Kita ramadhanalmubarak

Loading...


Unique profiles
8
Most used tags
Total likes
0
Top locations
Kuala Lumpur, Malaysia, Shah Alam, Malaysia, Mecca, Saudi Arabia
Average media age
736 days
to ratio
4.5
Tip yg baik utk kita. #RamadhanAlMubarak
Media Removed
Tip yg baik utk kita. #RamadhanAlMubarak Tip yg baik utk kita. #RamadhanAlMubarak
Loading...
Memperingati Lagenda Filem #HantuKakLimah : Sempena bulan puasa yang baru sahaja kunjung tiba ...
Media Removed
Memperingati Lagenda Filem #HantuKakLimah : Sempena bulan puasa yang baru sahaja kunjung tiba ini..Kita buka tirai countdown dengan sama-sama sedekahkan Al-Fatihah kepada mereka yang telah pergi..Jasa mereka mewarnai dunia perfileman negara dikenang selamanya..Lakonan & hiburan ... Memperingati Lagenda Filem #HantuKakLimah : Sempena bulan puasa yang baru sahaja kunjung tiba ini..Kita buka tirai countdown dengan sama-sama sedekahkan Al-Fatihah kepada mereka yang telah pergi..Jasa mereka mewarnai dunia perfileman negara dikenang selamanya..Lakonan & hiburan mereka tetap kekal di ingatan kita semua..Semoga Roh mereka dicucuri Rahmat..Al-Fatihah~

Filem Komedi tahap 'mengokak' HANTU KAK LIMAH bakal mengilai DI PAWAGAM mulai 9 OGOS 2018 🙊

COUNTDOWN : 84 HARI LAGI!! #HantuKakLimah #HKL #CerCiter #HklPerghh
@khalidmamat @awieofficial @tj_skooloflawak @sharwani.ns @uqashasenrose2 @ropie_sryn @zul_ariffin

#Ramadhan #Ramadhan2018 #ramadhan1439h #SalamRamadan #RamadhanAlMubarak #KataBijak #KataEmas #KataKata #KataHati #SelamatBerpuasa #Puasa #RamadhanKareem #PuasaRamadhan #AstroShaw
Read more
Mengajak dan berdakwah dengan lembut berserta fakta. Takpa, kite usaha setiap hari. Jangan putus asa. Hati itu Allah yang pegang. Berdoalah agar hati mereka lembut. maseh belum terlambat untuk mulakan solat. Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang. Salam Subuh 26 Ramadhan kesayangabln. ... Mengajak dan berdakwah dengan lembut berserta fakta. Takpa, kite usaha setiap hari. Jangan putus asa. Hati itu Allah yang pegang. Berdoalah agar hati mereka lembut. maseh belum terlambat untuk mulakan solat. Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang. Salam Subuh 26 Ramadhan kesayangabln. 😊

#Repost @dakwahsentap with @repostapp
・・・
Tak kisah lah seteruk mana pun kita, sejahil mana pun kita, yang penting SOLAT . #dakwahsentap

#mariperbaikidiri #jommuhasabahdiri
#tazkirahMasmiraCollection #spreadDakwah #DakwahIslamic #Parents #islamreminder #reminderoftheday #remindertomyself #spreadTheWord #jannahIsMygoal #roadBackToAllah #ReturnToAllah #ALLahuakbar #Solat #taubatNasuha #taubat #islamicpost #wanitaSolehah #islamguide #islamquotesandsayings #muslimHijrah #Hijrah #pendosa #MuhasabahDiri #ramadhanalmubarak #ramadhankareem
Read more
Salam subuh 27 Ramadhan kesayangan. <span class="emoji emoji1f60c"></span> #Repost @teladan.rasul with @repostapp ・・・ Pengingat ...
Media Removed
Salam subuh 27 Ramadhan kesayangan. #Repost @teladan.rasul with @repostapp ・・・ Pengingat untuk kita...betapa panjang perjalanan kita. Sudahkah menyiapkan bekalnya? . #mariperbaikidiri #jommuhasabahdiri #tazkirahMasmiraCollection #spreadDakwah #DakwahIslamic ... Salam subuh 27 Ramadhan kesayangan. 😌

