Loading Content...

#drmorsi hashtag

Loading...


Innalillahi wainna ilaihi rojiun.. Dr. Mohamed Morsi telah kembali kepada PenciptaNya semalam. Dr ...
Media Removed
413 7
Innalillahi wainna ilaihi rojiun.. Dr. Mohamed Morsi telah kembali kepada PenciptaNya semalam. Dr Morsi dipilih jadi Presiden Mesir yang sah dalam pilihan raya 2012. Tapi setahun kemudian digulingkan dengan rampasan kuasa tentera. Organisasi beliau jemaah Ikhwan Muslimin diharamkan. Beliau kena kurung dan dipenjara dengan macam macam pertuduhan. Semalam Dr Morsi rebah dalam mahkamah, dan meninggal dunia. Semoga Dr Morsi bersama dengan golongan para syuhada. Allahummaghfirlahu warhamhu wa’aafihi wa’fu’anhu.. #drmorsi #mohamedmorsi #rapatkansaf
Dalam Kenangan. _ Dr Mohamed Morsi, Bekas Presiden Mesir meninggal hari ini. _ Seorang yang ...
Media Removed
374 2
Dalam Kenangan. _ Dr Mohamed Morsi, Bekas Presiden Mesir meninggal hari ini. _ Seorang yang berpendidikan tinggi, bekerjaya baik, berfikiran dan berwawasan besar tentang Islam. _ Besar sumbangan beliau dalam arena memperjuangkan Islam. Semoga rohnya bersama orang orang yang beriman. _ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ _ ‎ Dari Dia kita datang, dari Dia kita dikembalikan. #drmorsi #pejuang
Hari yang mendukacitakan bagi umat Islam seluruh dunia. Perginya seorang pemimpin yang baik dan ...
Media Removed
188 0
Hari yang mendukacitakan bagi umat Islam seluruh dunia. Perginya seorang pemimpin yang baik dan beriman serta teguh mempertahankan agama, negara dan rakyatnya. Semoga Almarhum Dr. Morsi diganjarkan syurga oleh Allah SWT. . #drmorsi #egypt #mursi #mesr #mohamedmorsi
TAKZIAH: DR. MOHAMED MORSI 18 Jun 2019M | 14 Syawal 1440H إنا لله وإنا إليه رجعون 1. Hari ini ...
Media Removed
147 0
TAKZIAH: DR. MOHAMED MORSI 18 Jun 2019M | 14 Syawal 1440H إنا لله وإنا إليه رجعون 1. Hari ini telah sampai khabar duka dari bumi Mesir akan kematian Dr. Mohamed Morsi, mantan Presiden negara republik itu. Beliau telah meninggal dunia pada usia 67 tahun. Akhbar antarabangsa melaporkan bahawa beliau pengsan sewaktu melalui sesi perbicaraan di mahkamah, lalu meninggal dunia. 2. Beliau yang telah menjadi tatapan dunia dan kebanggaan umat Islam sewaktu menang dalam pilihan raya, telah menjadi Presiden Mesir pada tahun 2012 mengikut sistem demokrasi yang adil, namun digulingkan oleh kudeta tentera tali barut Barat pada tahun 2013. Sesungguhnya, beliau telah wafat atas jalan jihad dan berjuang mempertahankan Islam hingga ke akhir hayatnya. 3. Marilah sama-sama kita sedekahkan al-Fatihah kepada beliau dan mendoakan agar beliau tergolong bersama para syuhada, mujahidin, serta orang yang beriman di syurga, amin. Moga Allah memberikan ketabahan kepada seisi keluarga, rakan seperjuangan, rakyat Mesir, dan kita selaku umat Islam dalam menghadapi musibah ini. Semoga kematian ini menjadi pembakar semangat kepada gerakan Islam seluruh dunia untuk terus mengorak langkah menderap jalan istiqamah. اللَّهُمَّ اغْفِرْ لَه وَارْحَمه وَعَافِه وَاعْفُ عَنْه، وَأَكْرِمْ نُزُلَه، وَوَسِّعْ مَدْخَلَه وَاغْسِلْه بِالْمَاءِ وَالثَّلْجِ وَالْبَرَدِ، وَنَقِّهِ مِنَ الْخَطَايَا كَمَا يُنَقَّى الثَّوْبُ اْلأَبْيَضُ مِنَ الدَّنَسِ، وَأَبْدِلْه دَارًا خَيْرًا مِنْ دَارِه، وَأَهْلاً خَيْرًا مِنْ أَهْلِهِ، وَزَوْجًا خَيْرًا مِنْ زَوْجتِهِ، وَأَدْخِلْه الْجَنَّةَ، وَأَعِذْه مِنْ عَذَابِ الْقَبْر ِوَعَذَابِ النَّار. “MARA BERSAMA ISLAM” GABUNGAN MAHASISWA ISLAM SE-MALAYSIA (GAMIS) 2019 . . Credit by : @gamisofficial . . #GAMIS2019 #MaraBersamaIslam #ikhwanulmuslimin #mesir #DrMorsi #mogasyurgabuatmu
. RANTAI TANGAN PANDORA PADU Lebar rt 0.3cm 5.80g 18cm 5.80g 18cm 5.73g 17.8cm 5.72g 17.8cm 5.46g ...
Media Removed
32 8
. RANTAI TANGAN PANDORA PADU Lebar rt 0.3cm 5.80g 18cm 5.80g 18cm 5.73g 17.8cm 5.72g 17.8cm 5.46g 17cm . RANTAI TANGAN PANDORA KLIP PETAK Lebar rt: 0.3cm Lebar petak : 0.8cm 8.43g 16.5cm 8.76g 17.6cm . EMAS 916 . COD SERI KEMBANGAN SAHAJA. YG JAUH KITA POS. . FOR FAST RESPOND, WHATSAPP ALNAZ OK 01115108037 . . . #braceletpandora #rantaitanganpandoraemas916 #rantaitanganpandora #pandoralover #pandora916murah #pandora916emas #pandorabracelets #emasdora916 #emasdoralover #emasmurah #emasonlinemurah #serikembangan #putrajaya #shahalam #klang #bangi #kajang #serdang #puchong #tamanequine #tamanlestariputra #tamanlestariperdana #bandarputrapermai #aeontamanequine #pasarborongserikembangan #raya2019 #ootdraya #blinkblinkraya #drmorsi
Tragedi Mesir 2013, tshirt #PRAY4MORSI merupakan produk terawal bookawear. Dr. Morsi telah ...
Media Removed
224 0
Tragedi Mesir 2013, tshirt #PRAY4MORSI merupakan produk terawal bookawear. Dr. Morsi telah menjadi cahaya inspirasi yang menyuntik keyakinan dan semangat kami untuk terus menyebarkan kebaikan. Dr. Morsi.. He's a true hero. #drmorsi #bookawear
Perjuang Islam sebenar! #drmorsi #morsi #syahid
Media Removed
45 0
Perjuang Islam sebenar! #drmorsi #morsi #syahid
Hari ni dikejutkan dengan berita pemergian Dr Morsi. Moga arwah ditempatkan dalam kalangan para ...
Media Removed
22 0
Hari ni dikejutkan dengan berita pemergian Dr Morsi. Moga arwah ditempatkan dalam kalangan para soleh. Kita? Masih x tahu apa pengakhirannya. Moga kita juga berakhir dengan husnul khatimah. Insyaallah.💕 . . #drmorsi #handsock #handsockiris #handsockruffle #handsockropol #handsockmosscrepe #teamhilya #terapiinstagram
Hari yang dukacita bagi seluruh umat Islam yang cintakan agamanya..Telah pergi seorang pemimpin ...
