Loading Content...

Rahmat syukur nikmat rezeki

Loading...


Unique profiles
4
Most used tags
Total likes
0
Top locations
Eco Ardence Field, Ibu Pejabat Korporat PKNS, Seremban (City)
Average media age
595.2 days
to ratio
5
Alhamdulillah alaa kulli haal..<span class="emoji emoji263a"></span>️<span class="emoji emoji263a"></span>️ . . Syukur, dgn izin Allah sepanjang 6bulan pregnant ni, ...
Media Removed
Alhamdulillah alaa kulli haal..️ . . Syukur, dgn izin Allah sepanjang 6bulan pregnant ni, Allah sentiasa mempermudahkan segala urusanku..️ . . Sampai ramai sgt kawan2, client2 takaful dn orang sekeliling yg bertanya, nampak aktif je, bertenaga, xda alahan ke?? Tu soalan ... Alhamdulillah alaa kulli haal..☺️☺️
.
.
Syukur, dgn izin Allah sepanjang 6bulan pregnant ni, Allah sentiasa mempermudahkan segala urusanku..☺️
.
.
Sampai ramai sgt kawan2, client2 takaful dn orang sekeliling yg bertanya, nampak aktif je, bertenaga, xda alahan ke?? 😂
Tu soalan favourite dn bnyak kali aiza dgr..😊
Alhamdulillah, sepanjang tempoh ini memang tiada apa2 alahan..🙂
Mungkin Dia tahu yg aiza bekerja yg perlu ke sana ke mari, jd dia beri rezeki kudrat buat aiza..☺️
Penat sikit tu adalah, tp still mampu buat keje mcm sebelum2 ni..
Syukur jg sbb Allah jaga emosi aiza semua..
Tipulah kalau xda ujian dan dugaan tu, tapi layakkah kita nak persoalkan secebis ujian berbanding betapa besarnya rahmat dn nikmat yg Allah kurniakan buat kita..☺️
.
.
Sebab gilakan kerja sgt, sampai terfikir masa pantang dua bulan nnt camana.. 😂
Tapi aiza bersyukur sbb ad ramai team yg membantu jika ad permasalahan apa semua, dari segi claim dn seumpamanya memang plan nk hire PA untk dua bulan tu..☺️
Thats why I love my job..🌺
.
.
Dari segi rezeki, sgtlah murah dn mudah..
Rezeki bukan dari segi duit sahaja tau, dikelilingi org yg baik juga adalah rezeki dan rahmat Allah..☺️
So, mommy’s out there, percayalah rezeki kerana anak itu memang ada..
Allah dah janji..☺️
Alhamdulillah segalanya mencukupi..
.
.
So di kesempatan ini, sy nak ucapkan terima kasih buat semua org di sekeliling sy yg sgt baik dgn sy, mempermudahkan segala urusan sy dan seumpamanya..🌹
Semoga kebaikan yg sama Allah kembalikan buat anda semua..❤️
Doakn aiza ya agar dipermudahkan lagi urusan didepan hari.. Ameen ya rabbal alamin 💕
.
.
Sekadar perkongsian, ibu2 diluar sana boleh sentiasa amalkan Surah Maryam, Surah Yassin dn beberapa surah lain lagi.. InshaAllah, urusan kita akan dipermudahkan..❤️
.
.
I’m wearing beautiful bawal from @scarftan ❤️
.
.
#sharingiscaring #alhamduillah #doayangbaikbaik #aizaamiraprubsn
Read more
Loading...
Alhamdulilah dengan rezeki hari ini, terima kasih Allah atas rahmat dan nikmat dah diberikan lagi ...
Media Removed
Alhamdulilah dengan rezeki hari ini, terima kasih Allah atas rahmat dan nikmat dah diberikan lagi utk hari ini. Terima kasih Mama bekalkan ND makan hari ini.. sesungguhnya besar ganjaran bagi kita yg menjaga hati ibu.. hata ibu mertua sendiri, syukur Alhamdulilah dikurniakan ibu mertua ... Alhamdulilah dengan rezeki hari ini, terima kasih Allah atas rahmat dan nikmat dah diberikan lagi utk hari ini. Terima kasih Mama bekalkan ND makan hari ini.. sesungguhnya besar ganjaran bagi kita yg menjaga hati ibu.. hata ibu mertua sendiri, syukur Alhamdulilah dikurniakan ibu mertua yang penyayang dan pengasih 😭😘 Sayang mama sama macam nd sayangkan mak nd.
Read more