#Repost @teladan.rasul with @repostapp
・・・
Pengingat untuk kita...betapa panjang perjalanan kita. Sudahkah menyiapkan bekalnya?
.
#mariperbaikidiri #jommuhasabahdiri
#tazkirahMasmiraCollection #spreadDakwah #DakwahIslamic #Parents #islamreminder #reminderoftheday #remindertomyself #spreadTheWord #jannahIsMygoal #roadBackToAllah #ReturnToAllah #ALLahuakbar #Solat #taubatNasuha #taubat #islamicpost #wanitaSolehah #islamguide #islamquotesandsayings #muslimHijrah #Hijrah #pendosa #MuhasabahDiri #ramadhanalmubarak #ramadhankareem
Read more
بسم الله الرحمن الرحيم Dengan Nama Allah yg Maha Pengasih lagi Maha Penyayang. <span class="emoji emoji1f339"></span> . Assalamualaikum . Saya, ...
Media Removed
بسم الله الرحمن الرحيم Dengan Nama Allah yg Maha Pengasih lagi Maha Penyayang. . Assalamualaikum . Saya, Shakila Adnan ingin memohon kemaafan kepada semua kenalan, sahabat2 sekiranya saya pernah menyakiti, terkasar, menyinggung, membohongi, mengumpat, menghina dan apa jua ... بسم الله الرحمن الرحيم
Dengan Nama Allah yg Maha Pengasih lagi Maha Penyayang. 🌹
.
Assalamualaikum
.
Saya, Shakila Adnan ingin memohon kemaafan kepada semua kenalan, sahabat2 sekiranya saya pernah menyakiti, terkasar, menyinggung, membohongi, mengumpat, menghina dan apa jua samada sedar atau tidak di sepanjang perkenalan kita.
.
Sesungguhnya yang buruk adalah kerana kelemahan diri ini sendiri dan yang baik sentiasa dari ALLAH SWT. .
.
selamat menjalani ibadah di bulan Ramadhan Al Mubarak. Maaf Zahir Batin. .
.
BULAN PENUH RAHMAT

اِذَا جَاءَ رَمَضَانُ فُتِحَتْ اَبْوَابُ الْجَنَّةِ وَغُلِّقَتْ اَبْوَابُ النَّارِوَصُفِّدَتِ الشَّيَاطِيْنُ.
.
"Jika tiba bulan RAMADHAN,
maka DIBUKA pintu-pintu SYURGA
dan DITUTUP pintu-pintu NERAKA
dan DIBELENGGU semua SYAITAN"
(HR. Bukhari dan Muslim)
.
. "Ya Allah.. Perkenankanlah kami Beribadah sepenuh Keimanan kami sepanjang bulan Suci Ramadhan ini.. Mengharap Cinta dan Ridha-Mu".- Ameen. .
.
.
#BersyukurSelalu
#SangkaBaik #ShakilaAdnan
#ramadhankareem #ramadhanalmubarak #ramadhan1439h
#doayangbaikbaik #lotsoflove
Read more
Kami ingin mengucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan Al-Mubarak buat seluruh umat Islam yang ...
Media Removed
Kami ingin mengucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan Al-Mubarak buat seluruh umat Islam yang akan menjalani ibadah puasa. Semoga ramadhan kali ini memberikan kita kejayaan dan keberkatan di dunia dan akhirat. Insyaallah amin. #hijakuning #salamramadhan #ramadhanalmubarak ... Kami ingin mengucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan Al-Mubarak buat seluruh umat Islam yang akan menjalani ibadah puasa. Semoga ramadhan kali ini memberikan kita kejayaan dan keberkatan di dunia dan akhirat. Insyaallah amin.

#hijakuning #salamramadhan #ramadhanalmubarak #bulanpuasa #ramadhan1439h
Read more
Loading...
Selamat Menyambut Ramadhan buat seluruh umat Islam. Semoga kita semua dapat menjalani ibadah ...
Media Removed
Selamat Menyambut Ramadhan buat seluruh umat Islam. Semoga kita semua dapat menjalani ibadah berpuasa pada tahun ini dengan penuh amalan. #AnakSelangorFanClub #RamadhanAlMubarak Selamat Menyambut Ramadhan buat seluruh umat Islam. Semoga kita semua dapat menjalani ibadah berpuasa pada tahun ini dengan penuh amalan.