Media Removed
134 0
Hari yang dukacita bagi seluruh umat Islam yang cintakan agamanya..Telah pergi seorang pemimpin beriman yang teguh mempertahankan agama dan negara serta rakyatnya sehingga ke akhir hayat..Hari ini pergi seorang Morsi..Semoga akan lahir lagi 1000 Morsi untuk Mesir dengan izin Allah..Semoga roh almarhum ditempatkan di jannatul firdaus.. . . #mestica #mesticafanclub #belasungkawa #drmorsi #mesir #egypt #islamictunes #ethiquenation #munsyidmalaysia
<span class="emoji emoji1f516"></span> Jawi of The Day <span class="emoji emoji1f449"></span> Hakim Ucapan Dr Morsi sebelum rebah, "Aku hanya menunggu perjumpaan dengan ...
Media Removed
22 0
🔖 Jawi of The Day 👉 Hakim Ucapan Dr Morsi sebelum rebah, "Aku hanya menunggu perjumpaan dengan Allah. Celakalah Hakim2 Dunia (akan diadili) oleh Hakim Langit!" . . |Mohamed Morsi |08 Ogos 1951 - 17 Jun 2019 . . Jadilah seorang hakim yang adil & saksama, Meskipun perkara yang kita adili itu hanyalah sehelai daun kering yang jatuh di antara dua rumah. . . Like 👍, share 🔁 & tag 🚩 sahabat anda. #ilovejawi #jawioftheday #hakim #drmorsi #paslabuan
 #sisi #egypt #morsi #drmorsi #un #unitednations #UN #truth #regime #muslim #brotherhood #muslim ...
Media Removed
23 0
#sisi #egypt #morsi #drmorsi #un #unitednations #UN #truth #regime #muslim #brotherhood #muslim #ummah #quran #islam #islamicpost
allah hu akbar allah hu akbar allah hu akbar laailahailla Allah hu allah hu akbar Allah hu akbar ...
Media Removed
27 0
allah hu akbar allah hu akbar allah hu akbar laailahailla Allah hu allah hu akbar Allah hu akbar wa lillah hilhamd . takbir raya berkumandang menandakan hari raya aidil fitri dah pun dtg . bermulalah ibadah qorban tahun ni bg sesape yg ambil bahagian . sape yg tidak nak qorban apa?? . ingat seorang sahabat dunia akhirat iAllah,dia kata "kalau setiap kali kita melalui raya qorban tp, tak pernah buat qorban rugilah." . saya yg blur ni jawab "family dah buatkan.tp,kalau tak de duit nak buat?" . "atleast korbankan dan sembelihlah sifat buruk pada diri kita yg selama ni kita buat bukan mengikut apa yg quran dan Allah nak.mcm sifat malas kita ke,sifat hasad kita ke,sifat ego kita ke." . then,from that year saya sedar yg korban yg utama nya adalah korban pada sifat diri kita yg tak mengikut islam. . mcm nabi ibrahim dan ismail yg buang sifat takut,sayang pada anak(which selain Allah),tanamkan sifat sabar pada diri..lastly,yg tggl pada diri diorg hny sabar dan taat. . selamat hari raya dari saya. #alkisahayufaruq #harirayaaidiladha #quraniccircle #bulatangembira #peaceforall #penangMalaysia #teamrayakedah #postoftheday #potd #drmorsi #enjoyourlife #kashmirbleeds #prayforkashmir #prayforallmuslim #quotesfromquran #sungaipetani #tarbiyah #photographylover #imnotphotographer #changingischallenging #struggleisreal
Ucapan terakhir bekas Presiden Mesir, Dr Mohamed Mursi sebelum rampasan kuasa tentera pada 2013. Tonton ...
Media Removed
84 0
Ucapan terakhir bekas Presiden Mesir, Dr Mohamed Mursi sebelum rampasan kuasa tentera pada 2013. Tonton GlobAlhijrah setiap ahad 8:45 malam . #drmorsi #globalhijrah #lastspeech #egypt
Persiapkanlah diri kita untuk perkara yang bakal menanti umat ini.. Sebuah kematian yang menghidupkan.. ...
Media Removed
19 0
Persiapkanlah diri kita untuk perkara yang bakal menanti umat ini.. Sebuah kematian yang menghidupkan.. . Repost @daihamidah #drmorsi
. RANTAI TANGAN PANDORA PADU Lebar rt 0.3cm 5.80g 18cm 5.80g 18cm 5.73g 17.8cm 5.72g 17.8cm 5.46g ...
Media Removed
32 8
. RANTAI TANGAN PANDORA PADU Lebar rt 0.3cm 5.80g 18cm 5.80g 18cm 5.73g 17.8cm 5.72g 17.8cm 5.46g 17cm . RANTAI TANGAN PANDORA KLIP PETAK Lebar rt: 0.3cm Lebar petak : 0.8cm 8.43g 16.5cm 8.76g 17.6cm . EMAS 916 . COD SERI KEMBANGAN SAHAJA. YG JAUH KITA POS. . FOR FAST RESPOND, WHATSAPP ALNAZ OK 01115108037 . . . #braceletpandora #rantaitanganpandoraemas916 #rantaitanganpandora #pandoralover #pandora916murah #pandora916emas #pandorabracelets #emasdora916 #emasdoralover #emasmurah #emasonlinemurah #serikembangan #putrajaya #shahalam #klang #bangi #kajang #serdang #puchong #tamanequine #tamanlestariputra #tamanlestariperdana #bandarputrapermai #aeontamanequine #pasarborongserikembangan #raya2019 #ootdraya #blinkblinkraya #drmorsi
بِسْمِ ٱللهِ ٱلرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم #qouteoftgeday #muhammadmorsi #mohammadmorsi #drmuhammadmorsi ...
Media Removed
22 0
بِسْمِ ٱللهِ ٱلرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم #qouteoftgeday #muhammadmorsi #mohammadmorsi #drmuhammadmorsi #drmorsi #morsi For more #Islamic 🕌 #videos 🎥 #Quotes 📜 #Hijab 👰🏻 #Reminders ✉ #Hadees 📚 #Quran 📖 #Nasheed 📽️ #Stories 📒 And much more Follow_me ➡ https://www.instagram.com/musaibkhanofficial/ @musaibkhanofficial ✅ Or follow 🔜 hashtag 📍 #musaibkhanofficial 🏷 ⭕Subscribe to my 📺channel on YouTube✅ https://www.youtube.com/channel/UCgjPGmxZxBsVG5Hrt9E57qQ jazakallah
إنا لله وإنا إليه راجعون.. Perginya seorang hafiz mujahid syahid ummat.. Sesudah bertahun-tahun ...
Media Removed
7 0
إنا لله وإنا إليه راجعون.. Perginya seorang hafiz mujahid syahid ummat.. Sesudah bertahun-tahun diseksa dalam kurungan buatan manusia.. Tidurlah, rehatlah dikau di alam sana.. Bertemu Kekasih yang amat dirindu.. Menikmati pengabulan janji-janji manis Tuhan.. Tinggal lagi kami di sini meneruskan perjuanganmu.. Ya Allah, hadirkanlah berjuta-juta lagi pejuang seperti beliau.. Al-fatihah.. #MujahidSyahidUmmat #DrMorsi #KematianYangMenghidupkan
Reposted from @thedailymuslimquotes - #TheDailyMuslimQuotes #morsi #presidentofeygpt #Brotherhood ...
Media Removed
26 0
Reposted from @thedailymuslimquotes - #TheDailyMuslimQuotes #morsi #presidentofeygpt #Brotherhood #islam #shariah #rip #inalilahiwainailaihirajiun #Paradise #maytrs #mohamadmorsi #drmorsi #egypt #dailyquotes - #regrann
 #Repost @ydkmm_official ・・・ Dalam Kenangan. _ Dr Mohamed Morsi, Bekas Presiden Mesir meninggal ...
Media Removed
45 0
#Repost @ydkmm_official ・・・ Dalam Kenangan. _ Dr Mohamed Morsi, Bekas Presiden Mesir meninggal hari ini. _ Seorang yang berpendidikan tinggi, bekerjaya baik, berfikiran dan berwawasan besar tentang Islam. _ Besar sumbangan beliau dalam arena memperjuangkan Islam. Semoga rohnya bersama orang orang yang beriman. _ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ _ ‎ Dari Dia kita datang, dari Dia kita dikembalikan. #drmorsi #pejuang
إنا لله وإنا إليه راجعون، اللهم اغفر له وارحمه وعافه واعف عنه. Walaupun jasad mu sudah tiada, namun ...
