Loading Content...

Dakwah_hati Instagram Photos and Videos

Loading...


dakwah_hati YoopGirls @dakwah_hati mentions
Followers: 13,710
Following: 7,476
Total Comments: 0
Total Likes: 0

CARTA BUKU TERBITAN TARBIAH SENTAP LAKU KERAS BULAN SEPTEMBER <span class="emoji emoji1f60d"></span> . <span class="emoji emoji1f449"></span>🏻SURAT UNTUK ORANG YANG PUTUS ...
Media Removed
CARTA BUKU TERBITAN TARBIAH SENTAP LAKU KERAS BULAN SEPTEMBER . 🏻SURAT UNTUK ORANG YANG PUTUS CINTA 🏻TAUBAT YANG TERTANGGUH 🏻PICKUPLINE DAKWAH 🏻KERNA SYURGA BUKAN PERCUMA 3 🏻 LUKISAN TARBIAH 3 🏻 TARBIAH SENTAP . 🏻LARI DARI NERAKA 🏻SELFIE HATI 🏻KETIKA CINTA MENYENTAP 🏻HILANG ... CARTA BUKU TERBITAN TARBIAH SENTAP LAKU KERAS BULAN SEPTEMBER 😍
.
👉🏻SURAT UNTUK ORANG YANG PUTUS CINTA
👉🏻TAUBAT YANG TERTANGGUH
👉🏻PICKUPLINE DAKWAH
👉🏻KERNA SYURGA BUKAN PERCUMA 3
👉🏻 LUKISAN TARBIAH 3
👉🏻 TARBIAH SENTAP
.
👉🏻LARI DARI NERAKA
👉🏻SELFIE HATI
👉🏻KETIKA CINTA MENYENTAP
👉🏻HILANG .
👉🏻TAMAK PAHALA
👉🏻AKU BUKAN MALAIKAT
.
Moga terjawab segala soalan. Nak order buku Best Seller bulan September? Mari
.
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
.
Ada banyak lagi buku motivasi , novel, komik yang korang boleh dapatkan dengan hanya harga RM30 dah RM25 sahaja. Semoga buku buku ini membawa manfaat pada semua inshaAllah
.
#SquadIsbir #TarbiahSentap #DakwahSentap #TaubatYangTertangguh #SuratPutusCinta #Ksbp3 #PickuplineDakwah #LukisanTarbiah3 HQ : @isbirofficial
Read more
Loading...
DAH SERTAI KEMPEN "HADIAHKAN BUKU TARBIAH SENTAP KEPADA KAWAN KAWAN TERSAYANG? . Selalu taktahu ...
Media Removed
DAH SERTAI KEMPEN "HADIAHKAN BUKU TARBIAH SENTAP KEPADA KAWAN KAWAN TERSAYANG? . Selalu taktahu dan keliru je nak beli hadiah apa kat kawan kawan kan? Apa kata belikan buku buku tarbiah sentap ? Bukan dia je yang baca dapat manfaat, kita yang beli ni pun sama juga manfaatnya akan dapat ... DAH SERTAI KEMPEN "HADIAHKAN BUKU TARBIAH SENTAP KEPADA KAWAN KAWAN TERSAYANG?
.

Selalu taktahu dan keliru je nak beli hadiah apa kat kawan kawan kan? Apa kata belikan buku buku tarbiah sentap ? Bukan dia je yang baca dapat manfaat, kita yang beli ni pun sama juga manfaatnya akan dapat bahkan akan dapat juga pahala kerana memberikan kebaikan kepada orang lain.
.
Jadi tak perlu dah nak fikir nak beli apa lepas ni. Korang hadiahkan satu buku, kalau taktahu nak hadiahkan buku yang mana satu , boleh cerita serba serbi kawan awak tu yang macam mana haaa jadi kita tahu nak suggest buku macam mana kepada kawan awak tu. Aci tak ni? Hehe
.
Tak kira lah kepada kawan ke , adik beradik, siapa siapa saja yang korang sayang, semua sesuai dapat hadiahkan buku ni. Bagi alamat penuh kawan awak tu kita hantar terus kepada dia. InshaAllah. Kawan gembira , awak suka, kami pun bahagia! Semoga persahabatan korang kelak sampai ke Syurga! Aminnn 😍
.
KEMPEN INI SAH SEHINGGA 31 SEPTEMBER SAHAJA
.

#DakwahSentap #TarbiahSentap #SquadIsbir #KomboAidilAdha #KomboNegaraku #Promosi HQ : @isbirofficial
Read more
Siapa masih lagi ingat buku terawal dari @ustazadnin yang bertajuk Tarbiah Sentap? Alhamdulillah, ...
Media Removed
Siapa masih lagi ingat buku terawal dari @ustazadnin yang bertajuk Tarbiah Sentap? Alhamdulillah, buku Tarbiah Sentap telah terjual 70,000 dalam tempoh kurang setahun pada tahun 2015! . MashaAllah. Moga buku ini memberi manfaat dan tersebar kepada seramai ramainya orang. Banyak ... Siapa masih lagi ingat buku terawal dari @ustazadnin yang bertajuk Tarbiah Sentap? Alhamdulillah, buku Tarbiah Sentap telah terjual 70,000 dalam tempoh kurang setahun pada tahun 2015!
.
MashaAllah. Moga buku ini memberi manfaat dan tersebar kepada seramai ramainya orang. Banyak lagi buku Ustaz Adnin yang lain iaitu Momento, Tarbiah Sentap 2 dan 3, Ketika Cinta Menyentap dan yang terbaru Surat Untuk Orang Yang Putus Cinta. Paling terbaru adalah buku Pickupline Dakwah. Korang dah dapatkan belum?
.
Jangan lupa ya kombo kita masih lagi berjalan sehinggga 1 Oktober. Jom ramai ramai dapatkan harga diskaun bersama kami, sebuah buku RM15 pun ada! Kalau nak tahu buku apa whatsapp 📲017 9920 782. Selagi stok masih ada! 😊
.
#SquadIsbir #TarbiahSentap #DakwahSentap #KeranaAkuSayang #PujukDariTuhan #SuratPutusCinta #TaubatYangTertangguh HQ : @isbirofficial
Read more
" Tak semua indah dalam berdakwah . Tak semua indah .. Orang yang tak rasa , tak akan faham . Tak akan ...
Media Removed
" Tak semua indah dalam berdakwah . Tak semua indah .. Orang yang tak rasa , tak akan faham . Tak akan faham .." - Ustaz Adam ( @syamsulyusoffilm ) " Tak semua indah dalam berdakwah . Tak semua indah .. Orang yang tak rasa , tak akan faham . Tak akan faham .." - Ustaz Adam ( @syamsulyusoffilm )
Tahun baru umpama tanda aras usia. Nilai tambah kepada umur yang meningkat dewasa. Semakin tua ...
Media Removed
Tahun baru umpama tanda aras usia. Nilai tambah kepada umur yang meningkat dewasa. Semakin tua bangka. Detik usia hamba menuju senjakala. Dan kian dekat menemui Yang Maha Esa. . Setiap manusia akan melalui pelbagai transformasi kehidupan. Hukum alam yang sangat lumrah. Manusia berubah. ... Tahun baru umpama tanda aras usia. Nilai tambah kepada umur yang meningkat dewasa. Semakin tua bangka. Detik usia hamba menuju senjakala. Dan kian dekat menemui Yang Maha Esa.
.
Setiap manusia akan melalui pelbagai transformasi kehidupan. Hukum alam yang sangat lumrah. Manusia berubah. Manusia berhijrah.
.
Tinggalkan detik yang lalu dengan sebaik kemaafan dan sepenuh keinsafan. Lupakan perbalahan. Padamkan permusuhan. Hargai nilai persahabatan. Cintai keamanan dan kedamaian.
.
Langkah memasuki awal permulaan tahun baru dengan azam dan tekad yang lebih jitu. Perbetul kesilapan. Perbaiki kelemahan. Perhalusi rancangan. Perkemas tindakan.
.

Sambutlah Awal Muharram dengan penuh rasa syukur.
Salam Maal Hijrah 1440H.
Read more
Azam Tahun Baru Hijrah? . 1. Solat cukup awal waktu. 2. Sekali sekurangnya jemaah di masjid ...
Media Removed
Azam Tahun Baru Hijrah? . 1. Solat cukup awal waktu. 2. Sekali sekurangnya jemaah di masjid bagi lelaki. 3. Seminggu sekurangnya sekali bangun tahajud. 4. Lazimkan solat Dhuha. 5. Sehari sekurangnya membaca sehelai al-Quran. . Buat ini dulu, kejayaan lain akan mengikut. Nak ... Azam Tahun Baru Hijrah?
.

1. Solat cukup awal waktu.
2. Sekali sekurangnya jemaah di masjid bagi lelaki.
3. Seminggu sekurangnya sekali bangun tahajud.
4. Lazimkan solat Dhuha.
5. Sehari sekurangnya membaca sehelai al-Quran.
.
Buat ini dulu, kejayaan lain akan mengikut. Nak ubah hidupmu? Ubah solatmu dahulu.
Read more
Loading...
KEMPEN "HADIAHKAN BUKU TARBIAH SENTAP KEPADA KAWAN KAWAN TERSAYANG!" . Selalu taktahu dan keliru je nak beli hadiah apa kat kawan kawan kan? Apa kata belikan buku buku tarbiah sentap ? Bukan dia je yang baca dapat manfaat, kita yang beli ni pun sama juga manfaatnya akan dapat bahkan ... KEMPEN "HADIAHKAN BUKU TARBIAH SENTAP KEPADA KAWAN KAWAN TERSAYANG!" 😍😍😍
.
Selalu taktahu dan keliru je nak beli hadiah apa kat kawan kawan kan? Apa kata belikan buku buku tarbiah sentap ? Bukan dia je yang baca dapat manfaat, kita yang beli ni pun sama juga manfaatnya akan dapat bahkan akan dapat juga pahala kerana memberikan kebaikan kepada orang lain.
.
Jadi tak perlu dah nak fikir nak beli apa lepas ni. Korang hadiahkan satu buku, kalau taktahu nak hadiahkan buku yang mana satu , boleh cerita serba serbi kawan awak tu yang macam mana haaa jadi kita tahu nak suggest buku macam mana kepada kawan awak tu. Aci tak ni? Hehe
.
Tak kira lah kepada kawan ke , adik beradik, siapa siapa saja yang korang sayang, semua sesuai dapat hadiahkan buku ni. Bagi alamat penuh kawan awak tu kita hantar terus kepada dia. InshaAllah. Kawan gembira , awak suka, kami pun bahagia! Semoga persahabatan korang kelak sampai ke Syurga! Aminnn 😍
.
KEMPEN INI SAH SEHINGGA 31 SEPTEMBER SAHAJA
.

