Ps_lynnlynda.mer Instagram Photos and Videos

Loading...


ps_lynnlynda.mer ❤️MMBASIC❤️MINAZ❤️LRC❤️ @ps_lynnlynda.mer mentions
Followers: 35,619
Following: 1,082
Total Comments: 0
Total Likes: 0

 #paidreview . Alhamdulillah.. Dah ramai yg menghias dan mencantikkan rumah mereka dgn @rumah.orked ...
Media Removed
#paidreview . Alhamdulillah.. Dah ramai yg menghias dan mencantikkan rumah mereka dgn @rumah.orked dan ramai juga yg telah memberikan hadiah kpd yg tersayang.. utk ibu, ibu mertua, isteri serta kwn2🧕🏻🏻‍⚖ . Jom follow . @rumah.orked @rumah.orked @rumah.orked . Harga ... #paidreview
.
Alhamdulillah.. Dah ramai yg menghias dan mencantikkan rumah mereka dgn @rumah.orked 😍 dan ramai juga yg telah memberikan hadiah kpd yg tersayang.. utk ibu, ibu mertua, isteri serta kwn2🧕🏻👩🏻‍⚖☺
.
Jom follow
.
@rumah.orked
@rumah.orked
@rumah.orked
.
💵 Harga promosi bermula dari *RM60* dan ke atas.. 💥 _Boleh pilih jenis orkid dan pasu mengikut citarasa anda_ .
🚗 _Penghantaran terhad mengikut kwsn sekitar *Kuala Lumpur* dan *Selangor*... 🚛 _*boleh pos utk luar kawasan*_ 🚛
.
#saturumahsatuorked
Read more
 #paidreview . Alhamdulillah.. Dah ramai yg menghias dan mencantikkan rumah mereka dgn @rumah.orked ...
Media Removed
#paidreview . Alhamdulillah.. Dah ramai yg menghias dan mencantikkan rumah mereka dgn @rumah.orked dan ramai juga yg telah memberikan hadiah kpd yg tersayang.. utk ibu, ibu mertua, isteri serta kwn2🧕🏻🏻‍⚖ . Jom follow . @rumah.orked @rumah.orked @rumah.orked . Harga ... #paidreview
.
Alhamdulillah.. Dah ramai yg menghias dan mencantikkan rumah mereka dgn @rumah.orked 😍 dan ramai juga yg telah memberikan hadiah kpd yg tersayang.. utk ibu, ibu mertua, isteri serta kwn2🧕🏻👩🏻‍⚖☺
.
Jom follow
.
@rumah.orked
@rumah.orked
@rumah.orked
.
💵 Harga promosi bermula dari *RM60* dan ke atas.. 💥 _Boleh pilih jenis orkid dan pasu mengikut citarasa anda_ .
🚗 _Penghantaran terhad mengikut kwsn sekitar *Kuala Lumpur* dan *Selangor*... 🚛 _*boleh pos utk luar kawasan*_ 🚛
.
#saturumahsatuorked
Read more
 #paidreview . Alhamdulillah.. Dah ramai yg menghias dan mencantikkan rumah mereka dgn @rumah.orked ...
Media Removed
#paidreview . Alhamdulillah.. Dah ramai yg menghias dan mencantikkan rumah mereka dgn @rumah.orked dan ramai juga yg telah memberikan hadiah kpd yg tersayang.. utk ibu, ibu mertua, isteri serta kwn2🧕🏻🏻‍⚖ . Jom follow . @rumah.orked @rumah.orked @rumah.orked . Harga ... #paidreview
.
Alhamdulillah.. Dah ramai yg menghias dan mencantikkan rumah mereka dgn @rumah.orked 😍 dan ramai juga yg telah memberikan hadiah kpd yg tersayang.. utk ibu, ibu mertua, isteri serta kwn2🧕🏻👩🏻‍⚖☺
.
Jom follow
.
@rumah.orked
@rumah.orked
@rumah.orked
.
💵 Harga promosi bermula dari *RM60* dan ke atas.. 💥 _Boleh pilih jenis orkid dan pasu mengikut citarasa anda_ .
🚗 _Penghantaran terhad mengikut kwsn sekitar *Kuala Lumpur* dan *Selangor*... 🚛 _*boleh pos utk luar kawasan*_ 🚛
.
#saturumahsatuorked
Read more
ASSALAMUALAIKUM <span class="emoji emoji1f48b"></span><span class="emoji emoji1f48b"></span><span class="emoji emoji1f48b"></span> . utk weekdays kak lynn akn start buat paid review ya.. berminat utk promotkan ...
Media Removed
ASSALAMUALAIKUM . utk weekdays kak lynn akn start buat paid review ya.. berminat utk promotkan brand atau instashop anda . WHATSAAP SEKARANG UTK REVIEW OR PROMOTKAN IG KORANG OR BRAND YG KORANG NAK PROMOT ATAU NAK JUAL . SYARAT SYARAT NYA . CUMA RM10 SAHAJA . 6x REVIEW ... ASSALAMUALAIKUM 💋💋💋
.
utk weekdays kak lynn akn start buat paid review ya.. berminat utk promotkan brand atau instashop anda❓
.
WHATSAAP SEKARANG UTK REVIEW OR PROMOTKAN IG KORANG OR BRAND YG KORANG NAK PROMOT ATAU NAK JUAL
.
SYARAT SYARAT NYA ✌️✌✌
.
💰 CUMA RM10 SAHAJA
.
✅ 6x REVIEW (3 space direct upload pic)
.
✅ 3x UPLOD DIRECT PIC BRAND ANDA (3 PIC YG BERLAINAN PN BOLE UTK 1st REVIEW DAN 2nd REVIEW )
.
✅ SEDIAKAN PIC YG TERANG LENGKAP DGN CAPTION ANDA SENDIRI OK💋
.
✅ TIDAK TERIMA PAID REVIEW BRAND 18SX) 😂
.
✅ BOLE REQUEST TIME UPLOAD
.
✅ PIC STAY FOREVER 👍
.
APA TUNGGU LAGI??? WHATSAAP SEGERA👇
.
📲 019 4293638
📲 019 4293638
📲 019 4293638
.
THANK YOU ❤️
.
@ps_lynnlynda.mer
.
#bazarpaknil #kakibola #lynn_servis #personalshopperterbaik #personalsopperbrandedoutlet #paid #paidreview #paidreviewmurah #paidreviewrm10 #sayajual #sayajualprodukkecantikan #sayajualkasut #sayajualmurah #promosi #senyum #kakibola #sayajualonline #viralmalaysia #paidreviewmalaysia
Read more
ASSALAMUALAIKUM <span class="emoji emoji1f48b"></span><span class="emoji emoji1f48b"></span><span class="emoji emoji1f48b"></span> . utk weekdays kak lynn akn start buat paid review ya.. berminat utk promotkan ...
Media Removed
ASSALAMUALAIKUM . utk weekdays kak lynn akn start buat paid review ya.. berminat utk promotkan brand atau instashop anda . WHATSAAP SEKARANG UTK REVIEW OR PROMOTKAN IG KORANG OR BRAND YG KORANG NAK PROMOT ATAU NAK JUAL . SYARAT SYARAT NYA . CUMA RM10 SAHAJA . 6x REVIEW ... ASSALAMUALAIKUM 💋💋💋
.
utk weekdays kak lynn akn start buat paid review ya.. berminat utk promotkan brand atau instashop anda❓
.
WHATSAAP SEKARANG UTK REVIEW OR PROMOTKAN IG KORANG OR BRAND YG KORANG NAK PROMOT ATAU NAK JUAL
.
SYARAT SYARAT NYA ✌️✌✌
.
💰 CUMA RM10 SAHAJA
.
✅ 6x REVIEW (3 space direct upload pic)
.
✅ 3x UPLOD DIRECT PIC BRAND ANDA (3 PIC YG BERLAINAN PN BOLE UTK 1st REVIEW DAN 2nd REVIEW )
.
✅ SEDIAKAN PIC YG TERANG LENGKAP DGN CAPTION ANDA SENDIRI OK💋
.
✅ TIDAK TERIMA PAID REVIEW BRAND 18SX) 😂
.
✅ BOLE REQUEST TIME UPLOAD
.
✅ PIC STAY FOREVER 👍
.
APA TUNGGU LAGI??? WHATSAAP SEGERA👇
.
📲 019 4293638
📲 019 4293638
📲 019 4293638
.
THANK YOU ❤️
.
@ps_lynnlynda.mer
.
#bazarpaknil #kakibola #lynn_servis #personalshopperterbaik #personalsopperbrandedoutlet #paid #paidreview #paidreviewmurah #paidreviewrm10 #sayajual #sayajualprodukkecantikan #sayajualkasut #sayajualmurah #promosi #senyum #kakibola #sayajualonline #viralmalaysia #paidreviewmalaysia
Read more
ASSALAMUALAIKUM <span class="emoji emoji1f48b"></span><span class="emoji emoji1f48b"></span><span class="emoji emoji1f48b"></span> . utk weekdays kak lynn akn start buat paid review ya.. berminat utk promotkan ...
Media Removed
ASSALAMUALAIKUM . utk weekdays kak lynn akn start buat paid review ya.. berminat utk promotkan brand atau instashop anda . WHATSAAP SEKARANG UTK REVIEW OR PROMOTKAN IG KORANG OR BRAND YG KORANG NAK PROMOT ATAU NAK JUAL . SYARAT SYARAT NYA . CUMA RM10 SAHAJA . 6x REVIEW ... ASSALAMUALAIKUM 💋💋💋
.
utk weekdays kak lynn akn start buat paid review ya.. berminat utk promotkan brand atau instashop anda❓
.
WHATSAAP SEKARANG UTK REVIEW OR PROMOTKAN IG KORANG OR BRAND YG KORANG NAK PROMOT ATAU NAK JUAL
.
SYARAT SYARAT NYA ✌️✌✌
.
💰 CUMA RM10 SAHAJA
.
✅ 6x REVIEW (3 space direct upload pic)
.
✅ 3x UPLOD DIRECT PIC BRAND ANDA (3 PIC YG BERLAINAN PN BOLE UTK 1st REVIEW DAN 2nd REVIEW )
.
✅ SEDIAKAN PIC YG TERANG LENGKAP DGN CAPTION ANDA SENDIRI OK💋
.
✅ TIDAK TERIMA PAID REVIEW BRAND 18SX) 😂
.
✅ BOLE REQUEST TIME UPLOAD
.
✅ PIC STAY FOREVER 👍
.
APA TUNGGU LAGI??? WHATSAAP SEGERA👇
.
📲 019 4293638
📲 019 4293638
📲 019 4293638
.
THANK YOU ❤️
.
@ps_lynnlynda.mer
.
