Loading Content...

Nazlionline Instagram Photos and Videos

Loading...


nazlionline Nazlı Mengi @nazlionline mentions
Followers: 36,423
Following: 258
Total Comments: 0
Total Likes: 0

Ne eğlendik ama<span class="emoji emoji1f606"></span> #kankuşlardüğünde #cembernadeta
Media Removed
Ne eğlendik ama #kankuşlardüğünde #cembernadeta Ne eğlendik ama😆 #kankuşlardüğünde #cembernadeta
Loading...
Bizim yakışıklıyı uğurlarken😎 #cembernadeta
Media Removed
Bizim yakışıklıyı uğurlarken😎 #cembernadeta Bizim yakışıklıyı uğurlarken😎 #cembernadeta
Milliyet Cadde'deki Hayalet #milliyet #milliyetcadde #caddedekihayalet #köşeyazısı #yaşamayanlar
Media Removed
Milliyet Cadde'deki Hayalet #milliyet #milliyetcadde #caddedekihayalet #köşeyazısı #yaşamayanlar Milliyet Cadde'deki Hayalet #milliyet #milliyetcadde #caddedekihayalet #köşeyazısı #yaşamayanlar
P.azenin E'si doğmuş A.y canımın içi olmuş Z.eynep haset eder ama E.n çok beni seviyormuş N.a ...
Media Removed
P.azenin E'si doğmuş A.y canımın içi olmuş Z.eynep haset eder ama E.n çok beni seviyormuş N.a na nanana laylaylom bu noktada koptum @cobanadem @seza_blc @neseekocak @halilkocak1 @zerel #pınarsungur Hepi börtdeyyy kıymetlimiiiiizzzzz @marquis_de_lube P.azenin E'si doğmuş
A.y canımın içi olmuş
Z.eynep haset eder ama
E.n çok beni seviyormuş
N.a na nanana laylaylom
bu noktada koptum😂😂😂 @cobanadem @seza_blc @neseekocak @halilkocak1 @zerel #pınarsungur Hepi börtdeyyy kıymetlimiiiiizzzzz😍🎉💖🎉😍 @marquis_de_lube
Normal bi insan olsa 25 yıl benle ne işi olurdu ki zaten<span class="emoji emoji1f602"></span>🤣 #bestfriendsforever #Repost @cnrkiroglu (@get_repost) • ...
Media Removed
Normal bi insan olsa 25 yıl benle ne işi olurdu ki zaten🤣 #bestfriendsforever #Repost @cnrkiroglu (@get_repost) • • • Nazlı - Allah'ım Neydi Gunahım (feat. Cnr) ALBUM = Nostalji 25 Yonetmen = Tamer Aydogdu @tameraydogdu Oyuncular = Nazli @nazlionline Caner @cnrkiroglu Zeyno ... Normal bi insan olsa 25 yıl benle ne işi olurdu ki zaten😂🤣 #bestfriendsforever
#Repost @cnrkiroglu
(@get_repost)
• • •
Nazlı - Allah'ım Neydi Gunahım (feat. Cnr) 😂

ALBUM = Nostalji 25
Yonetmen = Tamer Aydogdu @tameraydogdu
Oyuncular = Nazli @nazlionline
Caner @cnrkiroglu
Zeyno @zerel
Yaso @yasmngi
Konuk Oyuncular = Leo & Simba
Styling = Zeyno @zerel
Koreografi = Faruk K @farukkcomtr

Her 7 Eylul'de Tum Muzik Marketlerde... 🤣
Read more
Hepi börtdey may partnır in kraym!😈<span class="emoji emoji1f601"></span> Ay lav & mis yu sooo maç<span class="emoji emoji1f60d"></span> Birceeeeeeemmm<span class="emoji emoji1f49f"></span>👭🏼<span class="emoji emoji1f49f"></span> <span class="emoji emoji1f389"></span><span class="emoji emoji1f389"></span><span class="emoji emoji1f389"></span><span class="emoji emoji1f389"></span><span class="emoji emoji1f389"></span><span class="emoji emoji1f389"></span><span class="emoji emoji1f389"></span><span class="emoji emoji1f389"></span><span class="emoji emoji1f389"></span><span class="emoji emoji1f389"></span> ...