#DakwahSentap #TarbiahSentap #SquadIsbir #KomboAidilAdha #KomboNegaraku #Promosi
.
.
HQ : @isbirofficial / @tarbiahsentapofficial
Video : @dakwah_hati
Music : @the4aith
Read more
Yang lain Jom bermuamalat dengan sayaa Jika berminat dengan buku ii keluaran @tarbiahsentapofficial  boleh DM saya terus okaay atau wassap 0179920782 atau Lebih Mudah Tekan Sahaja Link Di Bio ig sayaa @dakwah_hati @dakwah_hati . In shaa Allah Fast Respon . . Sekarang kami ada ... Yang lain Jom bermuamalat dengan sayaa 🌟 Jika berminat dengan buku ii keluaran @tarbiahsentapofficial  boleh 📩 DM saya terus okaay 🙌 atau wassap 📲 0179920782 atau Lebih Mudah Tekan Sahaja Link Di Bio ig sayaa @dakwah_hati @dakwah_hati . In shaa Allah Fast Respon 😉
.
.
🌟 Sekarang kami ada Combo Buku Buku Baru terbitan @tarbiahsentapofficial , Beli 2 buah buku dapat Diskaun RM 5
.
🌟 Kami juga ada Combo Beli 2 buah buku DENGAN HARGA HANYA RM 50 SAHAJA , daripada harga asal Rm 60 lebihh . Jimaaaat ❤️ Nak tahu apakah buku bukunya Jom DM/WS admin
.
🌟 Sekarang ada 1 buku HANYA RM 15 SAHAJA 😍 Murrrrr murahhhh habis dah niee , potongan 80% tau , Korang boleh pilih sendiri buku apa yang korang nak berdasarkan gambar buku buku yang berada di dalam RM 15 ❤️ Untuk Maklumat Lanjut boleh Whatsapp admin 📲 017 9920782 atau Tekan sahaja Link di Bio ig @dakwah_hati
.
💎 OPEN PRE ORDER BUKU SULUNG @aniqmuhai bertajuk #KeranaAkuSayang & Buku #PujukanDariTuhan penulisan @shukery_azizan (Bestseller Buku AKU BUKAN MALAIKAT)
.
🌹 Setiap pembelian Melalui admin @dakwah_hati akan mendapat FREE GIFT ❤️ In shaa Allah , Bermanfaat Dunia & Akhirat
.
HQ : @isbirofficial / @tarbiahsentapofficial
Video : @dakwah_hati
Music : @rabithahofficial
Read more
Loading...
PROMO SEPTEMBER : SEBUAH BUKU HANYA RM 15? . Ya betul, sebuah buku hanyalah RM15 sahaja. Fuh! Promo bulan ni ni memang tak boleh dibawa bincang. Potongan sebanyak 80 peratus dah nih dari harga asal . Korang bayangkan... kesemua buku di atas harga asal RM25, promo hanya pada bulan September ... PROMO SEPTEMBER : SEBUAH BUKU HANYA RM 15?
.

Ya betul, sebuah buku hanyalah RM15 sahaja. Fuh! Promo bulan ni ni memang tak boleh dibawa bincang. Potongan sebanyak 80 peratus dah nih dari harga asal 😍
.
Korang bayangkan... kesemua buku di atas harga asal RM25, promo hanya pada bulan September ni, korang dah boleh dapatkan sebuah buku RM15 sahaja! MashaAllah, betul lah orang cakap, mughahhh sangat!
.
Nak dapatkan sebuah ke , dua buah pun boleh, korang kombokan sendiri buku mana yang korang nak tu, dua buah hanya RM30 sahaja. Untung ken? Jadi tunggu apa lagi, jom
.
📲 WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA!
📲 WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA!
📲 WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA!
.
Tarikh last Promo ini adalah pada 1 October 2018. Ada banyak lagi promo menarik bukan satu tapi TIGA! Nak tahu apa tiga tu mai lee whatsapp kami sekarang 😆
.

#SquadIsbir #TarbiahSentap #DakwahSentap #KeranaAkuSayang #PujukDariTuhan #SuratPutusCinta #TaubatYangTertangguh
.
HQ : @isbirofficial / @tarbiahsentapofficial
Video by : @dakwah_hati
Music : @areefmusic
Read more
KOMBO SETAHUN ANDA BERSAMA ISBIR <span class="emoji emoji1f60d"></span> . Alhamdulillah! Bulan september ni isbir menyambut ulang ...
Media Removed
KOMBO SETAHUN ANDA BERSAMA ISBIR . Alhamdulillah! Bulan september ni isbir menyambut ulang tahun untuk pertama kali. Cepatnya masa berlalu, tup tup dah setahun ye? ️ . Sempena kita nak raikan ulang tahun kitaorang selama setahun ni, kitaorang buatkan kombo buku buku edisi 2018 ... KOMBO SETAHUN ANDA BERSAMA ISBIR 😍
.
Alhamdulillah! Bulan september ni isbir menyambut ulang tahun untuk pertama kali. Cepatnya masa berlalu, tup tup dah setahun ye? ❤️
.
Sempena kita nak raikan ulang tahun kitaorang selama setahun ni, kitaorang buatkan kombo buku buku edisi 2018 ni, korang beli dua buah kitaorang bagi diskaun sebanyak RM5! 😊
.
Boleh kombokan sendiri buku mana mana yang korang nak di dalam poster. Seperti yang korang sudah maklum, @tarbiahsentapoffcial telah terbitkan sebanyak 6 buah buku baru dari awal tahun sehinggalah pertengahan tahun ini!
. .
Kalau tak nak lepaskan peluang untuk dapatkan buku buku baru tarbiah indie islamik ni, jom terus taip "Nak Kombo Diskaun RM5 !" ke
.
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
.
Reminder gais, kombo ni akan tamat pada 1 Oktober in sahaja. Nanti bulan depan kombo lain pulak kita buat, takde dah ye kombo ni. Jom dapatkan online bersama kami! Jzkk 😍
.
#SquadIsbir #TarbiahSentap #DakwahSentap #KeranaAkuSayang #PujukDariTuhan #SuratPutusCinta #TaubatYangTertangguh HQ : @isbirofficial
Read more
Saya @ustazadnin doa agar semua orang yang pernah membaca buku #SuratPutusCinta agar Allah jadikan ...
Media Removed
Saya @ustazadnin doa agar semua orang yang pernah membaca buku #SuratPutusCinta agar Allah jadikan mereka orang yang beriman, bertaqwa, di beri hidayah, di beri kekuatan untuk berubah, di beri jalan keluar dari segala maksiat, di beri ketenangan mengharungi segala liku-liku hidup, ... Saya @ustazadnin doa agar semua orang yang pernah membaca buku #SuratPutusCinta agar Allah jadikan mereka orang yang beriman, bertaqwa, di beri hidayah, di beri kekuatan untuk berubah, di beri jalan keluar dari segala maksiat, di beri ketenangan mengharungi segala liku-liku hidup, dan menjadi dai yang menegakkan agama Allah, serta di masukkan dalam syurga tanpa hisab, dan di selamatkan dari azab api neraka.
.
Saya juga berdoa agar buku #SuratPutusCinta ni tersebar seluas-luasnya kepada seluruh umat seluruh alam sampai hari kiamat.
.
Saya berdoa agar kita semua dapat merasai manisnya bercinta dengan Allah, manisnya IMAN, manisnya IBADAH, manisnya AKHLAK yang baik, dan kemanisan di syurga selama-lamanya.
.
.
Kalau kalian ingin tahu, buku #SuratPutusCinta ini demi Allah, ayah saya yang bagi tajuk itu pada saya, yang mana ketika itu ayah saya sedang melakukan HAJI. Beliau menghubungi saya, beliau kata, beliau dapat ilham tajuk buku ini di hadapan ka'bah, dan menyuruh saya menulis buku ini. Ayah saya kata pada saya:
.
"Adnin, buat satu buku. Abah dapat ilham tajuk buku ni betul-betul lepas abah doa kat ka'bah. Surat Untuk Orang Yang Putus Cinta. Abah nak Adnin tulis, cerita pada semua orang, bahawa, putus cinta dengan manusia itu tak patut di tangisi. Tapi, yang patut di tangisi ialah apabila kita tak dapat CINTA ALLAH.."
.
Alhamdulillah, buku ini berjaya di terbitkan. Semoga buku ini menjadi asbab untuk KITA SEMUA semakin dekat dengan Allah.
.
Whatsapp number kami di bio untuk dapatkan buku Surat Untuk Orang Yang Putus Cinta.
.
#SquadIsbir #TarbiahSentap #DakwahSentap #KeranaAkuSayang #PujukDariTuhan #SuratPutusCinta #TaubatYangTertangguh HQ : @isbirofficial
Read more
PROMO SEPTEMBER : SEBUAH BUKU HANYA RM 15? . Ya betul, sebuah buku hanyalah RM15 sahaja. Fuh! ...
Media Removed
PROMO SEPTEMBER : SEBUAH BUKU HANYA RM 15? . Ya betul, sebuah buku hanyalah RM15 sahaja. Fuh! Promo bulan ni ni memang tak boleh dibawa bincang. Potongan sebanyak 80 peratus dah nih dari harga asal . Korang bayangkan... kesemua buku di atas harga asal RM25, promo hanya pada bulan September ... PROMO SEPTEMBER : SEBUAH BUKU HANYA RM 15?
.

Ya betul, sebuah buku hanyalah RM15 sahaja. Fuh! Promo bulan ni ni memang tak boleh dibawa bincang. Potongan sebanyak 80 peratus dah nih dari harga asal 😍
.
Korang bayangkan... kesemua buku di atas harga asal RM25, promo hanya pada bulan September ni, korang dah boleh dapatkan sebuah buku RM15 sahaja! MashaAllah, betul lah orang cakap, mughahhh habis!
.
Nak dapatkan sebuah ke , dua buah pun boleh, korang kombokan sendiri buku mana yang korang nak tu, dua buah hanya RM30 sahaja. Untung ken? Jadi tunggu apa lagi, jom
.
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA!
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA!
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA!
.
Tarikh last Promo ini adalah pada 1 October 2018. Ada banyak lagi promo menarik bukan satu tapi TIGA! Nak tahu apa tiga tu mai lee whatsapp kami sekarang 😆
.

#SquadIsbir #TarbiahSentap #DakwahSentap #KeranaAkuSayang #PujukDariTuhan #SuratPutusCinta #TaubatYangTertangguh HQ : @isbirofficial
Read more
Loading...
" Alhamdulillah . Terima kasih kerana bermualamat dengan sayaa . Selamat membaca yee <span class="emoji emoji1f49e"></span> .. " Yang ...
Media Removed
" Alhamdulillah . Terima kasih kerana bermualamat dengan sayaa . Selamat membaca yee .. " Yang lain Jom bermuamalat dengan sayaa Jika berminat dengan buku ii keluaran @tarbiahsentapofficial  boleh DM saya terus okaay atau wassap 0179920782 atau Lebih Mudah Tekan Sahaja Link ... " Alhamdulillah . Terima kasih kerana bermualamat dengan sayaa . Selamat membaca yee 💞 .. "

Yang lain Jom bermuamalat dengan sayaa 🌟 Jika berminat dengan buku ii keluaran @tarbiahsentapofficial  boleh 📩 DM saya terus okaay 🙌 atau wassap 📲 0179920782 atau Lebih Mudah Tekan Sahaja Link Di Bio ig sayaa @dakwah_hati @dakwah_hati . In shaa Allah Fast Respon 😉
.
.
🌟 Sekarang kami ada Combo Buku Buku Baru terbitan @tarbiahsentapofficial , Beli 2 buah buku dapat Diskaun RM 5
.
🌟 Kami juga ada Combo Beli 2 buah buku DENGAN HARGA HANYA RM 50 SAHAJA , daripada harga asal Rm 60 lebihh . Jimaaaat ❤️ Nak tahu apakah buku bukunya Jom DM/WS admin
.
🌟 Sekarang ada 1 buku HANYA RM 15 SAHAJA 😍 Murrrrr murahhhh habis dah niee , potongan 80% tau , Korang boleh pilih sendiri buku apa yang korang nak berdasarkan gambar buku buku yang berada di dalam RM 15 ❤️ Untuk Maklumat Lanjut boleh Whatsapp admin 📲 017 9920782 atau Tekan sahaja Link di Bio ig @dakwah_hati
.
💎 OPEN PRE ORDER BUKU SULUNG @aniqmuhai bertajuk #KeranaAkuSayang & Buku #PujukanDariTuhan penulisan @shukery_azizan (Bestseller Buku AKU BUKAN MALAIKAT)
.
🌹 Setiap pembelian Melalui admin @dakwah_hati akan mendapat FREE GIFT ❤️ In shaa Allah , Bermanfaat Dunia & Akhirat
Read more
" Alhamdulillah . Terima kasih kerana bermualamat dengan sayaa . Selamat membaca yee <span class="emoji emoji1f49e"></span> .. " Yang ...
Media Removed
" Alhamdulillah . Terima kasih kerana bermualamat dengan sayaa . Selamat membaca yee .. " Yang lain Jom bermuamalat dengan sayaa Jika berminat dengan buku ii keluaran @tarbiahsentapofficial  boleh DM saya terus okaay atau wassap 0179920782 atau Lebih Mudah Tekan Sahaja Link ... " Alhamdulillah . Terima kasih kerana bermualamat dengan sayaa . Selamat membaca yee 💞 .. "