Alhamdulillah dan syukur pada Allah. Peminat dan penyokong semakin hari semakin hebat. Ini semua rezeki rahmat dan nikmat dari Allah. Peminat dan penyokong bermula dari hati. Tiada siapa mampu buat mereka suka pada kita kecuali Allah. Terima kasih buat anda semua. Tiada apa yang mampu ... Alhamdulillah dan syukur pada Allah. Peminat dan penyokong semakin hari semakin hebat. Ini semua rezeki rahmat dan nikmat dari Allah. Peminat dan penyokong bermula dari hati. Tiada siapa mampu buat mereka suka pada kita kecuali Allah. Terima kasih buat anda semua. Tiada apa yang mampu Zizan balas kecuali hasil kerja yang baik dan juga doa yang baik buat semua. #zizanrazak #5million #followers #love #Allah #kautakkantahu #live #rezeki #goodvibes
Read more
Selamat hari merdeka yang ke 61.. <span class="emoji emoji263a"></span>️ Sayangi Malaysiaku..<span class="emoji emoji2764"></span>️ 31/08/2018<span class="emoji emoji1f339"></span> #aizaturns25 . . Happy ...
Media Removed
Selamat hari merdeka yang ke 61.. ️ Sayangi Malaysiaku..️ 31/08/2018 #aizaturns25 . . Happy birthday to me.. Alhamdulillah, syukur pada Allah kerana meminjamkan usia sehingga ke hari ini.. Syukur juga atas segala nikmat kesihatan, rezeki dan rahmat yg tidak terhitung ... Selamat hari merdeka yang ke 61.. ☺️
Sayangi Malaysiaku..❤️
31/08/2018🌹 #aizaturns25
.
.
Happy birthday to me.. 🙈🌹
Alhamdulillah, syukur pada Allah kerana meminjamkan usia sehingga ke hari ini..😊
Syukur juga atas segala nikmat kesihatan, rezeki dan rahmat yg tidak terhitung selama ini..☺️💕
.
.
Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah.. ☺️
.
.
Thanks for all beautiful wishes from all of you.. Semoga doa yg baik-baik juga kembali kepada anda..☺️😊
.
.
My beautiful outfit and August wishlist from @lilypetuna..🌹
.
.
#aizaturns25 #31081993 #alhamdulillah #potd📷 #blessed #sayangimalaysiaku
Read more
Assalamualaikum cinta. Selamat petang. Senyumlah wahai manusia sekian alam. Kerana keikhlasan ...
Media Removed
Assalamualaikum cinta. Selamat petang. Senyumlah wahai manusia sekian alam. Kerana keikhlasan dihati hanya kamu dengan Allah sahaja yang tahu. Kerana itu juga nikmat kamu. Rasa itu juga rezeki kamu. Syukur dengan Rahmat yang sentiasa Allah berikan pada kita semua. #zizanrazak #selamatpetang ... Assalamualaikum cinta. Selamat petang. Senyumlah wahai manusia sekian alam. Kerana keikhlasan dihati hanya kamu dengan Allah sahaja yang tahu. Kerana itu juga nikmat kamu. Rasa itu juga rezeki kamu. Syukur dengan Rahmat yang sentiasa Allah berikan pada kita semua. #zizanrazak #selamatpetang #love #live #chill
Read more
*Perbanyak Istighfar* “Barang siapa yang membiasakan dirinya membaca istighfar, Allah akan ...
Media Removed
*Perbanyak Istighfar* “Barang siapa yang membiasakan dirinya membaca istighfar, Allah akan melepaskannya daripada segala macam kesempitan dan terlepas daripada setiap kesusahan dan Allah memberi rezeki kepadanya dengan tidak disangka-sangka.” (HR Imam Ahmad, Abu Daud dan Ibnu ... *Perbanyak Istighfar* “Barang siapa yang membiasakan dirinya membaca istighfar, Allah akan melepaskannya daripada segala macam kesempitan dan terlepas daripada setiap kesusahan dan Allah memberi rezeki kepadanya dengan tidak disangka-sangka.” (HR Imam Ahmad, Abu Daud dan Ibnu Majah) "Astaghfirullahal ‘Adzim al-Ladzii Laailaaha Illa Huwal Hayyul Qayyuum wa Atuubu Ilaih...
(Aku memohon ampunan kepada Allah Yang Maha Agung, tiada Tuhan selain Dia Yang Maha Hidup dan Memelihara (kehidupan), dan aku bertaubat kepada-Nya).” Banyakkan beristighfar. Jangan bersedih dan berputus-asa dengan Rahmat-Nya. * #Jumat Barokah*
Mari Perbanyak Amal Saleh...
Undang keberkahan dan pertolongan Allah dengan Perbanyak Berbagi...
Sedekah/Infak/Wakaf Sebesar Rasa Syukur KitaTerhadap Nikmat Yang Allah Berikan.
Read more
Loading...
Loading...