Media Removed
Hepi börtdey may partnır in kraym!😈 Ay lav & mis yu sooo maç Birceeeeeeemmm👭🏼 @bbuniquee Hepi börtdey may partnır in kraym!😈😁
Ay lav & mis yu sooo maç😍
Birceeeeeeemmm💟👭🏼💟
🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉 @bbuniquee
Loading...
Neeeyy bugün 25'inci senemize mi giriyoruz!<span class="emoji emoji1f631"></span> Tadında nokta koyamadık ona yanıyorum<span class="emoji emoji1f602"></span> Bol aksiyonlu ...
Media Removed
Neeeyy bugün 25'inci senemize mi giriyoruz! Tadında nokta koyamadık ona yanıyorum Bol aksiyonlu yeni sezon etaplarına hoşgeldiniz Cünüpella the Chaos Coordinator🤣 @cnrkiroglu #bestfriendsforever #7eylül ps:En üst ortadaki fotonun hastasıyım Neeeyy bugün 25'inci senemize mi giriyoruz!😱 Tadında nokta koyamadık ona yanıyorum😂
Bol aksiyonlu yeni sezon etaplarına hoşgeldiniz Cünüpella the Chaos Coordinator🤣 @cnrkiroglu #bestfriendsforever #7eylül ps:En üst ortadaki fotonun hastasıyım😂
<span class="emoji emoji1f425"></span><span class="emoji emoji1f49c"></span>🐿 #sissylove #forever
Media Removed
🐿 #sissylove #forever 🐥💜🐿 #sissylove #forever
Loading...
Madnessmodeon<span class="emoji emoji274c"></span>
Media Removed
Madnessmodeon Madnessmodeon❌
Milliyet Cadde'deki Hayalet köşemde bugün<span class="emoji emoji1f469"></span>🏼‍<span class="emoji emoji1f4bb"></span> #milliyet #milliyetcadde #caddedekihayalet ...
Media Removed
Milliyet Cadde'deki Hayalet köşemde bugün🏼‍ #milliyet #milliyetcadde #caddedekihayalet #köşeyazısı #ayşen #bunlarvarya 🏼 Milliyet Cadde'deki Hayalet köşemde bugün👩🏼‍💻 #milliyet #milliyetcadde #caddedekihayalet #köşeyazısı #ayşen #bunlarvarya 👊🏼🎤💥
Just us<span class="emoji emoji1f497"></span> #leo
Media Removed
Just us #leo Just us💗 #leo
Loading...
Biraz önce kardeşim Kuki, dedeciğimle olan bu fotoğrafıma bakıp "bi insanın sadece boyu mu uzar ...
Media Removed
Biraz önce kardeşim Kuki, dedeciğimle olan bu fotoğrafıma bakıp "bi insanın sadece boyu mu uzar bunca yılda? surat, bakışlar, saçlar hepsi şuankiyle aynı" diye dalga geçti öyle mi hakkaten ya?!🤭 Ah dedem keşke hala bizle olsaydınız, bazı özlemler hiç azalmıyo.. bana bisiklete binmeyi, ... Biraz önce kardeşim Kuki, dedeciğimle olan bu fotoğrafıma bakıp "bi insanın sadece boyu mu uzar bunca yılda? surat, bakışlar, saçlar hepsi şuankiyle aynı" diye dalga geçti😂 öyle mi hakkaten ya?!🤭 Ah dedem keşke hala bizle olsaydınız, bazı özlemler hiç azalmıyo.. bana bisiklete binmeyi, yüzmeyi, hayatı öğreten hem dedelik, hem babalık yapan canımm Dedemm🖤 #mehmetünaldı #dedetorunaşkı
Read more
Absolutelynotinlovewithistanbul<span class="emoji emoji274e"></span> #tb to #gümüşlük #myhappiestplace #summer2018 <span class="emoji emoji1f4ab"></span>
Media Removed
Absolutelynotinlovewithistanbul #tb to #gümüşlük #myhappiestplace #summer2018 Absolutelynotinlovewithistanbul❎ #tb to #gümüşlük #myhappiestplace #summer2018 💫
<span class="emoji emoji1f64e"></span>🏼‍♀️<span class="emoji emoji1f64e"></span>🏼‍♀️
Media Removed
🏼‍♀️🏼‍♀️ 🙎🏼‍♀️🙎🏼‍♀️
Loading...