Media Removed
56 1
إنا لله وإنا إليه راجعون، اللهم اغفر له وارحمه وعافه واعف عنه. Walaupun jasad mu sudah tiada, namun roh dan semangat juang mu tetap tersemat di dada kami sebagai anak muda. Cukuplah Allah sebaik² pelindung drpd segala kezaliman di Bumi Mesir. #DrMorsi #Mesir
Tragedi Mesir 2013, tshirt #PRAY4MORSI merupakan produk terawal bookawear. Dr. Morsi telah ...
Media Removed
224 0
Tragedi Mesir 2013, tshirt #PRAY4MORSI merupakan produk terawal bookawear. Dr. Morsi telah menjadi cahaya inspirasi yang menyuntik keyakinan dan semangat kami untuk terus menyebarkan kebaikan. Dr. Morsi.. He's a true hero. #drmorsi #bookawear
Dunia Islam dikejutkan dengan pemergian Dr Mohamed Morsi ke pangkuan Ilahi dalam usianya 67 tahun. ...
Media Removed
32 0
Dunia Islam dikejutkan dengan pemergian Dr Mohamed Morsi ke pangkuan Ilahi dalam usianya 67 tahun. Beliau rebah ketika dalam perbicaraan di mahkamah Kaherah. Dr Morsi merupakan Presiden Mesir yang dipilih secara demokrasi pada tahun 2012 dan merupakan pemimpin Ikhwan Muslimun yang tidak disenangi oleh musuh Islam. Pemerintahannya telah digulingkan oleh pihak tentera yang diketuai oleh Abdul Fattah el-Sisi pada tahun 2013. Sejak itu beliau terus mendekam di dalam penjara di bawah sistem kehakiman yang sangat zalim. Beliau telah membuktikan seluruh hidupnya hanya untuk Islam. Kerana Islam beliau digulingkan. Kerana Islam beliau dipenjarakan, kerana Islam beliau mendapat musibah, diseksa, dinafikan rawatan kesihatan. Firman Allah Taala : Di antara orang-orang yang beriman itu, ada yang bersikap benar menunaikan apa yang telah dijanjikannya kepada Allah (untuk berjuang membela Islam); maka di antara mereka ada yang telah selesai menjalankan janjinya itu (lalu gugur syahid), dan di antaranya ada yang menunggu giliran; dan mereka pula tidak mengubah (apa yang mereka janjikan itu) sedikitpun. (al-Ahzab : 23) Kata pepatah melayu “ Harimau mati meninggalkan belang, manusia mati meninggalkan nama”. Selamanya nama Dr Morsi akan sentiasa dikenang sebagai pejuang Islam yang istiqamah. Insya-Allah beliau kini telah berehat bersama dengan para pejuang yang lebih awal dipanggil mengadap Rabbul Izzati. Bagaimana pula dengan kita ? Adakah hanya sekadar kita merasa kagum dengan Dr Morsi. Sekadar kita merasa marah dengan regim Al-Sisi. Sama-sama kita bermuhasabah. Mari! Kita jadikan aura Dr Morsi sebagai peniup roh perjuangan kita yang semakin malap. Semoga kita istiqamah. Dr Morsi, Kami akan menurut jejak langkahmu. #PermaiDiHati #PermaiMenulis #DrMorsi #morsi
 #repost @ydkmm_official ・・・ Dalam Kenangan. _ Dr Mohamed Morsi, Bekas Presiden Mesir meninggal ...
Media Removed
43 0
#repost @ydkmm_official ・・・ Dalam Kenangan. _ Dr Mohamed Morsi, Bekas Presiden Mesir meninggal hari ini. _ Seorang yang berpendidikan tinggi, bekerjaya baik, berfikiran dan berwawasan besar tentang Islam. _ Besar sumbangan beliau dalam arena memperjuangkan Islam. Semoga rohnya bersama orang orang yang beriman. _ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ _ ‎ Dari Dia kita datang, dari Dia kita dikembalikan. #drmorsi #pejuang
Kami petik pesan akhir Sayyid Qutb : Saudara! Seandainya kau tangisi kematianku Dan kau siram ...
Media Removed
24 0
Kami petik pesan akhir Sayyid Qutb : Saudara! Seandainya kau tangisi kematianku Dan kau siram pusaraku dengan air matamu maka di atas tulang-tulangku yang hancur luluh Nyalakanlah obor buat umat ini dan, teruskan perjalanan ke gerbang jaya. Saudara ! Kematianku adalah suatu perjalanan, Mendapatkan kekasih yang sedang merindu, Taman-taman syurga Tuhanku bangga menerimaku, burung-burungnya berkicau riang menyambutku, Bahagialah hidupku di alam abadi. Saudara ! Puaka kegelapan pasti akan hancur, Dan alam ini akan disinari fajar lagi, Biarlah rohku terbang mendaptkan rindunya, Janganlah gentar berkelana di alam abadi, Nun di sana fajar sedang memancar... http://syababgr.blogspot.com/…/kami-akan-menurut-jejakmu-dr… #PermaiMenulis #PermaiDiHati #PermaiCare #DrMorsi @permaidihati
Kami petik pesan akhir Sayyid Qutb : Saudara! Seandainya kau tangisi kematianku Dan kau siram ...
Media Removed
7 0
Kami petik pesan akhir Sayyid Qutb : Saudara! Seandainya kau tangisi kematianku Dan kau siram pusaraku dengan air matamu maka di atas tulang-tulangku yang hancur luluh Nyalakanlah obor buat umat ini dan, teruskan perjalanan ke gerbang jaya. Saudara ! Kematianku adalah suatu perjalanan, Mendapatkan kekasih yang sedang merindu, Taman-taman syurga Tuhanku bangga menerimaku, burung-burungnya berkicau riang menyambutku, Bahagialah hidupku di alam abadi. Saudara ! Puaka kegelapan pasti akan hancur, Dan alam ini akan disinari fajar lagi, Biarlah rohku terbang mendaptkan rindunya, Janganlah gentar berkelana di alam abadi, Nun di sana fajar sedang memancar... Dr Morsi, Kami berjanji akan meneruskan perjuanganmu. http://syababgr.blogspot.com/…/kami-akan-menurut-jejakmu-dr… #PermaiMenulis #PermaiDiHati #PermaiCare #DrMorsi @azraie.permai
Dunia Islam dikejutkan dengan pemergian Dr Mohamed Morsi ke pangkuan Ilahi dalam usianya 67 tahun. ...
Media Removed
6 0
Dunia Islam dikejutkan dengan pemergian Dr Mohamed Morsi ke pangkuan Ilahi dalam usianya 67 tahun. Beliau rebah ketika dalam perbicaraan di mahkamah Kaherah. Dr Morsi merupakan Presiden Mesir yang dipilih secara demokrasi pada tahun 2012 dan merupakan pemimpin Ikhwan Muslimun yang tidak disenangi oleh musuh Islam. Pemerintahannya telah digulingkan oleh pihak tentera yang diketuai oleh Abdul Fattah el-Sisi pada tahun 2013. Sejak itu beliau terus mendekam di dalam penjara di bawah sistem kehakiman yang sangat zalim. Beliau telah membuktikan seluruh hidupnya hanya untuk Islam. Kerana Islam beliau digulingkan. Kerana Islam beliau dipenjarakan, kerana Islam beliau mendapat musibah, diseksa, dinafikan rawatan kesihatan. Firman Allah Taala : Di antara orang-orang yang beriman itu, ada yang bersikap benar menunaikan apa yang telah dijanjikannya kepada Allah (untuk berjuang membela Islam); maka di antara mereka ada yang telah selesai menjalankan janjinya itu (lalu gugur syahid), dan di antaranya ada yang menunggu giliran; dan mereka pula tidak mengubah (apa yang mereka janjikan itu) sedikitpun. (al-Ahzab : 23) Kata pepatah melayu “ Harimau mati meninggalkan belang, manusia mati meninggalkan nama”. Selamanya nama Dr Morsi akan sentiasa dikenang sebagai pejuang Islam yang istiqamah. Insya-Allah beliau kini telah berehat bersama dengan para pejuang yang lebih awal dipanggil mengadap Rabbul Izzati. Bagaimana pula dengan kita ? Adakah hanya sekadar kita merasa kagum dengan Dr Morsi. Sekadar kita merasa marah dengan regim Al-Sisi. Sama-sama kita bermuhasabah. Mari! Kita jadikan aura Dr Morsi sebagai peniup roh perjuangan kita yang semakin malap. Semoga kita istiqamah. Dr Morsi, Kami akan menurut jejak langkahmu. #PermaiMenulis #PermaiDiHati #Drmorsi #morsi #islam #egypt
Selamat jalan tuan bistari Semoga damai di alam abadi Tinggal kami di dunia kini Semakin keliru, ...