#bazarpaknil #kakibola #lynn_servis #personalshopperterbaik #personalsopperbrandedoutlet #paid #paidreview #paidreviewmurah #paidreviewrm10 #sayajual #sayajualprodukkecantikan #sayajualkasut #sayajualmurah #promosi #senyum #kakibola #sayajualonline #viralmalaysia #paidreviewmalaysia
Read more
Loading...
Peringatan untuk diri sendiri...terdedahnya aurat terutama lengan dan kaki...uplod pula di ...
Media Removed
Peringatan untuk diri sendiri...terdedahnya aurat terutama lengan dan kaki...uplod pula di laman sosial dan ramai mata terutama lelaki yang memandang,subhanallah brp banyak dosa kita akan tetap tertulis oleh malaikat selagi gambar aurat yang terdedah tersebut masih di pertontonkan ... Peringatan untuk diri sendiri...terdedahnya aurat terutama lengan dan kaki...uplod pula di laman sosial dan ramai mata terutama lelaki yang memandang,subhanallah brp banyak dosa kita akan tetap tertulis oleh malaikat selagi gambar aurat yang terdedah tersebut masih di pertontonkan di laman sosial..
.
wahai perempuan,please be careful...jaga aurat kita...
.
#PSLYNNDA
#jagaaurat
#lenganjugaurat
#kakijugaaurat
Read more
IBTILA' ATAU UJIAN?.. TEPUK DADA TANYA QALBU . Bila kita sibuk dengan ALLAH, ALLAH akan bantu ...
Media Removed
IBTILA' ATAU UJIAN?.. TEPUK DADA TANYA QALBU . Bila kita sibuk dengan ALLAH, ALLAH akan bantu uruskan kehidupan kita. Bila hidup tak terurus, maknanya.. macam tak sibuk dengan ALLAH lah kan?. . Bila ALLAH tegur, bukan bermakna ujian sahaja tetapi terkadang ianya ibtila'. Dua perkara ... IBTILA' ATAU UJIAN?..
TEPUK DADA TANYA QALBU
.
Bila kita sibuk dengan ALLAH, ALLAH akan bantu uruskan kehidupan kita. Bila hidup tak terurus, maknanya.. macam tak sibuk dengan ALLAH lah kan?.
.
Bila ALLAH tegur, bukan bermakna ujian sahaja tetapi terkadang ianya ibtila'. Dua perkara ini nampak sama tapi berbeza situasinya. Ujian adalah sesuatu perkara yang ALLAH datangkan dalam keadaan kita dalam taat dan beriman. Ibtila' pula seauatu perkara yang ALLAH datangkan dalam keadaan kita berdosa dan bermaksiat.
.
Bila kita terima ujian kita harus bersyukur dan sabar tetapi kalau ibtila' kita wajib bertaubat dan menyesal kerana itu mungkin karma buat kita. Hanya kita yang tahu samaada ia ibtila' atau ujian. Wallahuallam.
.
#PSLYNNDA
#trustallah
#always
Read more
Loading...
"Dan (sungguh ngeri) sekiranya engkau melihat ketika orang-orang yang berdosa itu menundukkan ...
Media Removed
"Dan (sungguh ngeri) sekiranya engkau melihat ketika orang-orang yang berdosa itu menundukkan kepalanya di hadapan Tuhan mereka (dalam keadaan malu dan hina, sambil merayu): "Wahai Tuhan kami, kami telah melihat dan mendengar dengan sejelas-jelasnya (akan segala yang kami ingkari ... "Dan (sungguh ngeri) sekiranya engkau melihat ketika orang-orang yang berdosa itu menundukkan kepalanya di hadapan Tuhan mereka (dalam keadaan malu dan hina, sambil merayu): "Wahai Tuhan kami, kami telah melihat dan mendengar dengan sejelas-jelasnya (akan segala yang kami ingkari dahulu); maka kembalikanlah kami ke dunia supaya kami mengerjakan amal-amal yang baik; sesungguhnya kami sekarang telah yakin".
.
(Surah As-Sajdah (32) ayat 12)
.
#PSLYNNDA
#trustallah
#always
#mencariredhaallah
#salamasar
Read more
SALE EXTENDED <span class="emoji emoji2757"></span>️<span class="emoji emoji2757"></span>️<span class="emoji emoji2757"></span>️<span class="emoji emoji2757"></span>️ . @nuraishahgallery . HARGA MELETOP MURAH <span class="emoji emoji1f4b8"></span>RM159 ONLY<span class="emoji emoji1f631"></span><span class="emoji emoji1f631"></span><span class="emoji emoji1f631"></span> . ANNA ...
Media Removed
SALE EXTENDED ️ . @nuraishahgallery . HARGA MELETOP MURAH RM159 ONLY . ANNA PANTS SUIT . Material: Como Crepe Color: 5 . WHATSAAP @ps_lynnlynda.mer SKRG . 019 429 3638 019 4293638 . 🦋 FREE SERVIS CAJ 🦋 BAYAR ITEM+POSTGE SHJ 🦋 DISKAUN POSTAGE ... SALE EXTENDED ❗️❗️❗️❗️
.
@nuraishahgallery
.
HARGA MELETOP MURAH
💸RM159 ONLY😱😱😱
.
ANNA PANTS SUIT
.
Material: Como Crepe
Color: 5
.
WHATSAAP @ps_lynnlynda.mer SKRG 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
.
📲 019 429 3638 📲 019 4293638
.
🦋 FREE SERVIS CAJ
🦋 BAYAR ITEM+POSTGE SHJ
🦋 DISKAUN POSTAGE UNTUK PEMBELIAN LEBIH DARI SEHELAI
.
#lynn_servis #personalshopperterbaik #PSLYNNDA #OFFICIALPSNURAISHAH
Read more
SALE EXTENDED <span class="emoji emoji2757"></span>️<span class="emoji emoji2757"></span>️<span class="emoji emoji2757"></span>️<span class="emoji emoji2757"></span>️ . @nuraishahgallery . HARGA MELETOP MURAH <span class="emoji emoji1f4b8"></span>RM159 ONLY<span class="emoji emoji1f631"></span><span class="emoji emoji1f631"></span><span class="emoji emoji1f631"></span> . ANNA ...
Media Removed
SALE EXTENDED ️ . @nuraishahgallery . HARGA MELETOP MURAH RM159 ONLY . ANNA PANTS SUIT . Material: Como Crepe Color: 5 . WHATSAAP @ps_lynnlynda.mer SKRG . 019 429 3638 019 4293638 . 🦋 FREE SERVIS CAJ 🦋 BAYAR ITEM+POSTGE SHJ 🦋 DISKAUN POSTAGE ... SALE EXTENDED ❗️❗️❗️❗️
.
@nuraishahgallery
.
HARGA MELETOP MURAH
💸RM159 ONLY😱😱😱
.
ANNA PANTS SUIT
.
Material: Como Crepe
Color: 5
.
WHATSAAP @ps_lynnlynda.mer SKRG 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
.
📲 019 429 3638 📲 019 4293638
.
🦋 FREE SERVIS CAJ
🦋 BAYAR ITEM+POSTGE SHJ
🦋 DISKAUN POSTAGE UNTUK PEMBELIAN LEBIH DARI SEHELAI
.
#lynn_servis #personalshopperterbaik #PSLYNNDA #OFFICIALPSNURAISHAH
Read more
SALE EXTENDED <span class="emoji emoji2757"></span>️<span class="emoji emoji2757"></span>️<span class="emoji emoji2757"></span>️<span class="emoji emoji2757"></span>️ . @nuraishahgallery . HARGA MELETOP MURAH <span class="emoji emoji1f4b8"></span>RM159 ONLY<span class="emoji emoji1f631"></span><span class="emoji emoji1f631"></span><span class="emoji emoji1f631"></span> . ANNA ...
Media Removed
SALE EXTENDED ️ . @nuraishahgallery . HARGA MELETOP MURAH RM159 ONLY . ANNA PANTS SUIT . Material: Como Crepe Color: 5 . WHATSAAP @ps_lynnlynda.mer SKRG . 019 429 3638 019 4293638 . 🦋 FREE SERVIS CAJ 🦋 BAYAR ITEM+POSTGE SHJ 🦋 DISKAUN POSTAGE ... SALE EXTENDED ❗️❗️❗️❗️
.
@nuraishahgallery
.
HARGA MELETOP MURAH
💸RM159 ONLY😱😱😱
.
ANNA PANTS SUIT
.
Material: Como Crepe
Color: 5
.
WHATSAAP @ps_lynnlynda.mer SKRG 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
.
📲 019 429 3638 📲 019 4293638
.
🦋 FREE SERVIS CAJ
🦋 BAYAR ITEM+POSTGE SHJ
🦋 DISKAUN POSTAGE UNTUK PEMBELIAN LEBIH DARI SEHELAI
.
#lynn_servis #personalshopperterbaik #PSLYNNDA #OFFICIALPSNURAISHAH
Read more
Loading...
 #paidreview . KOMBO SETAHUN ANDA BERSAMA ISBIR <span class="emoji emoji1f60d"></span> . Alhamdulillah! Bulan september ni isbir ...
Media Removed
#paidreview . KOMBO SETAHUN ANDA BERSAMA ISBIR . Alhamdulillah! Bulan september ni isbir menyambut ulang tahun untuk pertama kali. Cepatnya masa berlalu, tup tup dah setahun ye? ️ . Sempena kita nak raikan ulang tahun kitaorang selama setahun ni, kitaorang buatkan kombo buku ... #paidreview
.
KOMBO SETAHUN ANDA BERSAMA ISBIR 😍
.
Alhamdulillah! Bulan september ni isbir menyambut ulang tahun untuk pertama kali. Cepatnya masa berlalu, tup tup dah setahun ye? ❤️
.
Sempena kita nak raikan ulang tahun kitaorang selama setahun ni, kitaorang buatkan kombo buku buku edisi 2018 ni, korang beli dua buah kitaorang bagi diskaun sebanyak RM5! 😊
.
Boleh kombokan sendiri buku mana mana yang korang nak di dalam poster. Seperti yang korang sudah maklum, @tarbiahsentapoffcial telah terbitkan sebanyak 6 buah buku baru dari awal tahun sehinggalah pertengahan tahun ini!
. .
Kalau tak nak lepaskan peluang untuk dapatkan buku buku baru tarbiah indie islamik ni, jom terus taip "Nak Kombo Diskaun RM5 !" ke
.
@cik_atulredzuan 0129615637
@cik_atulredzuan 0129615637
@cik_atulredzuan 0129615637
.
Reminder gais, kombo ni akan tamat pada 1 Oktober in sahaja. Nanti bulan depan kombo lain pulak kita buat, takde dah ye kombo ni. Jom dapatkan online bersama kami! Jzkk 😍
.
#SquadIsbir #TarbiahSentap #DakwahSentap #KeranaAkuSayang #PujukDariTuhan #SuratPutusCinta #TaubatYangTertangguh
#squadisbir : @cik_atulredzuan
HQ : @isbirofficial
Read more
 #paidreview . KOMBO SECOND ROUND : 2 BUKU RM50! . Apa maksud second round? Ni maksudnya kombo ...