Milliyet Cadde'deki Hayalet
Media Removed
Milliyet Cadde'deki Hayalet Milliyet Cadde'deki Hayalet
Yaz nasıl bitti ya, ben daha başlayamamıştım bile! Madem eylül geldi, bari tatlı tatlı gelsin<span class="emoji emoji1f341"></span><span class="emoji emoji1f343"></span> ...
Media Removed
Yaz nasıl bitti ya, ben daha başlayamamıştım bile! Madem eylül geldi, bari tatlı tatlı gelsin maskelerini uzun yıllar sonunda çıkaran kötü yaratıkların kendi karanlığında boğulacağı bir eylül görelim mesela! sonraa işler iyi gitsin, güzel haberler alınsın, etrafımızda sadece ... Yaz nasıl bitti ya, ben daha başlayamamıştım bile! Madem eylül geldi, bari tatlı tatlı gelsin🍁🍃 maskelerini uzun yıllar sonunda çıkaran kötü yaratıkların kendi karanlığında boğulacağı bir eylül görelim mesela!🐍 sonraa işler iyi gitsin, güzel haberler alınsın, etrafımızda sadece insan gibi insanlar olsun, huzur neşe olsun, sağlık olsun, sevdiklerimiz iyi olsun..🧚🏼‍♀️ Ha bi de hava hep güzel olsun, arada Bodrum'a kaçıp fotoğraftaki gün doğumunu izlemeye vakit bulunsun🌞🌴Bi de bi de Çukur hemen başlasın😄 Eylül'den beklenti büyük😆 İyi sonbaharlar olsun dostlar🙋🏼‍♀️💕 #photoby #mysissy @yasmngi #nofilter #gündoğan
Read more
Gidenlerden<span class="emoji emoji1f30a"></span>
Media Removed
Gidenlerden Gidenlerden🌊
Loading...
Onu en kıymetlisiyle vedalaşırken bile rahat bırakmayan kokuşmuş zihniyetlerle aynı havayı ...
Media Removed
Onu en kıymetlisiyle vedalaşırken bile rahat bırakmayan kokuşmuş zihniyetlerle aynı havayı solumaktan utanç duyuyorum! Biz milyonlarca yürek #fazılsay ımızın değerini biliyoruz, bilemeyenlere de, insanlıktan çıkanlara da yazıklar olsun! #Repost @fazilsay (@get_repost) • ... Onu en kıymetlisiyle vedalaşırken bile rahat bırakmayan kokuşmuş zihniyetlerle aynı havayı solumaktan utanç duyuyorum! Biz milyonlarca yürek #fazılsay ımızın değerini biliyoruz, bilemeyenlere de, insanlıktan çıkanlara da yazıklar olsun! #Repost @fazilsay
(@get_repost)
• • •
Bunların hiç birini yazmak istemezdim.
Annemin cenaze töreninden sonra sosyal medyada çıkan tartışma ve yorumlar, sonsuz mertebede inciticidir, kin ve nefret doludur, annesini kaybeden bir insanın kalbini kırmak amaçlıdır, insani olan her şey bu yazılanlarda unutulmuş, terkedilmiştir,
tüm bu yazılanlar en doğru şekilde yapılmış bir cenaze namazını kılan beni hedefe koyan, benim inancımı sorgulayan, utanç verici bir ilkelliği, cüreti ve cahilliği temsil etmektedir, bu tartışmalar hiç bir yere varamaz.
Tek ricam, bu yazılanların kaldırılması ve bir daha böyle bir şeyin yaşanmamasıdır.
Bunu lütfen yapmayın.
İnsanların inançlarını sorgulamak, tehtitler yağdırmak, küfürler etmek, kimsenin haddi değildir.
Biz annemin cenazesini en sade ve en doğru şekilde yaptık, cenaze namazını en güzel şekilde kıldık, annemle vedalaştım, o gün ailemizi yalnız bırakmayan tüm dostlarıma müteşekkirim.Taziye yollayan herkese, onbinlerce insana şükran borçluyum, .