Media Removed
13 0
Selamat jalan tuan bistari Semoga damai di alam abadi Tinggal kami di dunia kini Semakin keliru, semakin rugi #drmorsi #mursi #morsi #r4bia
HE FOUGHT HE LOST NOW HE REST Innalillahi wainnailaihi rojiun President Morsi has passed away, ...
Media Removed
25 0
HE FOUGHT HE LOST NOW HE REST Innalillahi wainnailaihi rojiun President Morsi has passed away, In the world of ideological slaves, he was as free as fresh air... May ALLAH grant him the highest jannah Aamiin✨ PAHLAWAN YG BERUSAHA MELAKUKAN YG TERBAIK UNTUK NEGERINYA MESKI AKHIRNYA DIFITNAH DAN DIPERLAKUKAN TIDAK ADIL SAMPAI AKHIR HAYATNYA #TRUEHERO #presidentmorsi #DRMORSI
Salam Takziah dari kami..moga allah beri syurga tertinggi buatnya.. Asyahid Dr.Morsi #prayformorsi ...
Media Removed
27 2
Salam Takziah dari kami..moga allah beri syurga tertinggi buatnya.. Asyahid Dr.Morsi #prayformorsi #drmorsi #egypt
••• DR. MORSI ••• . . Repost video & text @onepathnetwork . . May Allah have mercy on the Shaheed ...
Media Removed
38 0
••• DR. MORSI ••• . . Repost video & text @onepathnetwork . . May Allah have mercy on the Shaheed Dr Mohammed Morsi. . The truly elected leader of Egypt. إنّا لله و إنّا إليه راجعون . . . #onepathnetwork #syahid #shaheed #drmorsi #mesir #hijrahkaseh #todayhistory #june2019
. . COTTON OMBAK . <span class="emoji emoji1f338"></span>RM15 exc post <span class="emoji emoji1f338"></span>BIDANG 60 <span class="emoji emoji1f338"></span>MATERIAL : COTTON EMBOSS <span class="emoji emoji1f338"></span>MUDAH DIBENTUK <span class="emoji emoji1f338"></span>TAK ...
Media Removed
11 0
. . COTTON OMBAK . 🌸RM15 exc post 🌸BIDANG 60 🌸MATERIAL : COTTON EMBOSS 🌸MUDAH DIBENTUK 🌸TAK PERLUKAN INNER . . #cottonombak #tudungraya #tudungbidang60 #bajuraya #koleksiraya #syawal1440h #inikanraya #rayakansebulan #sambutsyawal #uitmlendu #uitmjengka #telukcempedak #ainulmardhiah #drmorsi #instafamous #instastyle #hijabista #hijabis #stylist #stylo
Hidup Berjuang, Mati Terbilang . إنا لله وإنا إليه راجعون وَلَا تَقُولُواْ لِمَن يُقۡتَلُ فِي ...
Media Removed
69 0
Hidup Berjuang, Mati Terbilang . إنا لله وإنا إليه راجعون وَلَا تَقُولُواْ لِمَن يُقۡتَلُ فِي سَبِيلِ ٱللَّهِ أَمۡوَٰتُۢۚ بَلۡ أَحۡيَآءٞ وَلَٰكِن لَّا تَشۡعُرُونَ Dan janganlah kamu mengatakan (bahawa) sesiapa yang terbunuh dalam perjuangan membela Ugama Allah itu: orang-orang mati; bahkan mereka itu orang-orang yang hidup (dengan keadaan hidup yang istimewa), tetapi kamu tidak dapat menyedarinya. -Surah Al-Baqarah, 154 . Dunia dikejutkan dengan pemergian seorang pejuang yang digeruni Dr Mohamed Morsi Mantan Presiden Mesir yang digulingkan secara jahat dan zalim oleh pemerintah Mesir. . Hidupnya dihabiskan untuk perjuangan menegakkan kebenaran Islam, dan matinya disambut ceria oleh para malaikat menunggu kedatangan syuhada yang dirindui.. . NGO Geng Ustaz menyarankan agar semua para pejuang di tanah air dapat melaksanakan solat jenazah ghaib sebagai penghormatan terakhir kepada almarhum.. . Semoga pemergian beliau dapat membangkitkan semangat juang kita untuk terus mempertahankan Islam sehingga ketitisan darah terakhir.. . Ust Kamalulhysham Suhut Presiden Geng Ustaz . #gengustaz #drmorsi
. . JGN TANGGUH2 LAGI!! PILIH & TERUS SUBMIT ORDER.. SKRNG!! SKRNG!! . #BILQISRAYA . MATERIAL Quality ...
Media Removed
11 2
. . JGN TANGGUH2 LAGI!! PILIH & TERUS SUBMIT ORDER.. SKRNG!! SKRNG!! . #BILQISRAYA . MATERIAL Quality soft Pearl Skin yang sangat cantik, terletak bila digayakan. Kain tak panas memang sesuai dengan cuaca di Malaysia yang panas terik merik ni😅 . WARNA Warna yang sangat sweet, gorgeous dan ekslusif tau, sumpah semuanya lawa2😍 . BREASTFEEDING DAN WUDHUK FRIENDLY Dua part ni memang menjadi keutamaan kepada ibu2 dan wanita muslimah di luar sana. Ibu2 yg susukan(Ada ZiP trtutup hadapan) anak tiada masalah untuk bergaya dengan #BILQIS💋 . CUTTING A CUT Bila pakai memang cantik terletak kerana bentuk cutting yang classy dan efek slim👱🏻‍♀️ . PATUH SYARIAH Walaupun pergelangan tangan kembang setaman dengan ropol yang cantik, sweet muit itew, jangan risau yea👌memudahkan untuk mengambil wudhuk. . POKET Ada poket tepi di bahagian seluar ye😀mudah nk simpan barang . NAK BORONG POM BOLEH‼️‼️ . 📍HARGA📍 RM110sm RM115ss free postage . 📍READYSTOCK‼️‼️ . #bilqisraya #terapiinstagram #ajimaura #sempurnaseadanya #ainulmardhiah #drmorsi #selamatpetang #bajuraya #koleksibajuraya #bajurayasedondon #bajurayasetfamily #selamathariraya #salamaidilfitri #salamlebaran #assalamualaikum
الله أكبر. أستغفر الله العظيم. Lalu bagaimanakah kita yg Al-Quran ada depan mata kita, tapi dah ...
Media Removed
12 0
الله أكبر. أستغفر الله العظيم. Lalu bagaimanakah kita yg Al-Quran ada depan mata kita, tapi dah lama mana dah kita x menyentuh & membacanya? 😔 #selfreminder #muhasabahdiri #shahid #drmorsi #mesir
إنا لله وإنا إليه راجعون. اللهم اغفرله وارحمه وعافه واعف عنه #presidenmesir #rinduquran #drmorsi
Media Removed
3 0
إنا لله وإنا إليه راجعون. اللهم اغفرله وارحمه وعافه واعف عنه #presidenmesir #rinduquran #drmorsi
🕌 *TINTA RAKAN MASJID ANNUR*🕌 <span class="emoji emoji1f343"></span><span class="emoji emoji1f343"></span><span class="emoji emoji1f343"></span><span class="emoji emoji1f343"></span><span class="emoji emoji1f343"></span><span class="emoji emoji1f343"></span><span class="emoji emoji1f343"></span> Muhammad Morsi, bekas presiden Mesir dari haluan Harakah ...