Media Removed
#paidreview . KOMBO SECOND ROUND : 2 BUKU RM50! . Apa maksud second round? Ni maksudnya kombo yang kami dah buat sebelum ni dan banyak permintaan maka kami buka lagi kombo ni. Gituuuw. . Kali pertama dah terlepas peluang. Takkan kali kedua nak ulang perkara yang sama kot? Kombo 2 Buku ... #paidreview
.
KOMBO SECOND ROUND : 2 BUKU RM50!
.
Apa maksud second round? Ni maksudnya kombo yang kami dah buat sebelum ni dan banyak permintaan maka kami buka lagi kombo ni. Gituuuw.
.
Kali pertama dah terlepas peluang. Takkan kali kedua nak ulang perkara yang sama kot? Kombo 2 Buku RM50 pun best juga! Hehe. Kannn. Mana mana kombo korang nak pun bolehhh 😍
.

Kombo kali ini korang boleh pilih antara 2 buku di atas dengan hanya RM50 sahaja! Seriuslah? 😭 Dengan hanya RM50 je korang dah boleh dapat buku buku idaman korang gais! Sebelum nih rasa macam tak mampu je kan? Haaa nih kitaorang buat promo khas untuk korang.
.
Terus laju laju taip jom "Nak Kombo 2 Buku RM50" ke
.
@cik_atulredzuan 0129615637
@cik_atulredzuan 0129615637
@cik_atulredzuan 0129615637
.
Kombo ini sah sehingga 1 October sahaja. Nanti bulan depan kombo lain pulak kita buat, takde dah ye kombo ni. Ini lah peluang untuk korang dapatkan kesemua buku buku terbitan @tarbiahsentapofficial gais 😍
.
#SquadIsbir #TarbiahSentap #DakwahSentap #KeranaAkuSayang #PujukDariTuhan #SuratPutusCinta #TaubatYangTertangguh HQ : @isbirofficial #squadisbir :@cik_atulredzuan
Read more
 #paidreview . PROMO SEPTEMBER : SEBUAH BUKU HANYA RM 15? . Ya betul, sebuah buku hanyalah RM15 ...
Media Removed
#paidreview . PROMO SEPTEMBER : SEBUAH BUKU HANYA RM 15? . Ya betul, sebuah buku hanyalah RM15 sahaja. Fuh! Promo bulan ni ni memang tak boleh dibawa bincang. Potongan sebanyak 80 peratus dah nih dari harga asal . Korang bayangkan... kesemua buku di atas harga asal RM25, promo hanya ... #paidreview
.
PROMO SEPTEMBER : SEBUAH BUKU HANYA RM 15?
.

Ya betul, sebuah buku hanyalah RM15 sahaja. Fuh! Promo bulan ni ni memang tak boleh dibawa bincang. Potongan sebanyak 80 peratus dah nih dari harga asal 😍
.
Korang bayangkan... kesemua buku di atas harga asal RM25, promo hanya pada bulan September ni, korang dah boleh dapatkan sebuah buku RM15 sahaja! MashaAllah, betul lah orang cakap, mughahhh sangat!
.
Nak dapatkan sebuah ke , dua buah pun boleh, korang kombokan sendiri buku mana yang korang nak tu, dua buah hanya RM30 sahaja. Untung ken? Jadi tunggu apa lagi, jom tekan @cik_atulredzuan untuk dapatkan harga murah terlajak habis.
.
@cik_atulredzuan 0129615637
@cik_atulredzuan 0129615637
@cik_atulredzuan 0129615637
.
Tarikh last Promo ini adalah pada 1 October 2018. Ada banyak lagi promo menarik bukan satu tapi TIGA! Nak tahu apa tiga tu mai lee whatsapp kami sekarang 😆
.

#SquadIsbir #TarbiahSentap #DakwahSentap #KeranaAkuSayang #PujukDariTuhan #SuratPutusCinta #TaubatYangTertangguh HQ : @isbirofficial SquadIsbir : @cik_atulredzuan
Read more
Loading...
Bila kita pakai tudung tapi TIDAK SEMPURNA dan bila orang nasihat.."Pakailah labuh sikit....bukan ...
Media Removed
Bila kita pakai tudung tapi TIDAK SEMPURNA dan bila orang nasihat.."Pakailah labuh sikit....bukan ke tudung tu perlu menutupi dada?" . Tiba-tiba kita rasa tersentap, pasal kita terasa 'DIPERLI' sebab tudung kita sekadar tudung kepala.. . Pastu mula pula hendak MEMPERTAHANKAN ... Bila kita pakai tudung tapi TIDAK SEMPURNA dan bila orang nasihat.."Pakailah labuh sikit....bukan ke tudung tu perlu menutupi dada?"
.
Tiba-tiba kita rasa tersentap, pasal kita terasa 'DIPERLI' sebab tudung kita sekadar tudung kepala..
.
Pastu mula pula hendak MEMPERTAHANKAN FESYEN itu..."Selagi tak membuka aurat..tak apalah, sekurang-kurangnya..aku masih bertudung."
.
Wahai sahabat,RENDAHKANLAH egomu..HIDAYAH Allah pasti akan datang..
.
p/s : Jangan salahkan orang yang memberi nasihat, tapi salahkan kita yang SUKAR menerima nasihat....
.
#PSLYNNDA
#coveryouraurah
#trustallah
#always
#mencariredhaallah
Read more
"Aku suka tengok orang solat. Tapi kenapa aku takda rasa nak solat?" . "Aku ada banyak benda nak ...
Media Removed
"Aku suka tengok orang solat. Tapi kenapa aku takda rasa nak solat?" . "Aku ada banyak benda nak minta diperkenankan oleh Allah, jadi aku hanya berdoa dan terus berdoa. Bila diajak untuk solat berjemaah di surau/masjid, kenapa macam2 alasan aku cipta?" . "Aku bukannya jahat. Aku tak ... "Aku suka tengok orang solat. Tapi kenapa aku takda rasa nak solat?"
.
"Aku ada banyak benda nak minta diperkenankan oleh Allah, jadi aku hanya berdoa dan terus berdoa. Bila diajak untuk solat berjemaah di surau/masjid, kenapa macam2 alasan aku cipta?"
.
"Aku bukannya jahat. Aku tak reti nak menipu. Aku tak reti nak mencuri. Aku benci orang yang buat jahat. Tapi aku malas nak solat."
.
"KENAPA AKU JADI MACAM NI?"
.
Kita tahu kita salah sebab kita tak solat. Kita tahu tinggalkan solat tu adalah satu dosa. Kita tahu perkara pertama yang akan dihisab oleh Allah nanti ada solat. Kita tahu kalau kita tak solat, kita boleh disamakan dengan orang yang kafir. Kita tahu solat tu tak ambil masa yang lama. Cuma 10 minit.
.
Tapi, walau kita dah tahu, kita masih tinggalkan jugak solat. Kenapa?
.
1. Sebab kita tak sedar diri kita ni hanyalah seorang hamba Allah.
2. Sebab tak sedar mati tu bila2 masa je.
3. Sebab urusan dunia lagi seronok.
4. Sebab tak fikir nasib kat akhirat nanti.
5. Sebab tak sedar bahawa hidup kat dunia ni sementara. Kita ada satu lagi kehidupan, iaitu Akhirat.
6. Sebab jarang ikut kelas agama. Kurangnya ilmu agama.
7. Sebab kawan2 pun bukan jenis yang pentingkan solat.
8. Sebab mengutamakan nafsu.
9. Sebab orang tak peduli pun kita solat ke tidak.
10. Sebab ganjaran pahala solat ni kita tak nampak.
11. Sebab memandang ringan pada solat.
12. Sebab solat dianggap ritual yang tidak dihayati.
.
Cukuplah sedozen alasan aku bagi. Sekarang mungkin boleh nak bagi alasan. Tapi kat sana nanti, nak jawab apa?
.
Jom kita muhasabah diri kita balik. Apa yang kurang kita tambahkan. Jangan kita sombong dengan ilmu agama. Kita mesti kena selalu bersyukur. Nikmat Allah tak terkira dek akal. Alhamdulillah kita masih dapat menghirup oksigen.
.
#PSLYNNDA
#trustallah
#always
#salamasar
#BahagianDakwahJakim
Read more
persiapkan diri kita dari sekarang..<span class="emoji emoji1f60c"></span> . Kata ulama, bacalah al-Quran sebanyak mana kita makan. . Jika ...
Media Removed
persiapkan diri kita dari sekarang.. . Kata ulama, bacalah al-Quran sebanyak mana kita makan. . Jika kita makan sarapan pagi, tengahari dan malam, maka bacalah juga al-Quran pada waktu pagi, tengahari dan malam. . Makanan yang kita makan adalah untuk jasad yang akan hancur. . Manakala ... persiapkan diri kita dari sekarang..😌
.
Kata ulama, bacalah al-Quran sebanyak mana kita makan.
.
Jika kita makan sarapan pagi, tengahari dan malam, maka bacalah juga al-Quran pada waktu pagi, tengahari dan malam.
.
Makanan yang kita makan adalah untuk jasad yang akan hancur.
.
Manakala al-Quran yang kita baca adalah untuk roh yang akan terus hidup.
.
Sebelum menutup mata, usahakan hafal dan amal surah al-Mulk, al-Kahfi, dan al-Baqarah.
.
Ada hadis nabi saw yang menyebut tentang keutamaan surah-surah ini.
.
Dengan surah al-Mulk, kita selamat dari azab kubur. Hanya ada 30 ayat. Jika kita hafal sehari satu ayat, sebulan habis satu surah al-Mulk.
.
Surah al-Kahfi menyelamatkan kita dari fitnah dajal. Dan memberi cahaya dari hujung kaki sehingga ke langit di Padang Mahsyar kelak. Hanya ada 110 ayat. Lebih kurang 4 bulan, selesai hafal.
.
Surah al-Baqarah penyelamat kita ketika huru hara di Padang Mahsyar. Syaitan juga tidak memasuki rumah yang dibacakan al-Baqarah di dalamnya. Ada 286 ayat. Dalam setahun, boleh selesai hafal.
.
Jika kita belum boleh baca al-Quran, doa minta dengan Allah jangan matikan kita lagi malam ni.
.
Cari guru, dan belajarlah al-Quran. .
Yang boleh baca al-Quran, bacalah selalu. Banyak manfaatnya lepas kita mati.
.
Mati hanya sekali. Lepas mati, ada orang minta mati lagi sebab tak sanggup dengan azab kubur dan pelbagai azab lagi di Padang Mahsyar dan di neraka.
.
Namun tiada mati lagi selepas itu. Yang ada cuma penyesalan kerana tidak bersungguh beramal soleh ketika masih ada peluang melakukannya.
.
- Ustaz Dusuki Abdul Rani.
.