Bakın; devletin tüm kademelerinden taziye mesajları gelmiştir, ülkemizi yöneten devlet adamları, tüm samimiyetleri ile beni bizzat aramışlardır, iktidar ve muhalefet, Cumhurbaşkanımız, tüm liderler, bakan ve milletvekilleri, hepsi aramış taziyelerini iletmiştir, sonsuz teşekkür ediyorum.
.

Dostlar,
Bu tartışmalar olmasın, çocukça bu, içindeki sevgi ve iyiliği tüketip kin ve nefret kusanlar, lütfen insan olduğunuzu hatırlayın, hepimizin insan olduğunu hatırlayın, lütfen yazdıklarınızı kaldırın, bu yapılanın kimseye bir faydası yoktur.Lütfen...
.
Hayatım boyunca çok fazla mücadele verdim, Fethullahçıların engellemeleri, Adnan hocacıların açtığı anlamsız davalar, ( sonrasında beni inançsızlıkla suçlayanların kadın tüccarı çıktığını ve hapise atıldığını duyduk)
Ve;
Geçtiğimiz yıllarda, elimden alınan festivallerim, kültür bakanlığındaki haksız sansür, kınama ve -kurumları suistimal eden-yaptırımlar.
Tüm bu yıllarda
Kendimi ve sanatımı savunmak istedim..
Read more
<span class="emoji emoji2764"></span>🇹🇷 #30ağustos
Media Removed
🇹🇷 #30ağustos ❤🇹🇷 #30ağustos
🧚🏼‍♀️
Media Removed
🧚🏼‍♀️ 🧚🏼‍♀️
Milliyet Cadde'deki Hayalet<span class="emoji emoji1f469"></span>🏼‍<span class="emoji emoji1f4bb"></span> #milliyet #milliyetcadde #caddedekihayalet #köşeyazısı
Media Removed
Milliyet Cadde'deki Hayalet🏼‍ #milliyet #milliyetcadde #caddedekihayalet #köşeyazısı Milliyet Cadde'deki Hayalet👩🏼‍💻 #milliyet #milliyetcadde #caddedekihayalet #köşeyazısı
Cemre'mm canımmm hepi börtdeyler olsun🤩<span class="emoji emoji1f389"></span> ay lav yu çokk<span class="emoji emoji1f495"></span> @cemreburak #photoby @kemaldogulu ...
Media Removed
Cemre'mm canımmm hepi börtdeyler olsun🤩 ay lav yu çokk @cemreburak #photoby @kemaldogulu Cemre'mm canımmm hepi börtdeyler olsun🤩🎉
ay lav yu çokk💕 @cemreburak
#photoby @kemaldogulu ❤
Yine bir dolunay gecesi ve yine benim ruh dengesi kayıplarda😮Ay heyt dolunay<span class="emoji emoji1f612"></span> #sesstürkbükü #photoby ...
Media Removed
Yine bir dolunay gecesi ve yine benim ruh dengesi kayıplarda😮Ay heyt dolunay #sesstürkbükü #photoby @atalaykasal 🙄 Yine bir dolunay gecesi ve yine benim ruh dengesi kayıplarda😮Ay heyt dolunay😒 #sesstürkbükü #photoby @atalaykasal 🙄😂
Bi fotoğraf ararken internette karşıma çıktı, #tb yi hak eder<span class="emoji emoji1f60f"></span> #photoby @mehmetturgut
Media Removed
Bi fotoğraf ararken internette karşıma çıktı, #tb yi hak eder #photoby @mehmetturgut Bi fotoğraf ararken internette karşıma çıktı, #tb yi hak eder😏 #photoby @mehmetturgut
Bütün mesele deniz kabuklu halhalı göstermek sandıysanız assla öle bsey yok🙄 #bodrumlovers
Media Removed
Bütün mesele deniz kabuklu halhalı göstermek sandıysanız assla öle bsey yok🙄 #bodrumlovers Bütün mesele deniz kabuklu halhalı göstermek sandıysanız assla öle bsey yok🙄 #bodrumlovers
Milliyet Cadde'deki Hayalet köşemde bugün<span class="emoji emoji1f469"></span>🏼‍<span class="emoji emoji1f4bb"></span> #milliyet #milliyetcadde #caddedekihayalet ...