Media Removed
52 0
🕌 *TINTA RAKAN MASJID ANNUR*🕌 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 Muhammad Morsi, bekas presiden Mesir dari haluan Harakah Islamiyah yang menang secara sah dalam pilihanraya Mesir lalu digulingkan oleh pemerintah Mesir hari ini telah pun wafat. Mendekam dalam penjara, dari penjara yang sempit menuju ke rahmat Allah yang luas. . Beliau jatuh pengsan selepas 20 minit bercakap di mahkamah, wafat menuju ke kampung abadi, berbahagialah! Syahid untuknya begitulah pejuang, hidup mulia mati syahid. . Firman Allah, مِّنَ ٱلْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا۟ مَا عَٰهَدُوا۟ ٱللَّهَ عَلَيْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُۥ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا۟ تَبْدِيلًا . Di antara orang-orang yang beriman itu, ada yang bersikap benar menunaikan apa yang telah dijanjikannya kepada Allah (untuk berjuang membela Islam); maka di antara mereka ada yang telah selesai menjalankan janjinya itu (lalu gugur syahid), dan di antaranya ada yang menunggu giliran; dan mereka pula tidak mengubah (apa yang mereka janjikan itu) sedikitpun. _(Al-Ahzab, 23)_ #kematianyangdicemburui #tenanglahduhaisyuhada' #drmorsi
Innalillahi wainna ilaihi rojiun.. Dr. Mohamed Morsi telah kembali kepada PenciptaNya semalam. Dr ...
Media Removed
413 7
Innalillahi wainna ilaihi rojiun.. Dr. Mohamed Morsi telah kembali kepada PenciptaNya semalam. Dr Morsi dipilih jadi Presiden Mesir yang sah dalam pilihan raya 2012. Tapi setahun kemudian digulingkan dengan rampasan kuasa tentera. Organisasi beliau jemaah Ikhwan Muslimin diharamkan. Beliau kena kurung dan dipenjara dengan macam macam pertuduhan. Semalam Dr Morsi rebah dalam mahkamah, dan meninggal dunia. Semoga Dr Morsi bersama dengan golongan para syuhada. Allahummaghfirlahu warhamhu wa’aafihi wa’fu’anhu.. #drmorsi #mohamedmorsi #rapatkansaf
Al-fatihah dan takziah dari Dewan Pemuda PAS Kawasan Bangi. #drmorsi #alfatihah
Media Removed
44 0
Al-fatihah dan takziah dari Dewan Pemuda PAS Kawasan Bangi. #drmorsi #alfatihah
“Heroes” #drmorsi #semogaberjumpalagi #fightfortheright #mujahiddin
Media Removed
28 2
“Heroes” #drmorsi #semogaberjumpalagi #fightfortheright #mujahiddin
 #alfatihah #drmorsi
Media Removed
3 0
#alfatihah #drmorsi
 #Egypt's former president, Mohammed #Morsi, who was ousted by the military in 2013, dies in court, ...
Media Removed
107 3
#Egypt's former president, Mohammed #Morsi, who was ousted by the military in 2013, dies in court, state TV says... This could be perhaps the end of Muslim brotherhood in Egypt if there isn't an upraisal now. #DrMorsi
Hilangnya Seorang Darah Pejuang. . Semoga Allah merahmati Perjuangan Mu. . Terbanglah Wahai ...
Media Removed
18 1
Hilangnya Seorang Darah Pejuang. . Semoga Allah merahmati Perjuangan Mu. . Terbanglah Wahai Syuhada Menuju ke Rahmat Tuhan Mu . #morsi #morsi #drmorsi #mesir #egypt #ikhwanmuslim #ikhwanmuslimid @pencetusummah_amin @ustaz.azhar.fans @islamictunes @zayan.my @drzaharuddinrahman @ @khabib_nurmagomedov @purahmatikhsan @ustazwadiannuar @ustazahnorhafizahmusa @ustazahctnorbahyah
BISMILLAHIRRAHMAANIRRAHIIM...... Assalamu'alaikum Warahmatullah..... Salam Zohor Yang ...
Media Removed
1,293 26
BISMILLAHIRRAHMAANIRRAHIIM...... Assalamu'alaikum Warahmatullah..... Salam Zohor Yang Penuh Maghfirah & Rahmah..... KDYMM TUANKU SULTAN MUHAMMAD V ketika berangkat ke Majlis Jamuan Rakyat & Solat Jumaat di Masjid Mukim Panji, Kota Bharu pada 04 Safar 1438H bersamaan 04 November 2016.... (Mohon maaf andai pic ni admin pernah post, admin tak ingat)..... terima kasih & kredit foto @mediapejabatsultankelantan Seterusnya.... sesungguhnya kita semua umat Islam dikejutkan dgn perkhabaran yang dukacita dan menyedihkan dari timur tengah, iaitu kembalinya ke Rahmatullah pemimpin Islam yang disegani iaitu bekas Presiden Mesir, Dr Mohamed Morsi yang dikhabarkan tidak sedarkan diri terlebih dahulu sebelum disahkan meninggal dunia.... hanya ALLAH SWT yang lebih mengetahui besarnya jasa beliau bukan shj terhadap umat negaranya bahkan jua terhadap dunia Islam sejagat..... moga ALLAH RABBUL JALIIL membalas dgn sebesar2 penghinaan terhadap sekelian penzalim beliau semenjak dijatuhkan..... dan semoga ALLAH SWT melimpahkan maghfirah dan rahmah ke atas rohnya serta menggandakan ganjaran untuk segala amal baiknya.... moga tempatnya bersama para Syuhada', Auliya' dan jua Solehin....... Aamiin Ya Rahmaan...... #allahuakbar #sultanmuhammadv #sultankelantan #membangunbersamaislam #daulattuanku👑 #serambimekah #innalillahiwainnailaihirajiun #mohamedmorsi #islammemimpin #drmorsi #kotabharu #kotabharukelantan #sejahterabersamaislam #solatjumaat
Sampai jasad yang sudah tak bernyawa pun tidak mendapat kemerdekaannya . #drmorsi #morsi #morsy ...
Media Removed
351 6
Sampai jasad yang sudah tak bernyawa pun tidak mendapat kemerdekaannya . #drmorsi #morsi #morsy #egypt #mesir #cairo #kairo #kudeta #junta #beritaumatislam #berita #hijrah #dakwah #dakwahvisual #timurtengah #syahid #islamicquotes #islam
Innalillahiwainnailaihirojiun.. Pemimpin lain meninggal, macam biasa je. tapi bila dapat ...
Media Removed
6 1
Innalillahiwainnailaihirojiun.. Pemimpin lain meninggal, macam biasa je. tapi bila dapat tau pasal ni macam mixed feeling. Yelah..nama dia siap inspired untuk letak nama fayyadh mursil tu. Abah kata letak nama president kena jail and i dont care pun. Huhu.. Lately asyik dapat berita sedih je. Masa yg issue sudan tu terus terfikir camne keadaan dr morsi. Hari ni dapat berita dah meninggal. 😢😭 Tak tahu lah camne dia diseksa dalam penjara tu. Ada berita kata tak dapat ubat.. makanan pun tak elok. 23 hours isolated for years. Tak faham kenapa wujud orang kejam sangat. Semoga allah mencucuri rahmat dan ampunkan dosa2 nya. Ditempatkan disyurga bersama orang2 mukmin. Amin. #drmorsi #morsi
 #Morsi #Egypt #ikhwan #drmorsi
Media Removed
111 1
#Morsi #Egypt #ikhwan #drmorsi
Berehat duhai sang pejuang di sisi Rabbul Jalil. Allah Azza wa Jalla telah kurniakan engkau kerehatan ...