#PSLYNNDA
#trustallah
#always
#salamzohor
Read more
Loading...
MURAH<span class="emoji emoji2757"></span>️<span class="emoji emoji2757"></span>️<span class="emoji emoji2757"></span>️ <span class="emoji emoji1f4b8"></span><span class="emoji emoji1f4b8"></span>RM150 JE SATU SET DGN KAIN <span class="emoji emoji1f631"></span><span class="emoji emoji1f631"></span><span class="emoji emoji1f631"></span> . Telekung LUXURY EMBROIDERY by @nuraishahgallery . <span class="emoji emoji1f44d"></span>Kualiti ...
Media Removed
MURAHRM150 JE SATU SET DGN KAIN . Telekung LUXURY EMBROIDERY by @nuraishahgallery . Kualiti kain yg terbaik dengan tambahan jahitan bunga yang eksklusif . Color : - Off White - black . Color jahitan bunga : - GOLD - GREY . Price SALE ️ RM150 Only ( Normal Price ... MURAH❗️❗️❗️
💸💸RM150 JE SATU SET DGN KAIN 😱😱😱
.
Telekung LUXURY EMBROIDERY by @nuraishahgallery
.
👍Kualiti kain yg terbaik dengan tambahan jahitan bunga yang eksklusif
.
Color :
- Off White
- black
.
Color jahitan bunga :
- GOLD
- GREY
.
Price SALE ❗️ RM150 Only
( Normal Price : RM299 )
.
WHATSAAP KAK LYNN
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
.
📲 019 429 3638 📲 019 429 3638
.
✅ FREE SERVIS CAJ
✅ BAYAR ITEM+POSTGE SHJ
✅ FREE BOX NA
✅ DISKAUN POSTAGE UNTUK PEMBELIAN LEBIH DARI SEHELAI
.
#lynn_servis #personalshopperterbaik #PSLYNNDA #FREESERVISCAJ
Read more
MURAH<span class="emoji emoji2757"></span>️<span class="emoji emoji2757"></span>️<span class="emoji emoji2757"></span>️ <span class="emoji emoji1f4b8"></span><span class="emoji emoji1f4b8"></span>RM150 JE SATU SET DGN KAIN <span class="emoji emoji1f631"></span><span class="emoji emoji1f631"></span><span class="emoji emoji1f631"></span> . Telekung LUXURY EMBROIDERY by @nuraishahgallery . <span class="emoji emoji1f44d"></span>Kualiti ...
Media Removed
MURAHRM150 JE SATU SET DGN KAIN . Telekung LUXURY EMBROIDERY by @nuraishahgallery . Kualiti kain yg terbaik dengan tambahan jahitan bunga yang eksklusif . Color : - Off White - black . Color jahitan bunga : - GOLD - GREY . Price SALE ️ RM150 Only ( Normal Price ... MURAH❗️❗️❗️
💸💸RM150 JE SATU SET DGN KAIN 😱😱😱
.
Telekung LUXURY EMBROIDERY by @nuraishahgallery
.
👍Kualiti kain yg terbaik dengan tambahan jahitan bunga yang eksklusif
.
Color :
- Off White
- black
.
Color jahitan bunga :
- GOLD
- GREY
.
Price SALE ❗️ RM150 Only
( Normal Price : RM299 )
.
WHATSAAP KAK LYNN
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
.
📲 019 429 3638 📲 019 429 3638
.
✅ FREE SERVIS CAJ
✅ BAYAR ITEM+POSTGE SHJ
✅ FREE BOX NA
✅ DISKAUN POSTAGE UNTUK PEMBELIAN LEBIH DARI SEHELAI
.
#lynn_servis #personalshopperterbaik #PSLYNNDA #FREESERVISCAJ
Read more
MURAH<span class="emoji emoji2757"></span>️<span class="emoji emoji2757"></span>️<span class="emoji emoji2757"></span>️ <span class="emoji emoji1f4b8"></span><span class="emoji emoji1f4b8"></span>RM150 JE SATU SET DGN KAIN <span class="emoji emoji1f631"></span><span class="emoji emoji1f631"></span><span class="emoji emoji1f631"></span> . Telekung LUXURY EMBROIDERY by @nuraishahgallery . <span class="emoji emoji1f44d"></span>Kualiti ...
Media Removed
MURAHRM150 JE SATU SET DGN KAIN . Telekung LUXURY EMBROIDERY by @nuraishahgallery . Kualiti kain yg terbaik dengan tambahan jahitan bunga yang eksklusif . Color : - Off White - black . Color jahitan bunga : - GOLD - GREY . Price SALE ️ RM150 Only ( Normal Price ... MURAH❗️❗️❗️
💸💸RM150 JE SATU SET DGN KAIN 😱😱😱
.
Telekung LUXURY EMBROIDERY by @nuraishahgallery
.
👍Kualiti kain yg terbaik dengan tambahan jahitan bunga yang eksklusif
.
Color :
- Off White
- black
.
Color jahitan bunga :
- GOLD
- GREY
.
Price SALE ❗️ RM150 Only
( Normal Price : RM299 )
.
WHATSAAP KAK LYNN
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
.
📲 019 429 3638 📲 019 429 3638
.
✅ FREE SERVIS CAJ
✅ BAYAR ITEM+POSTGE SHJ
✅ FREE BOX NA
✅ DISKAUN POSTAGE UNTUK PEMBELIAN LEBIH DARI SEHELAI
.
#lynn_servis #personalshopperterbaik #PSLYNNDA #FREESERVISCAJ
Read more
HARGA TERLAJAK LARIS <span class="emoji emoji1f483"></span><span class="emoji emoji1f483"></span><span class="emoji emoji1f483"></span> . TELEKUNG SIGNATURE LACE BY @nuraishahgallery . MURAH WEIII <span class="emoji emoji1f4b8"></span><span class="emoji emoji1f4b8"></span>RM150 ...
Media Removed
HARGA TERLAJAK LARIS . TELEKUNG SIGNATURE LACE BY @nuraishahgallery . MURAH WEIII RM150 JE SATU SET DGN KAIN ( Harga Normal Rm249) . SERIUSS MMG RAMAI PERMINTAAN . NAK RAYA HAJI NI BOLE LA PERGI SOLAT ATAU NAK GUNA UTK HANTARAN PN LAWA. MURAHHHHHHHH TAU . @nuraishahgallery ... HARGA TERLAJAK LARIS 💃💃💃
.
TELEKUNG SIGNATURE LACE BY @nuraishahgallery
.
MURAH WEIII 💸💸RM150 JE SATU SET DGN KAIN 😱😱😱😱😱😱
( Harga Normal Rm249)
.
✅SERIUSS MMG RAMAI PERMINTAAN
.
✅NAK RAYA HAJI NI BOLE LA PERGI SOLAT ATAU NAK GUNA UTK HANTARAN PN LAWA. MURAHHHHHHHH TAU 😘😘😘
.
@nuraishahgallery TELEKUNG LACE N.G ✅Telekung SIGNATURE LACE dibuat daripada material ITALIAN JACQUARD yang sangat super selesa, material yang tak panas dan memiliki bahagian muka yang sangat kemas ,so jangan tunggu lama2x, jom grab sekarang!!
Color :
.
- OFF WHITE
👍Material : Italian Jacquard
👍Exclusive Lace
.
Price: RM150 SATU SET DGN KAIN ✅
.
WHATSAAP KAK LYNN
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
.
📲 019 429 3638 📲 019 4293638
.
✅ FREE SERVIS CAJ
✅ FREE BOX NA
✅BAYAR ITEM+POSTGE SHJ
✅ DISKAUN POSTAGE UNTUK PEMBELIAN LEBIH DARI SEHELAI
.
#lynn_servis #personalshopperterbaik #PSLYNNDA #OFFICIALPSNURAISHAH
Read more
HARGA TERLAJAK LARIS <span class="emoji emoji1f483"></span><span class="emoji emoji1f483"></span><span class="emoji emoji1f483"></span> . TELEKUNG SIGNATURE LACE BY @nuraishahgallery . MURAH WEIII <span class="emoji emoji1f4b8"></span><span class="emoji emoji1f4b8"></span>RM150 ...
Media Removed
HARGA TERLAJAK LARIS . TELEKUNG SIGNATURE LACE BY @nuraishahgallery . MURAH WEIII RM150 JE SATU SET DGN KAIN ( Harga Normal Rm249) . SERIUSS MMG RAMAI PERMINTAAN . NAK RAYA HAJI NI BOLE LA PERGI SOLAT ATAU NAK GUNA UTK HANTARAN PN LAWA. MURAHHHHHHHH TAU . @nuraishahgallery ... HARGA TERLAJAK LARIS 💃💃💃
.
TELEKUNG SIGNATURE LACE BY @nuraishahgallery
.
MURAH WEIII 💸💸RM150 JE SATU SET DGN KAIN 😱😱😱😱😱😱
( Harga Normal Rm249)
.
✅SERIUSS MMG RAMAI PERMINTAAN
.
✅NAK RAYA HAJI NI BOLE LA PERGI SOLAT ATAU NAK GUNA UTK HANTARAN PN LAWA. MURAHHHHHHHH TAU 😘😘😘
.
@nuraishahgallery TELEKUNG LACE N.G ✅Telekung SIGNATURE LACE dibuat daripada material ITALIAN JACQUARD yang sangat super selesa, material yang tak panas dan memiliki bahagian muka yang sangat kemas ,so jangan tunggu lama2x, jom grab sekarang!!
Color :
.
- OFF WHITE
👍Material : Italian Jacquard
👍Exclusive Lace
.
Price: RM150 SATU SET DGN KAIN ✅
.
WHATSAAP KAK LYNN
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
.
📲 019 429 3638 📲 019 4293638
.
✅ FREE SERVIS CAJ
✅ FREE BOX NA
✅BAYAR ITEM+POSTGE SHJ
✅ DISKAUN POSTAGE UNTUK PEMBELIAN LEBIH DARI SEHELAI
.
#lynn_servis #personalshopperterbaik #PSLYNNDA #OFFICIALPSNURAISHAH
Read more
HARGA TERLAJAK LARIS <span class="emoji emoji1f483"></span><span class="emoji emoji1f483"></span><span class="emoji emoji1f483"></span> . TELEKUNG SIGNATURE LACE BY @nuraishahgallery . MURAH WEIII <span class="emoji emoji1f4b8"></span><span class="emoji emoji1f4b8"></span>RM150 ...
Media Removed
HARGA TERLAJAK LARIS . TELEKUNG SIGNATURE LACE BY @nuraishahgallery . MURAH WEIII RM150 JE SATU SET DGN KAIN ( Harga Normal Rm249) . SERIUSS MMG RAMAI PERMINTAAN . NAK RAYA HAJI NI BOLE LA PERGI SOLAT ATAU NAK GUNA UTK HANTARAN PN LAWA. MURAHHHHHHHH TAU . @nuraishahgallery ... HARGA TERLAJAK LARIS 💃💃💃
.