Media Removed
Milliyet Cadde'deki Hayalet köşemde bugün🏼‍ #milliyet #milliyetcadde #caddedekihayalet #köşeyazısı #cafelosmanços #moda Milliyet Cadde'deki Hayalet köşemde bugün👩🏼‍💻 #milliyet #milliyetcadde #caddedekihayalet #köşeyazısı #cafelosmanços #moda
Üniversite kankuşluğu forever<span class="emoji emoji1f604"></span><span class="emoji emoji1f60d"></span>👭<span class="emoji emoji1f495"></span> @iremisman #bodrumlovers
Media Removed
Üniversite kankuşluğu forever👭 @iremisman #bodrumlovers Üniversite kankuşluğu forever😄😍👭💕 @iremisman #bodrumlovers
Dünyanın enn tatlı eniştesi bende evet<span class="emoji emoji1f60d"></span> #familyiseverything
Media Removed
Dünyanın enn tatlı eniştesi bende evet #familyiseverything Dünyanın enn tatlı eniştesi bende evet😍 #familyiseverything
Cafe Los Manços yazımı yazarken karşıma çıktı bu fotoğraf. Çook tatlı o yüzden tabii ki paylaşıyorum<span class="emoji emoji1f60d"></span> ...
Media Removed
Cafe Los Manços yazımı yazarken karşıma çıktı bu fotoğraf. Çook tatlı o yüzden tabii ki paylaşıyorum @batikanmanco @dogukanmanco @cafelosmancos #sincechildhood #foreverfriends Cafe Los Manços yazımı yazarken karşıma çıktı bu fotoğraf. Çook tatlı o yüzden tabii ki paylaşıyorum😍 @batikanmanco @dogukanmanco @cafelosmancos #sincechildhood #foreverfriends
<span class="emoji emoji1f334"></span> #bodrumlovers
Media Removed
#bodrumlovers 🌴 #bodrumlovers
Milliyet Cadde'deki Hayalet köşemde bugün<span class="emoji emoji1f469"></span>🏼‍<span class="emoji emoji1f3eb"></span> #milliyet #milliyetcadde #caddedekihayalet ...
Media Removed
Milliyet Cadde'deki Hayalet köşemde bugün🏼‍ #milliyet #milliyetcadde #caddedekihayalet #köşeyazısı #akyaka Milliyet Cadde'deki Hayalet köşemde bugün👩🏼‍🏫 #milliyet #milliyetcadde #caddedekihayalet #köşeyazısı #akyaka
<span class="emoji emoji1f420"></span> #bodrumlovers
Media Removed
#bodrumlovers 🐠 #bodrumlovers
Bunlar var ya bunlar, bunların hepsi böyle!!🏼Ayşen'im geliyoo geri sayım başladı🤩 #bunlarvarya #Repost @aysenofficial (@get_repost) • • • Ve teaser #bunlarvarya #Repost @dmccomtr with @get_repost ・・・ Ayşen “Bunlar Var Ya” 24 Ağustos Cuma günü tüm dijital platformlarda ... Bunlar var ya bunlar, bunların hepsi böyle!!👊🏼Ayşen'im geliyoo geri sayım başladı🎉🤩🎶 #bunlarvarya #Repost @aysenofficial
(@get_repost)
• • •
Ve teaser #bunlarvarya #Repost @dmccomtr with @get_repost
・・・
Ayşen “Bunlar Var Ya” 24 Ağustos Cuma günü tüm dijital platformlarda ve @netdmusic’te yayında! @aysenofficial #BunlarVarYa #teaser
Read more
Yüzümdeki Akyaka mutluluğu ifadesi paha biçilemez<span class="emoji emoji1f602"></span> #akyaka #birdahagörüşmemekdileğiyle #içimizikıydın
Media Removed
Yüzümdeki Akyaka mutluluğu ifadesi paha biçilemez #akyaka #birdahagörüşmemekdileğiyle #içimizikıydın Yüzümdeki Akyaka mutluluğu ifadesi paha biçilemez😂 #akyaka #birdahagörüşmemekdileğiyle #içimizikıydın
Milliyet Cadde'deki Hayalet köşe yazılarım<span class="emoji emoji1f469"></span>🏼‍<span class="emoji emoji1f3eb"></span> #milliyet #milliyetcadde #caddedekihayalet ...