Media Removed
47 1
Berehat duhai sang pejuang di sisi Rabbul Jalil. Allah Azza wa Jalla telah kurniakan engkau kerehatan daripada dunia yang memenatkan dan kebebasan dari penzalim yang menyesahkan. اللَّهُمَّ اغْفِرْ لَهُ وَارْحَمْهُ وَعَافِهِ وَاعْفُ عَنْهُ , وَأَكْرِمْ نُزُلَهُ , وَوَسِّعْ مُدْخَلَهُ , وَاغْسِلْهُ بِالْمَاءِ وَالثَّلْجِ وَالْبَرَدِ , وَنَقِّهِ مِنَ الْخَطَايَا كَمَا يُنَقَّى الثَّوْبُ الأَبْيَضُ مِنَ الدَّنَسِ ، وَأَبْدِلْهُ دَارًا خَيْرًا مِنْ دَارِهِ , وَأَهْلا خَيْرًا مِنْ أَهْلِهِ , وَزَوْجًا خَيْرًا مِنْ زَوْجِهِ , وَأَدْخِلْهُ الْجَنَّةَ , وَأَعِذْهُ مِنْ عَذَابِ الْقَبْرِ , وَمِنْ عَذَابِ النَّارِ #MohamedMorsi #DrMorsi #IkhwanulMuslimin #Egypt
 #drmorsi #alfatihah
Media Removed
25 1
#drmorsi #alfatihah
Hari yang dukacita bagi seluruh umat Islam yang cintakan agamanya..Telah pergi seorang pemimpin ...
Media Removed
134 0
Hari yang dukacita bagi seluruh umat Islam yang cintakan agamanya..Telah pergi seorang pemimpin beriman yang teguh mempertahankan agama dan negara serta rakyatnya sehingga ke akhir hayat..Hari ini pergi seorang Morsi..Semoga akan lahir lagi 1000 Morsi untuk Mesir dengan izin Allah..Semoga roh almarhum ditempatkan di jannatul firdaus.. . . #mestica #mesticafanclub #belasungkawa #drmorsi #mesir #egypt #islamictunes #ethiquenation #munsyidmalaysia
Inalilahiwainailaihirojiun 🤲<span class="emoji emoji1f625"></span> #drmursi #inspirations #leader #alfatehah #drmorsi #mohamedmorsi
Media Removed
10 0
Inalilahiwainailaihirojiun 🤲😥#drmursi #inspirations #leader #alfatehah #drmorsi #mohamedmorsi
the best leader in the world <span class="emoji emoji261d"></span>🏻<span class="emoji emoji261d"></span>🏻<span class="emoji emoji261d"></span>🏻damailah engkau di sana #drmorsi
Media Removed
35 0
the best leader in the world ☝🏻☝🏻☝🏻damailah engkau di sana #drmorsi
Innalillahiwainnailahirojiun..Semoga Allah terima Dr. Mohamed Mursi sebagai Syahid.doakan ...
Media Removed
19 0
Innalillahiwainnailahirojiun..Semoga Allah terima Dr. Mohamed Mursi sebagai Syahid.doakan saya menjadi pejuang Islam 1 hari nanti☝🏻🤲🏻 #morsi #morsi #drmorsi
PERGINYA SEORANG PEMIMPIN . انّا لله وانّا اليه راجعون. Selepas menerima berita penderitaan ...
Media Removed
32 1
PERGINYA SEORANG PEMIMPIN . انّا لله وانّا اليه راجعون. Selepas menerima berita penderitaan yang tidak henti-henti oleh saudara-saudara Islam di seluruh dunia, hari ini kita dikhabarkan pula dengan berita pemergian bekas Presiden Mesir, Dr Mohamad Morsi. . Selepas kesakitan demi kesakitan yang dihadapi Dr Morsi, moga beliau pergi dengan tenang sekarang. Moga Allah memasukkan beliau ke dalam syurga firdausi! . Kami berduka, tetapi moga ini yang terbaik buat si syahid, Dr Morsi. :') . . #drmorsi
Dalam Kenangan. _ Dr Mohamed Morsi, Bekas Presiden Mesir meninggal hari ini. _ Seorang yang ...
Media Removed
374 2
Dalam Kenangan. _ Dr Mohamed Morsi, Bekas Presiden Mesir meninggal hari ini. _ Seorang yang berpendidikan tinggi, bekerjaya baik, berfikiran dan berwawasan besar tentang Islam. _ Besar sumbangan beliau dalam arena memperjuangkan Islam. Semoga rohnya bersama orang orang yang beriman. _ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ _ ‎ Dari Dia kita datang, dari Dia kita dikembalikan. #drmorsi #pejuang
Innalillah hi wa inna ilaihi rajiuun <span class="emoji emoji1f622"></span> . Kita kehilangan permata berharga yang berjuang berhabis-habisan ...
Media Removed
29 0
Innalillah hi wa inna ilaihi rajiuun 😢 . Kita kehilangan permata berharga yang berjuang berhabis-habisan untuk Islam . Moga Allah ganjari syurga tertinggi buat roh Dr Mohamed Morsi, . ditempatkan di kalangan para syuhada’ dan hamba-Nya yang soleh اللَّهُمَّ اغْفِرْ لَهُ وَارْحَمْهُ وَعَافِهِ وَاعْفُ عَنْهُ #DrMorsi #Syahid #Pejuangislam #Duniaislam #PresidenMesir #Ourleader #Gems
TAKZIAH: DR. MOHAMED MORSI 18 Jun 2019M | 14 Syawal 1440H إنا لله وإنا إليه رجعون 1. Hari ini ...
Media Removed
147 0
TAKZIAH: DR. MOHAMED MORSI 18 Jun 2019M | 14 Syawal 1440H إنا لله وإنا إليه رجعون 1. Hari ini telah sampai khabar duka dari bumi Mesir akan kematian Dr. Mohamed Morsi, mantan Presiden negara republik itu. Beliau telah meninggal dunia pada usia 67 tahun. Akhbar antarabangsa melaporkan bahawa beliau pengsan sewaktu melalui sesi perbicaraan di mahkamah, lalu meninggal dunia. 2. Beliau yang telah menjadi tatapan dunia dan kebanggaan umat Islam sewaktu menang dalam pilihan raya, telah menjadi Presiden Mesir pada tahun 2012 mengikut sistem demokrasi yang adil, namun digulingkan oleh kudeta tentera tali barut Barat pada tahun 2013. Sesungguhnya, beliau telah wafat atas jalan jihad dan berjuang mempertahankan Islam hingga ke akhir hayatnya. 3. Marilah sama-sama kita sedekahkan al-Fatihah kepada beliau dan mendoakan agar beliau tergolong bersama para syuhada, mujahidin, serta orang yang beriman di syurga, amin. Moga Allah memberikan ketabahan kepada seisi keluarga, rakan seperjuangan, rakyat Mesir, dan kita selaku umat Islam dalam menghadapi musibah ini. Semoga kematian ini menjadi pembakar semangat kepada gerakan Islam seluruh dunia untuk terus mengorak langkah menderap jalan istiqamah. اللَّهُمَّ اغْفِرْ لَه وَارْحَمه وَعَافِه وَاعْفُ عَنْه، وَأَكْرِمْ نُزُلَه، وَوَسِّعْ مَدْخَلَه وَاغْسِلْه بِالْمَاءِ وَالثَّلْجِ وَالْبَرَدِ، وَنَقِّهِ مِنَ الْخَطَايَا كَمَا يُنَقَّى الثَّوْبُ اْلأَبْيَضُ مِنَ الدَّنَسِ، وَأَبْدِلْه دَارًا خَيْرًا مِنْ دَارِه، وَأَهْلاً خَيْرًا مِنْ أَهْلِهِ، وَزَوْجًا خَيْرًا مِنْ زَوْجتِهِ، وَأَدْخِلْه الْجَنَّةَ، وَأَعِذْه مِنْ عَذَابِ الْقَبْر ِوَعَذَابِ النَّار. “MARA BERSAMA ISLAM” GABUNGAN MAHASISWA ISLAM SE-MALAYSIA (GAMIS) 2019 . . Credit by : @gamisofficial . . #GAMIS2019 #MaraBersamaIslam #ikhwanulmuslimin #mesir #DrMorsi #mogasyurgabuatmu
 #DrMorsi #AsSyahid #Egyptian
Media Removed
14 0
#DrMorsi #AsSyahid #Egyptian
Innalillahiwainnailaihirajiun. - Kami menangisi dan meratapi kehilangan Presiden Mesir ...