TELEKUNG SIGNATURE LACE BY @nuraishahgallery
.
MURAH WEIII 💸💸RM150 JE SATU SET DGN KAIN 😱😱😱😱😱😱
( Harga Normal Rm249)
.
✅SERIUSS MMG RAMAI PERMINTAAN
.
✅NAK RAYA HAJI NI BOLE LA PERGI SOLAT ATAU NAK GUNA UTK HANTARAN PN LAWA. MURAHHHHHHHH TAU 😘😘😘
.
@nuraishahgallery TELEKUNG LACE N.G ✅Telekung SIGNATURE LACE dibuat daripada material ITALIAN JACQUARD yang sangat super selesa, material yang tak panas dan memiliki bahagian muka yang sangat kemas ,so jangan tunggu lama2x, jom grab sekarang!!
Color :
.
- OFF WHITE
👍Material : Italian Jacquard
👍Exclusive Lace
.
Price: RM150 SATU SET DGN KAIN ✅
.
WHATSAAP KAK LYNN
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
.
📲 019 429 3638 📲 019 4293638
.
✅ FREE SERVIS CAJ
✅ FREE BOX NA
✅BAYAR ITEM+POSTGE SHJ
✅ DISKAUN POSTAGE UNTUK PEMBELIAN LEBIH DARI SEHELAI
.
#lynn_servis #personalshopperterbaik #PSLYNNDA #OFFICIALPSNURAISHAH
Read more
 #paidreview . PROMOSI HEBAT. 0 % SST . <span class="emoji emoji1f33a"></span> Kurma Segar/ Fresh Dates <span class="emoji emoji1f344"></span> . <span class="emoji emoji1f338"></span> Makanan Sunnah Nabi <span class="emoji emoji1f337"></span> . - ...
Media Removed
#paidreview . PROMOSI HEBAT. 0 % SST . Kurma Segar/ Fresh Dates . Makanan Sunnah Nabi . - Kaya dengan vitamin,mineral,serat,minyak, kalsium,sulfur,zinc,postassium,fosfor,mangan,tembaga, magnesium - Terbukti memberi manfaat yang banyak bagi kesehatan tubuh . ... #paidreview
.
PROMOSI HEBAT. 0 % SST
.
🌺 Kurma Segar/ Fresh Dates 🍄
.
🌸 Makanan Sunnah Nabi 🌷
.
- Kaya dengan vitamin,mineral,serat,minyak, kalsium,sulfur,zinc,postassium,fosfor,mangan,tembaga, magnesium
- Terbukti memberi manfaat yang banyak bagi kesehatan tubuh .
🌸 Diimport khas dari negara Libya🌸
🌸 Dijamin segar dan sanggup 🌸
🌸 Tahan lama 🌸
🌸 Stok limited 🌸
🌸 COD area KL /Selangor
.
Harga promosi Sekarang RM19 per kg( Harga Asal Rm35 per kg)
.
Untuk maklumat lanjut, sila ikuti kami di instagram : waddansdnbhd dan Facebook : Waddan Sdn Bhd.

Untuk pembelian, sila pm / wasapp +6017-3032876 sekarang
Read more
 #paidreview . PROMOSI HEBAT. 0 % SST . <span class="emoji emoji1f33a"></span> Kurma Segar/ Fresh Dates <span class="emoji emoji1f344"></span> . <span class="emoji emoji1f338"></span> Makanan Sunnah Nabi <span class="emoji emoji1f337"></span> . - ...
Media Removed
#paidreview . PROMOSI HEBAT. 0 % SST . Kurma Segar/ Fresh Dates . Makanan Sunnah Nabi . - Kaya dengan vitamin,mineral,serat,minyak, kalsium,sulfur,zinc,postassium,fosfor,mangan,tembaga, magnesium - Terbukti memberi manfaat yang banyak bagi kesehatan tubuh . ... #paidreview
.
PROMOSI HEBAT. 0 % SST
.
🌺 Kurma Segar/ Fresh Dates 🍄
.
🌸 Makanan Sunnah Nabi 🌷
.
- Kaya dengan vitamin,mineral,serat,minyak, kalsium,sulfur,zinc,postassium,fosfor,mangan,tembaga, magnesium
- Terbukti memberi manfaat yang banyak bagi kesehatan tubuh .
🌸 Diimport khas dari negara Libya🌸
🌸 Dijamin segar dan sanggup 🌸
🌸 Tahan lama 🌸
🌸 Stok limited 🌸
🌸 COD area KL /Selangor
.
Harga promosi Sekarang RM19 per kg( Harga Asal Rm35 per kg)
.
Untuk maklumat lanjut, sila ikuti kami di instagram : waddansdnbhd dan Facebook : Waddan Sdn Bhd.

Untuk pembelian, sila pm / wasapp +6017-3032876 sekarang
Read more
 #paidreview . PROMOSI HEBAT. 0 % SST . <span class="emoji emoji1f33a"></span> Kurma Segar/ Fresh Dates <span class="emoji emoji1f344"></span> . <span class="emoji emoji1f338"></span> Makanan Sunnah Nabi <span class="emoji emoji1f337"></span> . - ...
Media Removed
#paidreview . PROMOSI HEBAT. 0 % SST . Kurma Segar/ Fresh Dates . Makanan Sunnah Nabi . - Kaya dengan vitamin,mineral,serat,minyak, kalsium,sulfur,zinc,postassium,fosfor,mangan,tembaga, magnesium - Terbukti memberi manfaat yang banyak bagi kesehatan tubuh . ... #paidreview
.
PROMOSI HEBAT. 0 % SST
.
🌺 Kurma Segar/ Fresh Dates 🍄
.
🌸 Makanan Sunnah Nabi 🌷
.
- Kaya dengan vitamin,mineral,serat,minyak, kalsium,sulfur,zinc,postassium,fosfor,mangan,tembaga, magnesium
- Terbukti memberi manfaat yang banyak bagi kesehatan tubuh .
🌸 Diimport khas dari negara Libya🌸
🌸 Dijamin segar dan sanggup 🌸
🌸 Tahan lama 🌸
🌸 Stok limited 🌸
🌸 COD area KL /Selangor
.
Harga promosi Sekarang RM19 per kg( Harga Asal Rm35 per kg)
.
Untuk maklumat lanjut, sila ikuti kami di instagram : waddansdnbhd dan Facebook : Waddan Sdn Bhd.

Untuk pembelian, sila pm / wasapp +6017-3032876 sekarang
Read more
 #paidreview . INI BETUL BETUL. BUKAN TIPU TIPU. . . Apa yang betul.? <span class="emoji emoji1f631"></span> . . . Founder Nurbella ...
Media Removed
#paidreview . INI BETUL BETUL. BUKAN TIPU TIPU. . . Apa yang betul.? . . . Founder Nurbella buat pegumuman semalam. Nak lajak sale Nurbella. Bermula 1-6 september. . . Yang bersedih tak dapat nak amik set kombo dari set A hingga set F. Ini peluang ada. Apa yg di nntikan. Jom pilih ... #paidreview
.
INI BETUL BETUL. BUKAN TIPU TIPU. .
.
Apa yang betul.? 😱
.
.
.
Founder Nurbella buat pegumuman semalam. Nak lajak sale Nurbella. Bermula 1-6 september. .
.
Yang bersedih tak dapat nak amik set kombo dari set A hingga set F. Ini peluang ada. Apa yg di nntikan. Jom pilih sama sama. Anak anak 5 tahun boleh pakai handsock Nurbella ni kakak kakak sekalian. Hampa mai pilih ja nak hat mana. Confirm tak mnyesai. .
.
Nak dapat dekat mana?
.
.
Terus direct massage.
@cik_atulredzuan
@cik_atulredzuan
@cik_atulredzuan

#teamhelwa
#salemerdeka
#manfaatbersama
#jomtutupaurat
Read more
 #paidreview . 'Aku suka tengok kau pakai handsocks. Ada sesiapa ke yang suruh kau pakai?' . 'Ada. ...
Media Removed
#paidreview . 'Aku suka tengok kau pakai handsocks. Ada sesiapa ke yang suruh kau pakai?' . 'Ada. Hati yang suruh. Untuk melengkapkan lagi penutupan aurat aku. Rasanya aurat yang satu ni agak terabai penjagaannya.' Sigh . 'Alhamdulillah, seronok tengok.' . Senyum. . Perasaan ... #paidreview
.
'Aku suka tengok kau pakai handsocks. Ada sesiapa ke yang suruh kau pakai?'
.
'Ada. Hati yang suruh. Untuk melengkapkan lagi penutupan aurat aku. Rasanya aurat yang satu ni agak terabai penjagaannya.' Sigh
.
'Alhamdulillah, seronok tengok.'
.
Senyum. .
Perasaan tu bila kita tak mengharapkan apa-apa pandangan atau komen orang, apa yang kita ada, cuma Dia. ( Allah) (Anonymous,2018) .
Siapa tengah mencari handsock untuk kahwin, untuk tunang, untuk pergi buat umrah, untuk pergi haji yang jenis tak gatal, tak melorot, tak memeri sejuk je bila pakai. .
.
.
Terus direct massage

@cik_atulredzuan
@cik_atulredzuan
@cikatulredzuan
Read more
 #paidreview . SALE HANDSOCK NURBELLA DI LANJUTKAN LAGI. <span class="emoji emoji1f631"></span> BIAR BETUL? . . . YE betul. Dilanjutkan ...
Media Removed
#paidreview . SALE HANDSOCK NURBELLA DI LANJUTKAN LAGI. BIAR BETUL? . . . YE betul. Dilanjutkan lagi sampai 6/9/2018. Yang mana belum dapatkan lagi handsock keluaran Nurbella, jom dapatkan segera. Hargaa mur mur kita bg. Dari set A hingga set F free postage plus free gift. Nak sepasang ... #paidreview
.
SALE HANDSOCK NURBELLA DI LANJUTKAN LAGI. 😱
BIAR BETUL?
.
.
.
YE betul. Dilanjutkan lagi sampai 6/9/2018. Yang mana belum dapatkan lagi handsock keluaran Nurbella, jom dapatkan segera. Hargaa mur mur kita bg. Dari set A hingga set F free postage plus free gift. Nak sepasang pun boleh. .
Siapa yang tengah mencari handsock untuk kahwin,tunang, umrah atau pun haji yang jenis tak gatal, tak panas, tak melorot, tak memeri, sejuk je bila pakai, tak berpeluh, yang nak pakai panjang sampai atas siku boleh cari @cik_atulredzuan
.
.
Nak dapat kat mana.?
.
.
.
Boleh direct massage 💕
@cik_atulredzuan
@cik_atulredzuan
@cik_atulredzuan
Read more
 #paidreview . Dessert Mist Diffuser . <span class="emoji emoji2764"></span>fungsi diffuser* <span class="emoji emoji2764"></span>diffuser Young Living adalah sejenis ...
