapat lagi reward pencapaian Top Stokis daripada Mentor / Founder /Boss #ZAWARA @captainkamarulkarim di HQ Zawara. . . Abang Wan nak berterima kasih buat Mak, keluarga, mentor, Agen, Stokis #TeamAzwanHashim ... Syukur Alhamdulillah. Yeahhh.. Bertambah lagi Gold Bar Abang Wan. Hari ni berjaya dapat lagi reward pencapaian Top Stokis daripada Mentor / Founder /Boss #ZAWARA @captainkamarulkarim di HQ Zawara. .
.
Abang Wan nak berterima kasih buat Mak, keluarga, mentor, Agen, Stokis #TeamAzwanHashim , para pelanggan tersayang, rakan-rakan dan semua yang sentiasa sokong bisnes dan doakan kejayaan Abang Wan selama ni! 😘😘😘
.
.
Jom follow IG @zawara_stokisklang
.
.

#TopStokisZawara
#TeamAzwanHashim
#EmpayarAzwanHashim
#KedaiOnlineAzwanHashim
#ZawaraTribe #Zawara
#StokisZawaraKlang
Read more
Keep your eyes peeled for the August issue of Her World, featuring the legend herself: @ctdk! In the meantime, check out this bts video of the cover shoot! . . #Repost : @herworldmy #sitinurhaliza #herworld #herworldmy #cover #DatoSriSitiNurhaliza #Sitizoners Keep your eyes peeled for the August issue of Her World, featuring the legend herself: @ctdk! In the meantime, check out this bts video of the cover shoot!
.
.
#Repost : @herworldmy #sitinurhaliza #herworld #herworldmy #cover
#DatoSriSitiNurhaliza
#Sitizoners
Yeszaa.. Abang Wan dah borong semua majalah Her World cover DSCT @ctdk edisi bulan Ogos! . . Member-member ...
Media Removed
Yeszaa.. Abang Wan dah borong semua majalah Her World cover DSCT @ctdk edisi bulan Ogos! . . Member-member SitiZoners yang kawasannya payah nak dapatkan majalah ni boleh roger ya. Abang Wan boleh bantu pos ke alamat kalian. . . Rugi tak jadikan koleksi tau! Artikel menarik, gambar ... Yeszaa.. Abang Wan dah borong semua majalah Her World cover DSCT @ctdk edisi bulan Ogos! .
.
Member-member SitiZoners yang kawasannya payah nak dapatkan majalah ni boleh roger ya. Abang Wan boleh bantu pos ke alamat kalian. 😉
.
.
Rugi tak jadikan koleksi tau! Artikel menarik, gambar Kakiti semuanya cantik meletop! 😍
.
.
Nantikan beberapa lagi majalah yang menampilkan penyanyi kesayangan kita sebagai cover!
.
.
#herworldmagazine
#DatoSriSitiNurhaliza
#SitiZoners
#KedaiOnlineAzwanHashim
Read more

Loading...