Media Removed
33 0
Innalillahiwainnailaihirajiun. - Kami menangisi dan meratapi kehilangan Presiden Mesir yang dipilih secara demokratik, Dr Morsi - yang telah dinafikan rawatan perubatan yang mencukupi di penjara. Seorang figura yang sangat dekat di hati kita kerana berjuang di atas dasar yang sama, meski jauh di sebalik jeriji besi. - Semoga roh beliau dicucuri rahmat dan diberikan Jannatul Firdaus, inshaAllah. Amin yarabbal alamin. Al-Fatihah. - #DrMorsi
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ‎ .. Mendapat Perkhabaran Dr Mohamed Morsi (Bekas ...
Media Removed
20 1
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ‎ .. Mendapat Perkhabaran Dr Mohamed Morsi (Bekas Presiden Mesir) telah kembali mengadap Ilahi. Kata-kata almarhum Dr Mohammad Morsi ini begitu menyentuh perasaan: “ Mereka menghalangku semua perkara sehingga mushaf Al-Quraan dihalang untuk dibawa ke dalam bilik penjaraku. Mereka yang bodoh itu tidak sedar aku menghafalnya dalam hatiku sejak aku kecil lagi. Tidak ada lebih yang aku mahu melainkan untuk menyentuhnya ( mushaf Al-Quraan ) kerana aku sangat rindukannya”. Rehatlah wahai pejuang.Semoga rohmu ditempatkan dalam kalangan syuhada dan orang beriman. #AlFatihah #drmorsi
انا لله وانا اليه راجعون "They refused me to have a copy of the Quran in my cell, but what they don't ...
Media Removed
27 3
انا لله وانا اليه راجعون "They refused me to have a copy of the Quran in my cell, but what they don't know is that I have memorized it for over 40 years. I just wanted to touch the Qur'an, nothing more." ~ Late Mohammed Morsi. May Allah grant you the highest rank in Jannah. آللهم امين يارب العالمين #malaysiamembaca #bacabuku #reviewbuku #bookreview #bookworm #bookworld #booklover #bookstagram #book #books #booksbooksbooks #booksmart #ilovebooks #MalaysiaMembaca #melayu #tamadunmelayu #bacaan #bookshelf #bookshelves #bookshelfie #bookaholic #bookgeek #drmorsi #egypt #alexandria #cairo
Hari ni dikejutkan dengan berita pemergian Dr Morsi. Moga arwah ditempatkan dalam kalangan para ...
Media Removed
22 0
Hari ni dikejutkan dengan berita pemergian Dr Morsi. Moga arwah ditempatkan dalam kalangan para soleh. Kita? Masih x tahu apa pengakhirannya. Moga kita juga berakhir dengan husnul khatimah. Insyaallah.💕 . . #drmorsi #handsock #handsockiris #handsockruffle #handsockropol #handsockmosscrepe #teamhilya #terapiinstagram
 #TheDailyMuslimQuotes #morsi #presidentofeygpt #Brotherhood #islam #shariah #rip #inalilahiwainailaihirajiun ...
Media Removed
242 1
#TheDailyMuslimQuotes #morsi #presidentofeygpt #Brotherhood #islam #shariah #rip #inalilahiwainailaihirajiun #Paradise #maytrs #mohamadmorsi #drmorsi #egypt #dailyquotes
PERGINYA SEORANG PEMIMPIN AGUNG HIDUP DAN MATINYA UNTUK ISLAM Telah pergi menemui Ilahi, bekas ...
Media Removed
20 0
PERGINYA SEORANG PEMIMPIN AGUNG HIDUP DAN MATINYA UNTUK ISLAM Telah pergi menemui Ilahi, bekas Presiden Mesir, Dr. Muhammad Mursi. AlMarhum telah jatuh pengsan ketika menghadiri perbicaraan di mahkamah. وَلَا تَحْسَبَنَّ ٱلَّذِينَ قُتِلُوا۟ فِى سَبِيلِ ٱللَّهِ أَمْوَٰتًۢا ۚ بَلْ أَحْيَآءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ (١٦٩) Dan jangan sekali-kali engkau menyangka orang-orang yang terbunuh (yang gugur Syahid) pada jalan Allah itu mati, (mereka tidak mati) bahkan mereka adalah hidup (secara istimewa) di sisi Tuhan mereka dengan mendapat rezeki. Nisa' Selayang mengucapkan takziah kepada seluruh ahli keluarga Almarhum. Semoga Allah menempatkannya bersama para Nabi, para sahabat,para syuhada', para solihin dan orang-orang yang beriman. AlFatihah.. اللهم اغفر له وارحمه وعافه واعف عنه.. اللهم اجعله فى زمرة الأنياء و الصديقين والشهداء والصالحين.. آمين يا رب العلمين.. #DrMorsi #Mesir #NisaSelayang #PenghubungGenerasiMuda #ConnectingYouth
Telah syahid seorang pejuang agama maka bebaslah Dr Morsi dari cengkaman jahat dan kezaliman manusia. ...
Media Removed
7 0
Telah syahid seorang pejuang agama maka bebaslah Dr Morsi dari cengkaman jahat dan kezaliman manusia. Semoga dirimu tenang di sisi Allah yang Maha Pengasih. Akan lahir sejuta lagi Dr Morsi yang memperjuangkan agama hingga akhir hayat in sha Allah. . . ‎إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعون Ya Allah, ampunilah dia, rahmatilah dia, maafkanlah dia, ampunilah kesalahannya, muliakanlah kematiannya, lapangkanlah kuburnya, jadikanlah syurga sebagai ganti tempat tinggalnya dan berilah kesabaran kepada ahli keluarganya, semoga arwah di tempatkan di kalangan Para Anbiya, Siddiqin, Syahadah dan Solihin. Allahumma Aamiin. Al-Fatihah . ‎ بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَـنِ ٱلرَّحِيم ‎ ٱلْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ ٱلْعَـلَمِين۞ ٱلرَّحْمَـنِ ٱلرَّحِيم۞ مَـلِكِ يَوْمِ ٱلدِّين۞إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ۞ ٱهْدِنَا ٱلصِّرَطَ ٱلْمُسْتَقِيمَ۞صِرَطَ ٱلَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ۞ غَيْرِ ٱلْمَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ ٱلضَّاۤلِّينَ۞امين . . #syahid #tilljannah #drmorsi #mesir #pejuangagama #jannah
Hari yang mendukacitakan bagi umat Islam seluruh dunia. Perginya seorang pemimpin yang baik dan ...
Media Removed
188 0
Hari yang mendukacitakan bagi umat Islam seluruh dunia. Perginya seorang pemimpin yang baik dan beriman serta teguh mempertahankan agama, negara dan rakyatnya. Semoga Almarhum Dr. Morsi diganjarkan syurga oleh Allah SWT. . #drmorsi #egypt #mursi #mesr #mohamedmorsi
Dan hari ini bebaslah dikau dari cengkaman tirai besi buat selamanya, menuju ke taman terindah ...
Media Removed
31 0
Dan hari ini bebaslah dikau dari cengkaman tirai besi buat selamanya, menuju ke taman terindah syurga idaman, Syahidlah dikau. Innalillah Wa Inna Ilaihi Raji'un. Perjuanganmu dipandang penduduk langit & bumi.. 😢 . #drmorsi #alfatihah #innalillahiwainnailahirojiun
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ اَللَّهُمَّ اغْفِرْ لَهُ وَارْحَمْهُ وَعَافِهِ ...