Media Removed
#paidreview . Dessert Mist Diffuser . fungsi diffuser* diffuser Young Living adalah sejenis diffuser ultrasonic yang bebaskan molekul essential oil (minyak pati tunbuhan) yg sangat halus ke udara dalam bentuk wap (mist) minyak pati tumbuhan ini memberikan kesan kesegaran, ... #paidreview .
Dessert Mist Diffuser
.
❤fungsi diffuser*
❤diffuser Young Living adalah sejenis diffuser ultrasonic yang bebaskan molekul essential oil (minyak pati tunbuhan) yg sangat halus ke udara dalam bentuk wap (mist) ❤minyak pati tumbuhan ini memberikan kesan kesegaran, membersihkan udara juga memberi ketenangan. (Bergantung kepada minyak pati yg diletakkan di dalam diffuser tersebut. YL mempunyai lebih 80 essential oil yang pelbagai fungsi untuk menambahbaik kesihatan.) ❤setiap pembelian diffuser didatangkan dengn 2 jenis essential oil (lemon 5ml dan lavender 5ml) - lemon berfungsi utk menyegarkan dan juga boleh digunakan untuk detoks dengan titiskan dlm air minuman (essential oil Young Living adalah selamat utk diminum) - lavender berfungsi utk tidur lebih nyenyak dan memberi aroma yang sangat tenang. Lavender juga sangat bagus untuk luka dan lebam ❤diffuser ini adalah sangat unik di mana ianya boleh digunakan max sehingga 8 jam tanpa henti. - diffuser ini mempunyai tiga setting cara mist dikeluarkan yang boleh diubah mengikut citarasa pengguna (intermittent mode, flickermode dan continous mode) ❤yang lebih menarik, ia mempunyai lampu yang boleh bertukar warna apabila disetkan, atau pengguna boleh memilih untuk memasang 1 lampu mengikut warna kesukaan. ❤ianya bukan sahaja untuk hiasan rumah anda, tetapi ianya lebih kepada manfaat kesihatan kerana minyak pati Young Living adalah minyak pati tanpa bahan campuran pewangi, pelarut dan pewarna. Ianya 100% asli drpd tumbuhan ❤💖❤
.
Click here for more info👇🏻👇🏻👇🏻
http://edayleo.wasap.my
.
FOLLOW IG 👇
Ig: @edaejam13
.
#yleo
#dessertmistdiffuser
#younglivingkl
#younglivingselangor
#younglivingperak
#oilyqueen
Read more
 #paidreview . Lantern Diffuser . <span class="emoji emoji2764"></span>fungsi diffuser <span class="emoji emoji2764"></span>diffuser Young Living adalah sejenis ...
Media Removed
#paidreview . Lantern Diffuser . fungsi diffuser diffuser Young Living adalah sejenis diffuser ultrasonic yang bebaskan molekul essential oil (minyak pati tunbuhan) yg sangat halus ke udara dalam bentuk wap (mist) minyak pati tumbuhan ini memberikan kesan kesegaran, membersihkan ... #paidreview
.
Lantern Diffuser
.
❤fungsi diffuser
❤diffuser Young Living adalah sejenis diffuser ultrasonic yang bebaskan molekul essential oil (minyak pati tunbuhan) yg sangat halus ke udara dalam bentuk wap (mist) ❤minyak pati tumbuhan ini memberikan kesan kesegaran, membersihkan udara juga memberi ketenangan. (Bergantung kepada minyak pati yg diletakkan di dalam diffuser tersebut. YL mempunyai lebih 80 essential oil yang pelbagai fungsi untuk menambahbaik kesihatan.) ❤setiap pembelian diffuser didatangkan dengn 2 jenis essential oil (lemon 5ml dan lavender 5ml) - lemon berfungsi utk menyegarkan dan juga boleh digunakan untuk detoks dengan titiskan dlm air minuman (essential oil Young Living adalah selamat utk diminum) - lavender berfungsi utk tidur lebih nyenyak dan memberi aroma yang sangat tenang. Lavender juga sangat bagus untuk luka dan lebam ❤diffuser ini adalah sangat unik di mana ianya boleh digunakan max sehingga 8 jam tanpa henti. - diffuser ini mempunyai tiga setting cara mist dikeluarkan yang boleh diubah mengikut citarasa pengguna (intermittent mode, flickermode dan continous mode) ❤yang lebih menarik, ia mempunyai lampu yang boleh bertukar warna apabila disetkan, atau pengguna boleh memilih untuk memasang 1 lampu mengikut warna kesukaan. ❤ianya bukan sahaja untuk hiasan rumah anda, tetapi ianya lebih kepada manfaat kesihatan kerana minyak pati Young Living adalah minyak pati tanpa bahan campuran pewangi, pelarut dan pewarna. Ianya 100% asli drpd tumbuhan ❤💖❤
Click here for more info👇🏻👇🏻👇🏻
http://edayleo.wasap.my
.
FOLLOW IG 👇
Ig: @edaejam13
.
#yleo
#lanterndiffuser
#younglivingkl
#younglivingselangor
#younglivingperak
#oilyqueen
Read more
 #paidreview <span class="emoji emoji1f493"></span><span class="emoji emoji1f493"></span>Promo..promo..Harga 0% SST<span class="emoji emoji1f493"></span><span class="emoji emoji1f493"></span> . ☘YL Premium Starter Kit☘ . <span class="emoji emoji2714"></span>Get the Membership <span class="emoji emoji2714"></span>Get ...
Media Removed
#paidreview Promo..promo..Harga 0% SST . ☘YL Premium Starter Kit☘ . Get the Membership Get the Dewdrop Diffuser Get 10 bottles incredible oils Free diffusser bag Free consultation . YOUNG LIVING OFFICIALLY ZERO SST !! 0% ***************************** . Kepada ... #paidreview
💓💓Promo..promo..Harga 0% SST💓💓
.
☘YL Premium Starter Kit☘
.
✔Get the Membership
✔Get the Dewdrop Diffuser
✔Get 10 bottles incredible oils
✔Free diffusser bag
✔Free consultation
.
YOUNG LIVING OFFICIALLY ZERO SST !! 0% 😍😍
*****************************
.
Kepada yang dah mengidam nk PSK set tu, inilah masa terbaik utk jadi ahli Young Living.
.
*PREMIUM STARTER KIT PSK SET*
.
1. Copaiba 5ml
2. Peppermint 5ml
3. Digize 5ml
4. Frankincense 5ml
5. Lavender 5ml
6. Stress Away 5ml
7. Purification 5ml
8. Pan away 5ml
9. RC 5ml
10. Lemon 5ml
11. Thieves 5ml
12. Diffuser
13.FREE EXTRA LAVENDER 5ml
14. FREE EXTRA LEMON 5ml

Belum lagi free gift /samples yang dalam kotak starter kit tu** 😍💃💃
.
Click here for more info 👇🏻👇🏻👇🏻
http://edayleo.wasap.my
.
FOLLOW IG 👇
Ig: @edaejam13
.
#younglivingessentialoils #younglivingpremiumstarterkit #younglivingkl #younglivingmurah #younglivingbandarsripermaisuri #younglivingcheras #younglivingampang #younglivingrawang
#younglivingkelanajaya
#younglivingpetalingjaya
#younglivingmalaysia
#OilyQueen
Read more
 #paidreview . Bismillahirrohmanirrohim. . Alhamdulillah ig kita banyak barang cun². Tak ...
Media Removed
#paidreview . Bismillahirrohmanirrohim. . Alhamdulillah ig kita banyak barang cun². Tak nyesal cuci mata kat sini, macam² ade. Dari barang dapur sampai la ke penjagaan diri. Perfume, jubah, kurung, barang dapur, barang baby memang semua bagus². Meh singgah ig kite ye, tak ... #paidreview
.
Bismillahirrohmanirrohim.
.
Alhamdulillah ig kita banyak barang cun².
Tak nyesal cuci mata kat sini, macam² ade. 😍
Dari barang dapur sampai la ke penjagaan diri. 😍
Perfume, jubah, kurung, barang dapur, barang baby memang semua bagus². 😍
Meh singgah ig kite ye, tak rugi awak. 😍
Kalau kenan masuk je bio ade link, click je senang kan. 😍
.
Meh singgah ig kaih, ig mirafashionhouse kene block so sad but sokey follow 2nd acc kite. 😍
.
👇👇👇👇👇👇👇
@amirahkhai
@amirahkhai
@amirahkhai
Read more
 #paidreview . Bismillahirrohmanirrohim. . Alhamdulillah ig kita banyak barang cun². Tak ...
Media Removed
#paidreview . Bismillahirrohmanirrohim. . Alhamdulillah ig kita banyak barang cun². Tak nyesal cuci mata kat sini, macam² ade. Dari barang dapur sampai la ke penjagaan diri. Perfume, jubah, kurung, barang dapur, barang baby memang semua bagus². Meh singgah ig kite ye, tak ... #paidreview
.
Bismillahirrohmanirrohim.
.
Alhamdulillah ig kita banyak barang cun².
Tak nyesal cuci mata kat sini, macam² ade. 😍
Dari barang dapur sampai la ke penjagaan diri. 😍
Perfume, jubah, kurung, barang dapur, barang baby memang semua bagus². 😍
Meh singgah ig kite ye, tak rugi awak. 😍
Kalau kenan masuk je bio ade link, click je senang kan. 😍
.
Meh singgah ig kaih, ig mirafashionhouse kene block so sad but sokey follow 2nd acc kite. 😍
.
👇👇👇👇👇👇👇
@amirahkhai
@amirahkhai
@amirahkhai
Read more
 #paidreview . Bismillahirrohmanirrohim. . Alhamdulillah ig kita banyak barang cun². Tak ...
Media Removed
#paidreview . Bismillahirrohmanirrohim. . Alhamdulillah ig kita banyak barang cun². Tak nyesal cuci mata kat sini, macam² ade. Dari barang dapur sampai la ke penjagaan diri. Perfume, jubah, kurung, barang dapur, barang baby memang semua bagus². Meh singgah ig kite ye, tak ... #paidreview
.
Bismillahirrohmanirrohim.
.
Alhamdulillah ig kita banyak barang cun².
Tak nyesal cuci mata kat sini, macam² ade. 😍
Dari barang dapur sampai la ke penjagaan diri. 😍
Perfume, jubah, kurung, barang dapur, barang baby memang semua bagus². 😍
Meh singgah ig kite ye, tak rugi awak. 😍
Kalau kenan masuk je bio ade link, click je senang kan. 😍
.
Meh singgah ig kaih, ig mirafashionhouse kene block so sad but sokey follow 2nd acc kite. 😍
.
👇👇👇👇👇👇👇
@amirahkhai
@amirahkhai
@amirahkhai
Read more
Jangan tinggalkan solat dan meremehkannya, kalau kita tidak jaga hubungan dengan Allah, bagaimana ...