Media Removed
Milliyet Cadde'deki Hayalet köşe yazılarım🏼‍ #milliyet #milliyetcadde #caddedekihayalet #köşeyazısı Milliyet Cadde'deki Hayalet köşe yazılarım👩🏼‍🏫 #milliyet #milliyetcadde #caddedekihayalet #köşeyazısı
Moda'da Survivor ortamı yaratan @cafelosmancos un patronu @batikanmanco ne kadar büyürse büyüsün ...
Media Removed
Moda'da Survivor ortamı yaratan @cafelosmancos un patronu @batikanmanco ne kadar büyürse büyüsün benim gözümde bir minnak lokum olarak kalıcak🤷🏼‍♀️ @yasmngi yle kaderiniz hep bizim bebeğimiz olucaksınız, yapıcak bsey yok mekanı da kendisi gibi dünyaaa tatlısı Doğukan'la birlikte ... Moda'da Survivor ortamı yaratan @cafelosmancos un patronu @batikanmanco ne kadar büyürse büyüsün benim gözümde bir minnak lokum olarak kalıcak🤷🏼‍♀️ @yasmngi yle kaderiniz hep bizim bebeğimiz olucaksınız, yapıcak bsey yok😄 mekanı da kendisi gibi dünyaaa tatlısı😍 Doğukan'la birlikte kendi elleriyle yapmışlar cafenin her köşesini, Doğukan'ın Survivor adasından getirdiği anılar da var burda☕❣ #cafelosmancos #moda
Read more
Bu fotoğrafı paylasmak için röportajımızı bekleyemicem valla çünkü çok tatlı, çok bizz🤸‍♂️🤸🏼‍♀️ ...
Media Removed
Bu fotoğrafı paylasmak için röportajımızı bekleyemicem valla çünkü çok tatlı, çok bizz🤸‍♂️🤸🏼‍♀️ Şu kare o kadar çok şey anlatıyo ki kelimeler yetmez. 3 yaşından sonsuzluğa ikizkuzulararada fena didişen ama asla kopma ihtimali bulunmayanlar canımın taa içi @dogukanmanco Emre Altuğ'la ... Bu fotoğrafı paylasmak için röportajımızı bekleyemicem valla çünkü çok tatlı, çok bizz🤸‍♂️🤸🏼‍♀️ Şu kare o kadar çok şey anlatıyo ki kelimeler yetmez. 3 yaşından sonsuzluğa ikizkuzular💞arada fena didişen ama asla kopma ihtimali bulunmayanlar😂 canımın taa içi @dogukanmanco Emre Altuğ'la olan yeni projesi bir Barış Manço cover'ı... "Söyle Zalim Sultan" tam anlamıyla efsane olmuş, klip ayrı olay🎶📽 E röportaj yapmadan duramadım tabii, insanın hayattaki en eski dostuyla röportaj yapması enteresan bi his, bi o kadar da gurur verici😍 Yakında Milliyet Cadde'de olacak...🧚🏼‍♀️
Read more
Milliyet Cadde'deki Hayalet
Media Removed
Milliyet Cadde'deki Hayalet Milliyet Cadde'deki Hayalet
Countdown<span class="emoji emoji1f60d"></span>👭<span class="emoji emoji1f495"></span> @yasmngi #sissylove #dumbanddumber <span class="emoji emoji1f606"></span>
Media Removed
Countdown👭 @yasmngi #sissylove #dumbanddumber Countdown😍👭💕 @yasmngi #sissylove #dumbanddumber 😆
Yaa bi anda karşıma çıktı ve nasıl bi özlem bastı anlatamamm<span class="emoji emoji1f495"></span> hadi yeni sezon başlasınn<span class="emoji emoji1f60d"></span> #egohavanşöhretyalan
Media Removed
Yaa bi anda karşıma çıktı ve nasıl bi özlem bastı anlatamamm hadi yeni sezon başlasınn #egohavanşöhretyalan Yaa bi anda karşıma çıktı ve nasıl bi özlem bastı anlatamamm💕 hadi yeni sezon başlasınn😍 #egohavanşöhretyalan
Baş tacı edilmesi gerekirken... #Repost @fazilsay (@get_repost) • • • Öncelikle, yazacaklarım ...