Yang lain Jom bermuamalat dengan sayaa 🌟 Jika berminat dengan buku ii keluaran @tarbiahsentapofficial  boleh 📩 DM saya terus okaay 🙌 atau wassap 📲 0179920782 atau Lebih Mudah Tekan Sahaja Link Di Bio ig sayaa @dakwah_hati @dakwah_hati . In shaa Allah Fast Respon 😉
.
.
🌟 Sekarang kami ada Combo Buku Buku Baru terbitan @tarbiahsentapofficial , Beli 2 buah buku dapat Diskaun RM 5
.
🌟 Kami juga ada Combo Beli 2 buah buku DENGAN HARGA HANYA RM 50 SAHAJA , daripada harga asal Rm 60 lebihh . Jimaaaat ❤️ Nak tahu apakah buku bukunya Jom DM/WS admin
.
🌟 Sekarang ada 1 buku HANYA RM 15 SAHAJA 😍 Murrrrr murahhhh habis dah niee , potongan 80% tau , Korang boleh pilih sendiri buku apa yang korang nak berdasarkan gambar buku buku yang berada di dalam RM 15 ❤️ Untuk Maklumat Lanjut boleh Whatsapp admin 📲 017 9920782 atau Tekan sahaja Link di Bio ig @dakwah_hati
.
💎 OPEN PRE ORDER BUKU SULUNG @aniqmuhai bertajuk #KeranaAkuSayang & Buku #PujukanDariTuhan penulisan @shukery_azizan (Bestseller Buku AKU BUKAN MALAIKAT)
.
🌹 Setiap pembelian Melalui admin @dakwah_hati akan mendapat FREE GIFT ❤️ In shaa Allah , Bermanfaat Dunia & Akhirat
Read more
" Alhamdulillah . Terima kasih kerana bermualamat dengan sayaa . Selamat membaca yee <span class="emoji emoji1f49e"></span> .. " Yang ...
Media Removed
" Alhamdulillah . Terima kasih kerana bermualamat dengan sayaa . Selamat membaca yee .. " Yang lain Jom bermuamalat dengan sayaa Jika berminat dengan buku ii keluaran @tarbiahsentapofficial  boleh DM saya terus okaay atau wassap 0179920782 atau Lebih Mudah Tekan Sahaja Link ... " Alhamdulillah . Terima kasih kerana bermualamat dengan sayaa . Selamat membaca yee 💞 .. "

Yang lain Jom bermuamalat dengan sayaa 🌟 Jika berminat dengan buku ii keluaran @tarbiahsentapofficial  boleh 📩 DM saya terus okaay 🙌 atau wassap 📲 0179920782 atau Lebih Mudah Tekan Sahaja Link Di Bio ig sayaa @dakwah_hati @dakwah_hati . In shaa Allah Fast Respon 😉
.
.
🌟 Sekarang kami ada Combo Buku Buku Baru terbitan @tarbiahsentapofficial , Beli 2 buah buku dapat Diskaun RM 5
.
🌟 Kami juga ada Combo Beli 2 buah buku DENGAN HARGA HANYA RM 50 SAHAJA , daripada harga asal Rm 60 lebihh . Jimaaaat ❤️ Nak tahu apakah buku bukunya Jom DM/WS admin
.
🌟 Sekarang ada 1 buku HANYA RM 15 SAHAJA 😍 Murrrrr murahhhh habis dah niee , potongan 80% tau , Korang boleh pilih sendiri buku apa yang korang nak berdasarkan gambar buku buku yang berada di dalam RM 15 ❤️ Untuk Maklumat Lanjut boleh Whatsapp admin 📲 017 9920782 atau Tekan sahaja Link di Bio ig @dakwah_hati
.
💎 OPEN PRE ORDER BUKU SULUNG @aniqmuhai bertajuk #KeranaAkuSayang & Buku #PujukanDariTuhan penulisan @shukery_azizan (Bestseller Buku AKU BUKAN MALAIKAT)
.
🌹 Setiap pembelian Melalui admin @dakwah_hati akan mendapat FREE GIFT ❤️ In shaa Allah , Bermanfaat Dunia & Akhirat
Read more
Loading...
KEMPEN "HADIAHKAN BUKU TARBIAH SENTAP KEPADA KAWAN KAWAN TERSAYANG!" <span class="emoji emoji1f60d"></span><span class="emoji emoji1f60d"></span><span class="emoji emoji1f60d"></span> . Selalu taktahu dan ...
Media Removed
KEMPEN "HADIAHKAN BUKU TARBIAH SENTAP KEPADA KAWAN KAWAN TERSAYANG!" . Selalu taktahu dan keliru je nak beli hadiah apa kat kawan kawan kan? Apa kata belikan buku buku tarbiah sentap ? Bukan dia je yang baca dapat manfaat, kita yang beli ni pun sama juga manfaatnya akan dapat bahkan ... KEMPEN "HADIAHKAN BUKU TARBIAH SENTAP KEPADA KAWAN KAWAN TERSAYANG!" 😍😍😍
.
Selalu taktahu dan keliru je nak beli hadiah apa kat kawan kawan kan? Apa kata belikan buku buku tarbiah sentap ? Bukan dia je yang baca dapat manfaat, kita yang beli ni pun sama juga manfaatnya akan dapat bahkan akan dapat juga pahala kerana memberikan kebaikan kepada orang lain.
.
Jadi tak perlu dah nak fikir nak beli apa lepas ni. Korang hadiahkan satu buku, kalau taktahu nak hadiahkan buku yang mana satu , boleh cerita serba serbi kawan awak tu yang macam mana haaa jadi kita tahu nak suggest buku macam mana kepada kawan awak tu. Aci tak ni? Hehe
.
Tak kira lah kepada kawan ke , adik beradik, siapa siapa saja yang korang sayang, semua sesuai dapat hadiahkan buku ni. Bagi alamat penuh kawan awak tu kita hantar terus kepada dia. InshaAllah. Kawan gembira , awak suka, kami pun bahagia! Semoga persahabatan korang kelak sampai ke Syurga! Aminnn 😍
.
KEMPEN INI SAH SEHINGGA 31 SEPTEMBER SAHAJA
.

#DakwahSentap #TarbiahSentap #SquadIsbir #KomboAidilAdha #KomboNegaraku #Promosi HQ : @isbirofficial
Read more
ULANG TAHUN ISBIR YANG PERTAMA! <span class="emoji emoji1f60d"></span> . Sempena ulang tahun isbir juga kami ada keluarkan 3 kombo ...
Media Removed
ULANG TAHUN ISBIR YANG PERTAMA! . Sempena ulang tahun isbir juga kami ada keluarkan 3 kombo dengan harga promosi juga Pre Order dua buku baru. Nak tahu buku apa tu dengan harga yang termurah? Whatspp kami dan dropship dropship kami okay. Terima kasih kepada semua yang menyokong kami ... ULANG TAHUN ISBIR YANG PERTAMA! 😍
.

Sempena ulang tahun isbir juga kami ada keluarkan 3 kombo dengan harga promosi juga Pre Order dua buku baru. Nak tahu buku apa tu dengan harga yang termurah? Whatspp kami dan dropship dropship kami okay. Terima kasih kepada semua yang menyokong kami dari bawah. Jzkk! 😊❤️
.
#DakwahSentap #TarbiahSentap #SquadIsbir #KeranaAkuSayang #SuratPutusCinta #PickuplineDakwah #TaubatYangTertangguh HQ : @isbirofficial
Read more
KOMBO SETAHUN ANDA BERSAMA ISBIR <span class="emoji emoji1f60d"></span> . Alhamdulillah! Bulan september ni isbir menyambut ulang ...
Media Removed
KOMBO SETAHUN ANDA BERSAMA ISBIR . Alhamdulillah! Bulan september ni isbir menyambut ulang tahun untuk pertama kali. Cepatnya masa berlalu, tup tup dah setahun ye? ️ . Sempena kita nak raikan ulang tahun kitaorang selama setahun ni, kitaorang buatkan kombo buku buku edisi 2018 ... KOMBO SETAHUN ANDA BERSAMA ISBIR 😍
.
Alhamdulillah! Bulan september ni isbir menyambut ulang tahun untuk pertama kali. Cepatnya masa berlalu, tup tup dah setahun ye? ❤️
.
Sempena kita nak raikan ulang tahun kitaorang selama setahun ni, kitaorang buatkan kombo buku buku edisi 2018 ni, korang beli dua buah kitaorang bagi diskaun sebanyak RM5! 😊
.
Boleh kombokan sendiri buku mana mana yang korang nak di dalam poster. Seperti yang korang sudah maklum, @tarbiahsentapoffcial telah terbitkan sebanyak 6 buah buku baru dari awal tahun sehinggalah pertengahan tahun ini!
. .
Kalau tak nak lepaskan peluang untuk dapatkan buku buku baru tarbiah indie islamik ni, jom terus taip "Nak Kombo Diskaun RM5 !" ke
.
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
.
Reminder gais, kombo ni akan tamat pada 1 Oktober in sahaja. Nanti bulan depan kombo lain pulak kita buat, takde dah ye kombo ni. Jom dapatkan online bersama kami! Jzkk 😍
.
#SquadIsbir #TarbiahSentap #DakwahSentap #KeranaAkuSayang #PujukDariTuhan #SuratPutusCinta #TaubatYangTertangguh HQ : @isbirofficial
Read more
Loading...
HAPPY 1ST ANNIVERSARY ISBIR <span class="emoji emoji1f604"></span> DAH SETAHUN KITA BERSAMA HQ OHSEM NII @isbirofficial :') . Alhamdulillah! ...
Media Removed
HAPPY 1ST ANNIVERSARY ISBIR DAH SETAHUN KITA BERSAMA HQ OHSEM NII @isbirofficial :') . Alhamdulillah! Bulan september ni @isbirofficial menyambut ulang tahun pertama. Cepatnyaaa masa berlalu, tup tup dah setahun ye? ️ Nahh hadiah DISKAUN RM 5 untuk korang. Semuanya buku baru EDISI ... HAPPY 1ST ANNIVERSARY ISBIR 😄 DAH SETAHUN KITA BERSAMA HQ OHSEM NII @isbirofficial :')
.
Alhamdulillah! Bulan september ni @isbirofficial menyambut ulang tahun pertama. Cepatnyaaa masa berlalu, tup tup dah setahun ye? ❤️ Nahh hadiah DISKAUN RM 5 untuk korang. Semuanya buku baru EDISI 2018 😎
.
1) KERNA SYURGA BUKAN PERCUMA 3
2) TAUBAT YANG TERTANGGUH
3) PICKUPLINE DAKWAH
4) HILANG (Harga asal RM 25)*
5) LUKISAN TARBIAH 3
6) SURAT PUTUS CINTA
.
Semua buku diatas, harga asal RM 30 sebuah. Kecuali yang admin letak simbol * 😊
. .
Nak order atau Untuk Maklumat Lanjut Bolehh WhatsApp 📲 017 9920782 ( Tekan Sahaja LINK Di bio ig @dakwah_hati ) ❤️
.
SAH SEHINGGA 1 OKTOBER SAHAJA
.
.