Media Removed
Jangan tinggalkan solat dan meremehkannya, kalau kita tidak jaga hubungan dengan Allah, bagaimana mahu mendapat keberkatan dalam hidup? . Berusahalah untuk solat di awal waktu. Jika temu janji dengan manusia kita boleh tepati waktu, kenapa 'temujanji' dengan Allah kita buat tidak ... Jangan tinggalkan solat dan meremehkannya, kalau kita tidak jaga hubungan dengan Allah, bagaimana mahu mendapat keberkatan dalam hidup?
.
Berusahalah untuk solat di awal waktu. Jika temu janji dengan manusia kita boleh tepati waktu, kenapa 'temujanji' dengan Allah kita buat tidak kisah sahaja.
.
Bila kita tunaikan solat diawal waktu, kita akan rasa panjangnya waktu.
.
Kenapa?
.
Disitulah kita rasa keberkatan masa.
.
#PSLYNNDA
#trustallah
#always
Read more
LAST SALE MINGGU NI️ . HARGA MELETOP @nuraishahgallery . WHATSAAP @ps_lynnlynda.mer SKRG . 019 429 3638 019 4293638 . 🦋 FREE SERVIS CAJ 🦋 BAYAR ITEM+POSTGE SHJ 🦋 POSTAGE RM5 SMJUNG RM10 SBH SWK 🦋 FREE POSTAGE UNTUK PEMBELIAN LEBIH DARI SEHELAI . #lynn_servis ... LAST SALE MINGGU NI❗️❗️❗️
.
HARGA MELETOP @nuraishahgallery 😱😱😱
.
WHATSAAP @ps_lynnlynda.mer SKRG 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
.
📲 019 429 3638 📲 019 4293638
.
🦋 FREE SERVIS CAJ
🦋 BAYAR ITEM+POSTGE SHJ
🦋 POSTAGE RM5 SMJUNG RM10 SBH SWK
🦋 FREE POSTAGE UNTUK PEMBELIAN LEBIH DARI SEHELAI
.
#lynn_servis #personalshopperterbaik #PSLYNNDA #OFFICIALPSNURAISHAH
Read more
LAST SALE MINGGU NI️ . HARGA MELETOP @nuraishahgallery . WHATSAAP @ps_lynnlynda.mer SKRG . 019 429 3638 019 4293638 . 🦋 FREE SERVIS CAJ 🦋 BAYAR ITEM+POSTGE SHJ 🦋 POSTAGE RM5 SMJUNG RM10 SBH SWK 🦋 FREE POSTAGE UNTUK PEMBELIAN LEBIH DARI SEHELAI . #lynn_servis ... LAST SALE MINGGU NI❗️❗️❗️
.
HARGA MELETOP @nuraishahgallery 😱😱😱
.
WHATSAAP @ps_lynnlynda.mer SKRG 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
.
📲 019 429 3638 📲 019 4293638
.
🦋 FREE SERVIS CAJ
🦋 BAYAR ITEM+POSTGE SHJ
🦋 POSTAGE RM5 SMJUNG RM10 SBH SWK
🦋 FREE POSTAGE UNTUK PEMBELIAN LEBIH DARI SEHELAI
.
#lynn_servis #personalshopperterbaik #PSLYNNDA #OFFICIALPSNURAISHAH
Read more
LAST SALE MINGGU NI️ . HARGA MELETOP @nuraishahgallery . WHATSAAP @ps_lynnlynda.mer SKRG . 019 429 3638 019 4293638 . 🦋 FREE SERVIS CAJ 🦋 BAYAR ITEM+POSTGE SHJ 🦋 POSTAGE RM5 SMJUNG RM10 SBH SWK 🦋 FREE POSTAGE UNTUK PEMBELIAN LEBIH DARI SEHELAI . #lynn_servis ... LAST SALE MINGGU NI❗️❗️❗️
.
HARGA MELETOP @nuraishahgallery 😱😱😱
.
WHATSAAP @ps_lynnlynda.mer SKRG 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
.
📲 019 429 3638 📲 019 4293638
.
🦋 FREE SERVIS CAJ
🦋 BAYAR ITEM+POSTGE SHJ
🦋 POSTAGE RM5 SMJUNG RM10 SBH SWK
🦋 FREE POSTAGE UNTUK PEMBELIAN LEBIH DARI SEHELAI
.
#lynn_servis #personalshopperterbaik #PSLYNNDA #OFFICIALPSNURAISHAH
Read more
UNTUK HATI YANG MUDAH RAPUH, MINTALAH KEKUATAN PADA ALLAH . Ada orang duitnya sikit tapi hatinya ...
Media Removed
UNTUK HATI YANG MUDAH RAPUH, MINTALAH KEKUATAN PADA ALLAH . Ada orang duitnya sikit tapi hatinya tenang. Ada orang rumahnya kecil tapi hatinya lapang. Ada orang pasangannya biasa-biasa tapi hidupnya bahagia. Orang-orang ini banyak syukurnya pada ALLAH, tidak macam kita banyak mengeluh ... UNTUK HATI YANG MUDAH RAPUH, MINTALAH KEKUATAN PADA ALLAH
.
Ada orang duitnya sikit tapi hatinya tenang. Ada orang rumahnya kecil tapi hatinya lapang. Ada orang pasangannya biasa-biasa tapi hidupnya bahagia. Orang-orang ini banyak syukurnya pada ALLAH, tidak macam kita banyak mengeluh saja.
.
Sesiapa yang tak punya apa-apa tetap ada ALLAH di sisinya. Tetapi sesiapa yang selalu dekati ALLAH maka, dia mempunyai segalanya. Jangan menyerah, teruslah berjuang dan berdoa. Kerana manusia yang bahagia adalah dia yang percaya pada ALLAH dan terus berusaha.
.
ALLAH yang Maha Berkuasa penentu segala. DIA yang sebaik-baik pengatur semesta. DIA tak akan salah memberi, tak akan luput mengasehi. Ketuklah pintu-pintu rahmatNYA, dekati dan rayulah DIA. ALLAH melihat kesungguhanmu..
.
Jika kau dekati ALLAH sekuat tenaga, maka ALLAH pun akan memberikan kekuatan luar biasa. Dan bila kau sungguh-sungguh bertaqwa, maka ALLAH akan memberi apapun dengan segala cara.
.
#PSLYNNDA
#trustallah
#always
Read more
LAST SALE !!! harga terjatuh gaung..MURAH<span class="emoji emoji2757"></span>️<span class="emoji emoji2757"></span>️<span class="emoji emoji2757"></span>️<span class="emoji emoji1f631"></span><span class="emoji emoji1f631"></span><span class="emoji emoji1f631"></span><span class="emoji emoji1f631"></span> . JUBAH ALYA BY @nuraishahgallery . <span class="emoji emoji1f44d"></span>Material ...
Media Removed
LAST SALE !!! harga terjatuh gaung..MURAH . JUBAH ALYA BY @nuraishahgallery . Material : Heavy Chiffon Wudhu' Friendly . Color : 6 Jenis color . Price Sale : RM150 ( Price Normal : RM229 ) . WHATSAAP @ps_lynnlynda.mer SKRG . 019 429 3638 019 4293638 . 🦋 ... LAST SALE !!!
harga terjatuh gaung..MURAH❗️❗️❗️😱😱😱😱
.
JUBAH ALYA BY @nuraishahgallery
.
👍Material : Heavy Chiffon
👍Wudhu' Friendly
.
Color : 6 Jenis color
.
Price Sale 💸: RM150 ✅
( Price Normal : RM229 )
.
WHATSAAP @ps_lynnlynda.mer SKRG 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
.
📲 019 429 3638 📲 019 4293638
.
🦋 FREE SERVIS CAJ
🦋 BAYAR ITEM+POSTGE SHJ
🦋 POSTAGE RM5 SMJUNG RM10 SBH SWK
🦋 FREE POSTAGE UNTUK PEMBELIAN LEBIH DARI SEHELAI
.
#lynn_servis #personalshopperterbaik #PSLYNNDA #OFFICIALPSNURAISHAHGALLERY
Read more
LAST SALE !!! harga terjatuh gaung..MURAH<span class="emoji emoji2757"></span>️<span class="emoji emoji2757"></span>️<span class="emoji emoji2757"></span>️<span class="emoji emoji1f631"></span><span class="emoji emoji1f631"></span><span class="emoji emoji1f631"></span><span class="emoji emoji1f631"></span> . JUBAH ALYA BY @nuraishahgallery . <span class="emoji emoji1f44d"></span>Material ...
Media Removed
LAST SALE !!! harga terjatuh gaung..MURAH . JUBAH ALYA BY @nuraishahgallery . Material : Heavy Chiffon Wudhu' Friendly . Color : 6 Jenis color . Price Sale : RM150 ( Price Normal : RM229 ) . WHATSAAP @ps_lynnlynda.mer SKRG . 019 429 3638 019 4293638 . 🦋 ... LAST SALE !!!
harga terjatuh gaung..MURAH❗️❗️❗️😱😱😱😱
.
JUBAH ALYA BY @nuraishahgallery
.
👍Material : Heavy Chiffon
👍Wudhu' Friendly
.
Color : 6 Jenis color
.
Price Sale 💸: RM150 ✅
( Price Normal : RM229 )
.
WHATSAAP @ps_lynnlynda.mer SKRG 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
.
📲 019 429 3638 📲 019 4293638
.
🦋 FREE SERVIS CAJ
🦋 BAYAR ITEM+POSTGE SHJ
🦋 POSTAGE RM5 SMJUNG RM10 SBH SWK
🦋 FREE POSTAGE UNTUK PEMBELIAN LEBIH DARI SEHELAI
.
#lynn_servis #personalshopperterbaik #PSLYNNDA #OFFICIALPSNURAISHAHGALLERY
Read more
LAST SALE !!! harga terjatuh gaung..MURAH<span class="emoji emoji2757"></span>️<span class="emoji emoji2757"></span>️<span class="emoji emoji2757"></span>️<span class="emoji emoji1f631"></span><span class="emoji emoji1f631"></span><span class="emoji emoji1f631"></span><span class="emoji emoji1f631"></span> . JUBAH ALYA BY @nuraishahgallery . <span class="emoji emoji1f44d"></span>Material ...
Media Removed
LAST SALE !!! harga terjatuh gaung..MURAH . JUBAH ALYA BY @nuraishahgallery . Material : Heavy Chiffon Wudhu' Friendly . Color : 6 Jenis color . Price Sale : RM150 ( Price Normal : RM229 ) . WHATSAAP @ps_lynnlynda.mer SKRG . 019 429 3638 019 4293638 . 🦋 ... LAST SALE !!!
harga terjatuh gaung..MURAH❗️❗️❗️😱😱😱😱
.
JUBAH ALYA BY @nuraishahgallery
.
👍Material : Heavy Chiffon
👍Wudhu' Friendly
.