Media Removed
53 0
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ اَللَّهُمَّ اغْفِرْ لَهُ وَارْحَمْهُ وَعَافِهِ وَاعْفُ عَنْهُ Telah meninggal dunia Dr. Muhammad Morsi, bekas Presiden Mesir yang digulingkan secara zalim. Beliau telah kembali kepada pencipta-Nya ketika dalam perbicaraan akibat serangan jantung. Semoga Allah tempatkan Dr Morsi dalam kalangan para Syuhada. Amiin ya Robbal Alamin. #salamtakziah #alfatihah #presidenMesir #drmorsi
Inna Lillahi wa inna ilaihi rajiun<span class="emoji emoji1f341"></span> Perginya seorang pejuang umat.. ~14 Syawal 1440/18 Jun ...
Media Removed
148 0
Inna Lillahi wa inna ilaihi rajiun🍁 Perginya seorang pejuang umat.. ~14 Syawal 1440/18 Jun 2019~ Presiden Mesir yang sah, Dr Mohamad Morsi meninggal (syahid) di Mahkamah Mesir setelah 7 tahun (7 Ramadan berturut-turut) dipenjara dan disiksa dengan kejam dalam tempoh tersebut. Presiden Morsi yang pertama dilantik secara demokrasi dalam sejarah Mesir ini telah digulingkan oleh tentera Mesir yang diketuai General FATTAH AsSISI, yang menerima sokongan AS, Israel, Qibti, Liberal, Syiah, UAE dan A Saudi. Begitulah hipokrasi Barat yang menggunakan demokrasi hanya untuk kepentingan mereka. Semoga ruh Almarhum Presiden Morsi ditempatkan bersama para anbiya dan para syuhada di Jannatul Firdaus. #drmorsi #morsi #mesir #islam #iman #ihsan #itqan #istiqamah #peace #Pray #prayforallmuslim #siirualabarakatillah #mujahid #syahid
Selamat Pergi Pejuang! ketokohan tiada yang mampu pertikaikan. Berehatlah wahai mujahid kerana ...
Media Removed
97 0
Selamat Pergi Pejuang! ketokohan tiada yang mampu pertikaikan. Berehatlah wahai mujahid kerana kerjamu di dunia telah selesai. Kini kami para penyambung mata rantai perjuangan pula yang akan meneruskan. Sungguh kami berharap perjuangan ini tidak terhenti di generasimu. Dan tidak terhenti di generasi kami. Wahai pejuang,Kami jadi saksi di hadapan Allah jalla wa'ala bahawa kau dikalangan para mukhlisin. Dan kami yakin bahawa Allah redha padamu. Maka, Wahai jiwa yang tenang kembalilah kepada tuhanmu dalam keadaan redha dan diredhai (al fajr: 28) #alfatihah #drmorsi #pray4egypt
Pagi ni dapat berita yang sangat mendukacitakan <span class="emoji emoji1f622"></span> Innalillah wainnailaihi ilaihi rojiun. Perginya ...
Media Removed
41 0
Pagi ni dapat berita yang sangat mendukacitakan 😢 Innalillah wainnailaihi ilaihi rojiun. Perginya seorang pejuang Islam yang tidak pernah gentar menghadapi musuh. Moga Allah hadiahkan syahid buat Dr Morsi. "Dan jangan sekali-kali engkau menyangka orang-orang yang terbunuh (yang gugur Syahid) pada jalan Allah itu mati, (mereka tidak mati) tetapi mereka sebenarnya hidup (secara istimewa) di sisi Tuhan mereka dengan mendapat timbalan ganjaran (yang sangat besar)." (Ali-Imran:169) #HeWasEffectivelyAssasinated #DrMorsi #egypt
Perjuang Islam sebenar! #drmorsi #morsi #syahid
Media Removed
45 0
Perjuang Islam sebenar! #drmorsi #morsi #syahid
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ Innaa lillahi wa innaa ilaihi raajiuun. Semoga ...
Media Removed
47 1
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ Innaa lillahi wa innaa ilaihi raajiuun. Semoga rohnya diberi keampunan dan mendapat kasih sayang ALLAH SWT sebanyak2nya serta dijadikan kuburnya sebagai taman2 syurga Ta'ziah diucapkan kepada ahli keluarganya. Moga bersabar dengan ujian ALLAH SWT. Al Fatihah الفاتحة بِسْــــــــمِ اٌللَّهِ اٌلرَّحْمَنِ اٌلرَّحِيْـــــــــمِِ اَلْحَمْدُ ِللهِ رَبِّ العَالَمِينَ ۞ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ۞ مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ ۞ إيَّاكَ نَعْبُدُ وإيَّاكَ نَسْتَعِينُ ۞ اِهْدِنَا الصِّراطَ الْمُسْتَقِيمَ ۞ صِرَاطَ الَّذِينَ أنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ غَيْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّيِنَ.. آمِّيْنَ #R4BIA #drmorsi
Innalillahiwainnailaihirojiun... Semoga Allah tempatkan beliau dalam golongan2 para syuhadah. ...
Media Removed
4 0
Innalillahiwainnailaihirojiun... Semoga Allah tempatkan beliau dalam golongan2 para syuhadah. Ameen. #figura #drmorsi #dalamkenangan
 #ikhwanulmuslimin #mesir #drmorsi
Media Removed
24 2
#ikhwanulmuslimin #mesir #drmorsi
الله اكبر! الله اكبر! الله اكبر! . اللهم اغفرله وارحمه وعافه واعف عنه. #mayallahgrantyoujannah ...
Media Removed
17 0
الله اكبر! الله اكبر! الله اكبر! . اللهم اغفرله وارحمه وعافه واعف عنه. #mayallahgrantyoujannah #drmorsi
Perjuangan kamu telah selesai mr president, "heart of egypt" Al fatihah #drmorsi <span class="emoji emoji1f62d"></span><span class="emoji emoji1f62d"></span><span class="emoji emoji1f62d"></span><span class="emoji emoji1f62d"></span>
Media Removed
14 0
Perjuangan kamu telah selesai mr president, "heart of egypt" Al fatihah #drmorsi 😭😭😭😭
this was in Egypt unfortunately ruled by the unjust Apparently and like many like this shaheed he ...
Media Removed
27 0
this was in Egypt unfortunately ruled by the unjust Apparently and like many like this shaheed he was named A terrorist May Allah give his mother patience and may they meet in the highest levels of junnah. Ameen. 😔😔😔 Suhadas never Dies they are the birds Of junnah they live in junnah fOr forever may Allah accept all the believers As shahed 💗 #ameen #ihwans ❤ #DrMorsi #The_lion ✌ ------------------------------------------------------------
Dagens visdom: kärlek attraherar, förena, bygger och frigör skönheten i mänskligheten <span class="emoji emoji1f609"></span> #Gladallahjärtansdag ...
Media Removed
40 0
Dagens visdom: kärlek attraherar, förena, bygger och frigör skönheten i mänskligheten 😉 #Gladallahjärtansdag #drmorsi
Medan R4biah. Mereka berjuang untuk bebas. Diri. Jiwa. Ruh. #pray4egypt #drmorsi
Media Removed
2 0
Medan R4biah. Mereka berjuang untuk bebas. Diri. Jiwa. Ruh. #pray4egypt #drmorsi
 #pesanharian: Fitnah terhadap tokoh Islam wajjb dihentikan..! Apakah layak kita memfitnah pejuang-pejuang ...
Media Removed
10 0
#pesanharian: Fitnah terhadap tokoh Islam wajjb dihentikan..! Apakah layak kita memfitnah pejuang-pejuang yang seluruh hidupnya dikorbankan untuk Islam..? #SyedQutb perlu dikaji dan diambil hikmahnya. Begitu juga dengan #Qardhawi (PPS) #MustafaMasyhur, #SaidBadiuzzaman (Annor diTurki) #AbulAlaMaududi (Jameeat Islami Pakistan), #HasanHudhaibi, #OmarTelmisani, #DrBadi', #DrMorsi, #SyeikhAhmadYasin(Hamas di Palestin), #DrAbdulAzizRantisi dan pimpinan Ikhwan Muslimin yang lain.
Loading...