#SquadIsbir #TarbiahSentap #DakwahSentap #SuratPutusCinta #KernaSyurgabukanPercuma3 #pickuplinedakwah #hilang #lukisantarbiah3 #TaubatYangTertangguh HQ : @isbirofficial
Read more
HAPPY 1ST ANNIVERSARY ISBIR <span class="emoji emoji1f604"></span> DAH SETAHUN KITA BERSAMA HQ OHSEM NII @isbirofficial :') . Alhamdulillah! ...
Media Removed
HAPPY 1ST ANNIVERSARY ISBIR DAH SETAHUN KITA BERSAMA HQ OHSEM NII @isbirofficial :') . Alhamdulillah! Bulan september ni @isbirofficial menyambut ulang tahun pertama. Cepatnyaaa masa berlalu, tup tup dah setahun ye? ️ Nahh hadiah DISKAUN RM 5 untuk korang. Semuanya buku baru EDISI ... HAPPY 1ST ANNIVERSARY ISBIR 😄 DAH SETAHUN KITA BERSAMA HQ OHSEM NII @isbirofficial :')
.
Alhamdulillah! Bulan september ni @isbirofficial menyambut ulang tahun pertama. Cepatnyaaa masa berlalu, tup tup dah setahun ye? ❤️ Nahh hadiah DISKAUN RM 5 untuk korang. Semuanya buku baru EDISI 2018 😎
.
1) KERNA SYURGA BUKAN PERCUMA 3
2) TAUBAT YANG TERTANGGUH
3) PICKUPLINE DAKWAH
4) HILANG (Harga asal RM 25)*
5) LUKISAN TARBIAH 3
6) SURAT PUTUS CINTA
.
Semua buku diatas, harga asal RM 30 sebuah. Kecuali yang admin letak simbol * 😊
. .
Nak order atau Untuk Maklumat Lanjut Bolehh WhatsApp 📲 017 9920782 ( Tekan Sahaja LINK Di bio ig @dakwah_hati ) ❤️
.
SAH SEHINGGA 1 OKTOBER SAHAJA
.
.

#SquadIsbir #TarbiahSentap #DakwahSentap #SuratPutusCinta #KernaSyurgabukanPercuma3 #pickuplinedakwah #hilang #lukisantarbiah3 #TaubatYangTertangguh HQ : @isbirofficial
Read more
KOMBO SETAHUN ANDA BERSAMA ISBIR <span class="emoji emoji1f60d"></span> . Alhamdulillah! Bulan september ni isbir menyambut ulang ...
Media Removed
KOMBO SETAHUN ANDA BERSAMA ISBIR . Alhamdulillah! Bulan september ni isbir menyambut ulang tahun untuk pertama kali. Cepatnya masa berlalu, tup tup dah setahun ye? ️ . Sempena kita nak raikan ulang tahun kitaorang selama setahun ni, kitaorang buatkan kombo buku buku edisi 2018 ... KOMBO SETAHUN ANDA BERSAMA ISBIR 😍
.
Alhamdulillah! Bulan september ni isbir menyambut ulang tahun untuk pertama kali. Cepatnya masa berlalu, tup tup dah setahun ye? ❤️
.
Sempena kita nak raikan ulang tahun kitaorang selama setahun ni, kitaorang buatkan kombo buku buku edisi 2018 ni, korang beli dua buah kitaorang bagi diskaun sebanyak RM5! 😊
.
Boleh kombokan sendiri buku mana mana yang korang nak di dalam poster. Seperti yang korang sudah maklum, @tarbiahsentapoffcial telah terbitkan sebanyak 6 buah buku baru dari awal tahun sehinggalah pertengahan tahun ini!
. .
Kalau tak nak lepaskan peluang untuk dapatkan buku buku baru tarbiah indie islamik ni, jom terus taip "Nak Kombo Diskaun RM5 !" ke
.
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
.
Reminder gais, kombo ni akan tamat pada 1 Oktober in sahaja. Nanti bulan depan kombo lain pulak kita buat, takde dah ye kombo ni. Jom dapatkan online bersama kami! Jzkk 😍
.
#SquadIsbir #TarbiahSentap #DakwahSentap #KeranaAkuSayang #PujukDariTuhan #SuratPutusCinta #TaubatYangTertangguh HQ : @isbirofficial
Read more
Lelaki yang berpakaian/berperwatakan seperti wanita, atau wanita yang berpakaian/berperwatakan ...
Media Removed
Lelaki yang berpakaian/berperwatakan seperti wanita, atau wanita yang berpakaian/berperwatakan dengan sengaja walaupun sekadar gurau, lakonan dan sebagai adalah HARAM. . Ya, mula-mula ianya jadi bahan lawak. Kemudian, ianya lama kelamaan akan menjadi budaya. Akhirnya, benda-benda ... Lelaki yang berpakaian/berperwatakan seperti wanita, atau wanita yang berpakaian/berperwatakan dengan sengaja walaupun sekadar gurau, lakonan dan sebagai adalah HARAM.
.
Ya, mula-mula ianya jadi bahan lawak. Kemudian, ianya lama kelamaan akan menjadi budaya. Akhirnya, benda-benda haram ni orang awam anggap sebagai benda lawak je. Sedangkan ianya sangat mengundang kemarahan Allah.
.
Temanku. Allah maha pengampun. Ayuh sama-sama kita ubah cara hidup kita dan budayakan cara hidup islam yang sebenar. Moga Allah kurniakan syurga buat kita semua!
.
#TVDakwah
#TAGRakananda
Read more
Hijrah itu susah dan payah. Namun ianya cukup indah dan penuh barakah. . Walau berkali-kali kau ...
Media Removed
Hijrah itu susah dan payah. Namun ianya cukup indah dan penuh barakah. . Walau berkali-kali kau jatuh, bangun dan usah berputus-asa. . #TVDakwah #TAGRakananda Hijrah itu susah dan payah. Namun ianya cukup indah dan penuh barakah.
.
Walau berkali-kali kau jatuh, bangun dan usah berputus-asa.
.
#TVDakwah
#TAGRakananda
Kalau kita suka mengumpat, ketahuilah kita ni pengecut. Tak berani tegur depan-depan. Tapi berani ...
Media Removed
Kalau kita suka mengumpat, ketahuilah kita ni pengecut. Tak berani tegur depan-depan. Tapi berani kutuk belakang-belakang. Sudah-sudahlah mengumpat. Ianya dosa besar. Sama-sama berubah insyaAllah. . #TVDakwah #TAGRakananda Kalau kita suka mengumpat, ketahuilah kita ni pengecut. Tak berani tegur depan-depan. Tapi berani kutuk belakang-belakang. Sudah-sudahlah mengumpat. Ianya dosa besar. Sama-sama berubah insyaAllah.
.
#TVDakwah
#TAGRakananda
Ada sebahagian kita, masih lagi terperangkap dgn dosa walaupun tahu perkara itu salah. Takkisahlah ...
Media Removed
Ada sebahagian kita, masih lagi terperangkap dgn dosa walaupun tahu perkara itu salah. Takkisahlah dosa besar atau kecil . Ada yang tersangkut dalam ketagihan dosa seperti berzina, minum arak, ketagih video lucah, bercouple, homoseks, tukar jantina, dan baaanyak lagi. . Tetapi ... Ada sebahagian kita, masih lagi terperangkap dgn dosa walaupun tahu perkara itu salah. Takkisahlah dosa besar atau kecil
.

Ada yang tersangkut dalam ketagihan dosa seperti berzina, minum arak, ketagih video lucah, bercouple, homoseks, tukar jantina, dan baaanyak lagi.😭😭
.

Tetapi ada juga walaupun terbeban dgn dosa, tetapi masih lagi ego tak mahu bertaubat. Dan masih lagi 'seronok' bergelumang dengan maksiat.Dengan alasan,
.
"Alaa, pergi lantaklah dengan dosa ni. Nanti nantilah aku bertaubat..”
.

Sedangkan Allah dah memujuk kita,
.
"Belum sampaikah lagi masanya bagi orang-orang yang beriman, untuk khusyuk hati mereka mematuhi peringatan dan pengajaran Allah serta mematuhi kebenaran (Al-Quran) yang diturunkan (kepada mereka)?”
(Surah al-Hadid 57:16)
.

Allahu Akhbar.. Sayangnya Allah pada kita. Allah menanti kita bertaubat.. Serius, Allah sayang dan cintakan kita semua. Serius. Berkali-kali Allah pujuk kita untuk kembali bertaubat.
.
Sayangnya, kita selalu menangguhkan taubat. Macam2 alasan dibuat. Demi nak tangguh taubat. 😭
.

Teman, Allah banyak kali memujuk kita untuk bertaubat, dan buktinya banyak di dalam al-Quran. Tinggal kita saja nak atau tak
.

Kalau nak baca pujukan demi pujukan Allah yang saya, @shukery_azizan, berjaya kumpulkan, baca buku #PujukanDariTuhan ini, dan hayati setiap pujukan daripada Allah untuk kita.😍😍😍
.

Moga buku ini jadi sebab untuk kita terpujuk dengan ayat-ayat al-Quran. Buat tempahan segera di
.
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
.

Sebab sebaik2 pujukan, adalah pujukan daripada Allah. Tempah buku Pujukan Dari Tuhan ini daripada @dakwah_hati . Moga kita terpujuk. Aminnn
.

#DakwahSentap #TarbiahSentap #SquadIsbir #PujukanDariTuhan #KeranaAkuSayang #SuratPutusCinta #TaubatYangTertangguh HQ : @isbirofficial
Read more
SELEPAS KELUARKAN BUKU PERTAMA AKU BUKAN MALAIKAT, KINI PENULIS BEST SELLER INI KELUARKAN BUKU ...
Media Removed
SELEPAS KELUARKAN BUKU PERTAMA AKU BUKAN MALAIKAT, KINI PENULIS BEST SELLER INI KELUARKAN BUKU BARU YANG BERTAJUK "PUJUKAN DARI TUHAN" . Tak asing lagi nama penulis @shukery_azizan , kalau korang yang dah dapatkan Aku Bukan Malaikat 1 dan 2 mesti dah kenal sangat dah cara penulisan santai ... SELEPAS KELUARKAN BUKU PERTAMA AKU BUKAN MALAIKAT, KINI PENULIS BEST SELLER INI KELUARKAN BUKU BARU YANG BERTAJUK "PUJUKAN DARI TUHAN"
.
Tak asing lagi nama penulis @shukery_azizan , kalau korang yang dah dapatkan Aku Bukan Malaikat 1 dan 2 mesti dah kenal sangat dah cara penulisan santai beliau. Sekarang, admin nak ajak korang ramai ramai sertai Pre Order buku baru ni dan korang akan dapat tandatangan khas dari penulis juga dapat diskaun dari harga asal RM30, Pre Order ni RM25 je!
.
Jom kita baca sedikit sinopsis tentang buku ini, agak apa ya isi dalam buku ni?
.
Saya, @shukery_azizan pernah berkali jumpa dengan beberapa orang pelajar yg meluahkan rasa sedih dan kecewa.
.

Sedih sbb byk buat dosa, hingga ada yang mengaku pernah gugurkan anak luar nikah. Dia menangis sampai kata,
.
.
"Ustaz, saya dah jadi pembunuh!"
.
.
😭😭😭😭😭
Saya yg dengar pun nak menangis. Walaupun dia dah buat dosa besar seprti berzina nak gugurkan anak, sungguh, dalam hatinya penuh dengan benih iman. 😭 sebab apa? .
.
Sebab walaupun dah buat dosa, dia masih rasa menyesal dan berdosa. Itulah tanda iman!😭😭
.
.
Dan tak cukup tu saja, dia juga tanya,
.
.
"Allah nak ke ampunkan dosa saya? Allah nak ke pandang saya?"😢😢😭😭
.
.
Saya menarik nafas panjang seraya memberikan ayat Quran yang bermaksud,
.
.
"Padahal Allah dah pujuk lagi, “Katakanlah; “Wahai hamba-hambaKu yang telah melampaui batas terhadap diri mereka sendiri (dengan perbuatan maksiat), janganlah kamu berputus asa dari rahmat Allah, kerana sesungguhnya Allah mengampunkan segala dosa; sesungguhnya Dia lah jua Yang Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.”
(Surah Az-Zumar 39:53)
.
.

Kembalilah pada Allah. Jgn putus asa dgn rahmat Allah. Serius. Moga Allah limpahkan kasih sayangNya pada kita semua. Ameen.
.