Color : 6 Jenis color
.
Price Sale 💸: RM150 ✅
( Price Normal : RM229 )
.
WHATSAAP @ps_lynnlynda.mer SKRG 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
.
📲 019 429 3638 📲 019 4293638
.
🦋 FREE SERVIS CAJ
🦋 BAYAR ITEM+POSTGE SHJ
🦋 POSTAGE RM5 SMJUNG RM10 SBH SWK
🦋 FREE POSTAGE UNTUK PEMBELIAN LEBIH DARI SEHELAI
.
#lynn_servis #personalshopperterbaik #PSLYNNDA #OFFICIALPSNURAISHAHGALLERY
Read more
LAST SALE !!! harga terjatuh gaung..MURAH<span class="emoji emoji2757"></span>️<span class="emoji emoji2757"></span>️<span class="emoji emoji2757"></span>️<span class="emoji emoji1f631"></span><span class="emoji emoji1f631"></span><span class="emoji emoji1f631"></span><span class="emoji emoji1f631"></span> . JUBAH ALYA BY @nuraishahgallery . <span class="emoji emoji1f44d"></span>Material ...
Media Removed
LAST SALE !!! harga terjatuh gaung..MURAH . JUBAH ALYA BY @nuraishahgallery . Material : Heavy Chiffon Wudhu' Friendly . Color : 6 Jenis color . Price Sale : RM150 ( Price Normal : RM229 ) . WHATSAAP @ps_lynnlynda.mer SKRG . 019 429 3638 019 4293638 . 🦋 ... LAST SALE !!!
harga terjatuh gaung..MURAH❗️❗️❗️😱😱😱😱
.
JUBAH ALYA BY @nuraishahgallery
.
👍Material : Heavy Chiffon
👍Wudhu' Friendly
.
Color : 6 Jenis color
.
Price Sale 💸: RM150 ✅
( Price Normal : RM229 )
.
WHATSAAP @ps_lynnlynda.mer SKRG 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
.
📲 019 429 3638 📲 019 4293638
.
🦋 FREE SERVIS CAJ
🦋 BAYAR ITEM+POSTGE SHJ
🦋 POSTAGE RM5 SMJUNG RM10 SBH SWK
🦋 FREE POSTAGE UNTUK PEMBELIAN LEBIH DARI SEHELAI
.
#lynn_servis #personalshopperterbaik #PSLYNNDA #OFFICIALPSNURAISHAHGALLERY
Read more
LAST SALE !!! harga terjatuh gaung..MURAH<span class="emoji emoji2757"></span>️<span class="emoji emoji2757"></span>️<span class="emoji emoji2757"></span>️<span class="emoji emoji1f631"></span><span class="emoji emoji1f631"></span><span class="emoji emoji1f631"></span><span class="emoji emoji1f631"></span> . JUBAH ALYA BY @nuraishahgallery . <span class="emoji emoji1f44d"></span>Material ...
Media Removed
LAST SALE !!! harga terjatuh gaung..MURAH . JUBAH ALYA BY @nuraishahgallery . Material : Heavy Chiffon Wudhu' Friendly . Color : 6 Jenis color . Price Sale : RM150 ( Price Normal : RM229 ) . WHATSAAP @ps_lynnlynda.mer SKRG . 019 429 3638 019 4293638 . 🦋 ... LAST SALE !!!
harga terjatuh gaung..MURAH❗️❗️❗️😱😱😱😱
.
JUBAH ALYA BY @nuraishahgallery
.
👍Material : Heavy Chiffon
👍Wudhu' Friendly
.
Color : 6 Jenis color
.
Price Sale 💸: RM150 ✅
( Price Normal : RM229 )
.
WHATSAAP @ps_lynnlynda.mer SKRG 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
.
📲 019 429 3638 📲 019 4293638
.
🦋 FREE SERVIS CAJ
🦋 BAYAR ITEM+POSTGE SHJ
🦋 POSTAGE RM5 SMJUNG RM10 SBH SWK
🦋 FREE POSTAGE UNTUK PEMBELIAN LEBIH DARI SEHELAI
.
#lynn_servis #personalshopperterbaik #PSLYNNDA #OFFICIALPSNURAISHAHGALLERY
Read more
Pengajaran ayat : . 1) Tiada apa yang menjadi hak milik kekal kita. Semuanya adalah hak Allah. ...
Media Removed
Pengajaran ayat : . 1) Tiada apa yang menjadi hak milik kekal kita. Semuanya adalah hak Allah. Baik harta, suami, isteri mahupun anak-anak. . 2) Tanggungjawab untuk amar ma'ruf adalah tanggungjawab BERSAMA. Bukanlah semata-mata tugas ustaz atau ustazah, imam, atau qadhi sahaja. ... Pengajaran ayat :
.
1) Tiada apa yang menjadi hak milik kekal kita. Semuanya adalah hak Allah. Baik harta, suami, isteri mahupun anak-anak.
.
2) Tanggungjawab untuk amar ma'ruf adalah tanggungjawab BERSAMA. Bukanlah semata-mata tugas ustaz atau ustazah, imam, atau qadhi sahaja. Bahkan kita yang mengaku Muslim, kesemuanya bertanggungjawab.
.
Jom berusaha menjadi baik. .
#Janganlupalkahfi
#malamjumaat
#bahagiandakwah
#trustallah
#always
Read more
Assalamualaikum... . LAST SALE MINGGU NI ️ . MURAH KEBABOM . JUBAH LACEY ZELIA BRAND @nuraishahgallery Harga Sale RM150 SHJ 🦋 Material Jubah: Como Crepe+Lace . berminat nak oder..jgn segan whatsaap kak lynn laju2 ya...️ . 🦋FREE FREE FREE FREE SERVICE CHARGE 🦋 . ... Assalamualaikum...
.
LAST SALE MINGGU NI ❗️
.
MURAH KEBABOM 😱😱😱
.
JUBAH LACEY ZELIA
👗 BRAND @nuraishahgallery
💸Harga Sale RM150 SHJ😱
🦋 Material Jubah: Como Crepe+Lace
.
berminat nak oder..jgn segan whatsaap kak lynn laju2 ya...❤️
.
🦋FREE FREE FREE FREE SERVICE CHARGE 🦋
.
📲 @ps_lynnlynda.mer 019 429 3638
📲 @ps_lynnlynda.mer 019 429 3638
📲 @ps_lynnlynda.mer 019 429 3638
.
Untuk belian 1 item kak lynn bg DISKAUN postage 👇
.
📮RM5 Semenanjung
📮RM10 Sabah & Sarawak
.
📮 FREE FREE FREE POSTAGE ! Untuk belian lebih dari 1 Item..Kak lynn bg awk free POSTAGE 🤗🤗
Read more
CARI BAHAGIA CARA YANG BETUL . Mana mungkin engkau mencari bahagia, sedangkan hatimu kotor penuh ...
Media Removed
CARI BAHAGIA CARA YANG BETUL . Mana mungkin engkau mencari bahagia, sedangkan hatimu kotor penuh dosa. Mana mungkin engkau meraih bahagia, sedangkan jiwa ingkar dan jauh daripadaNYA. Mana mungkin engkau bahagia, kalau hidup dalam maksiat kepadaNYA. . TIDAK ADA kebahagiaan buat ... CARI BAHAGIA CARA YANG BETUL
.
Mana mungkin engkau mencari bahagia, sedangkan hatimu kotor penuh dosa. Mana mungkin engkau meraih bahagia, sedangkan jiwa ingkar dan jauh daripadaNYA. Mana mungkin engkau bahagia, kalau hidup dalam maksiat kepadaNYA.
.
TIDAK ADA kebahagiaan buat mereka yang mengingkari ALLAH Ta’ala. Dosa adalah virus. Ia merosakkan fitrah kebaikan dalam jiwa manusia. Pandangan manusia yang asalnya jernih bertukar gelap dan kabur, semuanya kerana dosa. Ia mencemarkan firasat hati manusia yang tulus, menjadikannya kelam dan hitam.
.
Carilah bahagia dengan TAUBAT. Carilah bahagia dengan pandang ke depan, bukan berterusan larut dalam maksiat dan bertangguh dari perubahan. Carilah bahagia, selagi nyawamu masih ada. Carilah bahagia dengan bersangka baik dengan ALLAH, Tuhan yang Maha Pengampun dan Penyayang.
.
Bahagia itu bermula dengan dirimu sendiri. Bukan dengan pasangan. Bukan dengan kerja. Bukan dengan duit. Hanya kamu dengan ALLAH. Jika engkau mencari bahagia dengan cara yang betul, insyaAllah hidupmu di dunia akan lebih bermakna, kerana visi misinya tidak terhenti setakat engkau memejam mata, bahkan merentas jauh hingga ke akhirat sana. Dan aku juga salah seorang pencari bahagia. Moga tergolong dalam golongan yang diberi kurniaan olehNYA. Aamiin...
.
#PSLYNNDA
#trustallah
#always
#mencariredhaallah
Read more
Bismillah.. . <span class="emoji emoji1f525"></span> #SUAMI <span class="emoji emoji1f525"></span> . Terlebih dahulu yang akan menuntut daripada kita adalah isteri kita. . Lalu ...
Media Removed
Bismillah.. . #SUAMI . Terlebih dahulu yang akan menuntut daripada kita adalah isteri kita. . Lalu berkata sang isteri, "Ya Allah, aku isteri beliau. Selama 40 tahun kami tinggal bersama, suamiku tidak pernah menyuruhku menutup aurat setiap kali aku keluar memakai seluar ketat. ... Bismillah..
.
🔥 #SUAMI 🔥
.
Terlebih dahulu yang akan menuntut daripada kita adalah isteri kita.
.
Lalu berkata sang isteri, "Ya Allah, aku isteri beliau. Selama 40 tahun kami tinggal bersama, suamiku tidak pernah menyuruhku menutup aurat setiap kali aku keluar memakai seluar ketat. Ya Allah, hari ini aku nak menuntut tebusan pahala 40 tahun itu."
.
Lalu Allah memerintahkan kepada para Malaikat, "Ambil pahalanya kerana tidak menyuruh isterinya menutup aurat 40 tahun." Lalu, dipindahkan..
.
Belum habis lagi, tuan-tuan. Itu baru Aurat!
.
Antara tanggungjawab suami ialah mengajarkan #Fardhu_Ain kepada isterinya. #Feqah.. #Tauhid.. dan #Tassawuf.. #WAJIB!
.
Apakah kita telah mengajarkan isteri kita feqah, tauhid, tassawuf? Kalau kita tak mampu kerana kita juga jahil, apakah kita membawa isteri kita ke masjid atau surau untuk mempelajari ilmu ini?
.
Kalau belum.. dipersilakan untuk jawab di depan Allah suatu hari nanti.
.
- Ustaz Wadi Annuar -
.
#PSLYNNDA
#muhasabahdiri
Read more

Loading...