Media Removed
Baş tacı edilmesi gerekirken... #Repost @fazilsay (@get_repost) • • • Öncelikle, yazacaklarım tamamen şahsi konular değildir. Önümüzdeki aylarda tepeden tırnağa görüşmeler gerçekleştireceğim, Önümdeki engelleri, önyargıları, yanlış algıları yok etmek istiyorum. Memleketimi ... Baş tacı edilmesi gerekirken... #Repost @fazilsay
(@get_repost)
• • •
Öncelikle, yazacaklarım tamamen şahsi konular değildir. Önümüzdeki aylarda tepeden tırnağa görüşmeler gerçekleştireceğim, Önümdeki engelleri, önyargıları, yanlış algıları yok etmek istiyorum. Memleketimi çok seven bir insanım, ve sanatımı tüm dünyada olduğu gibi kendi ülkemde de icra etmek istiyorum. Benim konserlerimin sadece bir kaçı Belediyeler ile, önce bu sayının artmasını bu ilişkinin doğmasını, halkla buluşmalarımızda, Belediyelerin desteğinin artmasına çalışacağım... Bu sayı artmalıdır..Bu önyargı kırılmalıdır. Fazıl Say da bir Türk vatandaşıdır, Benimle bir konser için çalışan bir belediye suç mu işlemiş olur, lütfen, bu yanlışlardan dönelim. Sonra Üniversitelerde tekrar konserler vereyim istiyorum, yıllardır davet edilmiyorum, gençlerle buluşamıyorum, bu kapıların da ardına kadar açılması için gayret edeceğim. Şansımı tekrar ve tekrar deneyeceğim.
Önümde zor bir süreç var, ve bakın, neredeyse tüm kapılar kapalı. Devletin kurumlarını zaten geçtim, yıllardır yasaklı gibi bir durumdayım, hem yorumcu hem de besteci olarak... Dünyanın en önde gelen kurumlarıyla yılda 100 kere çalışıyorum, ülkemde bu olamıyor, acı bu...
bu durum kime ne kazandırdı ki?
En üstten en alt kademelere yayılmış “Fazıl Say defolsun gitsin” algısına karşı mücadele vereceğim. Çünkü “Fazıl Say defolsun” zihniyetinin kimseye bir faydası yoktur, 81 milyon insanın bir tanesine bile faydası yoktur, Bu sadece utanç yaratır, tğm dünyada tepki görür ve hep de tepki gördü, her seferinde.Bakın; bir sanatçının hiç bir suçu yokken kovulma aşamasına gelmesi, işlerinin engellenmesi de bu ülkedeki sanat camiasının kötü etkilenmesine sebebiyet verir, diğer tüm sanatsal faaliyetlerin amacını da anlamsızlaştırır.Bu yanlıştır. Bu hatalardan dönelim istiyorum. Tekrar diyalog ve uzlaşı elimi uzatıyorum. Memleketimde sanatımı pürüzsüz icra etmek istiyorum. Burada herkesten de destek bekliyorum. Sonuna kadar Atatürkçüyüm Gurur duyuyorum bununla...Düşünceler, duruşlar, kültürler farklı olabilir.Ama dost olunmayacak diye bir şey yoktur. Gelin bu hatalardan dönelim.. yazımı paylaşalım..
İçtenlikle
#fazilsay
Read more
Milliyet Cadde'deki Hayalet köşemde bugün.. #milliyet #milliyetcadde #köşeyazısı #caddedekihayalet ...
Media Removed
Milliyet Cadde'deki Hayalet köşemde bugün.. #milliyet #milliyetcadde #köşeyazısı #caddedekihayalet #çocukistismarınahayır #iyilikpaylaş Milliyet Cadde'deki Hayalet köşemde bugün.. #milliyet #milliyetcadde #köşeyazısı #caddedekihayalet #çocukistismarınahayır #iyilikpaylaş
Milliyet Cadde'deki Hayalet #milliyet #milliyetcadde #caddedekihayalet #köşeyazısı #kemaldogulu
Media Removed
Milliyet Cadde'deki Hayalet #milliyet #milliyetcadde #caddedekihayalet #köşeyazısı #kemaldogulu Milliyet Cadde'deki Hayalet #milliyet #milliyetcadde #caddedekihayalet #köşeyazısı #kemaldogulu

Loading...