P/s : Tempahan untuk buku Pujukan Dari Tuhan telah dibuka!😍😍 tempah skrang dgn cara follow @dakwah_hati dan wasap ke nombor 📲 017 9920 782. Cepat sementara stok ada!
.
#DakwahSentap #TarbiahSentap #SquadIsbir #PujukanDariTuhan #KeranaAkuSayang #SuratPutusCinta #TaubatYangTertangguh HQ : @isbirofficial
Read more
Sebenarnya, setiap perkara yang kita lalui dalam hidup, Allah banyak kali dah menjawabnya di dalam ...
Media Removed
Sebenarnya, setiap perkara yang kita lalui dalam hidup, Allah banyak kali dah menjawabnya di dalam al-Quran. Cuma kita perasan atau tak je . Contohnya, mungkin kita pernah marah dengan tekanan dunia, contoh seperti kerja dan belajar, sampai sebut, . "Aku bencilah dengan belajar ... Sebenarnya, setiap perkara yang kita lalui dalam hidup, Allah banyak kali dah menjawabnya di dalam al-Quran. Cuma kita perasan atau tak je
.

Contohnya, mungkin kita pernah marah dengan tekanan dunia, contoh seperti kerja dan belajar, sampai sebut,
.
"Aku bencilah dengan belajar ni. Aku tak suka la kerja ni. Kenapa ada je yang tak kena? Kenapa aku je yang kena?"
.

Allah dah jawab, .
.
“Dan boleh jadi kamu membenci sesuatu tetapi ia baik bagimu, dan boleh jadi kamu menyukai sesuatu tetapi ia buruk bagiMu; Allah mengetahui, sedang kamu tidak mengetahui.” (Surah Al-Baqarah 2:216)
.

Dan mungkin kita rasa terbeban dengan tekanan hidup, dengan kos sara hidup yang tinggi, pengajian yang mahal, belajar yang susah.. Di tambah pula terbeban dengan maksiat dan dosa sendiri yang banyakkk sangat..
.
sampai kita mengeluh dan marah,
.
"Arghh.. Serabutnya hidup ni! Semua orang tak faham aku!"
.

Tapi ketahuilah, Allah dah menjawab, “Ketahuilah hanya dengan mengingati Allah, hati akan menjadi tenang tenteram.” (Surah Ar-Ra’ad 13:28)
.

Dan ada baaaanyak lagi #PujukanDariAllah di dalam al-Quran. Serius, banyak. Sama ada kita jumpa, atau tak saja. Nak tahu apa lagi pujukan-pujukan dari Allah untuk kita?
.

Awak tempah dulu buku Pujukan Dari Tuhan ini, nanti bila dah dapat, baca setiap pujukan2 dari Allah ini. Saya, @shukery_azizan pilih 30 ayat pujukan Allah daripada 30 juzuk al-Quran untuk kita. Setiap 1 juzuk, saya pilih 1 pujukan dari Allah
.

Buat preorder dengan cara follow @dakwah_hati dan
.
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
.

Semua pujukan utuk siapa?
.

Untuk kita sendiri. Untuk merawat hati kita yang dah makin jauh dengan al-Quran. Untuk sembuhkan hati kita yang penuh dengan sarang dosa. Dan lebih dari itu, untuk kuatkan lagi cinta pada Allah, Maha Pencinta diri kita.
.
Moga buku ini menjadi sebab kita kembali kepada al-Quran..
.
#DakwahSentap #TarbiahSentap #SquadIsbir #PujukanDariTuhan #KeranaAkuSayang #SuratPutusCinta #TaubatYangTertangguh HQ : @isbirofficial
Read more
KORANG DAH PRE ORDER BUKU "KERANA AKU SAYANG" KE BELUM? . Ramai dah order ni! Dan ramai juga yang menantikan buku pertama dari @aniqmuhai . Kami juga tak sabar sebab tu dah buka pre order terus buku ni yang paling best korang join kelebihan Pre Order buku ni adalah, korang akan dapat . 🏻 ... KORANG DAH PRE ORDER BUKU "KERANA AKU SAYANG" KE BELUM?
.
Ramai dah order ni! Dan ramai juga yang menantikan buku pertama dari @aniqmuhai . Kami juga tak sabar sebab tu dah buka pre order terus buku ni 😍 yang paling best korang join kelebihan Pre Order buku ni adalah, korang akan dapat
.
👉🏻 Tandatangan khas dari Aniq Muhai
👉🏻 FREE CD SINGLE PERTAMA dari Aniq Muhai (dikumpulkan kesemua lagu single, tiada di you tube)
.

Haaa amacam , best tak? 😍 Yang tak bestnya adalah kelebihan pre order ni yang hanya join Batch Pre Order ni sahaja. Jadi jangan lepaskan peluang untuk dapatkan buku yang bakal menjadi Best Seller ni!
.
Jom order Pre Order buku ni sekarang dengan hanya RM 30 sebuah dan pm "Nak buku Aniq Muhai" ke
.
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
.
Nak tak admin kongsikan sedikit sinopsis buku terbarunya?
.
"KERANA AKU SAYANG, ingin menyedarkan kita semua, dalam hidup ini, ramai hakikatnya yang menyayangi kita, namun kita tidak sedar, kerana terlalu sibuk melayan orang yang membenci, hingga hanyut dengan dunia demi memuaskan nafsu manusia.
.
Mungkin kita lupa, betapa Allah dan rasul sayangkan kita?"
.
Ok dah. Tu je. Hehe. Tak boleh banyak banyak. Kalau nak tahu lebih lagi pasal apa buku ni , kenalah dapatkannya dan menjadi antara pembaca yang terawal. Selamat Membeli! 😍
.
#DakwahSentap #TarbiahSentap #SquadIsbir #KeranaAkuSayang #SuratPutusCinta #PickuplineDakwah #TaubatYangTertangguh HQ : @isbirofficial
Read more
"KERANA AKU SAYANG" BERKISARKAN TENTANG...... . Ramai manusia yang hilang arah, terus menjauh, resah dan gundah, kerana hidupnya kurang mendapat kasih sayang dari orang sekeliling . Di ulit masalah keluarga, masalah persahabatan, di aniaya oleh orang sekeliling, sehingga akhirnya ... "KERANA AKU SAYANG" BERKISARKAN TENTANG......
.
Ramai manusia yang hilang arah, terus menjauh, resah dan gundah, kerana hidupnya kurang mendapat kasih sayang dari orang sekeliling
.

Di ulit masalah keluarga, masalah persahabatan, di aniaya oleh orang sekeliling, sehingga akhirnya ramai yang memilih untuk jatuh
.

KERANA AKU SAYANG, ingin menyedarkan kita semua, dalam hidup ini, ramai hakikatnya yang menyayangi kita, namun kita tidak sedar, kerana terlalu sibuk melayan orang yang membenci, hingga hanyut dengan dunia demi memuaskan nafsu manusia
.

Mungkin kita lupa, betapa Allah dan rasul sayangkan kita?
.
Buku terbaru keluaran @tarbiahsentapofficial, join pre order bersama kami dan dapatkan tandatangan khas dari penulis juga CD PERCUMA KELUARAN SINGLE ANIQ MUHAI. Whatsapp number kami di BIO SEKARANG!
.
#DakwahSentap #TarbiahSentap #SquadIsbir #KeranaAkuSayang #SuratPutusCinta #PickuplineDakwah #TaubatYangTertangguh HQ : @isbirofficial
Read more
PRE ORDER BUKU "KERANA AKU SAYANG" DIBUKA SEKARANG! . Sebelum ni kami post di insta story je "Coming Soon" , jadi malam ni dah tiba masanya untuk kami buat pengumuman iaitu buku baru @aniqmuhai yang bertajuk Kerana Aku Sayang sudah dibuka PRE ORDER SEKARANG! . Ramai yang menantikan ... PRE ORDER BUKU "KERANA AKU SAYANG" DIBUKA SEKARANG!
.

Sebelum ni kami post di insta story je "Coming Soon" , jadi malam ni dah tiba masanya untuk kami buat pengumuman iaitu buku baru @aniqmuhai yang bertajuk Kerana Aku Sayang sudah dibuka PRE ORDER SEKARANG!
.
Ramai yang menantikan buku pertama dari beliau. Kami juga tak sabar sebab tu dah buka pre order terus buku ni 😍 yang paling best korang join kelebihan Pre Order buku ni adalah, korang akan dapat
.
👉🏻 Tandatangan khas dari Aniq Muhai
👉🏻 FREE CD SINGLE PERTAMA dari Aniq Muhai (dikumpulkan kesemua lagu single, tiada di you tube)
.

Haaa amacam , best tak? 😍 Yang tak bestnya adalah kelebihan pre order ni yang hanya join Batch Pre Order ni sahaja. Jadi jangan lepaskan peluang untuk dapatkan buku yang bakal menjadi Best Seller ni!
.
Jom order Pre Order buku ni sekarang dengan hanya RM 30 sebuah dan pm "Nak buku Aniq Muhai" ke
.
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
.
Nak tak admin kongsikan sedikit sinopsis buku terbarunya?
.
"KERANA AKU SAYANG, ingin menyedarkan kita semua, dalam hidup ini, ramai hakikatnya yang menyayangi kita, namun kita tidak sedar, kerana terlalu sibuk melayan orang yang membenci, hingga hanyut dengan dunia demi memuaskan nafsu manusia.
.
Mungkin kita lupa, betapa Allah dan rasul sayangkan kita?"
.
Ok dah. Tu je. Hehe. Tak boleh banyak banyak. Kalau nak tahu lebih lagi pasal apa buku ni , kenalah dapatkannya dan menjadi antara pembaca yang terawal. Selamat Membeli! 😍
.
#DakwahSentap #TarbiahSentap #SquadIsbir #KeranaAkuSayang #SuratPutusCinta #PickuplineDakwah #TaubatYangTertangguh HQ : @isbirofficial
Read more
ULANG TAHUN ISBIR YANG PERTAMA! <span class="emoji emoji1f60d"></span> . Sempena ulang tahun isbir juga kami ada keluarkan 3 kombo ...
Media Removed
ULANG TAHUN ISBIR YANG PERTAMA! . Sempena ulang tahun isbir juga kami ada keluarkan 3 kombo dengan harga promosi juga Pre Order dua buku baru. Nak tahu buku apa tu dengan harga yang termurah? Whatspp kami dan dropship dropship kami okay. Terima kasih kepada semua yang menyokong kami ... ULANG TAHUN ISBIR YANG PERTAMA! 😍
.

Sempena ulang tahun isbir juga kami ada keluarkan 3 kombo dengan harga promosi juga Pre Order dua buku baru. Nak tahu buku apa tu dengan harga yang termurah? Whatspp kami dan dropship dropship kami okay. Terima kasih kepada semua yang menyokong kami dari bawah. Jzkk! 😊❤️
.
#DakwahSentap #TarbiahSentap #SquadIsbir #KeranaAkuSayang #SuratPutusCinta #PickuplineDakwah #TaubatYangTertangguh HQ : @isbirofficial
Read more
PRE ORDER BULAN SEPTEMBER : "KERANA AKU SAYANG" DAN "PUJUKAN DARI TUHAN" . Hai korang, yang masih ...
Media Removed
PRE ORDER BULAN SEPTEMBER : "KERANA AKU SAYANG" DAN "PUJUKAN DARI TUHAN" . Hai korang, yang masih lagi tak tahu , sini admin nak bagitahu. Bulan September ni kitaorang ada buka Pre Order dua buku baru! 2 buku tu adalah buku Kerana Aku Sayang dari penulis @aniqmuhai dan juga Pujuk Dari Tuhan ... PRE ORDER BULAN SEPTEMBER : "KERANA AKU SAYANG" DAN "PUJUKAN DARI TUHAN"
.
Hai korang, yang masih lagi tak tahu , sini admin nak bagitahu. Bulan September ni kitaorang ada buka Pre Order dua buku baru! 2 buku tu adalah buku Kerana Aku Sayang dari penulis @aniqmuhai dan juga Pujuk Dari Tuhan dari @shukery_azizan
.
Untuk buku Kerana Aku Sayang, korang boleh dapatkannya dengan harga RM30 sebuah, kelebihan Pre Order ini adalah korang akan mendapat tandatangan khas dari penulis dan juga cd koleksi lagu beliau (yang tak akan dipublish di mana mana) Wah, menarik!
.
Manakala untuk buku Pujuk Dari Tuhan, harga asal RM 30 , untuk Pre Order kali ni kami diskaunkan RM5 dan korang boleh dapatkan dengan hanya RM25 sahaja! Kelebihannya adalah diskaun juga tandatangan dan kata kata khas dari penulis. Ya Allah, best nih!
.