#AnakSelangorFanClub
#RamadhanAlMubarak
Seluruh warga Malaysiandigest mengucapkan selamat menyambut Ramadhan al-Mubarak 1439 H (2018 ...
Media Removed
Seluruh warga Malaysiandigest mengucapkan selamat menyambut Ramadhan al-Mubarak 1439 H (2018 M) kepada seluruh umat Islam terutamanya para pengunjung laman web kami. Semoga Ramadhan tahun ini dan tahun-tahun berikutnya menjadi Ramadhan yang paling bermakna dalam hidup kita sebagai ... Seluruh warga Malaysiandigest mengucapkan selamat menyambut Ramadhan al-Mubarak 1439 H (2018 M) kepada seluruh umat Islam terutamanya para pengunjung laman web kami. Semoga Ramadhan tahun ini dan tahun-tahun berikutnya menjadi Ramadhan yang paling bermakna dalam hidup kita sebagai hamba Allah yang beriman.

#ramadhan1439h
#ramadhan2018
#ramadhanalmubarak
Read more
Loading...
Assalamualaikum Malaysia!!! Sempena bulan Ramadhan yang bakal menjelang esok hari, ktorg nak sampaikan ucapan khas dari pelakon-pelakon #HantuKakLimah ni haa...Bukak mata & pasang telinga ok?😎 Gaiss,apa pun..jom kita jalani ibadah puasa kali ni dengan penuh rasa syukur.So,Korang ... Assalamualaikum Malaysia!!! Sempena bulan Ramadhan yang bakal menjelang esok hari, ktorg nak sampaikan ucapan khas dari pelakon-pelakon #HantuKakLimah ni haa...Bukak mata & pasang telinga ok?😎 Gaiss,apa pun..jom kita jalani ibadah puasa kali ni dengan penuh rasa syukur😊🙏.So,Korang xyah la risau #HantuKakLimah nak kacau korang ke apa..die kene ikat kot!!!😂😂😂 Filem Komedi tahap 'mengokak' HANTU KAK LIMAH bakal mengilai DI PAWAGAM mulai 9 OGOS 2018 🙊

COUNTDOWN : 85 HARI LAGI!! #HantuKakLimah #HKL #CerCiter #HklPerghh  #AstroShaw

@khalidmamat @awieofficial @tj_skooloflawak @sharwani.ns @uqashasenrose2 @ropie_sryn @astroshaw @infinitusfilmsmy
Read more
InsyaAllah lagi 3 atau 4 hari lagi kita akan masuk bulan Ramadhan.. <span class="emoji emoji1f60d"></span><span class="emoji emoji1f60d"></span> How long we fast according ...
Media Removed
InsyaAllah lagi 3 atau 4 hari lagi kita akan masuk bulan Ramadhan.. How long we fast according to the country.. Interesting.. Iceland 🇮🇸 is the longest with 21 hrs 51 mins #fastingperiod #thelongestfastinramadhan #ramadhanalmubarak #fastingmonth InsyaAllah lagi 3 atau 4 hari lagi kita akan masuk bulan Ramadhan.. 😍😍
How long we fast according to the country.. Interesting.. Iceland 🇮🇸 is the longest with 21 hrs 51 mins 😱 #fastingperiod #thelongestfastinramadhan #ramadhanalmubarak #fastingmonth
Love the islamic spirit over here.. Sedang kami dalam perjalanan dari airport Jeddah ke Mekah, ...
Media Removed
Love the islamic spirit over here.. Sedang kami dalam perjalanan dari airport Jeddah ke Mekah, tiba2 kereta macam terlanggar dgn logam tajam dan tayar belakang pancit. Dengan kesabaran, driver turun dan sebut MasyaAllah dan terus nak tukar tayar ganti. Pemutar skru pulak tak de, kebetulan ... Love the islamic spirit over here.. Sedang kami dalam perjalanan dari airport Jeddah ke Mekah, tiba2 kereta macam terlanggar dgn logam tajam dan tayar belakang pancit. Dengan kesabaran, driver turun dan sebut MasyaAllah dan terus nak tukar tayar ganti. Pemutar skru pulak tak de, kebetulan ada hamba Allah ni bagi pinjam(kereta depan tu). Lepas tu sambil tukar pun dia banyak sebut nama Allah, kebesaran Allah. Lepas selesai dia sebut Alhamdulillah. SubhanAllah, bila kita ingat Allah, Allah sentiasa akan bantu dalam apa juga keadaan.
Apa yang boleh kkta belajar, banyakkan berzikir pada Allah. Sabar dalam apa juga keadaan. Harap dan minta hanya pada Allah, bukan pada makhluk.
Jom tingkatkan iman, sambut Ramadhan al Mubarak dengan penuh kesyukuran dan kegembiraan 😍 @firdausraffe
#ramadhanalmubarak #FGGumrah2018 #umrahramadhan #jomibadah
Read more
Loading...