Jadi jom join PRE ORDER dengan contact kami,
.
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
.
Pre order ini sah sehingga 1 Oktober sahaja. Selepas Pre order, harga akan menjadi harga biasa dan tiada kelebihan lain seperti Pre Order dah! Whatsapp kami sekarang 😍😍😍
.
#DakwahSentap #TarbiahSentap #SquadIsbir #KeranaAkuSayang #SuratPutusCinta #PickuplineDakwah #TaubatYangTertangguh HQ : @isbirofficial
Read more
KEMPEN "HADIAHKAN BUKU TARBIAH SENTAP KEPADA KAWAN KAWAN TERSAYANG!" <span class="emoji emoji1f60d"></span><span class="emoji emoji1f60d"></span><span class="emoji emoji1f60d"></span> . Selalu taktahu dan ...
Media Removed
KEMPEN "HADIAHKAN BUKU TARBIAH SENTAP KEPADA KAWAN KAWAN TERSAYANG!" . Selalu taktahu dan keliru je nak beli hadiah apa kat kawan kawan kan? Apa kata belikan buku buku tarbiah sentap ? Bukan dia je yang baca dapat manfaat, kita yang beli ni pun sama juga manfaatnya akan dapat bahkan ... KEMPEN "HADIAHKAN BUKU TARBIAH SENTAP KEPADA KAWAN KAWAN TERSAYANG!" 😍😍😍
.
Selalu taktahu dan keliru je nak beli hadiah apa kat kawan kawan kan? Apa kata belikan buku buku tarbiah sentap ? Bukan dia je yang baca dapat manfaat, kita yang beli ni pun sama juga manfaatnya akan dapat bahkan akan dapat juga pahala kerana memberikan kebaikan kepada orang lain.
.
Jadi tak perlu dah nak fikir nak beli apa lepas ni. Korang hadiahkan satu buku, kalau taktahu nak hadiahkan buku yang mana satu , boleh cerita serba serbi kawan awak tu yang macam mana haaa jadi kita tahu nak suggest buku macam mana kepada kawan awak tu. Aci tak ni? Hehe
.
Tak kira lah kepada kawan ke , adik beradik, siapa siapa saja yang korang sayang, semua sesuai dapat hadiahkan buku ni. Bagi alamat penuh kawan awak tu kita hantar terus kepada dia. InshaAllah. Kawan gembira , awak suka, kami pun bahagia! Semoga persahabatan korang kelak sampai ke Syurga! Aminnn 😍
.
KEMPEN INI SAH SEHINGGA 31 SEPTEMBER SAHAJA
.

#DakwahSentap #TarbiahSentap #SquadIsbir #KomboAidilAdha #KomboNegaraku #Promosi HQ : @isbirofficial
Read more
ALANG ALANG ORDER SEBUAH, ORDER SEBUAH LAGI BARU LAH JIMAT POSTAGE! . Tak gitu? Hehe. Alhamdulillah! ...
Media Removed
ALANG ALANG ORDER SEBUAH, ORDER SEBUAH LAGI BARU LAH JIMAT POSTAGE! . Tak gitu? Hehe. Alhamdulillah! Terima kasih banyak yang percayakan perkhidmatan kami. Postage kami setiap hari isnin, rabu dan jumaat. Kalau tak tahu nak order buku apa , boleh whatsapp kami dulu, nanti kami suggest ... ALANG ALANG ORDER SEBUAH, ORDER SEBUAH LAGI BARU LAH JIMAT POSTAGE!
.

Tak gitu? Hehe. Alhamdulillah! Terima kasih banyak yang percayakan perkhidmatan kami. Postage kami setiap hari isnin, rabu dan jumaat. Kalau tak tahu nak order buku apa , boleh whatsapp kami dulu, nanti kami suggest buku apa yang sesuai untuk korang!
.
Ke korang ada nak hadiahkan untuk kawan kawan, untuk orang tersayang, mak ayah nak hadiahkan anak anak buku tarbiah islamik pun sangat dialu alukan! 😍
.
Nak order di mana? Boleh contact kami terus di
.
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
.
Atau boleh deal terus dengan dropship kami. Ada banyak buku islamik yang lain iaitu novel, tarbiah, motivasi, semua adaaa 😍😍😍
.
#SquadIsbir #TarbiahSentap #DakwahSentap #TaubatYangTertangguh #SuratPutusCinta #Ksbp3 #PickuplineDakwah #LukisanTarbiah3 HQ : @isbirofficial
Read more
PROMO SEPTEMBER : SEBUAH BUKU HANYA RM 15? . Ya betul, sebuah buku hanyalah RM15 sahaja. Fuh! ...
Media Removed
PROMO SEPTEMBER : SEBUAH BUKU HANYA RM 15? . Ya betul, sebuah buku hanyalah RM15 sahaja. Fuh! Promo bulan ni ni memang tak boleh dibawa bincang. Potongan sebanyak 80 peratus dah nih dari harga asal . Korang bayangkan... kesemua buku di atas harga asal RM25, promo hanya pada bulan September ... PROMO SEPTEMBER : SEBUAH BUKU HANYA RM 15?
.

Ya betul, sebuah buku hanyalah RM15 sahaja. Fuh! Promo bulan ni ni memang tak boleh dibawa bincang. Potongan sebanyak 80 peratus dah nih dari harga asal 😍
.
Korang bayangkan... kesemua buku di atas harga asal RM25, promo hanya pada bulan September ni, korang dah boleh dapatkan sebuah buku RM15 sahaja! MashaAllah, betul lah orang cakap, mughahhh habis!
.
Nak dapatkan sebuah ke , dua buah pun boleh, korang kombokan sendiri buku mana yang korang nak tu, dua buah hanya RM30 sahaja. Untung ken? Jadi tunggu apa lagi, jom
.
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA!
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA!
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA!
.
Tarikh last Promo ini adalah pada 1 October 2018. Ada banyak lagi promo menarik bukan satu tapi TIGA! Nak tahu apa tiga tu mai lee whatsapp kami sekarang 😆
.

#SquadIsbir #TarbiahSentap #DakwahSentap #KeranaAkuSayang #PujukDariTuhan #SuratPutusCinta #TaubatYangTertangguh HQ : @isbirofficial
Read more
KERANA BUKU INILAH SAYA MENGALAMI DROP PHASE YANG TERUK.... . "Kerana buku inilah, saya mengalami ...
Media Removed
KERANA BUKU INILAH SAYA MENGALAMI DROP PHASE YANG TERUK.... . "Kerana buku inilah, saya mengalami drop phase yang teruk sehingga saya hilang diri saya sendiri. Dan kerana buku inilah saya terbuka hati dan minda untuk menjadi seperti yang ditegaskan oleh Ust Adnin. Buku ini membuka mata ... KERANA BUKU INILAH SAYA MENGALAMI DROP PHASE YANG TERUK....
.
"Kerana buku inilah, saya mengalami drop phase yang teruk sehingga saya hilang diri saya sendiri. Dan kerana buku inilah saya terbuka hati dan minda untuk menjadi seperti yang ditegaskan oleh Ust Adnin. Buku ini membuka mata pada jiwa-jiwa yang cerah dan masih suci. Buku ini menyentak pada hati-hati yang sudah berkeladak" - Khairun Hamidi
.
Begitulah selalu feedback yang kami selalu dapat. Jika kumpulkan kesemua sekali memang boleh dibukukan dah semua feedback tu 🙊
.
Mana yang tengah survey survey tak tahu nak beli buku apa lagi tu boleh contact kami ke
.
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
.
Bulan September ni kami ada 3 Kombo. Kombo 2 Buku RM50 , Promo sebuah buku RM15 dan 2 buku Baru diskaun RM5! Rambang mata tak tahu mana satu nak ken jadi buat istikharah untuk dapat pilihan yang bijak. Hehe. Jom order sekarang! 😍
.
#SquadIsbir #TarbiahSentap #DakwahSentap #KeranaAkuSayang #PujukDariTuhan #SuratPutusCinta #TaubatYangTertangguh HQ : @isbirofficial
Read more
SEBUAH LAGI BUKU BARU KELUARAN TARBIAH SENTAP IAITU "PUJUKAN DARI TUHAN" SUDAH DIBUKA PRE ORDER ...
Media Removed
SEBUAH LAGI BUKU BARU KELUARAN TARBIAH SENTAP IAITU "PUJUKAN DARI TUHAN" SUDAH DIBUKA PRE ORDER SEKARANG! . Bulan September ni paling best sebab kami keluarkan dua buku baru sekaligus. Buku "Pujukan Dari Tuhan" bukan biasa biasa, tak asing lagi nama penulis terkenal @shukery_azizan ... SEBUAH LAGI BUKU BARU KELUARAN TARBIAH SENTAP IAITU "PUJUKAN DARI TUHAN" SUDAH DIBUKA PRE ORDER SEKARANG!
.

Bulan September ni paling best sebab kami keluarkan dua buku baru sekaligus. Buku "Pujukan Dari Tuhan" bukan biasa biasa, tak asing lagi nama penulis terkenal @shukery_azizan , yang pernah terbitkan buku best seller sebelum ini iaitu Aku Bukan Malaikat 😊
.
Tentang apa buku Pujukan Dari Tuhan? Siapa dah tak sabar nak tahu sinopsis buku ni? 😍😍
.
"Sebenarnya, setiap perkara yang kita lalui dalam hidup, Allah banyak kali dah menjawabnya di dalam al-Quran. Cuma kita perasan atau tak je.
.
. "Arghh.. Serabutnya hidup ni! Semua orang tak faham aku!"
.
Tapi ketahuilah, Allah dah menjawab,
.
“Ketahuilah hanya dengan mengingati Allah, hati akan menjadi tenang tenteram.” (Surah Ar-Ra’ad 13:28)
.
Dan ada baaaanyak lagi #PujukanDariAllah di dalam al-Quran. Serius, banyak. Sama ada kita jumpa, atau tak saja. Nak tahu apa lagi pujukan-pujukan dari Allah untuk kita?
.
.
Awak tempah dulu buku Pujukan Dari Tuhan ini, nanti bila dah dapat, baca setiap pujukan2 dari Allah ini. Saya, @shukery_azizan pilih 30 ayat pujukan Allah daripada 30 juzuk al-Quran untuk kita. Setiap 1 juzuk, saya pilih 1 pujukan dari Allah. .
.
Sebuah buku RM25 sahaja. Tempah PREORDER dengan cara follow @dakwah_hati dan
.
.
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
.
Kelebihan sertai Pre Order "Pujuk Dari Tuhan" adalah
.
👉🏻Tandatangan khas dari penulis buku "PUJUK DARI TUHAN"
👉🏻Diskaun sebanyak RM5. Harga asal RM30 jadi RM25 sahaja 😍
.

Kelebihan Pre Order ni hanya valid semasa tempoh Pre Order sahaja. Jadi jangan lepaskan peluang. Semua pujukan utuk siapa?
.

Untuk kita sendiri. Untuk merawat hati kita yang dah makin jauh dengan al-Quran. Untuk sembuhkan hati kita yang penuh dengan sarang dosa. Dan lebih dari itu, untuk kuatkan lagi cinta pada Allah, Maha Pencinta diri kita. Join Pre Order bersama #SquadIsbir sekarang 😍
.
#DakwahSentap #TarbiahSentap #SquadIsbir #KeranaAkuSayang #PujukanDariTuhan #SuratPutusCinta #PickuplineDakwah #TaubatYangTertangguh HQ : @isbirofficial
Read more
2 BUKU BARU DIBUKA PRE ORDER SEKARANG<span class="emoji emoji1f60d"></span><span class="emoji emoji1f60d"></span> . Pertama, buku #PujukanDariTuhan karya padu @shukery_azizan ...
Media Removed
2 BUKU BARU DIBUKA PRE ORDER SEKARANG . Pertama, buku #PujukanDariTuhan karya padu @shukery_azizan . Kedua, buku sulung @aniqmuhai bertajuk #KeranaAkuSayang . . PUJUKAN DARI TUHAN, sebuah buku yang bakal membuatkan korang rasa betapa Allah itu amat dekat dalam hidup kita. ... 2 BUKU BARU DIBUKA PRE ORDER SEKARANG😍😍
.
Pertama, buku #PujukanDariTuhan karya padu @shukery_azizan 😉
.
Kedua, buku sulung @aniqmuhai bertajuk #KeranaAkuSayang 😊
.
.
PUJUKAN DARI TUHAN, sebuah buku yang bakal membuatkan korang rasa betapa Allah itu amat dekat dalam hidup kita. Buku yang di dalamnya berkonsepkan tadabbur Alquran, yang mana korang akan menyelam dalam ayat-ayat Alquran dari juzuk 1 hingga juzuk 30. Setiap satu juzuk, penulis mengambil beberapa ayat yang menarik untuk di kongsi dengan korang.
.
Selama ni, kita baca Alquran, mungkin kita tak dapat feel. Buku PUJUKAN DARI TUHAN ni, insyaAllah akan membuatkan korang akan lebih jatuh cinta untuk menghayati Alquran selepas ini insyaAllah💓💓💓
.
.
Buku KERANA AKU SAYANG, menggabungkan dua elemen fiksyen dan non fiksyen, luahan perasaan, perkongsian pengalaman, dari pelbagai aspek, pelbagai isu, pelbagai topik, yang amat perlu di baca oleh semua.
.
Ramai manusia yang hilang arah, terus menjauh, resah dan gundah, kerana hidupnya kurang mendapat kasih sayang dari orang sekeliling.
.
Di ulit masalah keluarga, masalah persahabatan, di aniaya oleh orang sekeliling, sehingga akhirnya ramai yang memilih untuk jatuh.
.
KERANA AKU SAYANG, ingin menyedarkan kita semua, dalam hidup ini, ramai hakikatnya yang menyayangi kita, namun kita tidak sedar, kerana terlalu sibuk melayan orang yang membenci, hingga hanyut dengan dunia demi memuaskan nafsu manusia.
.
Mungkin kita lupa, betapa Allah dan rasul sayangkan kita?
.
.
JOM PRE ORDER SEKARANG DI @dakwah_hati 😍😍
.
📲Whats app 017 9920 782
📲Whats app 017 9920 782
📲Whats app 017 9920 782
.
Moga bermanfaat😊😊
Read more
PRE ORDER BUKU "KERANA AKU SAYANG" DIBUKA SEKARANG! . Sebelum ni kami post di insta story je "Coming ...
Media Removed
PRE ORDER BUKU "KERANA AKU SAYANG" DIBUKA SEKARANG! . Sebelum ni kami post di insta story je "Coming Soon" , jadi malam ni dah tiba masanya untuk kami buat pengumuman iaitu buku baru @aniqmuhai yang bertajuk Kerana Aku Sayang sudah dibuka PRE ORDER SEKARANG! . Ramai yang menantikan ... PRE ORDER BUKU "KERANA AKU SAYANG" DIBUKA SEKARANG!
.

Sebelum ni kami post di insta story je "Coming Soon" , jadi malam ni dah tiba masanya untuk kami buat pengumuman iaitu buku baru @aniqmuhai yang bertajuk Kerana Aku Sayang sudah dibuka PRE ORDER SEKARANG!
.
Ramai yang menantikan buku pertama dari beliau. Kami juga tak sabar sebab tu dah buka pre order terus buku ni 😍 yang paling best korang join kelebihan Pre Order buku ni adalah, korang akan dapat
.
👉🏻 Tandatangan khas dari Aniq Muhai
👉🏻 FREE CD SINGLE PERTAMA dari Aniq Muhai (dikumpulkan kesemua lagu single, tiada di you tube)
.

Haaa amacam , best tak? 😍 Yang tak bestnya adalah kelebihan pre order ni yang hanya join Batch Pre Order ni sahaja. Jadi jangan lepaskan peluang untuk dapatkan buku yang bakal menjadi Best Seller ni!
.
Jom order Pre Order buku ni sekarang dengan hanya RM 30 sebuah dan pm "Nak buku Aniq Muhai" ke
.
📲WHATSAPP 017 9920 792 SEGERA
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
.
Nak tak admin kongsikan sedikit sinopsis buku terbarunya?
.
"KERANA AKU SAYANG, ingin menyedarkan kita semua, dalam hidup ini, ramai hakikatnya yang menyayangi kita, namun kita tidak sedar, kerana terlalu sibuk melayan orang yang membenci, hingga hanyut dengan dunia demi memuaskan nafsu manusia.
.
Mungkin kita lupa, betapa Allah dan rasul sayangkan kita?"
.
Ok dah. Tu je. Hehe. Tak boleh banyak banyak. Kalau nak tahu lebih lagi pasal apa buku ni , kenalah dapatkannya dan menjadi antara pembaca yang terawal. Selamat Membeli! 😍
.
#DakwahSentap #TarbiahSentap #SquadIsbir #KeranaAkuSayang #SuratPutusCinta #PickuplineDakwah #TaubatYangTertangguh HQ : @isbirofficial
Read more
KOMBO SETAHUN ANDA BERSAMA ISBIR <span class="emoji emoji1f60d"></span> . Alhamdulillah! Bulan september ni isbir menyambut ulang ...
Media Removed
KOMBO SETAHUN ANDA BERSAMA ISBIR . Alhamdulillah! Bulan september ni isbir menyambut ulang tahun untuk pertama kali. Cepatnya masa berlalu, tup tup dah setahun ye? ️ . Sempena kita nak raikan ulang tahun kitaorang selama setahun ni, kitaorang buatkan kombo buku buku edisi 2018 ... KOMBO SETAHUN ANDA BERSAMA ISBIR 😍
.
Alhamdulillah! Bulan september ni isbir menyambut ulang tahun untuk pertama kali. Cepatnya masa berlalu, tup tup dah setahun ye? ❤️
.
Sempena kita nak raikan ulang tahun kitaorang selama setahun ni, kitaorang buatkan kombo buku buku edisi 2018 ni, korang beli dua buah kitaorang bagi diskaun sebanyak RM5! 😊
.
Boleh kombokan sendiri buku mana mana yang korang nak di dalam poster. Seperti yang korang sudah maklum, @tarbiahsentapoffcial telah terbitkan sebanyak 6 buah buku baru dari awal tahun sehinggalah pertengahan tahun ini!
. .
Kalau tak nak lepaskan peluang untuk dapatkan buku buku baru tarbiah indie islamik ni, jom terus taip "Nak Kombo Diskaun RM5 !" ke
.
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
.
Reminder gais, kombo ni akan tamat pada 1 Oktober in sahaja. Nanti bulan depan kombo lain pulak kita buat, takde dah ye kombo ni. Jom dapatkan online bersama kami! Jzkk 😍
.
#SquadIsbir #TarbiahSentap #DakwahSentap #KeranaAkuSayang #PujukDariTuhan #SuratPutusCinta #TaubatYangTertangguh HQ : @isbirofficial
Read more
KOMBO SECOND ROUND : 2 BUKU RM50! . Apa maksud second round? Ni maksudnya kombo yang kami dah buat ...
Media Removed
KOMBO SECOND ROUND : 2 BUKU RM50! . Apa maksud second round? Ni maksudnya kombo yang kami dah buat sebelum ni dan banyak permintaan maka kami buka lagi kombo ni. Gituuuw. . Kali pertama dah terlepas peluang. Takkan kali kedua nak ulang perkara yang sama kot? Kombo 2 Buku RM50 pun best juga! ... KOMBO SECOND ROUND : 2 BUKU RM50!
.
Apa maksud second round? Ni maksudnya kombo yang kami dah buat sebelum ni dan banyak permintaan maka kami buka lagi kombo ni. Gituuuw.
.
Kali pertama dah terlepas peluang. Takkan kali kedua nak ulang perkara yang sama kot? Kombo 2 Buku RM50 pun best juga! Hehe. Kannn. Mana mana kombo korang nak pun bolehhh 😍
.

Kombo kali ini korang boleh pilih antara 2 buku di atas dengan hanya RM50 sahaja! Seriuslah? 😭 Dengan hanya RM50 je korang dah boleh dapat buku buku idaman korang gais! Sebelum nih rasa macam tak mampu je kan? Haaa nih kitaorang buat promo khas untuk korang.
.
Terus laju laju taip jom "Nak Kombo 2 Buku RM50" ke
.
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
.
Kombo ini sah sehingga 1 October sahaja. Nanti bulan depan kombo lain pulak kita buat, takde dah ye kombo ni. Ini lah peluang untuk korang dapatkan kesemua buku buku terbitan @tarbiahsentapofficial gais 😍
.
#SquadIsbir #TarbiahSentap #DakwahSentap #KeranaAkuSayang #PujukDariTuhan #SuratPutusCinta #TaubatYangTertangguh HQ : @isbirofficial
Read more
PROMO SEPTEMBER : SEBUAH BUKU HANYA RM 15? . Ya betul, sebuah buku hanyalah RM15 sahaja. Fuh! ...
Media Removed
PROMO SEPTEMBER : SEBUAH BUKU HANYA RM 15? . Ya betul, sebuah buku hanyalah RM15 sahaja. Fuh! Promo bulan ni ni memang tak boleh dibawa bincang. Potongan sebanyak 80 peratus dah nih dari harga asal . Korang bayangkan... kesemua buku di atas harga asal RM25, promo hanya pada bulan September ... PROMO SEPTEMBER : SEBUAH BUKU HANYA RM 15?
.

Ya betul, sebuah buku hanyalah RM15 sahaja. Fuh! Promo bulan ni ni memang tak boleh dibawa bincang. Potongan sebanyak 80 peratus dah nih dari harga asal 😍
.
Korang bayangkan... kesemua buku di atas harga asal RM25, promo hanya pada bulan September ni, korang dah boleh dapatkan sebuah buku RM15 sahaja! MashaAllah, betul lah orang cakap, mughahhh sangat!
.
Nak dapatkan sebuah ke , dua buah pun boleh, korang kombokan sendiri buku mana yang korang nak tu, dua buah hanya RM30 sahaja. Untung ken? Jadi tunggu apa lagi, jom
.
📲 WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA!
📲 WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA!
📲 WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA!
.
Tarikh last Promo ini adalah pada 1 October 2018. Ada banyak lagi promo menarik bukan satu tapi TIGA! Nak tahu apa tiga tu mai lee whatsapp kami sekarang 😆
.

#SquadIsbir #TarbiahSentap #DakwahSentap #KeranaAkuSayang #PujukDariTuhan #SuratPutusCinta #TaubatYangTertangguh HQ : @isbirofficial
Read more
Dua perkara yang aku butuhkan sekarang hanyalah kekuatan dan kesabaran. Mungkin ada satu masa ...
Media Removed
Dua perkara yang aku butuhkan sekarang hanyalah kekuatan dan kesabaran. Mungkin ada satu masa aku mampu bersabar tapi tidak pula kuat. Adakala aku kuat, tapi aku tidak mampu bersabar. Andai aku mampu kuat dan sabar, saat itu aku rasa Tuhan menjawab doa aku. Bukan mudah menjadi seorang aku. ... Dua perkara yang aku butuhkan sekarang hanyalah kekuatan dan kesabaran. Mungkin ada satu masa aku mampu bersabar tapi tidak pula kuat. Adakala aku kuat, tapi aku tidak mampu bersabar. Andai aku mampu kuat dan sabar, saat itu aku rasa Tuhan menjawab doa aku. Bukan mudah menjadi seorang aku. Begitu juga pada kau, susahnya hanya diri sendiri saja yang rasa.
.
.
🍃 Gambar tuu Bagi Mini Love tauuu 😝
.
🌹Sekarang Sudah Dibuka PRE ORDER BUKU #KeranaAkuSayang tulisan by @aniqmuhai & BUKU #PujukanDariTuhan tulisan by @shukery_azizan .. Join Pre Order Dapat FREE GIFT 🔥 Oleh Penulis sendiri ❤️ Untuk Maklumat Lanjut Boleh Tekan Sahaja LINK Di bio ig @dakwah_hati . In shaa Allah , Fast Respon 😉
Read more
Manusia selalu lupa dengan nikmat yang sedia ada pada diri . Kadang tak sedar langsung yang nikmat ...
Media Removed
Manusia selalu lupa dengan nikmat yang sedia ada pada diri . Kadang tak sedar langsung yang nikmat ada di sisi . Itulah manusia Itulah kita . Ingatan buat diri selamanya Agar bersyukur sentiasa. . . Sekarang Sudah Dibuka PRE ORDER BUKU #KeranaAkuSayang tulisan by @aniqmuhai ... Manusia selalu lupa dengan nikmat yang sedia ada pada diri
.
Kadang tak sedar langsung yang nikmat ada di sisi
.

Itulah manusia
Itulah kita
.

Ingatan buat diri selamanya
Agar bersyukur sentiasa.
.
.
🌹 Sekarang Sudah Dibuka PRE ORDER BUKU #KeranaAkuSayang tulisan by @aniqmuhai & BUKU #PujukanDariTuhan tulisan by @shukery_azizan .. Join Pre Order Dapat FREE GIFT 🔥 Oleh Penulis sendiri ❤️ Untuk Maklumat Lanjut Boleh Tekan Sahaja LINK Di bio ig @dakwah_hati . In shaa Allah , Fast Respon 😉
Read more
Nahhh sinopsis buku @aniqmuhai ^^. . "KERANA AKU SAYANG, ingin menyedarkan kita semua, dalam ...
Media Removed
Nahhh sinopsis buku @aniqmuhai ^^. . "KERANA AKU SAYANG, ingin menyedarkan kita semua, dalam hidup ini, ramai hakikatnya yang menyayangi kita, namun kita tak sedar, kerana terlalu sibuk melayan haters, hingga hanyut dengan dunia demi memuaskan nafsu manusia. . Mungkin kita lupa, ... Nahhh sinopsis buku @aniqmuhai ^^.
.
"KERANA AKU SAYANG, ingin menyedarkan kita semua, dalam hidup ini, ramai hakikatnya yang menyayangi kita, namun kita tak sedar, kerana terlalu sibuk melayan haters, hingga hanyut dengan dunia demi memuaskan nafsu manusia.
.
Mungkin kita lupa, betapa Allah dan Rasul sayangkan kita?"
.
Ok dah. Tu je. Hehe. Tak boleh banyak banyakk. Kalau nak tahu lebih lagi pasal apa buku ni , kenalah dapatkan di @dakwah_hati dan menjadi antara pembaca yang terawal. Selamat pre-order! 😊 📲 WhatsApp 017 9920782 // Tekan Sahaja LINK Di bio ig @dakwah_hati ❤️
.
Caption : @booxtall
Location : #pantaibatuburok #terengganu
Read more
Kelebihan sertai Pre Order "Pujukan Dari Tuhan" adalah . <span class="emoji emoji1f449"></span>🏻Tandatangan khas dari penulis buku ...
Media Removed
Kelebihan sertai Pre Order "Pujukan Dari Tuhan" adalah . 🏻Tandatangan khas dari penulis buku "PUJUK DARI TUHAN" 🏻Sebuah buku Percuma dari Keluaran Tarbiah Sentap *mengikut syarat sah buku yang tertentu . Buku percuma PRE ORDER PUJUKAN DARI TUHAN adalah 1) TAMAK PAHALA 2) ... Kelebihan sertai Pre Order "Pujukan Dari Tuhan" adalah
.
👉🏻Tandatangan khas dari penulis buku "PUJUK DARI TUHAN"
👉🏻Sebuah buku Percuma dari Keluaran Tarbiah Sentap *mengikut syarat sah buku yang tertentu
.
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Buku percuma PRE ORDER PUJUKAN DARI TUHAN adalah
1) TAMAK PAHALA
2) HIKAYAT BERNIKAH TANPA COUPE
3) HIKAYAT BERNIKAH TANPA COUPLE 2
4) MAHASISWA BUKAN ROBOT
5) TERMINAL CINTA KAHERAH
6) SELFIE HATI
7) TARBIAH BASAH
8) ISTERIKU SEORANG DOKTOR
9) MENANGKAP DAJJAL
10) MOMENTO
11) LARI DARI NERAKA
Read more
Setiap Dari Kita Tidak Akan Lari Dari Dugaan Dan Ujian. Tetap Pegang Pada Satu Harapan Yang Sama. DIA ...
Media Removed
Setiap Dari Kita Tidak Akan Lari Dari Dugaan Dan Ujian. Tetap Pegang Pada Satu Harapan Yang Sama. DIA :) Setiap Dari Kita Tidak Akan Lari Dari Dugaan Dan Ujian.
Tetap Pegang Pada Satu Harapan Yang Sama.
DIA :)
Hari semalam, bagaimana baik atau buruk pun ia telah berlalu. . Hari ini adalah waktu untuk melihat ...
Media Removed
Hari semalam, bagaimana baik atau buruk pun ia telah berlalu. . Hari ini adalah waktu untuk melihat langit biru yang cerah. . Cahaya matahari berkilauan disela rerumputan, burung berkicau dengan bangga, mengajak kita bergabung dalam kegembiraannya. . Pagi adalah cara ALLAH ... Hari semalam, bagaimana baik atau buruk pun ia telah berlalu.
.

Hari ini adalah waktu untuk melihat langit biru yang cerah.
.

Cahaya matahari berkilauan disela rerumputan, burung berkicau dengan bangga, mengajak kita bergabung dalam kegembiraannya.
.

Pagi adalah cara ALLAH untuk mengingatkan kita semua, bahawa ALLAH selalu mengasihi kita.
Read more
SEBUAH LAGI BUKU BARU KELUARAN TARBIAH SENTAP IAITU "PUJUKAN DARI TUHAN" SUDAH DIBUKA SEKARANG! . Bulan ...
Media Removed
SEBUAH LAGI BUKU BARU KELUARAN TARBIAH SENTAP IAITU "PUJUKAN DARI TUHAN" SUDAH DIBUKA SEKARANG! . Bulan September ni paling best sebab kami keluarkan dua buku baru sekaligus. Buku "Pujukan Dari Tuhan" bukan biasa biasa, tak asing lagi nama penulis terkenal @shukery_azizan , yang ... SEBUAH LAGI BUKU BARU KELUARAN TARBIAH SENTAP IAITU "PUJUKAN DARI TUHAN" SUDAH DIBUKA SEKARANG!
.

Bulan September ni paling best sebab kami keluarkan dua buku baru sekaligus. Buku "Pujukan Dari Tuhan" bukan biasa biasa, tak asing lagi nama penulis terkenal @shukery_azizan , yang pernah terbitkan buku best seller sebelum ini iaitu Aku Bukan Malaikat 😊
.
Tentang apa buku Pujukan Dari Tuhan? Siapa dah tak sabar nak tahu sinopsis buku ni? 😍😍
.
"Sebenarnya, setiap perkara yang kita lalui dalam hidup, Allah banyak kali dah menjawabnya di dalam al-Quran. Cuma kita perasan atau tak je.
.
. "Arghh.. Serabutnya hidup ni! Semua orang tak faham aku!"
.
Tapi ketahuilah, Allah dah menjawab,
.
“Ketahuilah hanya dengan mengingati Allah, hati akan menjadi tenang tenteram.” (Surah Ar-Ra’ad 13:28)
.
Dan ada baaaanyak lagi #PujukanDariAllah di dalam al-Quran. Serius, banyak. Sama ada kita jumpa, atau tak saja. Nak tahu apa lagi pujukan-pujukan dari Allah untuk kita?
.
.
Awak tempah dulu buku Pujukan Dari Tuhan ini, nanti bila dah dapat, baca setiap pujukan2 dari Allah ini. Saya, @shukery_azizan pilih 30 ayat pujukan Allah daripada 30 juzuk al-Quran untuk kita. Setiap 1 juzuk, saya pilih 1 pujukan dari Allah. .
.
Sebuah buku RM25 sahaja. Tempah PREORDER dengan cara follow @dakwah_hati dan
.
.
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
📲WHATSAPP 017 9920 782 SEGERA
.
Kelebihan sertai Pre Order "Pujuk Dari Tuhan" adalah
.
👉🏻Tandatangan khas dari penulis buku "PUJUK DARI TUHAN"
👉🏻Sebuah buku Percuma dari Keluaran Tarbiah Sentap *mengikut syarat sah buku yang tertentu
.

Kelebihan Pre Order ni hanya valid semasa tempoh Pre Order sahaja. Jadi jangan lepaskan peluang. Semua pujukan utuk siapa?
.

Untuk kita sendiri. Untuk merawat hati kita yang dah makin jauh dengan al-Quran. Untuk sembuhkan hati kita yang penuh dengan sarang dosa. Dan lebih dari itu, untuk kuatkan lagi cinta pada Allah, Maha Pencinta diri kita. Join Pre Order bersama #SquadIsbir sekarang 😍
.
#DakwahSentap #TarbiahSentap #SquadIsbir #KeranaAkuSayang #PujukanDariTuhan #SuratPutusCinta #PickuplineDakwah #TaubatYangTertangguh HQ : @isbirofficial
Read more
"KERANA AKU SAYANG" BERKISARKAN TENTANG...... . Ramai manusia yang hilang arah, terus menjauh, ...
Media Removed
"KERANA AKU SAYANG" BERKISARKAN TENTANG...... . Ramai manusia yang hilang arah, terus menjauh, resah dan gundah, kerana hidupnya kurang mendapat kasih sayang dari orang sekeliling . Di ulit masalah keluarga, masalah persahabatan, di aniaya oleh orang sekeliling, sehingga akhirnya ... "KERANA AKU SAYANG" BERKISARKAN TENTANG......
.
Ramai manusia yang hilang arah, terus menjauh, resah dan gundah, kerana hidupnya kurang mendapat kasih sayang dari orang sekeliling
.

Di ulit masalah keluarga, masalah persahabatan, di aniaya oleh orang sekeliling, sehingga akhirnya ramai yang memilih untuk jatuh
.

KERANA AKU SAYANG, ingin menyedarkan kita semua, dalam hidup ini, ramai hakikatnya yang menyayangi kita, namun kita tidak sedar, kerana terlalu sibuk melayan orang yang membenci, hingga hanyut dengan dunia demi memuaskan nafsu manusia
.

Mungkin kita lupa, betapa Allah dan rasul sayangkan kita?
.
Buku terbaru keluaran @tarbiahsentapofficial, join pre order bersama kami dan dapatkan tandatangan khas dari penulis juga CD PERCUMA KELUARAN SINGLE ANIQ MUHAI. Whatsapp number kami di BIO SEKARANG!
.
#DakwahSentap #TarbiahSentap #SquadIsbir #KeranaAkuSayang #SuratPutusCinta #PickuplineDakwah #TaubatYangTertangguh HQ : @isbirofficial
Read more

Loading...